Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.995 din 12 octombrie 2007  privind constituirea Comisiei de proceduri fiscale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.995 din 12 octombrie 2007 privind constituirea Comisiei de proceduri fiscale

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR - AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 725 din 26 octombrie 2007
În temeiul art. 6 coroborat cu <>art. 12 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 495/2007 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se constituie Comisia de proceduri fiscale, denumitã în continuare Comisia, în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã. Componenţa comisiei este cea prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Comisia îşi desfãşoarã activitatea în mod independent şi are urmãtoarele atribuţii:
a) emiterea deciziilor pentru aplicarea unitarã la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã şi unitãţilor sale subordonate, în cazul în care au fost emise puncte de vedere neunitare de cãtre direcţiile (generale) din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã şi/sau organele fiscale în aplicarea Codului de procedurã fiscalã şi a legislaţiei care intrã în sfera de competenţã a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu excepţia cazului când prin lege se prevede altfel;
b) emiterea deciziilor în ceea ce priveşte aplicarea legislaţiei, în situaţia în care sunt aplicabile prevederile <>art. 45 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã;
c) soluţionarea conflictelor de competenţã pentru care preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã are calitatea de organ ierarhic superior, în conformitate cu prevederile <>art. 37 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
d) soluţionarea problemelor cu care este învestitã de cãtre preşedintele sau vicepreşedinţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã.
ART. 3
(1) Deciziile Comisiei se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã şi se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Deciziile adoptate de Comisie sunt opozabile şi obligatorii faţã de întreg personalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã şi al organelor sale subordonate, de la data publicãrii.
ART. 4
(1) Preşedintele, vicepreşedintele şi membrii Comisiei au drept de vot. În cazul absenţei temeinic justificate a unuia dintre membrii Comisiei, la lucrãrile Comisiei va participa înlocuitorul de drept al acestuia.
(2) În cazul în care Comisia este sesizatã în legãturã cu soluţionarea unor probleme legate de activitatea unor organe fiscale, la lucrãrile Comisiei vor participa, în calitate de invitaţi, conducãtorii acestora.
ART. 5
(1) În cadrul Comisiei funcţioneazã un secretariat format din douã persoane, una din Direcţia generalã juridicã, iar cealaltã din Direcţia generalã legislaţie şi proceduri fiscale.
(2) Lucrãrile Comisiei, în original, se arhiveazã de cãtre Direcţia generalã juridicã.
ART. 6
(1) Membrii Comisiei, în funcţie de atribuţiile direcţiilor generale sau ale compartimentelor pe care le coordoneazã, selecteazã problematica rezultatã din corespondenţa primitã care este de competenţa Comisiei şi pot propune spre dezbatere probleme de natura celor prevãzute la art. 2, în vederea adoptãrii unor decizii unitare.
(2) Membrii Comisiei asigurã elaborarea notei de prezentare şi a soluţiei propuse pentru problemele pe care le supun spre dezbatere. Înscrierea pe ordinea de zi a notelor de prezentare şi a soluţiilor propuse se supune aprobãrii preşedintelui Comisiei.
ART. 7
(1) Comisia se întruneşte ori de câte ori este nevoie.
(2) Comisia analizeazã notele de prezentare înscrise pe ordinea de zi şi adoptã decizii unitare de aplicare a prevederilor legale.
(3) Deciziile unitare se adoptã cu votul a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor acesteia.
(4) La lucrãrile Comisiei pot fi invitaţi în calitate de participanţi fãrã drept de vot specialişti din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã sau din cadrul organelor sale subordonate.
ART. 8
(1) Secretariatul va ţine un registru al proceselor-verbale pentru şedinţele Comisiei, în care se vor consemna:
a) data şedinţei;
b) participanţii (nominal);
c) ordinea de zi;
d) dezbaterile care au precedat adoptarea deciziei unitare;
e) numãrul voturilor pentru sau împotriva soluţiei propuse;
f) numãrul ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã prin care se aprobã decizia.
(2) Cu cel puţin 3 zile înaintea şedinţei, secretariatul distribuie membrilor Comisiei şi invitaţilor nota de prezentare a problemelor supuse dezbaterii, sub semnãtura membrilor Comisiei care propun problema spre dezbatere.
(3) Procesul-verbal al şedinţei Comisiei se redacteazã de secretariat şi va fi semnat de membrii Comisiei, participanţi la dezbateri.
(4) În termen de 3 zile de la data şedinţei, secretariatul Comisiei redacteazã proiectul de ordin, pe care îl va înainta spre aprobare preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, precum şi decizia unitarã, care va conţine numai soluţiile aprobate de Comisie.
(5) Prin grija secretariatului şi a membrilor, ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã prevãzut la alin. (4) se comunicã pãrţilor interesate şi se publicã pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã.
ART. 9
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale
de Administrare Fiscalã,
Daniel Chiţoiu

Bucureşti, 12 octombrie 2007.
Nr. 1.995.

ANEXĂ

COMPONENŢA COMISIEI DE PROCEDURI FISCALE
în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã



┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────┐
│Nr. │ Componenţa │ Calitatea în │
│crt.│ │cadrul comisiei│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│1. │Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare │ Preşedinte │
│ │Fiscalã, care coordoneazã activitatea de administrare │ │
│ │fiscalã │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│2. │Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare │ Vicepreşedinte│
│ │Fiscalã, care coordoneazã activitatea de inspecţie │ │
│ │fiscalã şi control │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│3. │Directorul general al Direcţiei generale legislaţie │ Membru │
│ │şi proceduri fiscale │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│4. │Directorul general al Direcţiei de inspecţie fiscalã │ Membru │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│5. │Directorul general al Direcţiei generale proceduri │ Membru │
│ │pentru administrarea veniturilor │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│6. │Directorul general al Direcţiei generale de reglementare │ Membru │
│ │a colectãrii creanţelor bugetare │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│7. │Directorul general al Direcţiei generale de soluţionare │ Membru │
│ │a contestaţiilor │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│8. │Directorul general al Direcţiei generale juridice │ Membru │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│9. │Directorul Direcţiei de îndrumare şi asistenţã a │ Membru │
│ │contribuabililor │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016