Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.990 din 1 iunie 2009  privind procedura interna de avizare a structurilor si a personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.990 din 1 iunie 2009 privind procedura interna de avizare a structurilor si a personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 383 din 5 iunie 2009

În temeiul prevederilor <>art. 10 alin. (2) şi (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în conformitate cu dispoziţiile <>art. 6 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Potrivit dispoziţiilor <>art. 4 alin. (3) şi (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale prevãzute la <>art. 4 alin. (1) şi (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 , instituţiile publice în cadrul cãrora funcţioneazã structurile menţionate la <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 vor solicita Ministerului Finanţelor Publice avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare.
(2) În acest sens, cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice, împreunã cu documentele prevãzute la <>art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 .
(3) În cazurile prevãzute la <>art. 10 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 , cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare se întocmeşte conform modelului prevãzut în anexa nr. 7 şi se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 2
(1) Emiterea avizului favorabil sau respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil se realizeazã în baza unui aviz consultativ, respectiv a unui document justificativ cu caracter consultativ.
(2) Pentru personalul şi structurile care gestioneazã fonduri PHARE şi fonduri structurale şi de coeziune, avizul consultativ, respectiv documentul justificativ cu caracter consultativ, este emis de Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.
(3) Pentru personalul şi structurile care gestioneazã mãsurile Ex-ISPA, avizul consultativ, respectiv documentul justificativ cu caracter consultativ, este emis de Autoritatea de Management Ex-ISPA din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.
(4) Documentul justificativ cu caracter consultativ în baza cãruia se emite respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil va cuprinde motivele care au stat la baza respingerii cererii.
ART. 3
Motivele de respingere a cererii de eliberare a avizului favorabil sunt:
a) netransmiterea, de cãtre instituţia publicã care solicitã eliberarea avizului favorabil, a unuia sau mai multor documente dintre cele prevãzute la <>art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 ;
b) neîndeplinirea criteriilor prevãzute la <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 ;
c) nerespectarea condiţiilor de formã a documentelor prevãzute la <>art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 , în cazul documentelor reglementate prin acte normative;
d) netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de Ministerul Finanţelor Publice pentru eliberarea avizului favorabil;
e) în cazul cererilor trimise pentru aplicarea <>art. 10 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 , nerespectarea modelului de cerere stabilit în anexa nr. 7.
ART. 4
Instituţia publicã a cãrei cerere de eliberare a avizului favorabil a fost respinsã poate înainta o nouã cerere doar dupã remedierea problemelor constatate, menţionate în scrisoarea de respingere emisã de Ministerul Finanţelor Publice.
ART. 5
(1) Ministrul finanţelor publice sau, prin delegare, secretarul de stat, coordonator al Autoritãţii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale şi al Autoritãţii de Management Ex-ISPA, poate retrage sau modifica avizul acordat, la cererea motivatã, potrivit competenţelor, a oricãrei dintre cele douã autoritãţi din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, prevãzute la art. 2.
(2) Cererea motivatã privind retragerea sau modificarea avizului acordat poate fi înaintatã:
a) în cazul în care instituţiile publice al cãror personal beneficiazã de creşterile salariale nu comunicã Ministerului Finanţelor Publice orice modificare de personal, structurã, organizare şi/sau funcţionare, intervenitã dupã obţinerea avizului, împreunã cu documentele constatatoare, conform prevederilor <>art. 8 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 ;
b) în cazul în care una dintre cele douã autoritãţi din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, prevãzute la art. 2, constatã încãlcãri ale cerinţelor <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 .
(3) Dupã remedierea problemelor constatate şi care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz favorabil se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale.
ART. 6
(1) Cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, avizul favorabil, avizul consultativ şi documentul justificativ cu caracter consultativ se vor întocmi potrivit modelelor prevãzute în anexele nr. 1-7.
(2) Anexele nr. 1-7 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 7
Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, se abrogã <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 436/2005 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 326 din 18 aprilie 2005.
ART. 8
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 1 iunie 2009.
Nr. 1.990.


ANEXA 1

[Antetul instituţiei solicitante]
Nr. ........... din ................


CERERE
privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de
activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare

Stimate domnule ministru/secretar de stat,
În temeiul dispoziţiilor <>art. 4 alin. (3) şi (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare,
vã rugãm sã eliberaţi un aviz favorabil prin care sã fie atestat faptul cã urmãtoarele structuri şi/sau persoane din cadrul ....../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil) ...... au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la <>art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de <>Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare:


┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care se │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ solicitã avizarea favorabilã│ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ serviciul, biroul, │
│ │ │ │ compartimentul) │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnatã în acest sens este doamna/domnul ........ (tel. ........, fax ......, e-mail ...........).

Cu stimã,
.....................
(numele şi prenumele)
.....................
(funcţia)

[L.S.]

Domnului ..................,
ministrul finanţelor publice/secretar de stat


ANEXA 2

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Nr. ........./.............


AVIZ FAVORABIL

În temeiul dispoziţiilor <>art. 4 alin. (3) şi (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare,
având în vedere Cererea ....../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil) ...... cu nr. ....... din ...........,
în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:

1. ...................................................;
2. ...................................................;
3. ...................................................;
4. ...................................................;
5. ...................................................;
...................................................,

Ministerul Finanţelor Publice atestã faptul cã structurile şi/sau persoanele menţionate în anexã au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute în <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de <>Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare.
Persoanele pentru care se acordã prezentul aviz favorabil beneficiazã de majorarea salarialã conform prevederilor <>art. 4 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 .

......................
(numele şi prenumele)

ministrul finanţelor publice
[L.S.]


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE


Anexã la Avizul MFP nr. ...../.....


───────────────────────────────────


LISTA STRUCTURILOR ŞI/SAU PERSOANELOR
pentru care se acordã avizul favorabil al Ministerului Finanţelor Publice,
conform Cererii .............................. cu nr. ......din ..........
(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)





┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care se │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ acordã avizul favorabil │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ serviciul, biroul, │
│ │ │ │ compartimentul) │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



ANEXA 3

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Nr. ACIS ...................../..........................


AVIZ CONSULTATIV

În temeiul dispoziţiilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare, şi ale <>art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internã de avizare a structurilor şi a personalului care gestioneazã asistenţa financiarã nerambursabilã comunitarã,
având în vedere Cererea ......./(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)........ cu nr. ......... din .............. privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexa nr. 1,
în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:

1. ...................................................;
2. ...................................................;
3. ...................................................;
4. ...................................................;
5. ...................................................;
...................................................,

Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale atestã faptul cã structurile şi/sau persoanele menţionate în anexa nr. 2 au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare (Programul PHARE sau fondurile structurale şi de coeziune) şi îndeplinesc criteriile prevãzute în <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de <>Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare.

....................
(numele şi prenumele)

director general

[L.S.]

Redactat: .................................
(prenumele, numele/funcţia/data)

Semnãtura .................................


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Nr. ACIS ........../.................


Anexa nr. 1


───────────
la Avizul consultativ nr. ...../...... al Autoritãţii pentru Coordonarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Instrumentelor Structurale
──────────────────────────

LISTA
structurilor şi/sau persoanelor pentru care s-a solicitat avizul
favorabil, conform Cererii ........................ cu nr. .... din ....
(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)





┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care s-a │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│solicitat avizul favorabil │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ consultativ │ │ serviciul, biroul, │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ compartimentul) │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Nr. ACIS ................./..................


Anexa nr. 2


───────────
la Avizul consultativ nr. ......../......... al Autoritãţii pentru Coordonarea
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Instrumentelor Structurale
──────────────────────────

LISTA
structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordã avizul favorabil
consultativ al Autoritãţii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale,
conform Cererii ............................... cu nr. ...... din ........
(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)





┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care se │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ acordã avizul favorabil │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ consultativ │ │ serviciul, biroul, │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ compartimentul) │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



ANEXA 4

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA
Nr. AM Ex-ISPA ........./...............


AVIZ CONSULTATIV

În temeiul dispoziţiilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare, şi ale <>art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internã de avizare a structurilor şi a personalului care gestioneazã asistenţa financiarã nerambursabilã comunitarã,
având în vedere Cererea ......./(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil) ........ cu nr. ........ din ........... privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexa nr. 1,
în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:

1. ...................................................;
2. ...................................................;
3. ...................................................;
...................................................,

Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA atestã faptul cã structurile şi/sau persoanele menţionate în anexa nr. 2 au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare (programul ISPA) şi îndeplinesc criteriile prevãzute în <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de <>Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare.

Director general,
...................
(numele şi prenumele)

[L.S.]

Redactat: ...................................
(prenumele, numele/funcţia/data)

Semnãtura: .................................


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA
Nr. AM Ex-ISPA ........../.............


Anexa nr. 1


────────────
la Avizul consultativ nr. ....../..... al Autoritãţii de Management
───────────────────────────────────────────────────────────────────
pentru Ex-ISPA
───────────────

LISTA
structurilor şi/sau persoanelor pentru care s-a solicitat avizul
favorabil, conform Cererii ........................ cu nr. ... din .....
(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)





┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care s-a │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│solicitat avizul favorabil │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ serviciul, biroul, │
│ │ │ │ compartimentul) │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA
Nr. AM Ex-ISPA .........../.............


Anexa nr. 2


───────────
la Avizul consultativ nr. ..... /..... al Autoritãţii de Management
───────────────────────────────────────────────────────────────────
pentru Ex-ISPA
───────────────

LISTA
structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordã avizul favorabil
consultativ al Autoritãţii de Management pentru Ex-ISPA, conform
Cererii ........................................ cu nr. .... din ........
(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)





┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care se │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ acordã avizul favorabil │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ consultativ │ │ serviciul, biroul, │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ compartimentul) │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



ANEXA 5

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Nr. ACIS ...../.....

DOCUMENT JUSTIFICATIV
privind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil

În temeiul dispoziţiilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare, şi ale <>art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internã de avizare a structurilor şi a personalului care gestioneazã asistenţa financiarã nerambursabilã comunitarã,
în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:

1. ...................................................;
2. ...................................................;
3. ...................................................;
4. ...................................................;
5. ...................................................;
...................................................,

Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale propune respingerea Cererii ...../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)........ cu nr. ....... din ....... privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexã.
Propunerea de respingere a cererii se întemeiazã pe urmãtoarele considerente: ..............................................................
........................................................................
........................................................................

Director general,
....................
(numele şi prenumele)

[L.S.]

Redactat: .................................
(numele, prenumele/funcţia/data)

Semnãtura: .................................


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Nr. ACIS .................../....................


Anexa


──────
la Documentul justificativ nr. ....../..... al Autoritãţii pentru
──────────────────────────────────────────────────────────────────
Coordonarea Instrumentelor Structurale privind respingerea cererii de
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
eliberare a avizului favorabil
──────────────────────────────


LISTA
structurilor şi/sau persoanelor pentru care s-a solicitat avizul favorabil,
conform Cererii ...................................... cu nr. .... din .....
(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)





┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care s-a │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│solicitat avizul favorabil │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ serviciul, biroul, │
│ │ │ │ compartimentul) │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



ANEXA 6

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA
Nr. AM Ex-ISPA ........../..............


DOCUMENT JUSTIFICATIV
privind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil

În temeiul dispoziţiilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare, şi ale <>art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internã de avizare a structurilor şi a personalului care gestioneazã asistenţa financiarã nerambursabilã comunitarã,
în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:

1. ...................................................;
2. ...................................................;
3. ...................................................;
4. ...................................................;
5. ...................................................;
...................................................,

Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA propune respingerea cererii ...../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)........ cu nr. ..... din ...... privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexã.
Propunerea de respingere a cererii se întemeiazã pe urmãtoarele considerente: ...............................................................
.........................................................................
.........................................................................

Director general,
..................
(numele şi prenumele)
[L.S.]

Redactat: ................................
(numele, prenumele/funcţia/data)

Semnãtura: .................................


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA
Nr. AM Ex-ISPA ............/.............

Anexa


──────
la Documentul justificativ nr. ...../.... al Autoritãţii de Management
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
pentru Ex-ISPA privind respingerea cererii de eliberare a
────────────────────────────────────────────────────────────────────
avizului favorabil
───────────────────


LISTA
structurilor şi/sau persoanelor pentru care s-a solicitat avizul favorabil,
conform Cererii ..................................... cu nr. .... din .....
(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)





┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care s-a │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│solicitat avizul favorabil │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ serviciul, biroul, │
│ │ │ │ compartimentul) │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



ANEXA 7

[Antetul instituţiei solicitante]
Nr. ...... din ............


CERERE
privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de
activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare,
pentru aplicarea <>art. 10 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru
aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a
personalului care gestioneazã fonduri comunitare

Stimate domnule ministru/secretar de stat,
în temeiul dispoziţiilor <>art. 10 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare,
confirm pe propria rãspundere cã urmãtoarele persoane din cadrul ....../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)....... au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 , respectiv cã numãrul de persoane din structurile prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 este justificat prin îndeplinirea criteriilor prevãzute la <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 .
În acest sens, vã rugãm sã eliberaţi un aviz favorabil prin care sã fie atestat faptul cã urmãtoarele structuri şi/sau persoane din cadrul ....../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)..... au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la <>art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de <>Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare:


┌────┬─────────────────────────────┬─────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Persoanele pentru care se │ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ confirmã îndeplinirea │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ criteriilor prevãzute │ │ serviciul, biroul, │
│ │ la art. 2 alin. (1) │ │ compartimentul) │
│ │ (numele şi prenumele) │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│1. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│2. │....................... │.........│ ............................. │
├────┼─────────────────────────────┼─────────┼────────────────────────────────┤
│....│....................... │.........│ ............................. │
└────┴─────────────────────────────┴─────────┴────────────────────────────────┘



Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre, desemnatã în acest sens, este doamna/domnul ...... (telefon ......., fax ........, e-mail ..........).

Cu stimã,

Conducãtorul instituţiei,
.........................
(numele şi prenume)
................
(funcţia)

[L. S.]

Domnului ................,
ministrul finanţelor publice/secretar de stat

_____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016