Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.952 din 25 octombrie 2010  privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 13.601/2008 pentru aprobarea termenelor si a formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate in scopul instruirii functionarilor publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.952 din 25 octombrie 2010 privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 13.601/2008 pentru aprobarea termenelor si a formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate in scopul instruirii functionarilor publici

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 840 din 15 decembrie 2010
    Având în vedere prevederile:
    - <>art. 53 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    - <>art. 44 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici,
    în temeiul art. 21 alin. (2) şi al <>art. 22 alin. (1) lit. b) şi d) din Legea nr. 188/1999, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al art. 5 lit. c) şi d) şi <>art. 12 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, republicatã,

    preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.

    ART. I
    <>Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 13.601/2008 pentru aprobarea termenelor şi a formatului standard de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 14 din 8 ianuarie 2009, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:

    1. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 1. - (1) Se aprobã formatul standard de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici, denumit în continuare format standard, prevãzut în anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin.
    (2) Se aprobã lista cuprinzând domeniile de perfecţionare profesionalã şi tematicile programelor de perfecţionare profesionalã sistematizate, la nivelul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, pe baza propunerilor formulate de autoritãţile şi instituţiile publice centrale şi locale, precum şi codificarea regiunilor şi a judeţelor, prevãzutã în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezentul ordin.
    (3) Se aprobã instrucţiunile de completare şi transmitere a formatului standard de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici, prevãzute în anexa nr. 3, care face parte integrantã din prezentul ordin."

    2. La articolul 2, dupã alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmãtorul cuprins:
    "(4) În vederea asigurãrii îndeplinirii obligaţiilor privitoare la completarea corectã şi în termenele solicitate a formatului standard, la solicitarea persoanelor interesate, Agenţia poate acorda asistenţã de specialitate şi coordonare metodologicã."

    3. La articolul 5, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 5. - (1) Ordonatorii principali de credite din administraţia publicã transmit datele şi informaţiile în format electronic, într-un singur document ataşat, la adresa de e-mail menţionatã la alin. (3), numai în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp 12, fãrã diacritice, fãrã sublinieri sau prescurtãri."

    4. Anexa se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin.

    5. Dupã anexã se introduc douã noi anexe, anexele nr. 2 şi 3, având cuprinsul prevãzut în anexele nr. 2 şi 3, care fac parte integrantã din prezentul ordin.

    ART. II
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

           Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
                              Andras Zsolt Szakal

    Bucureşti, 25 octombrie 2010.
    Nr. 1.952.

    ANEXA 1
    (Anexa nr. 1 la <>Ordinul nr. 13.601/2008)


                               FORMATUL STANDARD
                   de transmitere a datelor şi informaţiilor
               privind planul anual de perfecţionare profesionalã
        şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici



┌───────────────────────────────────────────────────────┬────────────┬─────────┐
│Cod regiune: │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────┤
│Cod judeţ: │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼────────────┴─────────┤
│Instituţia: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Numele, prenumele şi funcţia publicã deţinutã de │ │
│persoana numitã în condiţiile art. 15 din Hotãrârea │ │
│Guvernului <>nr. 1066/2008 pentru, aprobarea normelor │ │
│privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici:│ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Telefon: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│E-mail: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Informaţii privind avizul comisiei paritare: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Informaţii privind includerea de mãsuri privind │ │
│perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici │ │
│în acordul colectiv: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┤
│Fonduri alocate: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┤
│1. De la bugetul autoritãţii sau instituţiei publice │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│2. Alte surse: │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┤
│Gradul de corelare dintre planificarea aprobatã, mãsurile efectiv implementate│
│şi rezultatele efectiv obţinute, conform prevederilor art. 21 alin. (1) │
│lit. d) din <>Hotãrârea Guvernului nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor │
│privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Propunerile de imbunãtãţire a sistemului de formare profesionalã a │
│funcţionarilor publici la nivelul autoritãţii sau instituţiei publice conform │
│prevederilor <>art. 21 alin. (1) lit. f) din Hotãrârea Guvernului nr. 1066/2008 │
│pentru aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor │
│publici, dacã este cazul: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├───────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┤
│ Domeniul de perfecţionare │Art. 14 alin. (1) lit. a) din Hotãrârea │
│ profesionalã │Guvernului <>nr. 1.066/2008 pentru aprobarea │
│ │normelor privind formarea profesionalã a │
│ │funcţionarilor publici │
│ ├─────────────────┬────────────────────────────┤
│ │ Funcţii publice│ Nr. funcţionari publici │
├───────────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┤
│ 1. Identificate în rapoartele de evaluare │
├───────────────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┤
│Domeniul 1: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ARHITECTURÃ ŞI URBANISM │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 2: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│COMUNICARE ŞI TRANSPARENŢÃ │de conducere │ │
│DECIZIONALÃ │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 3: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│DEZVOLTARE PERSONALÃ │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 4: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│DEZVOLTARE REGIONALÃ DURABILÃ │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 5: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│DREPT ŞI LEGISLAŢIE COMUNITARÃ │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 6: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 7: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│IT&C TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI │de conducere │ │
│COMUNICAŢIILOR │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 8: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│MANAGEMENT │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 9: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│POLITICI ŞI AFACERI EUROPENE │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul 10: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│RESURSE ŞI SERVICII PUBLICE │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Coduri Tematici: │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┤
│ 2. Prioritare conform <>art. 11 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru │
│aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici │
├───────────────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│MANAGEMENT │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Management financiar şi │de execuţie │ │
│contabilitate bugetarã │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Managementul proiectelor │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│MANAGEMENT │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Management resurselor umane din│de execuţie │ │
│entitãţile publice │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│IT&C TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI │de conducere │ │
│COMUNICAŢIILOR │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│COMUNICARE ŞI TRANSPARENŢÃ │de conducere │ │
│DECIZIONALÃ │ │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul prioritar: │Înalţi funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│DREPT ŞI LEGISLAŢIE COMUNITARÃ │de conducere │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Drept administrativ şi │ │ │
│contencioas administrativ │de execuţie │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
└───────────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┘




    ANEXA 2
    (Anexa nr. 2 la <>Ordinul nr. 13.601/2008)


                                     LISTA
               cuprinzând domeniile de perfecţionare profesionalã
            şi tematicile programelor de perfecţionare profesionalã
                 sistematizate, la nivelul Agenţiei Naţionale a
     Funcţionarilor Publici, pe baza propunerilor formulate de autoritãţile
                  şi instituţiile publice centrale şi locale,
                precum şi codificarea regiunilor şi a judeţelor


    Domenii de perfecţionare profesionalã şi tematici



┌───────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│ COD │ DENUMIRE DOMENIU │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1. │Arhitecturã şi urbanism │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2. │Comunicare şi transparenţã decizionalã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3. │Dezvoltare personalã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 4. │Dezvoltare regionala durabilã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5. │Drept şi legislaţie comunitarã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 6. │Gestionarea fondurilor externe │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7. │IT&C - Tehnologia Informaţiei şi Telecomunicaţiilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 8. │Management │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9. │Politici şi afaceri europene │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 10. │Resurse şi servicii publice │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 11. │ │
└───────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 1. ARHITECTURÃ ŞI URBANISM │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.1. │Administrarea teritoriului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.2. │Amenajarea teritoriului şi urbanism │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.3. │Amenajarea şi planificarea peisajului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.4. │Arhitectura peisajului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.5. │Autorizarea lucrãrilor de construcţii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.6. │Conservare şi restaurare arhitecturalã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.7. │Management urban │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.8. │Proiectare şi planificare urbanã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.9. │Verificarea execuţiei lucrãrilor de construcţii, │ │


│ │întreţinere şi reparaţii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.10. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.11. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1.12. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 2. COMUNICARE ŞI TRANSPARENŢÃ DECIZIONALÃ │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.1. │Comunicare intra şi interinstituţionalã în entitãţile │ │
│ │publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.2. │Comunicare interpersonalã în cadrul entitãţilor publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.3. │Comunicare şi relaţii publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.4. │Comunicare în limbi strãine pentru administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.5. │Comunicare publicã şi mass-media │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.6. │Eticã şi integritate │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.7. │Gestionarea documentelor unei instituţii publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.8. │Gestionarea informaţiilor clasificate │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.9. │Imaginea şi relaţiile publice instituţionale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.10. │Marketingul serviciilor publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.11. │Medierea şi negocierea în administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.12. │Relaţii europene şi internaţionale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.13. │Transparenţa decizionalã şi liberul acces la informaţii │ │
│ │de interes public │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.14. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.15. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2.16. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 3. DEZVOLTARE PERSONALÃ │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.1. │Coaching-ul - instrument al managementului public modern │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.2. │Comportament şi conduitã publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.3. │Dezvoltare abilitaţi şi aptitudini │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.4. │Formare formatori │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.5. │Gândire pozitivã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.6. │Inovaţie şi creativitate │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.7. │Inteligenţã socialã şi emoţionalã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.8. │Managementul competenţelor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.9. │Managementul stresului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.10. │Managementul timpului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.11. │Mentoring (asistenţã profesionalã în dezvoltarea │ │
│ │carierei) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.12. │Motivarea personalului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.13. │Tehnici de motivare │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.14. │Tehnici şi programe de dezvoltare personalã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.15. │Teleworking (lucrul de acasã precum şi flexibilitatea │ │
│ │orelor de program şi a desfãşurãrii activitãţii într-o │ │
│ │locaţie prestabilitã) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.16. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.17. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3.18. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 4. DEZVOLTARE REGIONALÃ DURABILÃ │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤

│ 4.1. │Audit energetic │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.2. │Concesionarea, vânzarea sau închirierea bunurilor, │ │
│ │concesionarea de servicii ale unitãţilor administrativ │ │
│ │teritoriale - organizarea şi desfãşurarea licitaţiilor │ │
│ │publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.3. │Gestionarea durabilã a domeniului public sau privat al │ │
│ │unitãţilor administrativ teritoriale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.4. │Dezvoltarea durabilã localã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.5. │Dezvoltarea urbanã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.6. │Ecologia şi protecţia mediului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.7. │Ingineria dezvoltãrii durabile │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.8. │Ingineria valorificãrii deşeurilor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.9. │Investiţii şi administrarea patrimoniului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.10.│Managementul dezvoltãrii durabile │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.11.│Managementul energetic │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.12.│Managementul mediului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.13.│Protecţia ecosistemelor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.14.│Protecţia mediului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.15.│Reconstrucţia ecologicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.16.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.17.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4.18 │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 5. DREPT ŞI LEGISLAŢIE COMUNITARÃ │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.1. │Abordare tehnico-legislativã pentru elaborarea şi │ │
│ │publicarea actelor normative │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.2. │Acţiune în revendicare -legile proprietãţii şi rolul │ │
│ │acestora în dezvoltarea comunitãţii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.3. │Cod fiscal, cod procedurã fiscalã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.4. │Controlul legalitãţii actelor administrative prin │ │
│ │contenciosul administrativ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.5. │Drept administrativ şi contencios administrativ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.6. │Drept şi drept comunitar │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.7. │Drepturile copilului în reglementãrile interne şi │ │
│ │internaţionale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.8. │Gestionarea drepturilor de autor şi conexe în │ │
│ │administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.9. │Legislaţie cadastru │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.10.│Legislaţie privind regimul proprietãţii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.11.│Norme şi proceduri de tehnicã legislativã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.12.│Proceduri de aplicare a legilor speciale în │ │
│ │administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.13.│Protecţia juridicã a drepturilor omului - jurisprudenţa │ │
│ │CEDO │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.14.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.15.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5.16.│ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 6. GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.1. │Accesarea şi utilizarea instrumentelor/fondurilor │ │
│ │structurale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.2. │Auditul fondurilor structurale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.3. │Certificarea cheltuielilor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.4. │Elaborarea propunerilor de finanţare pentru accesarea │ │
│ │instrumentelor/fondurilor structurale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.5. │Evaluarea şi selecţia proiectelor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.6. │Evaluarea şi selecţia propunerilor de finanţare │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.7. │Formare consilieri - manageri de proiecte pentru │ │
│ │administraţia publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.8. │Implementare proiecte │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.9. │Implementarea proiectelor finanţate din │ │
│ │instrumente/fonduri structurale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.10.│Managementul instrumentelor structurale │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.11.│Managementul proiectelor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.12.│S.M.I.S. - Sistem Unic Informatizat al Proiectelor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.13.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.14.│ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6.15.│ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 7. IT&C TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI COMUNICAŢIILOR │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.1. │Administrarea şi utilizarea sistemului de operare LINUX │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.2. │Administrarea şi dezvoltarea reţelelor IT&C │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.3. │Atestare pentru obţinerea permisului ECDL start sau ECDL │ │
│ │complet │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.4. │Baze de date Oracle │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.5. │Baze de date SQL │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.6. │ECDL - (ABC-ul calculatoarelor, MS Windows, Internet şi │ │
│ │e-mail) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.7. │ECDL modulul III (MS Word) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.8. │ECDL modulul IV (MS Excel) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.9. │ECDL modulul V (MS Access) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.10. │ECDL modulul VI (MS Powerpoint) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.11. │E - government │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.12. │E - learning │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.13. │HTML Web Design │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.14. │MS - Office │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.15. │MS Project │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.16. │Securitatea informaţiei conform Standardelor ISO 17799 │ │
│ │şi ISO 27001 │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.17. │Windows - sistem de operare │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.18. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.19. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7.20. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 8. MANAGEMENT │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.1. │Audit şi control │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.2. │Managementul achiziţiilor publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.3. │Managementul administraţiei publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.4. │Managementul calitãţii serviciilor publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.5. │Managementul contractelor de lucrãri │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.6. │Managementul ciclului de proiect │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.7. │Managementul financiar şi contabilitate bugetarã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.8. │Managementul funcţiei publice şi al funcţionarilor │ │
│ │publici │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.9. │Managementul impozitelor şi taxelor locale - executare │ │
│ │silitã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.10. │Managementul protecţiei civile │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.11. │Managementul performanţei în administraţie │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.12. │Managementul public │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.13. │Managementul resurselor umane din entitãţile publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.14. │Managementul serviciilor publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.15. │Managementul serviciilor sociale şi de asistenţã socialã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.16. │Managementul situaţiilor de urgenţã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.17. │Managementul strategic │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.18. │Politici publice │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.19. │S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice) │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.20. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.21. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8.22. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 9. POLITICI ŞI AFACERI EUROPENE │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.1. │Administraţie şi afaceri europene │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.2. │Coordonarea naţionalã postaderare a politicilor │ │
│ │Uniunii Europene │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.3. │Integrarea europeanã şi consecinţele ei pentru │ │
│ │administraţia publicã din România │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.4. │Instituţii Europene │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.5. │Politici comunitare │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.6. │Politica de coeziune economicã, socialã şi teritorialã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.7. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.8. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9.9. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Domeniul: 10. RESURSE ŞI SERVICII PUBLICE │
├───────┬─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┐
│ COD │ TEMATICI │Numãr │
│ │ │funcţionari│
│ │ │publici │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.1. │Activitatea de autorizare: comerţ, producţie, servicii │ │
│ │şi alimentaţie publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.2. │Administrare fond funciar │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.3. │Administrare fond locativ şi utilitãţi │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.4. │Asistenţã socialã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.5. │Autoritate tutelarã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.6. │Cadastrul - abordãri şi reglementãri în context european │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.7. │Evidenţã persoane │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.8. │Ordine şi siguranţã publicã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 10.9. │Poliţie comunitarã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10.10. │Protecţia muncii, sãnãtate şi securitatea muncii │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10.11. │Protecţia şi drepturile copilului │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10.12. │Stare civilã │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10.13. │Stingerea incendiilor │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10.14. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10.15. │ │ │
├───────┼─────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10.16. │ │ │
└───────┴─────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘



    NOTĂ?:
    Domeniile de perfecţionare şi tematicile programelor de perfecţionare profesionalã prevãzute în formatul standard de transmitere cuprins în anexa nr. 1 la ordin şi detaliate în prezenta listã nu sunt limitative. Autoritãţile şi instituţiile publice pot identifica şi alte domenii de perfecţionare profesionalã şi pot propune şi tematici pentru perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici, în raport cu necesitãţile de instruire identificate în cadrul procedurii de evaluare a performanţelor profesionale individuale, prin raportare la necesitãţile de formare profesionalã rezultate din modificãrile legislative în domeniile de competenţã ale funcţionarului public, precum şi din eventualele modificãri relevante ale fişei postului în vederea includerii acestora în lista revizuitã.

    Codificare Regiuni


┌───┬──────────────────┐
│Cod│Denumire Regiune │
├───┼──────────────────┤
│ 1 │Nord - Est │
├───┼──────────────────┤
│ 2 │Sud - Est │
├───┼──────────────────┤
│ 3 │Sud- Muntenia │
├───┼──────────────────┤
│ 4 │Sud-Vest Oltenia │
├───┼──────────────────┤
│ 5 │Vest │
├───┼──────────────────┤
│ 6 │Nord - Vest │
├───┼──────────────────┤
│ 7 │Centru │
├───┼──────────────────┤
│ 8 │Bucureşti - Ilfov │
└───┴──────────────────┘



    Codificare Judeţe


┌────┬────────────────────┐
│Cod │ │
│ju- │Denumire judeţ │
│deţ │ │
├────┼────────────────────┤
│ 1 │Alba │
├────┼────────────────────┤
│ 2 │Arad │
├────┼────────────────────┤
│ 3 │Argeş │
├────┼────────────────────┤
│ 4 │Bacãu │
├────┼────────────────────┤
│ 5 │Bihor │
├────┼────────────────────┤
│ 6 │Bistriţa-Nasãud │
├────┼────────────────────┤
│ 7 │Botoşani │
├────┼────────────────────┤
│ 8 │Braşov │
├────┼────────────────────┤
│ 9 │Brãila │
├────┼────────────────────┤
│ 10 │Buzãu │
├────┼────────────────────┤
│ 11 │Caraş Severin │
├────┼────────────────────┤
│ 12 │Cluj │
├────┼────────────────────┤
│ 13 │Cãlãraşi │
├────┼────────────────────┤
│ 14 │Constanţa │
├────┼────────────────────┤
│ 15 │Covasna │
├────┼────────────────────┤
│ 16 │Dâmboviţa │
├────┼────────────────────┤
│ 17 │Dolj │
├────┼────────────────────┤
│ 18 │Galaţi │
├────┼────────────────────┤
│ 19 │Gorj │
├────┼────────────────────┤
│ 20 │Harghita │
├────┼────────────────────┤
│ 21 │Hunedoara │
├────┼────────────────────┤
│ 22 │Ialomiţa │
├────┼────────────────────┤
│ 23 │Iaşi │
├────┼────────────────────┤
│ 24 │Ilfov │
├────┼────────────────────┤
│ 25 │Giurgiu │
├────┼────────────────────┤
│ 26 │Maramureş │
├────┼────────────────────┤
│ 27 │Mehedinţi │
├────┼────────────────────┤
│ 28 │Mureş │
├────┼────────────────────┤
│ 29 │Neamţ │
├────┼────────────────────┤
│ 30 │Olt │
├────┼────────────────────┤
│ 31 │Prahova │
├────┼────────────────────┤
│ 32 │Satu-Mare │
├────┼────────────────────┤
│ 33 │Sãlaj │
├────┼────────────────────┤
│ 34 │Sibiu │
├────┼────────────────────┤
│ 35 │Suceava │
├────┼────────────────────┤
│ 36 │Teleorman │
├────┼────────────────────┤
│ 37 │Timiş │
├────┼────────────────────┤
│ 38 │Tulcea │
├────┼────────────────────┤
│ 39 │Vaslui │
├────┼────────────────────┤
│ 40 │Vâlcea │
├────┼────────────────────┤
│ 41 │Vrancea │
├────┼────────────────────┤
│ 42 │Municipiul Bucureşti│
└────┴────────────────────┘



    ANEXA 3
    (Anexa nr. 3 la <>Ordinul nr. 13.601/2008)


                                  INSTRUCŢIUNI
             de completare şi transmitere a formatului standard de
          transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual
                   de perfecţionare profesionalã şi fondurile
              alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici

    SECŢIUNEA 1
    Scopul instrucţiunilor şi responsabilitãţi ale autoritãţilor şi instituţiilor publice în implementarea acestora

    ART. 1
    Scopul prezentelor instrucţiuni este de a asigura, prin intermediul unei reglementãri unitare aplicabile tuturor autoritãţilor şi instituţiilor publice, coordonarea metodologicã necesarã pentru completarea şi transmiterea formatului standard de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici, denumit în continuare format standard, prevãzut în anexa nr. 1 la ordin.
    ART. 2
    Conducãtorii autoritãţilor şi instituţiilor publice implicate în procesul de raportare desemneazã persoana/persoanele responsabilã/responsabile de aplicarea prezentelor instrucţiuni, precum şi de completarea formatului standard şi de transmitere a acestuia în condiţiile şi în termenele prevãzute în ordin.
    ART. 3
    Completarea, transmiterea şi actualizarea formatului standard se fac cu respectarea prezentelor instrucţiuni, în condiţiile prevãzute de <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici.
    ART. 4
    (1) Formatul standard se completeazã numai în format Excel, conform modelului de raportare prevãzut în anexa nr. 1 la ordin şi postat pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, la adresa www.anfp.gov.ro, secţiunea "Materiale utile", subsecţiunea "Formate de raportare".
    (2) Formatul standard conţine un tabel (foaie de lucru) care se completeazã cu respectarea condiţiilor tehnice prestabilite, potrivit alin. (3)-(5).
    (3) Utilizatorii au acces numai la câmpurile de culoare gri. Celelalte câmpuri sunt blocate şi protejate.
    (4) Fiecare câmp al tabelului afişeazã în momentul selectãrii un mesaj electronic care conţine îndrumãri metodologice de completare şi se referã la principalele dispoziţii speciale despre modul de completare a câmpului respectiv.
    (5) Câmpurile evidenţiate prin culoare gri se completeazã cu cifre sau litere, dupã caz. Este obligatorie completarea câmpurilor referitoare la numãrul de funcţionari publici propuşi a fi instruiţi pe un anumit domeniu de perfecţionare profesionalã şi într-o tematicã specificã acestuia. În dreptul domeniului/tematicii de perfecţionare pentru care existã opţiuni de instruire se înscrie numãrul de funcţionari publici propuşi a fi instruiţi, însã în dreptul domeniilor/tematicilor de perfecţionare pentru care nu existã opţiuni formulate se va înscrie cifra 0. Înscrierea cifrei 0 este necesarã pentru a permite utilizarea formulelor şi prelucrarea datelor pe baza programelor informatice utilizate de Agenţie.
    ART. 5
    Transmiterea formatului standard completat se face ca ataşament al unui singur e-mail trimis de ordonatorii principali de credite la adresa de e-mail (perfectionare@anfp.gov.ro).

    SECŢIUNEA a 2-a
    Reguli de completare şi transmitere a formatului standard

    ART. 6
    Datele şi informaţiile cuprinse în formatul standard se referã la anul pentru care acesta se completeazã la nivelul autoritãţilor şi instituţiilor publice şi se transmite Agenţiei, în condiţiile stabilite în ordin.
    ART. 7
    (1) Formatul standard conţine un tabel (foaie de lucru) identificabil pe baza titlului, denumit "Format standard de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici", şi alte 3 tabele identificabile pe baza denumirii, în foi de lucru distincte: "Regiuni", "Judeţe", "Domenii de perfecţionare profesionalã şi tematici", prevãzute în anexa nr. 2 la ordin. Titlul fiecãrui tabel reflectã în sintezã obiectul datelor şi informaţiilor la care se referã.
    (2) În tabelul "Domenii de perfecţionare profesionalã şi tematici" se va completa numãrul funcţionarilor publici propuşi a fi instruiţi în domeniile de perfecţionare menţionate, defalcat pe fiecare tematicã de perfecţionare prezentatã în anexa nr. 2 la ordin. Pe baza unui calcul matematic, care va avea în vedere numãrul funcţionarilor publici care vor fi instruiţi în domeniile de perfecţionare profesionalã, defalcat pe tematici de perfecţionare, raportat la numãrul funcţionarilor publici care vor fi instruiţi pe un anumit domeniu de perfecţionare, se va obţine o pondere, care va reprezenta ponderea opţiunilor de instruire formulate, pe tipuri de tematici de perfecţionare profesionalã, la nivelul autoritãţilor administraţiei publice centrale şi locale.
    ART. 8
    În formatul standard se completeazã numai câmpurile de culoare gri, dupã cum urmeazã:
    a) câmpul "Cod regiune": se va specifica codul regiunii, care se ia din tabelul (foaia de lucru) "Regiuni";
    b) câmpul "Cod judeţ": se va specifica codul judeţului, care se ia din tabelul (foaia de lucru) "Judeţe";
    c) câmpul "Instituţia": se va preciza denumirea instituţiei sau a autoritãţii publice;
    d) câmpul "Numele, prenumele şi funcţia deţinutã de persoana numitã în condiţiile <>art. 15 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici": se va (vor) menţiona persoana (persoanele) desemnatã(e) în vederea îndeplinirii atribuţiilor prevãzute la <>art. 15 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008;
    e) câmpul "Telefon": se va completa cu numãrul de telefon al autoritãţii sau instituţiei publice raportoare;
    f) câmpul "E-mail": se va completa cu adresa de e-mail a autoritãţii sau instituţiei publice raportoare/a persoanei desemnate în condiţiile <>art. 15 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008;
    g) câmpul "Informaţii privind avizul comisiei paritare": se va menţiona tipul avizului acordat de comisia paritarã conform prevederilor <>art. 13 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificãrile ulterioare;
    h) câmpul "Informaţii privind includerea de mãsuri privind perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici în acordul colectiv": se va menţiona "Nu este cazul" dacã nu existã acord colectiv sau dacã acesta nu conţine mãsuri privind perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici, iar în cazul în care existã prevederi privind perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici, se va (vor) detalia clauza (clauzele) respectivã(e);
    i) câmpul "Fonduri alocate": se vor completa pct. 1 şi 2 cu cuantumul fondurilor alocate din bugetul autoritãţii sau instituţiei publice şi, respectiv, din alte surse, cu menţionarea surselor respective;
    j) câmpul "Gradul de corelare dintre planificarea aprobatã, mãsurile efectiv implementate şi rezultatele efectiv obţinute conform <>art. 21 alin. (1) lit. d) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008: se va completa cu o prezentare sinteticã a informaţiilor referitoare la actualizarea semestrialã, la rezultatele implementãrii mãsurilor în primul semestru al anului şi la rezultatul final al implementãrii mãsurilor la sfârşitul perioadei raportate;
    k) câmpul "Propunerile de îmbunãtãţire a sistemului de formare profesionalã a funcţionarilor publici la nivelul autoritãţii sau instituţiei publice conform <>art. 21 alin. (1) lit. f) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008, dacã este cazul": se va completa cu o prezentare sinteticã a informaţiilor, cu accent asupra problemelor întâmpinate, a efectelor mãsurilor privind perfecţionarea profesionalã şi a propunerilor de îmbunãtãţire formulate;
    l) câmpurile de la rubrica "Domeniul de perfecţionare profesionalã", punctul 1 "Identificate în rapoartele de evaluare", se vor completa astfel:
    - la rubrica "Numãr funcţionari publici": se va detalia numãrul de funcţionari publici care vor urma programe de formare profesionalã raportat la domeniile identificate, defalcat pe coduri tematici de perfecţionare şi prin raportare la categoria din care fac parte;
    - la rubrica "Coduri tematici": se vor completa codurile tematicilor de la domeniul respectiv (dacã existã mai multe tematici) în ordinea ponderilor în total domeniu, pe baza numãrului de funcţionari publici propuşi a fi instruiţi pe un anumit domeniu de perfecţionare profesionalã/o anumitã tematicã de perfecţionare profesionalã. Se vor trece codurile tematicilor, separate prin virgulã, în ordinea ponderilor din total domeniu. Lista tematicilor de perfecţionare propuse, precum şi codurile asociate acestora poate fi consultatã în tabelul (foaia de lucru) "Domenii de perfecţionare profesionalã şi tematici" din anexa nr. 2 la ordin;
    m) câmpurile de la rubrica "Domeniul de perfecţionare profesionalã", punctul 2 "Prioritare conform <>art. 11 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008", se vor completa astfel:
    - la rubrica "Numãr funcţionari publici" din formatul standard: se va detalia numãrul de funcţionari publici care vor urma programe de perfecţionare profesionalã raportat la domeniile de perfecţionare prioritare identificate şi la categoria din care fac parte.
    ART. 9
    În tabelul "Domenii de perfecţionare profesionalã şi tematici" se completeazã numai câmpurile de culoare gri, dupã cum urmeazã:
    - la fiecare dintre cele 10 domenii se completeazã câmpul "Numãr funcţionari publici" cu numãrul de funcţionari publici propuşi pentru a urma cursuri de perfecţionare în tematicile de perfecţionare propuse, fãrã defalcarea acestora pe categorii de funcţionari publici.

                                -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016