Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.934 din 19 octombrie 2006  privind modificarea si completarea Regulamentului pentru desemnarea, pregatirea profesionala si examinarea consilierilor de siguranta pentru transportul rutier, feroviar sau pe caile navigabile interioare al marfurilor periculoase, aprobat prin   Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 1.044/2003     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.934 din 19 octombrie 2006 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru desemnarea, pregatirea profesionala si examinarea consilierilor de siguranta pentru transportul rutier, feroviar sau pe caile navigabile interioare al marfurilor periculoase, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 1.044/2003

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 930 din 16 noiembrie 2006


┌───────────────────────┐┌───────────────────────┐┌──────────────────────────┐
│ RO ││ RO ││ RO │
│ ││ ││ │
│ Prezentul certificat ││ Prezentul certificat ││ ROMÂNIA │
│ este valabil pentru: ││ este valabil pentru: ││ │
│ ┌─┐ ││ ┌─┐ ││MINISTERUL TRANSPORTURILOR│
│ 𗈕│ ││ 𗈕│ ││ CONSTRUCŢIILOR ŞI │
│ ├─┤ ││ ├─┤ ││ TURISMULUI │
│ 𗈖│ ││ 𗈖│ ││ │
│ ├─┤ ││ ├─┤ ││ │
│ 𗈗│ ││ 𗈗│ ││ (STEMA │
│ ┌─────┬┴─┴──┬────┐ ││ ┌─────┬┴─┴──┬────┐ ││ ROMÂNIEI) │
│ │ 4.1.│ 4.2.𗈘.3.│ ││ │ 4.1.│ 4.2.𗈘.3.│ ││ │
│ └──┬──┴─┬───┴┬───┘ ││ └──┬──┴─┬───┴┬───┘ ││ │
│ 𗈙.1.𗈙.2.│ ││ 𗈙.1.𗈙.2.│ ││ │
│ ├────┼────┤ ││ ├────┼────┤ ││ CONSILIER DE SIGURANTA │
│ 𗈚.1 𗈚.2.│ ││ 𗈚.1 𗈚.2.│ ││ TRANSPORT MÃRFURI │
│ └───┬┴┬───┘ ││ └───┬┴┬───┘ ││ PERICULOASE │
│ 𗈛│ ││ 𗈛│ ││ │
│ ├─┤ ││ ├─┤ ││ │
│ 𗈜│ ││ 𗈜│ ││ │
│ ├─┤ ││ ├─┤ ││ │
│ 𗈝│ ││ 𗈝│ ││ │
│┌───────┴─┴───────────┐││┌───────┴─┴───────────┐││ │
││UN 1202 UN1203 UN1223││││UN 1202 UN1203 UN1223│││ │
│└─────────────────────┘││└─────────────────────┘││ │
│ Nota: ││ Nota: ││ │
│Se vor anula grupele ││Se vor anula grupele ││ │
│de mãrfuri pentru care ││de mãrfuri pentru care ││ │
│certificatul nu este ││certificatul nu este ││ │
│valabil ││valabil ││ CERTIFICAT DE PREGÃTIRE │
│ ││ ││ PROFESIONALÃ │
│ Seria Nr. ││ Seria Nr. ││ │
│ ││ ││ │
└───────────────────────┘└───────────────────────┘└──────────────────────────┘

┌─────────────────────────┐┌─────────────────────┐┌───────────────────────────┐
│ RO ││ RO ││ RO │
│ ││ ││ │
│ ROMÂNIA ││Emis de Ministerul ││ ROMÂNIA │
│ ││Transporturilor, ││MINISTETUL TRANSPORTURILOR │
│MINISTERUL TRANSPORURILOR││Construcţiilor şi ││ CONSTRUCŢIILOR ŞI │
│ CONSTRUCŢIILOR ŞI ││Turismului prin .....││ TURISMULUI │
│ TURISMULUI ││.....................││ │
│ ││ ││ │
│ CERTIFICATUL ││ ││ │
│DE PREGÃTIRE PROFESIONALÃ││ DIRECTOR GENERAL ││ CERTIFICAT │
│ A CONSILIERULUI DE ││ ││DE PREGÃTIRE PROFESIONALÃ A│
│ SIGURANTA PENTRU ││ ││CONSILIERULUI DE SIGURANTA │
│TRANSPORTUL___________DE ││Data eliberãrii:.....││PENTRU TRANSPORTUL_________│
│MÃRFURI PERICULOASE ││Valabil pana la......││DE MÃRFURI PERICULOASE │
│ ││ ││ │
│Numele:................. ││ ││ │
│Prenumele:.............. ││Valabilitatea ││Numele:....................│
│C.N.P:.................. ││prezentului certifi- ││Prenumele:.................│
│Data şi locul naşterii: ││cat se prelungeşte ││C.N.P.:....................│
│........................ ││pana la .............││Data şi locul naşterii:....│
│Naţionalitatea:......... ││ ││Valabil pana la:...........│
│ ││ ││Primit de:.................│
│ ││Emitent:.............││ │
│Se certifica prin prezen-││ ││ARR, AFER şi ANR prelucrea-│
│tul document ca titularul││ ││za date cu caracter perso- │
│a absolvit exeamenul prin││ DIRECTOR GENERAL, ││nal în scopul gestionãrii │
│care se atesta calitatea ││ ││unei baze de date cu privi-│
│de consilier de siguranta││ ││re la operatorii de tran- │
│pentru transportul marfu-││ ││sport şi persoanele fizice │
│rilor periculoase, precum││ ││direct implicate în activi-│
│şi pentru operaţiuni de ││ ││tatea de transport şi │
│încãrcare, descãrcare ││ ││furnizeazã informaţii în- │
│depozitare temporarã, ││ ││stitutiilor cu care conlu- │
│ambalare,etichetare sau ││Semnatura titularului││creazã în exercitarea │
│expediere de mãrfuri ││ ││atribuţiilor. │
│periculoase. ││ ││Titularul prezentului │
│ ││ ││certificat beneficiazã de │
│ ││ ││drepturile conferite de │
│ ││ ││art. 13-18 din │
│ Seria Nr. ││ Seria Nr. ││<>Legea nr. 677/2001 │
│ ││ ││ Semnatura: │
│ ││ ││ Seria Nr. │
└─────────────────────────┘└─────────────────────┘└───────────────────────────┘





ANEXA 2


───────
(Anexa D la regulament)
───────────────────────





RAPORT DE INCIDENT/ACCIDENT:

I. Model pentrul transportul pe cai navigabile al mãrfurilor periculoase:

1. Data incidentului/accidentului:
2. Ora:
3. Locul (de exemplu: km):
4. Mãrfuri periculoase implicate:
5. Codul mãrfurilor periculoase:
6. Denumirea mãrfurilor periculoase:
7. Tipul ambalajelor [containere de volum mediu (IBC)] aplicate:
8. Ambalaje aprobate [containere de volum mediu (IBC)]:

[] Da [] Nu
codul ambalajului/codul IBC:

9. Tipul mijlocului de transport implicat:
10. Scurta descriere a incidentului/accidentului:
a) cum s-a întâmplat accidentul (descrierea exactã a pagubei):
b) cauzele posibile (de exemplu: eroare tehnica şi/sau eroare umanã şi/sau
condiţii meteorologice):
c) propuneri pentru mãsuri care sa previnã asemenea accidente în viitor:
11. Cantitãţile de marfa pierdute (kg) şi, dacã este cazul,
radioactivitatea pentru materialele radioactive (B(q)) şi simbolul
chimic al nuclidului radioactiv:
12. Felul incidentului/accidentului:

[] pierdere de substanţe

[] foc

[] explozie

[] explozie cu foc ulterior

13. Persoane ranite ca urmare a deversarii de mãrfuri periculoase:

[] Nu [] Da

14. Alte detalii:
Data .................................
Semnatura ............................"

II. Model pentru transportul feroviar şi rutier al mãrfurilor
periculoase conform paragrafului 1.8.5 RID/ADR:

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Operator de transportator/Administrator al infrastructurii feroviare: │
│....................................................................... │
│ │
│Adresa: │
│....................................................................... │
│ │
│Numele persoanei de contactat: ........................................ │
│....................................................................... │
│ │
│Tel:...................... Fax: ....................................... │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
(Autoritatea competenta va inlatura aceasta pagina de coperta înaintea
transmiterii raportului)

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
𗈕. Mod │
├─────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┤
│[]Feroviar │[]Rutier │
│ ─────── │ ────── │
│ Numãrul vagonului(facultativ) │ Numãrul de înmatriculare al │
│ │ vehiculului(facultativ │
├─────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┤
𗈖. Data şi locul evenimentului │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Anul:....... Luna:........ Ziua: ........ Ora: ......... │
├─────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┤
│Feroviar │Rutier │
│──────── │────── │
│[] Statia │[] Zona locuita │
│[] Statia de triaj/de formare a │[] Locul de încãrcare/descãrcare/ │
│ trenului │ transbordare │
│[] Linia de încãrcare/descãrcare/ │[] Drum deschis │
│ transbordare │ Localitatea/Ţara:.............. │
│Localitatea/Ţara: ............... │ │
│sau │ │
│[] Linie descrisã │ │
│ Descrierea liniei:............ │ │
│ Kilometri: ................... │ │
├─────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┤
𗈗. Topografia │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[] Panta/inclinare │
│[] Tunel │
│[] Pod/pasaj inferior de nivel │
│[] Intersectie │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈘. Condiţii meteorologice deosebite │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[] Ploaie │
│[] Ninsoare │
│[] Gheaţa │
│[] Ceata │
│[] Furtuna │
│[] Vijelie │
│[] Temperatura: ..................°C │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈙. Descrierea evenimentului │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[] Deraiere/ieşire în afarã drumului │
│[] Coleziune │
│[] Rasturnare/rostogolire │
│[] Incendiu │
│[] Explozie │
│[] Pierderi │
│[] Defectiune tehnica │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Alte detalii ale evenimentului: │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈚. Mãrfuri periculoase implicate │
├──────┬─┬─────┬──────────┬────────┬──────────┬──────────────────────────┤
│Nr. │C│Grupa│Cantitatea│Mijlocul│Materialul│ Tip de defect │
│ONU 1)│l│ de │estimatã │ de │mijlocului│ al mijlocului │
│ │a│amba-│de produs │reţinere│ de │ de reţinere 4) │
│ │s│lare │pierdutã │ 3) │reţinere │ │
│ │a│ │(kg sau l)│ │ │ │
│ │ │ │ 2) │ │ │ │
├──────┼─┼─────┼──────────┼────────┼──────────┼──────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼─┼─────┼──────────┼────────┼──────────┼──────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼─┼─────┼──────────┼────────┼──────────┼──────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┴─┴─────┴──────────┴──┬─────┴──────────┴──────────────────────────┤
𗈕) Se va indica de asemenea 𗈖) pentru clasa 7, se vor indica valorile │
│denumirea tehnica în cazul │conform criteriilor enunţate la 1.8.5.3. │
│mãrfurilor periculoase │ │
│atribuite unei rubrici │ │
│colective la care se aplica │ │
│dispoziţia specialã 274 │ │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
𗈗) Se va indica numãrul 𗈘) Se va indica numãrul corespunzãtor │
│corespunzãtor 𗈕 Pierderi │
𗈕 Ambalaj 𗈖 Incendiu │
𗈖 RMV 𗈗 Explozie │
𗈗 Ambalaj mare 𗈘 Defect de structura │
𗈘 Container mic │ │
𗈙 Vagon │ │
𗈚 Vehicul │ │
𗈛 Vagon-cisterna │ │
𗈜 Vehicul-cisterna │ │
𗈝 Vagon-baterie │ │
󧓒 Vehicul-baterie │ │
󧓓 Vagon cu cisterne │ │
│ demontabile │ │
󧓔 Cisterna demontabila │ │
󧓕 Container mare │ │
󧓖 Container-cisterna │ │
󧓗 CGEM │ │
󧓘 Cisterna mobila │ │
│ │ │
├────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┤
𗈛. Cauza evenimentului (dacã este cunoscutã cu claritate) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[] Defect tehnic │
│[] Arimare necorespunzãtoare a încãrcãturii │
│[] Cauze operationale(exploatare feroviara) │
│[] Altele: │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
│....................................................................... │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
𗈜. Consecinţele evenimentului │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Vãtãmare corporalã cauzatã de mãrfurile periculoase implicate: │
│────────────────────────────────────────────────────────────── │
│[] Morţi (numãr: ................) │
│[] Rãniţi (numãr: ...............) │
│ │
│Pierdere de produs: │
│─────────────────── │
│[] Da │
│[] Nu │
│[] Risc iminent de pierdere de produs │
│ │
│Deteriorãri ale echipamentelor sau a mediului: │
│────────────────────────────────────────────── │
│[] Suma estimatã a deteriorarii ≤ 50000 Euro │
│[] Suma estimatã a deteriorarii > 50000 Euro │
│ │
│Intervenţia autoritãţilor: │
│────────────────────────── │
│[] Da [] Evacuarea de persoane timp de cel puţin trei ore │
│ din cauza prezentei mãrfurilor periculoase │
│ [] Închiderea cãilor de circulaţie publice timp de cel │
│ puţin trei ore din cauza prezentei mãrfurilor │
│ periculoase │
│[] Nu │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Dacã este necesar, autoritatea competenta poate cere informaţii
suplimentare.




ANEXA 3


───────
(Anexa E la regulament)
──────────────────────






RAPORT ANUAL
al consilierului de siguranta
conform prevederilor art. 1.8.3.3 din RID/ADR

1. DATELE DE IDENTIFICARE ALE ÎNTREPRINDERII
────────────────────────────────────────────
Denumire:
Sediu:
C.U.I.
Tel:
Fax:
email:
Puncte de lucru:

(Nota: se vor mentiona datele tuturor punctelor de lucru ale
întreprinderii)

2. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONSILIERULUI(-LOR) DE SIGURANTA:
────────────────────────────────────────────────────────────
Nume:
Prenume:
CNP:
Act. identitate, seria/numãr:
Certificat de consilier de siguranta, serie/numãr:

(Nota: se vor mentiona datele tuturor consilierilor de siguranta ai
întreprinderii)

3. MENŢIONAREA ACTIVITÃŢILOR RELEVANTE ŞI A MODURILOR DE TRANSPORT
──────────────────────────────────────────────────────────────────

[] Încãrcare [] Transport rutier
[] Descãrcare [] Transport feroviar
[] Transport [] Transport pe cai navigabile interioare

4. ACTIVITÃŢILE MENŢIONATE LA PCT. 3 FAC PARTE DIN OPERAŢIUNI DE
TRANSPORT ÎN TRAFIC:
────────────────────────────────────────────────────────────────
judeţean (%)
naţional (%)
în U.E.(%)
în alte state (%)

5. INFORMAŢII PRIVIND ACTIVITÃŢILE ŞI CANTITÃŢILE RELEVANTE DE MÃRFURI
──────────────────────────────────────────────────────────────────────

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ÎNCÃRCARE │
├─────────┬────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│ │ cantitatea │ punct de încãrcare │
│ clasa │ (tone/ an sau mc/ an) │ │
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┴──────────────────────────────────────┤
│ TOTAL │ │
└─────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ DESCÃRCARE │
├─────────┬────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│ │ cantitatea │ punct de descãrcare │
│ clasa │ (tone/ an sau mc/ an) │ │
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┴──────────────────────────────────────┤
│ TOTAL │ │
└─────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ TRANSPORT │
├─────────┬────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│ │ cantitatea │ cantitatea în tone x km/an │
│ clasa │ în tone/an │ │
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
└─────────┴────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘

6. LISTA VEHICULELOR RUTIERE UTILIZATE
─────────────────────────────────────
┌─────────────┬─────────┬───────────┬────────────┬────────────────────┐
│ nr. │deţinãtor│ tipul │masa maxima │ tip certificat de │
│înmatriculare│ │vehiculului│ autorizata │ agreare │
├─────────────┼─────────┼───────────┼────────────┼────────────────────┤
├─────────────┼─────────┼───────────┼────────────┼────────────────────┤
├─────────────┼─────────┼───────────┼────────────┼────────────────────┤
└─────────────┴─────────┴───────────┴────────────┴────────────────────┘


7. MODURI DE TRANSPORT UTILIZATE
────────────────────────────────

┌─────────────────────────────────┬────────────────────┐
│ rutier (%) │ │
├─────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ feroviar (%) │ │
├─────────────────────────────────┼────────────────────┤
│pe cai navigabile interioare (%) │ │
├─────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ altele (%) │ │
└─────────────────────────────────┴────────────────────┘

8. TIPURI DE RECIPIENTE UTILIZATE LA TRANSPORT
──────────────────────────────────────────────
[] Containere
[] Containere cisterna
[] Colete
[] Recipiente mari pentru vrac
[] Cisterne
[] Recipiente pentru gaze
[] Vagoane cisterna
[] Cisterne demontabile
[] Altele
[] Vagoane de marfa

9. LISTA EVENIMENTELOR (ACCIDENTE. INCIDENTE SAU ABATERI GRAVE)
SURVENITE PE PARCURSUL ANULUI, ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI, ÎNCÃRCÃRII SAU
DESCÃRCÃRII MÃRFURILOR PERICULOASE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────
┌────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│ DATA │ LOCUL EVENIMENTULUI │
├────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
├────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
├────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
└────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘

10. INFORMARE GENERALÃ PRIVIND ACTIVITÃŢILE CONSILIERULUI(-LOR)
DE SIGURANTA
───────────────────────────────────────────────────────────────

10.1 Pregãtirea angajaţilor
───────────────────────────

Numãrul de angajaţi aflaţi în punctul de lucru unde se desfãşoarã
activitatea precizatã la pct. 3:

Numãrul de angajaţi implicaţi în activitatea precizatã la pct. 3:

Au fost pregatiti profesional angajaţii implicaţi în desfãşurarea
activitãţilor precizate la pct. 3:

DA [] NU []

Pregãtirea profesionalã a angajaţilor a fost menţionatã în fişele de
protecţie a muncii şi în dosarele cu acte personale ale acestora:

DA [] NU []

În cazul în care rãspunsul este negativ, detalierea mãsurilor luate de
conducerea întreprinderii pentru a remedia aceasta deficienta.

Descrierea, dacã este cazul, a pregãtirii profesionale efectuate (durata
în ore, numãr de cursanţi, conţinut, alte informaţii relevante)

11. INFORMAŢII DE ORDIN GENERAL PRIVIND ACTIVITÃŢILE CONSILIERULUI (-LOR)
DE SIGURANTA
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────

┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
𗈕. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile pentru│[]DA │
│identificarea mãrfurilor periculoase în vederea transportului? │[]NU │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈖. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile │[]DA │
│referitoare la luarea în considerare a tuturor particularitatilor │[]NU │
│mãrfurilor de transportat atunci când sunt achiziţionate vehicule? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈗. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile de │[]DA │
│verificare a echipamentelor utilizate la transportul, încãrcarea │ │
│sau descãrcarea mãrfurilor periculoase? │[]NU │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈘. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile de │[] DA │
│punere în aplicare a mãsurilor de urgenta adecvate şi, dupã caz, │[] NU │
│de redactare a raportului, în cazul accidentelor, incidentelor sau │ │
│abaterilor grave constatate în timpul transportului, încãrcãrii sau│ │
│descãrcãrii mãrfurilor periculoase? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈙. A fost verificata de consilierul de siguranta implementarea │[] DA │
│mãsurilor necesare prevenirii repetarii accidentelor, incidentelor │[] NU │
│sau abaterilor grave din timpul transportului, încãrcãrii sau │ │
│descãrcãrii mãrfurilor periculoase? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈚. Au fost examinate de consilierul de siguranta procedurile │[]DA │
│referitoare la luarea în considerare a prescripţiilor legale şi a │[]NU │
│particularitatilor referitoare la transportul mãrfurilor │ │
│periculoase la alegerea şi utilizarea sub-contractorilor sau a │ │
│terţilor? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈛. A fost verificat de consilierul de siguranta faptul ca │[]DA │
│personalul implicat în transportul, încãrcarea sau descãrcarea │[]NU │
│mãrfurilor periculoase dispune de proceduri şi instrucţiuni de │ │
│lucru detaliate │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈜. A fost examinata de consilierul de siguranta adoptarea de mãsuri│[]DA │
│în scopul sensibilizarii la riscul inerent transportului, │[]NU │
│încãrcãrii sau descãrcãrii mãrfurilor periculoase? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈝. A fost examinat de consilierul de siguranta modul în care se │[]DA │
│verifica existenta la bordul vehiculelor a documentelor şi │[]NU │
│echipamentelor care trebuie sa însoţeascã transportul, precum şi │ │
│conformitatea acestora cu prevederile legale? │ │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
󧓒. A fost evaluatã de consilierul de siguranta implementarea │[]DA │
│procedurilor de verificare a respectãrii prescripţiilor referitoare│[]NU │
│la încãrcarea şi descãrcarea mãrfurilor periculoase? │ │
│ │ │
│Observaţii: │ │
│ │[]Nu este│
│ │cazul │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
󧓓. A fost verificata de consilierul de siguranta existenta │[]DA │
│planului de securitate indicat în capitolul 1.10.3.2 din RID/ADR? │[]NU │
│ │ │
│Observaţii: │[]Nu este│
│ │cazul │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘



___________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016