Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.886 din 13 august 2019  privind aprobarea listei documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale  a Funcţionarilor Publici, precum şi a modalităţii de transmitere a acestora de către autorităţile  şi instituţiile publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.886 din 13 august 2019 privind aprobarea listei documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi a modalităţii de transmitere a acestora de către autorităţile şi instituţiile publice

EMITENT: Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 699 din 26 august 2019
    Având în vedere:
    - prevederile art. 402 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
    – Referatul de aprobare nr. 38.837/2019 a proiectului de Ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici privind aprobarea listei documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi modalitatea de transmitere a acestora de către autorităţile şi instituţiile publice,

    în temeiul:
    - art. 400 alin. (2) teza a II-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
    – art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.
    ART. 1
    Prevederile prezentului ordin se aplică autorităţilor şi instituţiilor publice care au obligaţia de a solicita Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici avizul privind funcţiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepţia celor care beneficiază de statute speciale, în condiţiile legii.

    ART. 2
    Se aprobă lista documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi modalitatea de transmitere a acestora de către autorităţile şi instituţiile publice, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 4
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 4.040/2012 privind aprobarea listei documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi a modalităţii de transmitere a acestora de către autorităţile şi instituţiile publice şi pentru aprobarea modelului-cadru de stat de funcţii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 715 din 22 octombrie 2012, cu modificările ulterioare.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
                    Vasile Felix Cozma

    Bucureşti, 13 august 2019.
    Nr. 1.886.
    ANEXA 1

    Lista documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi modalitatea de transmitere a acestora de către autorităţile şi instituţiile publice
    ART. 1
    Documentele necesare pentru obţinerea de către autorităţile şi instituţiile publice a avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, denumită în continuare Agenţia, în condiţiile prevăzute la art. 402 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, sunt următoarele:
    a) adresă de solicitare a avizului Agenţiei, emisă de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice;
    b) proiectul de act administrativ;
    c) referatul de aprobare a proiectului de act administrativ, prin care se fundamentează stabilirea sau modificarea structurii de funcţii publice, precum şi reorganizarea activităţii autorităţii sau instituţiei publice, cu evidenţierea modificărilor intervenite pentru fiecare funcţie publică în parte şi pe fiecare subdiviziune organizatorică, precum şi cu indicarea temeiului legal aplicabil;
    d) proiectul detaliat al structurii organizatorice a autorităţii sau instituţiei publice;
    e) proiectul statului de funcţii care cuprinde funcţiile identificate prin denumire, clasă, nivelul studiilor, gradul profesional, gradul sau treapta profesională, după caz, cu încadrarea acestora în structura organizatorică a autorităţii ori instituţiei publice, regimul de ocupare a postului şi precizarea titularului, după caz, conform modelului-cadru, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta anexă.


    ART. 2
    (1) Documentele prevăzute la art. 1 trebuie să poarte numele şi prenumele, funcţia deţinută şi semnătura conducătorului autorităţii sau instituţiei publice, precum şi ştampila autorităţii ori instituţiei publice. Acestea se pot transmite astfel:
    a) prin depunere la registratura Agenţiei;
    b) prin poştă, cu confirmare de primire.

    (2) Documentele prevăzute la art. 1 lit. a)-d) se transmit într-un singur exemplar original, iar documentul prevăzut la art. 1 lit. e) se transmite în două exemplare originale.


    Anexă
    la Lista documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi modalitatea de transmitere a acestora de către autorităţile şi instituţiile publice
     - Model-cadru -
    Denumirea autorităţii sau instituţiei publice solicitante
    STAT DE FUNCŢII
 (a se vedea imaginea asociată)
    *) În cadrul fiecărei subdiviziuni organizatorice se vor completa atât funcţiile publice, cât şi funcţiile contractuale, după caz.
    **) Funcţiile publice specifice asimilate acestora.
    Numele şi prenumele, funcţia deţinută, semnătura şi ştampila (în original) conducătorului autorităţii/instituţiei publice solicitante
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016