Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.851 din 14 decembrie 2004  pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal prevazute de   Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004 si de   Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2005 nr. 512/2004     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.851 din 14 decembrie 2004 pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal prevazute de Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004 si de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2005 nr. 512/2004

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.241 din 22 decembrie 2004

Având în vedere dispoziţiile <>art. 10 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 10 din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004 şi al <>art. 9 din Legea bugetului asigurãrilor sociale de stat pe anul 2005 nr. 512/2004 ,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ARTICOL UNIC
(1) În vederea monitorizãrii cheltuielilor de personal prevãzute în bugetul de stat, în bugetul asigurãrilor sociale de stat, în bugetul asigurãrilor pentru şomaj şi în bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, Guvernul, prin Ministerul Finanţelor Publice, instituie un sistem de raportare a acestor cheltuieli, astfel:
a) În termen de 30 de zile de la publicarea <>Legii bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004 şi a <>Legii bugetului asigurãrilor sociale de stat pe anul 2005 nr. 512/2004 , ordonatorii principali de credite bugetare vor prezenta Ministerului Finanţelor Publice, în structura prevãzutã în anexa nr. 1, situaţia privind repartizarea pe fiecare lunã a cheltuielilor de personal aprobate, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii, potrivit atribuţiilor stricte ale acestora pânã la sfârşitul anului.
În cazul în care repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal şi a numãrului de posturi nu se încadreazã în cheltuielile şi, respectiv, în numãrul maxim de posturi aprobate pentru anul 2005 sau nu asigurã desfãşurarea activitãţii fiecãrei instituţii pânã la sfârşitul anului, situaţia transmisã de cãtre ordonatorii principali de credite nu va fi luatã în considerare, sistându-se deschiderile de credite bugetare pânã la transmiterea unei noi situaţii care sã respecte dispoziţiile <>art. 8 şi 10 din Legea nr. 511/2004 şi ale <>art. 7 şi 9 din Legea nr. 512/2004 .
b) Lunar, pe data de 5 a lunii curente pentru luna anterioarã, ordonatorii terţiari de credite bugetare prezintã ordonatorilor secundari sau principali, dupã caz, situaţia plãţilor de casã efectuate din sumele prevãzute în bugetele proprii, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursã de finanţare. Pe data de 8 a lunii curente pentru luna anterioarã, ordonatorii secundari de credite bugetare prezintã ordonatorilor principali situaţia centralizatoare privind plãţile de casã efectuate din sumele prevãzute în bugetul propriu şi în bugetele unitãţilor subordonate, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursã de finanţare. Pe data de 15 a lunii curente pentru luna anterioarã, ordonatorii principali de credite bugetare vor prezenta Ministerului Finanţelor Publice situaţia centralizatoare privind plãţile de casã efectuate din sumele prevãzute în bugetul propriu şi, dacã este cazul, în bugetele unitãţilor subordonate, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursã de finanţare.
c) În situaţia în care zilele stabilite pentru transmiterea lucrãrilor menţionate mai sus sunt nelucrãtoare, raportarea se face în prima zi lucrãtoare dupã aceste date.
d) Sumele transmise, reprezentând plãţile de casã, trebuie sã corespundã cu cele din extrasul de cont eliberat de trezorerie la sfârşitul lunii pentru care se face raportarea.
(2) Raportãrile solicitate la alin. (1) lit. b) se vor prezenta potrivit formularului prevãzut în anexa nr. 2. Anexele nr. 2a), 2b) şi 2c) se vor prezenta trimestrial, în prima lunã a trimestrului curent pentru trimestrul anterior.
(3) Anexele nr. 1, 2, 2a), 2b) şi 2c) fac parte integrantã din prezentul ordin.

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 14 decembrie 2004.
Nr. 1.851.

ANEXA

Institutia publica: ...............................
Cod *1) .........

Situaţie
privind repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal
aprobate pe anul 2005

Sursa de finanţare *2) .........................................
Capitol *1) ..............................





┌─────────┬──────┬──────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────┐
│Luna │Chel- │ din care: │Numar │Casting│
│ │tuie- ├─────┬─────────────────────────────────────────┬──────┤mediu │mediu │
│ │li de │chel-│ contributii aferente │Depla-│de │lunar │
│ │perso-│tuie-├─────────┬───────┬───────┬───────┬───────┤sari, │posturi│ │
│ │nal │li cu│Total │contri-│contri-│contri-│contri-│deta- │ │ │
│ │ │sala-│ │butii │butii │butii │butii │sari │ │ │
│ │ │riile│ │pentru │pentru │pentru │pentru │tran- │ │ │
│ │ │ │ │asigu- │asigu- │asigu- │asigu- │sfe- │ │ │
│ │ │ │ │rari │rarile │rarile │rarile │rari │ │ │
│ │ │ │ │soci- │de so- │soci- │de acci│ │ │ │
│ │ │ │ │ale de │maj │ale de │dente │ │ │ │
│ │ │ │ │ stat │ │sana- │de munc│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │tate │si boli│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │profe- │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │sionale│ │ │ │
│ │ mii │mii │ mii lei │mii lei│mii lei│mii lei│ mii │ mii │ │ lei │
│ │ lei │lei │ │ │ │ │ lei │ lei │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│ 0 │1=2+3+│ 2 │3=4+5+6+7│ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │10=2/9 │
│ │7 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│ianuarie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│februarie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│martie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│trim. I │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│aprilie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│mai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│iunie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│trim. II │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│iulie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│august │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│sept. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│trim. III│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│octombrie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│noiembrie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│decembrie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│trim. IV │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────┼─────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────┴──────┴─────┴─────────┴───────┴───────┴───────┴───────┴──────┴───────┴───────┘



_____________
*1) se va completa potrivit clasificatiei bugetare
*2) se va completa, dupã caz, cu urmãtoarele surse de finanţare: bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul asigurãrilor pentru şomaj, bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate

Nota:
Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei situaţii, vor avea in vedere atât aparatul propriu cat si unitãţile subordonate.


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele ...............................
Telefon (Fax) .....................................

ANEXA 2

Instituţia publica ................................
Cod ....................

SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
FINANŢATE DE LA BUGETUL*1) ...............................
PE LUNA .............. ANUL 2005





┌────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬─────┬──────┬──────┐
│ │ │Pro- │Plati │Plati │
│ │ │gram │cumu- │in │
│ │ │2005 │late │luna │
│ │ │ │efec- │care │
│ │ │ │tuate │se │
│ │ │ │in lu-│face │
│ │ │ │nile │rapor-│
│ │ │ │ante- │tarea │
│ │ │ │rioare│ │
│ │ │ │*2) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼──────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼──────┼──────┤
│ Capitolul*3)... │ │ │ │ │
│ Cheltuieli de personal (1+ 2 + 3 + 4 + 5 ) │mii lei│ │ │ │
│ din acestea │ │ │ │ │
│ 1. Cheltuieli cu salariile (1.1+ ....... +1.14) │mii lei│ │ │ │
│ 1.1 Fond aferent salariilor de baza │mii lei│ │ │ │
│ 1.2 Salarii de merit │mii lei│ │ │ │
│ 1.3 Indemnizaţie de conducere │mii lei│ │ │ │
│ 1.4 Spor de vechime │mii lei│ │ │ │
│ 1.5 Sporuri pentru condiţii de munca │mii lei│ │ │ │
│ 1.6 Alte sporuri │mii lei│ │ │ │
│ 1.7 Ore suplimentare │mii lei│ │ │ │
│ 1.8 Fond de premii │mii lei│ │ │ │
│ din care: │ │ │ │ │
│ premiul anual │mii lei│ │ │ │
│ 1.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul │mii lei│ │ │ │
│ 1.11 Fond aferent plaţii cu ora │mii lei│ │ │ │
│ 1.13 Indemnizaţii plãtite unor persoane │ │ │ │ │
│ din afara unitãţii │mii lei│ │ │ │
│ 1.14 Alte drepturi salariale │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 2. Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 3. Contribuţii pentru asigurãrile de şomaj │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 4. Contribuţii pentru asigurãrile sociale de sãnãtate │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 5. Deplasãri, detaşãri, transferãri │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 6. Contribuţii pentru asigurãrile de accidente de │ │ │ │ │
│ munca si boli profesionale │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 7. Numãr mediu de persoane remunerate │ │ *4) │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 8. Caştigul mediu lunar (rd.1/rd.7) │ lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 9. Numãr posturi ocupate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 10. Numãr posturi vacante │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴─────┴──────┴──────┘



_____________
*1) se va completa, in mod distinct, dupã caz, cu bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul asigurãrilor pentru şomaj, bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate.
*2) datele trebuie sa corespunda cu cele transmise, in col. 3 cumulat cu cele din col. 4, din raportarea anterioara.
*3) macheta se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) se va completa cu numãrul maxim de posturi aprobat pe anul 2005 prin Legea bugetului de stat pe anul 2005 si, respectiv, prin Legea bugetului asigurãrilor sociale de stat pe anul 2005


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele ..........................................
Telefon ( Fax)................................................



ANEXA 2a)

Instituţia publica .............................
Cod ....................

SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
AFERENTE FUNCŢIONARILOR PUBLICI
FINANŢATE DE LA BUGETUL*1) ..........................
PE TRIMESTRUL. ........... ANUL 2005





┌────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬─────┬──────┬──────┐
│ │ │Pro- │Plati │Plati │
│ │ │gram │cumu- │in │
│ │ │2005 │late │trim. │
│ │ │ │efec- │pt. │
│ │ │ │tuate │care │
│ │ │ │in │se │
│ │ │ │trim. │face │
│ │ │ │ante- │rapor-│
│ │ │ │rioare│tarea │
│ │ │ │*2) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼──────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼──────┼──────┤
│ Capitolul*3)... │ │ │ │ │
│ Cheltuieli de personal (1+ 2 + 3 + 4 + 5 ) │mii lei│ │ │ │
│ din acestea │ │ │ │ │
│ 1. Cheltuieli cu salariile (1.1+ ....... +1.14) │mii lei│ │ │ │
│ 1.1 Fond aferent salariilor de baza │mii lei│ │ │ │
│ 1.2 Salarii de merit │mii lei│ │ │ │
│ 1.3 Indemnizaţie de conducere │mii lei│ │ │ │
│ 1.4 Spor de vechime │mii lei│ │ │ │
│ 1.5 Sporuri pentru condiţii de munca │mii lei│ │ │ │
│ 1.6 Alte sporuri │mii lei│ │ │ │
│ 1.7 Ore suplimentare │mii lei│ │ │ │
│ 1.8 Fond de premii │mii lei│ │ │ │
│ din care: │ │ │ │ │
│ premiul anual │mii lei│ │ │ │
│ 1.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul │mii lei│ │ │ │
│ 1.11 Fond aferent plaţii cu ora │mii lei│ │ │ │
│ 1.13 Indemnizaţii plãtite unor persoane │ │ │ │ │
│ din afara unitãţii │mii lei│ │ │ │
│ 1.14 Alte drepturi salariale │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 2. Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 3. Contribuţii pentru asigurãrile de şomaj │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 4. Contribuţii pentru asigurãrile sociale de sãnãtate │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 5. Deplasãri, detaşãri, transferãri │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 6. Contribuţii pentru asigurãrile de accidente de │ │ │ │ │
│ munca si boli profesionale │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 7. Numãr mediu de persoane remunerate │ │ *4) │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 8. Caştigul mediu lunar (rd.1/rd.7) │ lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 9. Numãr posturi ocupate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 10. Numãr posturi vacante │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴─────┴──────┴──────┘



__________________
*1) se va completa, in mod distinct, dupã caz, cu bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul asigurãrilor pentru şomaj, bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate.
*2) datele trebuie sa corespunda cu cele transmise, in col. 3 cumulat cu cele din col. 4, din raportarea anterioara.
*3) macheta se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) se va completa cu numãrul maxim de posturi aprobat pe anul 2005 prin Legea bugetului de stat pe anul 2005 si, respectiv, prin Legea bugetului asigurãrilor sociale de stat pe anul 2005


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele ..................................
Telefon (Fax).........................................


ANEXA 2b)

Instituţia publica ...................................
Cod ...................

SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
AFERENTE PERSONALULUI CONTRACTUAL
FINANŢATE DE LA BUGETUL*1)...............................
PE TRIMESTRUL .............. ANUL 2005





┌────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬─────┬──────┬──────┐
│ │ │Pro- │Plati │Plati │
│ │ │gram │cumu- │in │
│ │ │2005 │late │trim. │
│ │ │ │efec- │pt. │
│ │ │ │tuate │care │
│ │ │ │in │se │
│ │ │ │trim. │face │
│ │ │ │ante- │rapor-│
│ │ │ │rioare│tarea │
│ │ │ │*2) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼──────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼──────┼──────┤
│ Capitolul*3)... │ │ │ │ │
│ Cheltuieli de personal (1+ 2 + 3 + 4 + 5 ) │mii lei│ │ │ │
│ din acestea │ │ │ │ │
│ 1. Cheltuieli cu salariile (1.1+ ....... +1.14) │mii lei│ │ │ │
│ 1.1 Fond aferent salariilor de baza │mii lei│ │ │ │
│ 1.2 Salarii de merit │mii lei│ │ │ │
│ 1.3 Indemnizaţie de conducere │mii lei│ │ │ │
│ 1.4 Spor de vechime │mii lei│ │ │ │
│ 1.5 Sporuri pentru condiţii de munca │mii lei│ │ │ │
│ 1.6 Alte sporuri │mii lei│ │ │ │
│ 1.7 Ore suplimentare │mii lei│ │ │ │
│ 1.8 Fond de premii │mii lei│ │ │ │
│ din care: │ │ │ │ │
│ premiul anual │mii lei│ │ │ │
│ 1.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul │mii lei│ │ │ │
│ 1.11 Fond aferent plaţii cu ora │mii lei│ │ │ │
│ 1.13 Indemnizaţii plãtite unor persoane │ │ │ │ │
│ din afara unitãţii │mii lei│ │ │ │
│ 1.14 Alte drepturi salariale │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 2. Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 3. Contribuţii pentru asigurãrile de şomaj │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 4. Contribuţii pentru asigurãrile sociale de sãnãtate │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 5. Deplasãri, detaşãri, transferãri │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 6. Contribuţii pentru asigurãrile de accidente de │ │ │ │ │
│ munca si boli profesionale │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 7. Numãr mediu de persoane remunerate │ │ *4) │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 8. Caştigul mediu lunar (rd.1/rd.7) │ lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 9. Numãr posturi ocupate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 10. Numãr posturi vacante │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴─────┴──────┴──────┘



___________
*1) se va completa, in mod distinct, dupã caz, cu bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul asigurãrilor pentru şomaj, bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate.
*2) datele trebuie sa corespunda cu cele transmise, in col. 3 cumulat cu cele din col. 4, din raportarea anterioara.
*3) macheta se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) se va completa cu numãrul maxim de posturi aprobat pe anul 2005 prin Legea bugetului de stat pe anul 2005 si, respectiv, prin Legea bugetului asigurãrilor sociale de stat pe anul 2005



ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele .........................
Telefon (Fax) ...............................


ANEXA 2c)

Înstitutia publica ..........................
Cod ....................

SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE
ALTOR CATEGORII DE PERSONAL
FINANŢATE DE LA BUGETUL*1) .......................
PE TRIMESTRUL .............. ANUL 2005





┌────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬─────┬──────┬──────┐
│ │ │Pro- │Plati │Plati │
│ │ │gram │cumu- │in │
│ │ │2005 │late │trim. │
│ │ │ │efec- │pt. │
│ │ │ │tuate │care │
│ │ │ │in │se │
│ │ │ │trim. │face │
│ │ │ │ante- │rapor-│
│ │ │ │rioare│tarea │
│ │ │ │*2) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼──────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼─────┼──────┼──────┤
│ Capitolul*3)... │ │ │ │ │
│ Cheltuieli de personal (1+ 2 + 3 + 4 + 5 ) │mii lei│ │ │ │
│ din acestea │ │ │ │ │
│ 1. Cheltuieli cu salariile (1.1+ ....... +1.14) │mii lei│ │ │ │
│ 1.1 Fond aferent salariilor de baza │mii lei│ │ │ │
│ 1.2 Salarii de merit │mii lei│ │ │ │
│ 1.3 Indemnizaţie de conducere │mii lei│ │ │ │
│ 1.4 Spor de vechime │mii lei│ │ │ │
│ 1.5 Sporuri pentru condiţii de munca │mii lei│ │ │ │
│ 1.6 Alte sporuri │mii lei│ │ │ │
│ 1.7 Ore suplimentare │mii lei│ │ │ │
│ 1.8 Fond de premii │mii lei│ │ │ │
│ din care: │ │ │ │ │
│ premiul anual │mii lei│ │ │ │
│ 1.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul │mii lei│ │ │ │
│ 1.11 Fond aferent plaţii cu ora │mii lei│ │ │ │
│ 1.13 Indemnizaţii plãtite unor persoane │ │ │ │ │
│ din afara unitãţii │mii lei│ │ │ │
│ 1.14 Alte drepturi salariale │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 2. Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 3. Contribuţii pentru asigurãrile de şomaj │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 4. Contribuţii pentru asigurãrile sociale de sãnãtate │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 5. Deplasãri, detaşãri, transferãri │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 6. Contribuţii pentru asigurãrile de accidente de │ │ │ │ │
│ munca si boli profesionale │mii lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 7. Numãr mediu de persoane remunerate │ │ *4) │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 8. Caştigul mediu lunar (rd.1/rd.7) │ lei│ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 9. Numãr posturi ocupate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 10. Numãr posturi vacante │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴─────┴──────┴──────┘


_____________
*1) se va completa, in mod distinct, dupã caz, cu bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul asigurãrilor pentru şomaj, bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate.
*2) datele trebuie sa corespunda cu cele transmise, in col. 3 cumulat cu cele din col. 4, din raportarea anterioara.
*3) macheta se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) se va completa cu numãrul maxim de posturi aprobat pe anul 2005 prin Legea bugetului de stat pe anul 2005 si, respectiv, prin Legea bugetului asigurãrilor sociale de stat pe anul 2005

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele ...........................
Telefon (Fax)........................................................

_______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016