┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ SIGLĂ SIGLĂ SIGLĂ SIGLĂ │
│ UNIUNEA EUROPEANĂ GUVERNUL ROMÂNIEI Fondul Social European Instrumente Structurale │
│ M.M.F.P.S.P.V. POSDRU 2007-2013 2007-2013 │
│ AMPOSDRU │
│ │
│ │
│ │
│ CORRIGENDUM Nr. 2 │
│ la Condiţiile specifice pentru cererea de propuneri de proiecte de │
│ tip strategic nr. 165 "Îmbunătăţirea accesului şi │
│ a participării grupurilor vulnerabile pe piaţa muncii" pentru │
│ implementarea Programului operaţional │
│ sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013" │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────┤
│ Varianta iniţială │ Varianta modificată prin corrigendum │
├────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│ 4.4. Cheltuielile eligibile │ │
│Decontarea costurilor salariale cu personalul │Decontarea costurilor salariale cu personalul │
│(intern sau extern) implicat în managementul │(intern sau extern) implicat în managementul │
│proiectului se va face în limita unui procent din │proiectului se va face în limita unui procent din │
│totalul cheltuielile eligibile ale proiectului, │totalul cheltuielile eligibile ale proiectului, │
│respectiv: │respectiv: │
│ │ │
│┌───────────────────────┬────────────────────────┐ │┌───────────────────────┬────────────────────────┐│
││ │ % │ ││ │ % ││
││ Valoare proiect │ Costuri maximale cu │ ││ Valoare proiect │ Costuri maximale cu ││
││ │managementul proiectului│ ││ │managementul proiectului││
│├───────────────────────┼────────────────────────┤ │├───────────────────────┼────────────────────────┤│
││500.000-1.500.000 EUR │ 12% │ ││ 500.000-1.500.000 EUR │ 12% ││
│├───────────────────────┼────────────────────────┤ │├───────────────────────┼────────────────────────┤│
││1.500.000-2.500.000 EUR│ 10% │ ││1.500.000-3.000.000 EUR│ 10% ││
│└───────────────────────┴────────────────────────┘ │└───────────────────────┴────────────────────────┘│
│ Cap. 7. Procesul de contractare │ │
│(...) │ │
│2. Pentru societăţi comerciale înfiinţate în baza │2. Pentru societăţi comerciale înfiinţate în baza │
│Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, │Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu │
│republicată: │modificările şi completările ulterioare: │
│(...) │(...) │
│d) Bilanţul contabil pentru fiecare din ultimii 2 │d) Bilanţul contabil pentru fiecare din ultimii 3 │
│ani fiscali încheiaţi. Bilanţul contabil trebuie să │ani fiscali încheiaţi. Bilanţul contabil trebuie │
│fie copie a exemplarului depus la organul fiscal în │să fie copie a exemplarului depus la organul │
│raza căruia funcţionează, trebuie să fie vizibil │fiscal în raza căruia funcţionează, trebuie să │
│numărul de înregistrare şi antetul cu datele de │fie vizibile numărul de înregistrare şi antetul │
│identificare complete (în copie conform cu │cu datele de identificare complete (în copie │
│originalul) │conform cu originalul) │
│(...) │(...) │
│3. Pentru organizaţii nonprofit înfiinţate în baza │3. Pentru organizaţii nonprofit înfiinţate în baza│
│OG nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, │Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la │
│cu modificările şi completările ulterioare: │asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi │
│(...) │completări prin Legea nr. 246/2005, cu │
│ │modificările şi completările ulterioare: │
│ │(...) │
│d) Bilanţul contabil pentru fiecare din ultimii 2 │d) Bilanţul contabil pentru fiecare din ultimii 3 │
│ani fiscali încheiaţi. Bilanţul contabil trebuie să │ani fiscali încheiaţi. Bilanţul contabil trebuie │
│fie copie a exemplarului depus la organul fiscal în │să fie copie a exemplarului depus la organul │
│raza căruia funcţionează, trebuie să fie vizibil │fiscal în raza căruia funcţionează, trebuie să fie│
│numărul de înregistrare şi antetul cu datele de │vizibile numărul de înregistrare şi antetul cu │
│identificare complete (în copie conform cu │datele de identificare complete (în copie conform │
│originalul); │cu originalul); │
│(...) │(...) │
│● Declaraţie privind existenţa resurselor adminis- │● Declaraţie privind existenţa resurselor adminis-│
│trative, prin indicarea numărului total de angajaţi │trative, prin indicarea numărului total de │
│în fiecare din ultimii 2 ani; │angajaţi în fiecare din ultimii 3 ani │
├────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘