Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.779 din 14 decembrie 2022  privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.779 din 14 decembrie 2022 privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016

EMITENT: Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1254 din 27 decembrie 2022
    Având în vedere dispoziţiile art. 9 alin. (12^1) şi (34^6) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 3 alin. (13) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    directorul general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară emite prezentul ordin.
    ART. I
    Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 5 punctul 7, după alineatul (2^9) se introduc două noi alineate, alineatele (2^10) şi (2^11), cu următorul cuprins:
    "(2^10) În cazul contractelor de finanţare încheiate în anul 2021, termenul de valabilitate se poate prelungi până la data de 31 martie 2023.
(2^11) Prin excepţie de la prevederile alin. (2) şi (2^10), pentru contractele de finanţare încheiate în anul 2021, termenul se poate prelungi până la data de 29 februarie 2024 în cazul lucrărilor de înregistrare sistematică pentru care a fost emis procesul-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă aferent Livrării nr. 1 «Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare», până cel târziu la data de 31 martie 2023."

    2. Anexele nr. 1 şi 3 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Directorul general al Agenţiei Naţionale de Cadastru, şi Publicitate Imobiliară,
                    Hajnalka-Ildikó Vig

    Bucureşti, 14 decembrie 2022.
    Nr. 1.779.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 1 la procedură )
    JUDEŢUL ..........................
    OFICIUL DE CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARĂ ........................
    Nr. ........./..........
    Către
    Primăria Municipiului/Oraşului/Comunei ..........
    Vă comunicăm că, în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (34^3) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, au fost alocate în bugetul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară ............................... următoarele sume aferente finanţării lucrărilor de înregistrare sistematică:
    • ............ lei, reprezentând credite de angajament care reprezintă limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 20 de luni, sumă destinată finanţării lucrărilor de înregistrare sistematică ce pot fi iniţiate de dumneavoastră, având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate;
    • suma totală de .............. lei, reprezentând credite bugetare aferente anului .............., din care:
    - suma de ................ lei, reprezentând credite bugetare, limita maximă în care se pot efectua plăţi în anul .............., sumă destinată efectuării plăţilor pentru lucrările de înregistrare sistematică aferente Contractului de finanţare nr. .................../ data ..............., având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, aflate în derulare;
    – suma de ................ lei, reprezentând credite bugetare, limita maximă în care se pot efectua plăţi în anul .............., sumă destinată efectuării plăţilor pentru lucrările de înregistrare sistematică ce vor fi iniţiate de dumneavoastră, având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.


    Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale sunt cele aprobate prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
    Vă transmitem alăturat modelul contractului de finanţare şi specificaţiile tehnice aprobate prin ordin al directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară.
    Cu deosebită consideraţie,
    Director,
    ........................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    Contabil-şef,
    ........................................................
    (numele, prenumele şi semnătura)

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 3 la procedură)
    JUDEŢUL ..........
    UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ .......................................
    Nr. ........../..........
    Solicitare de finanţare
    Stimată Doamnă/Stimate Domnule Director,
    Municipiul/Oraşul/Comuna ................................, prin primar ..................................., în calitate de reprezentant legal, solicităm încheierea unui contract de finanţare în condiţiile art. 9 alin. (34^7) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă de .......... lei, reprezentând credite de angajament, limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 20 de luni, sumă destinată finanţării lucrării de înregistrare sistematică, având ca obiect sectoare cadastrale în cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.
    Ataşat prezentei solicitări vă transmitem cele două exemplare ale contractului de finanţare.
    Cu deosebită consideraţie,
    Primar,
    ........................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016