Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ORDIN nr. 1.755 din 18 decembrie 2002 privind functionarea unitatilor trezoreriei statului in zilele de 27 si 30 decembrie 2002 si decontarea documentelor de plata in relatia cu Banca Nationala a Romaniei la finele anului 2002
În temeiul prevederilor <>art. 14 din Hotãrârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:
ART. 1 Compartimentele implicate în încasarea şi contabilizarea veniturilor bugetului de stat, bugetului asigurãrilor sociale de stat, bugetelor fondurilor speciale, bugetelor locale şi bugetelor proprii ale instituţiilor publice din cadrul direcţiilor de trezorerie şi contabilitate publica judeţene şi a municipiului Bucureşti, trezoreriilor sectoarelor municipiului Bucureşti şi al unitãţilor trezoreriei statului din cadrul administraţiilor finanţelor publice ale municipiilor, oraşelor şi comunelor vor funcţiona cu program normal de lucru în zilele de 27 şi 30 decembrie 2002. ART. 2 (1) Decontarea documentelor de plata în relaţia cu Banca Nationala a României, prin care se achitã prin virament obligaţiile fata de bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, bugetele locale şi bugetele proprii ale instituţiilor publice, se efectueazã astfel: - în zilele de 24 şi 27 decembrie 2002: operaţiunile privind decontãrile interjudetene şi locale; - în ziua de 30 decembrie 2002: operaţiunile privind decontãrile intrajudetene şi locale. (2) Bãncile comerciale vor lua mãsuri pentru asigurarea decontãrii tuturor documentelor de plata a impozitelor, taxelor şi a altor venituri bugetare, prezentate de cãtre clienţii acestora, la termenele prevãzute la alin. (1). ART. 3 (1) Directorii generali ai direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, împreunã cu directorii direcţiilor de trezorerie şi contabilitate publica judeţene şi a municipiului Bucureşti, vor desemna salariaţii compartimentelor prevãzute la art. 1, precum şi salariaţii din cadrul compartimentelor de tehnologia informatiei, care sa asigure continuitatea functionarii unitãţilor trezoreriei statului în zilele de 27 şi 30 decembrie 2002. (2) Pentru munca prestatã în zilele de 27 şi 30 decembrie 2002 salariaţii prevãzuţi la alin. (1) vor beneficia în cursul anului 2003 de doua zile libere. ART. 4 Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, Banca Nationala a României, bãncile comerciale şi unitãţile subordonate acestora vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. 5 Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul finanţelor publice, Mihai Nicolae Tanasescu
Bucureşti, 18 decembrie 2002. Nr. 1.755.
──────────────
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email