Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ORDIN nr. 1.717 din 17 decembrie 2012 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.696/2011 privind aprobarea modelului si continutului formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la informatiile din cazierul fiscal
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.717 din 17 decembrie 2012  pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.696/2011 privind aprobarea modelului si continutului formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la informatiile din cazierul fiscal    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 1.717 din 17 decembrie 2012 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.696/2011 privind aprobarea modelului si continutului formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la informatiile din cazierul fiscal

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 896 din 28 decembrie 2012

    Având în vedere dispoziţiile art. 15 din Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emite următorul ordin:

    ART. I
    Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.696/2011 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularisticii necesare pentru solicitarea şi comunicarea datelor înscrise în cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare şi acces la informaţiile din cazierul fiscal, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 756 din 27 octombrie 2011, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La anexa nr. 1, formularul 508 "Fişa de actualizare a înscrierilor în cazierul fiscal privind inactivitatea fiscală", cod MFP 14.13.43.15/6, se modifică şi se înlocuieşte cu formularul prevăzut în anexa la prezentul ordin.

    2. La anexa nr. 3, capitolul II "Procedura de actualizare a faptelor şi situaţiilor înscrise în cazierul fiscal", după secţiunea F2 "Dispoziţii speciale privind scoaterea situaţiilor privind inactivitatea fiscală, declarată de activitatea de inspecţie fiscală în condiţiile art. 78 1 alin. (1) lit. b)-c) din Codul de procedură fiscală, înscrise în cazierul fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice reactivate" se introduce o nouă secţiune, secţiunea G, cu următorul cuprins:
    "G. Dispoziţii speciale referitoare la scoaterea din evidenţa cazierului fiscal a situaţiilor privind inactivitatea fiscală, înscrise în cazierul fiscal al reprezentanţilor legali ai persoanei juridice inactive, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fără a fi reactivată
    1. Situaţiile privind inactivitatea fiscală se scot din evidenţa cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactivă, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fără a fi reactivată, la data împlinirii unui termen de un an de la data radierii persoanei juridice, în condiţiile art. 7 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    2. Pentru scoaterea din evidenţa cazierului fiscal a acestor situaţii, fişa de actualizare se întocmeşte de către compartimentul cu atribuţii în gestionarea Registrului contribuabililor din cadrul organului fiscal în a cărui evidenţă a fost înregistrată persoana juridică declarată inactivă fiscal, care s-a radiat fără a fi reactivată, după primirea informaţiei/comunicarea documentului care atestă radierea persoanei juridice declarate inactivă fiscal, prin completarea formularului 508 «Fişa de actualizare a înscrierilor în cazierul fiscal privind inactivitatea fiscală», prevăzut în anexa nr. 1 la ordin, la care se bifează căsuţa «reprezentant legal al persoanei juridice declarate inactivă fiscal».
    3. Fişa de actualizare întocmită conform pct. 2 se transmite compartimentului pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul organului fiscal în a cărui sferă de competenţă intră gestionarea cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactivă, care s-a radiat fără a fi reactivată.
    4. Dispoziţiile secţiunii A pct. 6 şi 7 se aplică în mod corespunzător."

    ART. II
    Anexa face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. III
    Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    ART. IV
    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
                                Florin Georgescu

    Bucureşti, 17 decembrie 2012.
    Nr. 1.717.


    ANEXĂ


    ┌───────────────────┬─────────────────────────────────────────┬───────┐
    │ 508 │ │ │
    │Număr de operator │ FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN │[SIGLA]│
    │de date cu caracter│ CAZIERUL FISCAL │ ANAF │
    │personal - .... │ privind inactivitatea fiscală │ │
    └───────────────────┴─────────────────────────────────────────┴───────┘

    ┌──────────────────────────────────────┐┌─────────────────────────────┐
    │ ││Instituţia: ................ │
    │Unitate teritorială competentă .......││Judeţul: ................... │
    │......................................││Organul care actualizează .. │
    │ ││............................ │
    └──────────────────────────────────────┘└─────────────────────────────┘
    ┌──────────────────────────────────────┐┌─────────────────────────────┐
    │Înregistrat la unitatea teritorială ││ │
    │competentă........................ ││ │
    │Nr............. Data: _/_/_______ ││Înregistrat la Organul │
    ├──────────────────────────────────────┤│care actualizează .......... │
    │Înregistrat la compartimentul cu ││ │
    │atribuţii în gestionarea cazierului ││ │
    │fiscal ││Nr........... Data: _/_/____ │
    │Nr............ Data: _/_/________ ││ │
    └──────────────────────────────────────┘└─────────────────────────────┘

                  FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL
                             privind inactivitatea fiscală

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Contribuabilul: Cod de identificare fiscală: ..................................
                  Nume şi prenume/denumire: ..................................
                  Domiciliul fiscal: Judeţ: ......... Localitate: ..................
                   Sector: ...... Strada: ......... Număr: ..... Bloc: .... Scara: .....
                  Ap. ..... Telefon: ......... Fax: .......... E-mail: ..................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 se fac actualizări la fapta menţionată în prezentul document.
┌─────┬───────────┬────────────┬──────────┬─────────────────────┬────────┬────────────────┐
│ Cod │ Act │Fapta │Documentul│Menţiuni privind: │ │Documentul prin │
│faptă│ normativ │săvârşită │prin care │Data de la care │ Tip │care persoana a │
│ │ care │ │s-a │persoana juridică a │modifi- │fost reactivată/│
│ │ prevede │ │declarat │fost declarată │care* │Informaţii refe-│
│ │ fapta │ │starea de│inactivă fiscal │ │ritoare la radi-│
│ │ │ │inactivita│(pentru art. 2 alin. │ │erea persoanei │
│ │ │ │te fiscală│(2) lit. b)), │ │juridice decla- │
│ │ │ │ │Persoana juridică │ │rate inactive │
│ │ │ │ │reprezentată, decla- │ │anterior radie- │
│ │ │ │ │rată inactivă fiscal │ │ii │
│ │ │ ├────┬─────┤şi data de la care │ ├───┬──────┬─────┤
│ │ │ │Nr. │Data │aceasta a fost │ │Nr.│Data │Data │
│ │ │ │ │ │declarată inactivă │ │ │emite-│reac-│
│ │ │ │ │ │fiscal (pentru art. 2│ │ │rii │tivă-│
│ │ │ │ │ │alin. (3)) │ │ │ │rii │
├─────┼───────────┼────────────┼────┼─────┼─────────────────────┼────────┼───┼──────┼─────┤
│ │Ordonanţa │Stare de │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Guvernului │inactivitate│ │ │ │ │ │ │ │
│ │nr. 75/2001│fiscală │ │ │ │ │ │ │ │
│ │art. 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │alin. (2) │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │lit. b) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴───────────┴────────────┴────┴─────┴─────────────────────┴────────┴───┴──────┴─────┤
│ SAU │
├─────┬───────────┬────────────┬────┬─────┬─────────────────────┬────────┬───┬──────┬─────┤
│ │Ordonanţa │Reprezentant│ │ │ │ │ │ │ │
│ │Guvernului │legal al │ │ │ │ │ │ │ │
│ │nr. 75/2001│persoanei │ │ │ │ │ │ │ │
│ │art. 2 │juridice │ │ │ │ │ │ │ │
│ │alin. (3) │declarate │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │inactivă │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │fiscal │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴───────────┴────────────┴────┴─────┴─────────────────────┴────────┴───┴──────┴─────┘
     Date despre: Instituţia ..................
     Fişa de înscriere iniţială/ Judeţul .....................
     Fişa de actualizare înscrieri Înregistrarea fişei la compartimentul registrul
                                       contribuabililor/inspecţie fiscală/cazier fiscal
                                       Nr. ........... Data ....../....../......

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  * Tip modificare: I - modificarea înscrierii, A - anularea înscrierii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

  CONDUCĂTOR organ care actualizează
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  Prezentul document a fost prelucrat, în cadrul compartimentului cu atribuţii în
  gestionarea cazierului fiscal, de către salariatul ......... Semnătura salariatului:
  la data de: __/__/____

  Cod MFP: 14.13.43.15/6


                                    --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016