Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.679 din 20 noiembrie 2012  pentru publicarea acceptarii amendamentelor la Instructiunile din 2006 privind proiectarea si constructia navelor de aprovizionare in larg [Rezolutia MSC.235(82)], adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC. 335(90) a Comitetului Securitatii Maritime din 22 mai 2012    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.679 din 20 noiembrie 2012 pentru publicarea acceptarii amendamentelor la Instructiunile din 2006 privind proiectarea si constructia navelor de aprovizionare in larg [Rezolutia MSC.235(82)], adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC. 335(90) a Comitetului Securitatii Maritime din 22 mai 2012

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 804 din 29 noiembrie 2012

    Având în vedere paragraful 1.4.6 din Codul pentru efectuarea în siguranţă a transportului mărfurilor şi persoanelor de către navele de aprovizionare (Codul OSV), adoptat de Adunarea Organizaţiei Maritime Internaţionale prin Rezoluţia A.863(20) la Londra la 27 noiembrie 1997, amendat prin Rezoluţia MSC.237(82) a Comitetului Securităţii Maritime din 1 decembrie 2006 şi acceptat în legislaţia naţională prin Legea nr. 66/2005,
    luând în considerare Instrucţiunile din 2006 privind proiectarea şi construcţia navelor de aprovizionare în larg, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.235(82) a Comitetului Securităţii Maritime din 1 decembrie 2006, acceptate în legislaţia naţională prin Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 213/2010,
    în temeiul prevederilor art. 3 din Legea nr. 66/2005 privind acceptarea Codului pentru efectuarea în siguranţă a transportului mărfurilor şi persoanelor de către navele de aprovizionare (Codul OSV), adoptat de Adunarea Organizaţiei Maritime Internaţionale prin Rezoluţia A.863(20) la Londra la 27 noiembrie 1997 şi ale art. 2 pct. 18 şi art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se publică amendamentele la Instrucţiunile din 2006 privind proiectarea şi construcţia navelor de aprovizionare în larg [Rezoluţia MSC.235(82)], adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.335(90) a Comitetului Securităţii Maritime din 22 mai 2012, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Autoritatea Navală Română va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                          p. Ministrul transporturilor
                              şi infrastructurii,
                             Răducu Valentin Preda,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 20 noiembrie 2012.
    Nr. 1.679.

    ANEXĂ

                             REZOLUŢIA MSC.335(90)
                           (Adoptată la 22 mai 2012)

    Adoptarea amendamentelor la Instrucţiunile din 2006 privind proiectarea
    şi construcţia navelor de aprovizionare în larg [Rezoluţia MSC.235(82)]

    Comitetul Securităţii Maritime,
    Amintind articolul 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului,
    amintind de asemenea Rezoluţia A.469(XII) prin care Adunarea a adoptat Instrucţiunile privind proiectarea şi construcţia navelor de aprovizionare în larg (Instrucţiuni OSV),
    amintind în plus Rezoluţia MSC.235(82) prin care Comitetul a adoptat, la cea de-a optzeci şi doua sesiune a sa, Instrucţiunile din 2006 privind proiectarea şi construcţia navelor de aprovizionare în larg (Instrucţiuni OSV din 2006), anulând Instrucţiunile OSV adoptate prin Rezoluţia A.469(XII),
    recunoscând necesitatea actualizării standardului privind stabilitatea în caz de avarie pentru navele de aprovizionare în larg mai mari,
    luând în considerare, la cea de-a nouăzecea sesiune a sa, amendamentele la Instrucţiunile OSV din 2006, care au fost propuse de către Subcomitetul pentru stabilitate şi linii de încărcare şi pentru siguranţa navelor de pescuit la cea de-a cincizeci şi patra sesiune a sa,
    1. adoptă amendamentele la Instrucţiunile din 2006 privind proiectarea şi construcţia navelor de aprovizionare în larg, al căror text este dat în anexa la prezenta rezoluţie;
    2. invită guvernele să ia măsurile corespunzătoare pentru a da efect amendamentelor la Instrucţiunile OSV din 2006, anexate.

    ANEXA
    la Rezoluţia MSC.335(90)

                                  AMENDAMENTE
               la Instrucţiunile din 2006 privind proiectarea şi
      construcţia navelor de aprovizionare în larg [REZOLUŢIA MSC.235(82)]

    Secţiunea 1.2 - Definiţii
    1. În paragraful 1.2.4 cuvintele "lăţimea (B) a unei nave" se introduc după cuvintele "lungimea (L) a unei nave".

    Secţiunea 3.2 - Ipoteze de avarie
    2. Paragrafele 3.2.2 şi 3.2.3 se înlocuiesc după cum urmează:
    "3.2.2 Dimensiunile ipotetice ale avariei trebuie să fie următoarele:
    .1 extinderea longitudinală:
    .1 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie*) înainte de 22 noiembrie 2012: cu lungimea (L) de cel mult 43 m: 10% din L;
    şi
    cu lungimea (L) mai mare de 43 m: 3 m plus 3% din L;
-----
    * Un stadiu similar de construcţie înseamnă stadiul în care:
    .1 construcţia începe să fie identificabilă cu o anumită navă; şi
    .2 a început asamblarea navei, incluzând cel puţin 50 tone sau 1% din masa estimată a întregului material de construcţie, luându-se în considerare valoarea mai mică dintre acestea.

    .2 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie la 22 noiembrie 2012 sau după această dată:
    cu lungimea (L) de cel mult 43 m: 10% din L;
    şi
    cu lungimea (L) mai mare de 43 m şi mai mică de 80 m:
    3 m plus 3% din L; şi
    cu lungimea (L) de la 80 m la 100 m: 1/3L^(2/3) ;
    .2 extinderea transversală:
    .1 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie înainte de 22 noiembrie 2012: trebuie considerată la 760 mm, măsurată de la suprafaţa interioară a bordajului exterior, perpendicular pe planul diametral al navei la nivelul liniei de încărcare de vară;
    .2 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie la 22 noiembrie 2012 sau după această dată:
    cu lungimea (L) mai mică de 80 m: 760 mm; şi
    cu lungimea (L) de la 80 m la 100 m: B/20, dar nu mai mică de 760 mm.
    Extinderea transversală a avariei trebuie măsurată de la suprafaţa interioară a bordajului exterior, perpendicular pe planul diametral al navei la nivelul liniei de încărcare de vară; şi
    .3 extinderea pe verticală:
    măsurată de la faţa inferioară a punţii de marfă sau a prelungirii sale pe toată înălţimea navei.
    3.2.3 În cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie:
    .1 înainte de 22 noiembrie 2012:
    Un perete transversal etanş la apă care se extinde de la bordul navei la o distanţă spre interior de 760 mm sau mai mult, la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie.
    .2 la 22 noiembrie 2012 sau după această dată:
    În cazul unei nave cu lungimea (L) mai mică de 80 m, un perete transversal etanş la apă care se extinde de la bordul navei pe o distanţă spre interior de 760 mm sau mai mult, la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie. În cazul unei nave cu lungimea (L) de la 80 m la 100 m, un perete transversal etanş la apă care se extinde din bordul navei pe o distanţă spre interior de B/20 sau mai mult (dar nu mai puţin de 760 mm), la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi la apă, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie."

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016