Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.661 bis din 28 noiembrie 2003  pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de incasare si utilizare a fondurilor banesti primite sub forma donatiilor si sponsorizarilor de catre institutiile publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.661 bis din 28 noiembrie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de incasare si utilizare a fondurilor banesti primite sub forma donatiilor si sponsorizarilor de catre institutiile publice

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 881 din 11 decembrie 2003
În temeiul <>art. 12 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 735/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile ulterioare, şi ale <>art. 79 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Normele metodologice privind modul de încasare şi utilizare a fondurilor bãneşti primite sub forma donaţiilor şi sponsorizãrilor de cãtre instituţiile publice, prezentate în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia generalã a contabilitãţii publice, Direcţia generalã de sintezã a politicilor bugetare, Direcţia generalã de programare bugetarã sectorialã şi securitate socialã, celelalte direcţii interesate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, precum şi instituţiile publice, indiferent de modalitatea de finanţare, vor lua mãsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 28 noiembrie 2003.
Nr. 1.661 bis.


ANEXĂ


NORME METODOLOGICE
privind modul de încasare şi utilizare a fondurilor
bãneşti primite sub forma donaţiilor şi sponsorizãrilor
de cãtre instituţiile publice

CAP. I
Încasarea donaţiilor şi sponsorizãrilor

ART. 1
Potrivit prevederilor <>art. 63 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare, fondurile bãneşti primite sub formã de donaţii şi sponsorizãri de cãtre instituţiile publice, indiferent de modalitatea de finanţare, se varsã direct la bugetul din care acestea se finanţeazã.
ART. 2
În temeiul prevederilor legale de mai sus, instituţiile publice au obligaţia de a solicita persoanelor fizice sau juridice de la care primesc fonduri bãneşti în lei, reprezentând donaţii şi/sau sponsorizãri, virarea sumelor respective la bugetele din care acestea sunt finanţate, în urmãtoarele conturi de venituri bugetare sau de disponibilitãţi, dupã caz, deschise la unitãţile Trezoreriei Statului:
a) 20.40.01.01 "Veniturile bugetului de stat - donaţii şi sponsorizãri", pentru instituţiile publice finanţate integral din bugetul de stat;
b) 22.40.04.01 "Veniturile bugetului asigurãrilor sociale de stat - donaţii şi sponsorizãri", pentru instituţiile publice finanţate integral din bugetul asigurãrilor sociale de stat;
c) 30.04 "Disponibil al bugetului asigurãrilor pentru şomaj", pentru instituţiile publice finanţate din acest buget*);
d) 30.15 "Disponibil al Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate", pentru instituţiile publice finanţate din bugetul acestui fond*);
e) 50.25 "Disponibil din venituri proprii al instituţiilor publice ale administraţiei publice centrale", pentru instituţiile publice autonome şi instituţiile publice finanţate integral din venituri proprii;
f) 50.09 "Disponibil al instituţiilor publice subvenţionate de la bugetul de stat", pentru instituţiile publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate din bugetul de stat;
g) 50.41 "Disponibil din activitatea sanitarã";
h) 50.46.01 "Disponibil pentru finanţarea activitãţii de bazã a instituţiilor de învãţãmânt superior din taxe şi activitãţi desfãşurate";
i) alte conturi de disponibilitãţi prin care se deruleazã execuţia bugetelor instituţiilor publice.

-----------
*) Începând cu anul 2004, donaţiile şi sponsorizãrile cuvenite bugetului asigurãrilor pentru şomaj şi bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate se vireazã în conturile de venituri bugetare deschise la unitãţile Trezoreriei Statului, la subcapitolul "Donaţii şi sponsorizãri". Utilizarea donaţiilor şi sponsorizãrilor primite se va efectua, dupã introducerea modificãrilor corespunzãtoare în bugete, în limita creditelor bugetare deschise şi repartizate.

ART. 3
(1) Donaţiile şi sponsorizãrile primite în valutã de cãtre instituţiile publice se încaseazã în conturi deschise pe numele acestora la bãnci.
(2) Pe mãsura necesitãţilor de finanţare a cheltuielilor în lei sau la alte termene stabilite de cãtre ordonatorul de credite, dar nu mai târziu de finele anului bugetar, instituţiile publice au obligaţia de a dispune bãncilor la care îşi au deschise conturile în valutã virarea echivalentului în lei al sumelor în valutã încasate sub forma donaţiilor şi sponsorizãrilor în conturile prevãzute la art. 2.
(3) Dobânda aferentã disponibilitãţilor din donaţii şi sponsorizãri pãstrate în conturile deschise la bãnci, precum şi dobânda aferentã disponibilitãţilor din donaţii şi sponsorizãri pãstrate în conturi deschise la Trezoreria Statului de cãtre instituţiile publice finanţate integral din venituri proprii se utilizeazã pe destinaţiile stabilite de transmitãtori sau se restituie acestora, dupã caz, în funcţie de clauzele prevãzute în actele de donaţie/sponsorizare.
ART. 4
Donaţiile şi sponsorizãrile primite în valutã, din care urmeazã sã se efectueze, potrivit reglementãrilor în vigoare, plãţi în valutã pe teritoriul României sau în exterior, pot fi încasate şi utilizate în/din contul de valutã deschis la bãnci, fãrã virarea în conturile prevãzute la art. 2 a echivalentului în lei al acestor sume.

CAP. II
Introducerea modificãrilor în bugetele instituţiilor publice

ART. 5
(1) Instituţiile publice care beneficiazã de donaţii şi/sau sponsorizãri au obligaţia de a solicita ordonatorilor de credite ierarhic superiori majorarea bugetelor de venituri şi cheltuieli, în termen de maximum 5 zile lucrãtoare de la virarea sumelor în lei sau a echivalentului în lei al sumelor în valutã primite în conturile de venituri bugetare sau de disponibilitãţi, dupã caz, prezentând acestora urmãtoarele documente justificative:
a) copia actului de donaţie sau de sponsorizare;
b) copia ordinului de platã, prin care sumele în lei sau echivalentul în lei al sumelor în valutã reprezentând donaţii/sponsorizãri din care se efectueazã plãţi în lei au fost virate în conturile corespunzãtoare deschise la Trezoreria Statului;
c) copia extrasului contului de venituri bugetare sau de disponibilitãţi deschis la Trezoreria Statului, în care au fost înregistrate donaţiile/sponsorizãrile primite, dupã caz.
(2) Pentru donaţiile şi/sau sponsorizãrile prevãzute la art. 4 instituţiile publice beneficiare au obligaţia de a solicita ordonatorilor de credite ierarhic superiori introducerea modificãrilor corespunzãtoare în bugetele de venituri şi cheltuieli, în termen de 5 zile lucrãtoare de la primirea acestora, prezentând în acest scop Situaţia donaţiilor şi sponsorizãrilor primite în valutã din care se efectueazã plãţi în valutã, prevãzutã în anexa nr. 1, în care se completeazã datele din col. 0-9, la care se anexeazã copia documentului de platã prin care donaţiile/sponsorizãrile au fost încasate în contul de valutã deschis la bancã, împreunã cu copia extrasului de cont.
(3) Instituţiile publice finanţate integral din bugetul de stat, cu sediul în strãinãtate, transmit situaţia prevãzutã în anexa nr. 1, împreunã cu documentele prevãzute la alin. (2), ordonatorului principal de credite.
ART. 6
(1) Ordonatorii principali de credite analizeazã propunerile de majorare a bugetelor de venituri şi cheltuieli prezentate de ordonatorii de credite secundari, precum şi pe cele întocmite pentru donaţiile şi sponsorizãrile primite pentru activitatea proprie, le centralizeazã şi întocmesc lunar formularul "Propunere de majorare a bugetului de venituri şi cheltuieli corespunzãtor donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor primite", prevãzut în anexa nr. 2, care se transmite Ministerului Finanţelor Publice în termen de 10 zile de la expirarea lunii.
(2) Formularul prevãzut în anexa nr. 2 nu se întocmeşte pentru donaţiile şi sponsorizãrile primite de cãtre instituţiile publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, introducerea modificãrilor corespunzãtoare în bugetele de venituri şi cheltuieli ale acestora fiind de competenţa persoanelor abilitate de lege sã aprobe aceste bugete.
ART. 7
Ministerul Finanţelor Publice, pe baza documentelor prezentate de ordonatorii principali de credite conform prevederilor art. 6, introduce modificãrile corespunzãtoare în volumul şi în structura bugetului de stat, bugetului asigurãrilor sociale de stat şi bugetelor fondurilor speciale, dupã caz, precum şi în bugetele acestora.
ART. 8
(1) Dupã înştiinţarea de cãtre Ministerul Finanţelor Publice în legãturã cu modificãrile introduse în bugete ca urmare a donaţiilor şi sponsorizãrilor primite, ordonatorii principali de credite repartizeazã creditele bugetare cu care bugetele respective au fost majorate, pentru bugetul propriu şi/sau pentru bugetele instituţiilor publice ierarhic inferioare, ai cãror conducãtori sunt ordonatori secundari ori terţiari de credite, dupã caz, şi aprobã bugetele respective.
(2) Ordonatorii secundari de credite, dupã aprobarea de cãtre ordonatorii principali de credite a bugetelor modificate, vor proceda la repartizarea creditelor bugetare pentru bugetul propriu şi/sau pentru bugetele instituţiilor publice ierarhic inferioare, ai cãror conducãtori sunt ordonatori terţiari de credite, dupã caz, şi aprobã bugetele respective.

CAP. III
Utilizarea donaţiilor şi sponsorizãrilor

ART. 9
În limita donaţiilor şi sponsorizãrilor primite, ordonatorii de credite pot dispune plãţi numai pentru destinaţiile aprobate de transmiţãtor, astfel:
a) instituţiile publice finanţate integral din bugetul de stat şi bugetul asigurãrilor sociale de stat - din conturile de cheltuieli bugetare, în limita creditelor bugetare deschise şi repartizate;
b) instituţiile publice finanţate integral din venituri proprii, instituţiile publice autonome şi instituţiile publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate din bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat - din conturile de disponibilitãţi prin care se gestioneazã bugetele acestora;
c) instituţiile publice finanţate integral din bugetul asigurãrilor pentru şomaj sau din bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate - din conturile de cheltuieli corespunzãtoare fondurilor speciale respective;
d) instituţiile publice, indiferent de modul de finanţare, care efectueazã plãţi în valutã din donaţiile şi/sau sponsorizãrile primite - din conturile deschise la bãnci.
ART. 10
(1) Instituţiile publice prevãzute la art. 9 lit. d), finanţate integral din bugetul de stat sau din bugetul asigurãrilor sociale de stat, dupã majorarea bugetelor, vor proceda la virarea donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor primite în conturile de venituri bugetare prevãzute la art. 2 lit. a) sau b), dupã caz, astfel:
a) instituţiile publice cu sediul în România vireazã echivalentul în lei al donaţiilor/sponsorizãrilor primite, în limita creditelor bugetare deschise şi repartizate în acest scop, din contul propriu de cheltuieli bugetare deschis la Trezoreria Statului (23 "Cheltuielile bugetului de stat" - analitic capitol/titlu de cheltuieli bugetare sau 25 "Cheltuielile bugetului asigurãrilor sociale de stat" - analitic capitol/titlu de cheltuieli bugetare, dupã caz) la nivelul sumelor în lei înscrise în col. 9 din anexa nr. 1;
b) pentru instituţiile publice cu sediul în strãinãtate virarea sumelor se efectueazã de cãtre ordonatorul principal de credite, din contul propriu de cheltuieli bugetare deschis la Trezoreria Statului (23 "Cheltuielile bugetului de stat" - analitic capitol/titlu de cheltuieli bugetare sau 25 "Cheltuielile bugetului asigurãrilor sociale de stat" - analitic capitol/titlu de cheltuieli bugetare, dupã caz) la nivelul sumelor în lei înscrise în col. 9 din anexa nr. 1.
(2) Pentru donaţiile şi sponsorizãrile prevãzute la alin. (1) instituţiile publice beneficiare au obligaţia ca în termen de 5 zile lucrãtoare de la utilizarea integralã a sumelor în valutã sã comunice ordonatorului de credite ierarhic superior, pe baza datelor din contabilitatea proprie, diferenţele favorabile/nefavorabile de curs valutar înregistrate în execuţie faţã de datele comunicate iniţial prin situaţia prevãzutã în anexa nr. 1, care se înscriu în col. 10. Cu diferenţele favorabile de curs valutar urmeazã sã se majoreze bugetele instituţiilor publice beneficiare, potrivit precizãrilor art. 6-8.
(3) Dupã majorarea corespunzãtoare a bugetelor, diferenţele favorabile de curs valutar se vireazã la bugetul cãrora acestea se cuvin, potrivit precizãrilor alin. (1) lit. a) şi b), dupã caz.
(4) În cazul în care se înregistreazã diferenţe nefavorabile de curs valutar, sumele în lei virate în plus la buget se recupereazã pe bazã de ordin de platã pentru Trezoreria Statului (OPHT), întocmit de cãtre instituţia publicã care a virat sumele respective, din contul de venituri bugetare în care aceste sume au fost virate în urmãtoarele conturi:
- în contul de cheltuieli bugetare, în situaţia în care donaţiile/sponsorizãrile au fost primite şi utilizate integral în cursul aceluiaşi an bugetar;
- în contul de venituri bugetare "Restituiri din finanţarea bugetarã a anilor precedenţi", în cazul în care donaţiile/sponsorizãrile nu se utilizeazã integral în cursul anului bugetar în care acestea au fost primite.
(5) La ordinul de platã pentru Trezoreria Statului (OPHT), prin care se recupereazã diferenţele nefavorabile de curs valutar, se anexeazã situaţia prevãzutã în anexa nr. 1, din care trebuie sã rezulte cuantumul sumelor de recuperat.
ART. 11
(1) Sumele rãmase neutilizate din donaţiile şi/sau sponsorizãrile care, potrivit actelor de donaţie/sponsorizare, trebuie restituite transmiţãtorilor se restituie de cãtre instituţiile publice beneficiare din contul de venituri bugetare sau de disponibilitãţi, dupã caz, în care acestea au fost virate.
(2) Restituirea donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor rãmase neutilizate de cãtre instituţiile publice finanţate integral de la bugetul de stat sau din bugetul asigurãrilor sociale de stat, dupã caz, din contul de venituri bugetare în care acestea au fost virate se efectueazã pe bazã de ordin de platã pentru Trezoreria Statului (OPHT), întocmit de instituţia publicã respectivã, la care se anexeazã Contul de execuţie al donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor primite, care va cuprinde informaţiile cu privire la primirea şi utilizarea donaţiilor/sponsorizãrilor respective, prevãzute în anexa nr. 3.
(3) Eventualele sume rãmase neutilizate din donaţiile şi/sau sponsorizãrile primite şi utilizate în valutã, care, potrivit actelor de donaţie/sponsorizare, trebuie restituite transmiţãtorilor se restituie din conturile de valutã deschise la bãnci.
(4) Creditele bugetare rãmase disponibile ca urmare a donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor restituite transmiţãtorilor nu pot fi utilizate pentru alte destinaţii şi se anuleazã de drept la finele anului bugetar.

CAP. IV
Regimul donaţiilor şi sponsorizãrilor rãmase neutilizate la finele anului bugetar

ART. 12
Pentru utilizarea în anul urmãtor a donaţiilor şi sponsorizãrilor cu care au fost majorate în cursul anului bugetele de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice, în limita cãrora nu au fost dispuse plãţi, se va proceda astfel:
1. Instituţiile publice îşi transferã sumele reprezentând donaţii/sponsorizãri rãmase disponibile din contul corespunzãtor de cheltuieli bugetare sau de disponibilitãţi, dupã caz, deschise la Trezoreria Statului, în contul 50.07 "Disponibil din donaţii şi sponsorizãri rãmase neutilizate la finele anului".
La ordinul de platã pentru Trezoreria Statului (OPHT) prin care se face transferul donaţiilor/sponsorizãrilor în contul 50.07 "Disponibil din donaţii şi sponsorizãri rãmase neutilizate la finele anului", deschis la Trezoreria Statului, instituţiile publice vor anexa Contul de execuţie a donaţiilor/sponsorizãrilor primite şi utilizate în anul ... (anexa nr. 3). Soldul donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor rãmase neutilizate la finele anului, înscris în anexa nr. 3, trebuie sã coincidã cu suma care se transferã la finele anului în contul 50.07 "Disponibil din donaţii şi sponsorizãri rãmase neutilizate la finele anului".
2. Instituţiile publice care înregistreazã la finele anului bugetar donaţii/sponsorizãri rãmase neutilizate, acordate de transmiţãtori diferiţi prin acte de donaţie/sponsorizare distincte, vor transfera în contul 50.07 "Disponibil din donaţii şi sponsorizãri rãmase neutilizate la finele anului" sumele rãmase disponibile, pe bazã de ordine de platã pentru Trezoreria Statului (OPHT), la care vor fi anexate conturi de execuţie a donaţiilor/sponsorizãrilor primite şi utilizate, întocmite distinct pentru fiecare donator sau sponsor.
3. Utilizarea în anul urmãtor a donaţiilor/sponsorizãrilor rãmase neutilizate la finele anului bugetar se efectueazã din contul 50.07 "Disponibil din donaţii şi sponsorizãri rãmase neutilizate la finele anului", pe destinaţiile stabilite de transmiţãtor şi la subdiviziunile de cheltuieli bugetare înscrise la nr. crt. 3 "Soldul donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor rãmase neutilizate la finele anului" din anexa nr. 3, întocmitã la transferarea soldului.
4. Donaţiile şi/sau sponsorizãrile prevãzute la art. 4, rãmase neutilizate la finele anului bugetar în conturile în valutã deschise la bãnci, se utilizeazã în anul urmãtor din acelaşi cont, pe destinaţiile stabilite de transmiţãtor.
ART. 13
Donaţiile şi/sau sponsorizãrile primite în cursul lunii decembrie, cu care nu mai pot fi majorate bugetele de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice şi în consecinţã nu mai pot fi utilizate în cursul anului bugetar, vor fi încasate de cãtre instituţiile publice beneficiare în contul 50.05 "Sume de mandat şi în depozit" deschis la unitãţile Trezoreriei Statului sau în contul de valutã deschis la bancã, dupã caz, urmând ca virarea sumelor respective în contul de venituri bugetare corespunzãtor sau de disponibilitãţi, dupã caz, precum şi majorarea creditelor bugetare în bugetele instituţiilor publice beneficiare, potrivit precizãrilor art. 6-8, în scopul efectuãrii de cheltuieli, sã se realizeze în primele 10 zile ale anului bugetar urmãtor.
ART. 14
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.




ANEXA 1


la normele metodologice
-----------------------

................................
(Denumirea instituţiei publice)


SITUAŢIA
donaţiilor şi sponsorizãrilor primite în valutã,
din care se efectueazã plãţi în valutã



┌───────────────────────┬─────────────────────┬─────┬───────────────┬──────────┐
│ │Subdiviziune bugetara│Felul│Valoarea la │Valoarea │
│ │ (Cod) │valu-│data incasarii │la data │
│ Denumirea │ │tei │ │utilizarii│
│ indicatorului │ │ │ │integrale │
│ │───┬────┬───┬───┬────│ │──────┬────┬───│─────┬────│
│ │Ca-│Sub-│Tit│Ar-│Ali-│ │In va-│Curs│In │Dife-│Suma│
│ │pi-│ca- │lu │ti-│neat│ │luta │valu│lei│rente│in │
│ │tol│pi- │ │col│ │ │ │tar │ │de │lei │
│ │ │tol │ │ │ │ │ │ │ │curs │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │valu-│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tar │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │(+/-)│ │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │9= │ 10 │11= │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │7x8│ │9+10│
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
│ Venituri din donaţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ şi/sau sponsorizãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
│ Propuneri de credite │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ bugetare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ Total, din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
│ - Subdiviziunea │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ bugetarã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┼──────┼────┼───┼─────┼────┤
└───────────────────────┴───┴────┴───┴───┴────┴─────┴──────┴────┴───┴─────┴────┘


Ordonator de credite, Conducãtorul compartimentului
....................... financiar-contabil,
...............................






ANEXA 2


la normele metodologice
-----------------------

...............................
(Denumirea instituţiei publice)


PROPUNERE
de majorare a bugetului de venituri şi cheltuieli corespunzãtor
donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor primite în luna .../anul ...



┌───────────────────────┬─────────────────────┬─────┐
│ │Subdiviziune bugetara│Suma │
│ │ (Cod) │ in │
│ Denumirea │ │ lei │
│ indicatorului │ │ │
│ │───┬────┬───┬───┬────│ │
│ │Ca-│Sub-│Tit│Ar-│Ali-│ │
│ │pi-│ca- │lu │ti-│neat│ │
│ │tol│pi- │ │col│ │ │
│ │ │tol │ │ │ │ │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
│ Venituri din donaţii │ │ │ │ │ │ │
│ şi/sau sponsorizãri │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
│ Propuneri de credite │ │ │ │ │ │ │
│ bugetare │ │ │ │ │ │ │
│ Total, din care: │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
│ - Subdiviziunea │ │ │ │ │ │ │
│ bugetarã │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
├───────────────────────┼───┼────┼───┼───┼────┼─────┤
└───────────────────────┴───┴────┴───┴───┴────┴─────┘


Ordonator de credite, Conducãtorul compartimentului
....................... financiar-contabil,
...............................





ANEXA 3


la normele metodologice
------------------------


CONTUL DE EXECUŢIE
a donaţiilor/sponsorizãrilor primite şi utilizate în anul .....



┌────┬────────────────────────────────────────────────────────┬──────┬───────┐
│Nr. │ Denumirea indicatorului │Codul │ Suma │
│crt.│ │indi- │- lei -│
│ │ │cato- │ │
│ │ │rului │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
│ 1. │ Veniturile din donaţii şi/sau sponsorizãri primite │ │ │
│ │ şi virate la buget │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
│ 2. │ Total plãţi efectuate în limita donaţiilor şi/sau │ │ │
│ │ sponsorizãrilor primite, │ │ │
│ │ din care: ......................... │ │ │
│ │ (pe subdiviziunile clasificaţiei bugetare) │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
│ 3. │ Soldul donaţiilor şi/sau sponsorizãrilor rãmase │ │ │
│ │ neutilizate la finele anului, din care: ......... │ │ │
│ │ (pe subdiviziunile de cheltuieli ale clasificaţiei │ │ │
│ │ bugetare) │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
├────┼────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼───────┤
└────┴────────────────────────────────────────────────────────┴──────┴───────┘



Ordonator de credite, Conducãtorul compartimentului
....................... financiar-contabil,
...............................



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016