Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.652 din 30 noiembrie 2010  privind aprobarea formatului standard al bugetului, anexa la contractul de finantare incheiat pentru proiectele depuse in cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea fortei de munca, denumita Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.652 din 30 noiembrie 2010 privind aprobarea formatului standard al bugetului, anexa la contractul de finantare incheiat pentru proiectele depuse in cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea fortei de munca, denumita "Bani pentru completarea echipei", al schemei de ajutor de stat pentru formare profesionala generala si specifica, denumita "Bani pentru formare profesionala", si al schemei de ajutor de minimis "Bani pentru sanatatea si siguranta salariatilor"

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 849 din 17 decembrie 2010

    Având în vedere:
    - Regulamentul (CE) nr. 800/2008 al Comisiei din 6 august 2008 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piaţa comunã în aplicarea art. 87 şi 88 din tratat (Regulament general de exceptare pe categorii de ajutoare);
    - Regulamentul (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea art. 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de minimis;
    - <>Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 308/2009 privind aprobarea Schemei de ajutor de stat pentru ocuparea forţei de muncã "Bani pentru completarea echipei";
    - <>Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 309/2009 privind aprobarea Schemei de ajutor de stat pentru formare profesionalã generalã şi specificã "Bani pentru formare profesionalã";
    - <>Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 310/2009 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis "Bani pentru sãnãtatea şi siguranţa salariaţilor";
    - <>Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 294/2010 privind aprobarea Ghidului solicitantului pentru cereri de ajutor de stat şi ajutor de minimis "Angajaţi mai mulţi, mai competenţi, mai sãnãtoşi - 3 propuneri în sprijinul angajaţilor tãi: Bani pentru completarea echipei; Bani pentru formare profesionalã; Bani pentru sãnãtatea şi siguranţa salariaţilor" necesar implementãrii Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013";
    - <>Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 448/2010 privind aprobarea modelelor de contracte aferente Ghidului solicitantului pentru cereri de ajutor de stat şi ajutor de minimis "Angajaţi mai mulţi, mai competenţi, mai sãnãtoşi 3 propuneri în sprijinul angajaţilor tãi: Bani pentru completarea echipei; Bani pentru formare profesionalã; Bani pentru sãnãtatea şi siguranţa salariaţilor", necesar implementãrii Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013";
    - Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al ministrului finanţelor publice <>nr. 1.117/<>2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de eligibilitate şi a listei cheltuielilor eligibile în cadrul operaţiunilor finanţate prin Programul operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013",
    în baza <>art. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    Prin prezentul ordin se aprobã:
    a) formatul standard al bugetului, anexã la contractul de finanţare încheiat pentru proiectele depuse în cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea forţei de muncã, denumitã "Bani pentru completarea echipei", prevãzut în anexa nr. 1;
    b) formatul standard al bugetului, anexã la contractul de finanţare încheiat pentru proiectele depuse în cadrul schemei de ajutor de stat pentru formare profesionalã generalã şi specificã, denumitã "Bani pentru formare profesionalã", prevãzut în anexa nr. 2;
    c) formatul standard al bugetului, anexã la contractul de finanţare încheiat pentru proiectele depuse în cadrul schemei de ajutor de minimis, denumitã "Bani pentru sãnãtatea şi siguranţa salariaţilor", prevãzut în anexa nr. 3.
    ART. 2
    (1) În termen de 15 zile de la data publicãrii prezentului ordin, beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de stat din cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea forţei de muncã, denumitã "Bani pentru completarea echipei" liniile de finanţare nr. 73 "Sprijin financiar pentru ocupare" şi nr. 74 "Sprijin financiar pentru ocuparea persoanelor din mediul rural", au obligaţia iniţierii unui act adiţional privind modificarea bugetului în conformitate cu formatul standard prevãzut în anexa nr. 1.
    (2) În vederea încadrãrii corespunzãtoare a cheltuielilor eligibile prezentate în cadrul Ghidului solicitantului în conformitate cu prevederile ordinului de cheltuieli eligibile al Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane", beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de stat din cadrul schemei de ajutor de stat pentru ocuparea forţei de muncã, denumitã "Bani pentru completarea echipei" - liniile de finanţare nr. 73 "Sprijin financiar pentru ocupare" şi nr. 74 "Sprijin financiar pentru ocuparea persoanelor din mediul rural" -, vor utiliza Ghidul de completare a bugetului prevãzut în anexa nr. 4.
    ART. 3
    (1) În termen de 15 zile de la data publicãrii prezentului ordin, beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de stat din cadrul schemei de ajutor de stat pentru formare profesionalã generalã şi specificã, denumitã "Bani pentru formare profesionalã" - liniile de finanţare nr. 75 "Programe de mentorat pentru tinerii angajaţi", nr. 76 "Calificarea/Recalificarea angajaţilor proprii" şi nr. 77 "Specializarea/Perfecţionarea angajaţilor proprii" -, au obligaţia iniţierii unui act adiţional privind modificarea bugetului în conformitate cu formatul standard prevãzut în anexa nr. 2.
    (2) În vederea încadrãrii corespunzãtoare a cheltuielilor eligibile prezentate în cadrul Ghidului solicitantului în conformitate cu prevederile ordinului de cheltuieli eligibile al Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane", beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de stat din cadrul schemei de ajutor de stat pentru formare profesionalã generalã şi specificã, denumitã "Bani pentru formare profesionalã" - liniile de finanţare nr. 75 "Programe de mentorat pentru tinerii angajaţi", nr. 76 "Calificarea/Recalificarea angajaţilor proprii" şi nr. 77 "Specializarea/Perfecţionarea angajaţilor proprii" -, vor utiliza Ghidul de completare a bugetului prevãzut în anexa nr. 5.
    ART. 4
    (1) În termen de 15 zile de la data publicãrii prezentului ordin, beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de minimis din cadrul schemei de ajutor de minimis pentru asigurarea sãnãtãţii şi securitãţii la locul de muncã, denumitã "Bani pentru sãnãtatea şi siguranţa salariaţilor" - linia de finanţare nr. 78 "Bani pentru sãnãtatea şi siguranţa salariaţilor" -, au obligaţia iniţierii unui act adiţional privind modificarea bugetului în conformitate cu formatul standard prevãzut în anexa nr. 3.
    (2) În vederea încadrãrii corespunzãtoare a cheltuielilor eligibile prezentate în cadrul Ghidului solicitantului în conformitate cu prevederile ordinului de cheltuieli eligibile al Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane", beneficiarii semnatari ai contractelor de ajutor de minimis din cadrul schemei de ajutor de minimis pentru asigurarea sãnãtãţii şi securitãţii la locul de muncã, denumitã "Bani pentru sãnãtatea şi siguranţa salariaţilor" - linia de finanţare nr. 78 "Bani pentru sãnãtatea şi siguranţa salariaţilor" -, vor utiliza Ghidul de completare a bugetului prevãzut în anexa nr. 6.
    ART. 5
    Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 6
    Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prin Direcţia generalã Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane, şi organismele intermediare POSDRU vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 7
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.


                           Ministrul muncii, familiei
                             şi protecţiei sociale,
                                Ioan Nelu Botiş

    Bucureşti, 30 noiembrie 2010.
    Nr. 1.652.

    ANEXA 1

     ANEXA 2: Bugetul proiectului
    Denumirea aplicantului:
    Codul proiectului:
    Titlul proiectului:


 ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
 │ Categorii/Subcategorii de cheltuieli │ Total │
 │ │(fãrã TVA)│
 │ │ - lei - │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │1. Cheltuieli salariale │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │2. Cheltuieli generate de încadrarea în muncã a lucrãtorilor cu │ │
 │handicap, din care: │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │2.1. Cheltuieli de tip FEDR (maximum 10% din total costuri │ │
 │eligibile) │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │3. Alte cheltuieli suplimentare (maximum 5% din costurile │ │
 │prevãzute la pct. 1 şi 2) │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │I. Asistenţã financiarã nerambursabilã │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │II. Contribuţia eligibilã a solicitantului │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │III. Valoarea totalã eligibilã, din care: │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │Valoarea activitãţilor subcontractate/externalizate (maximum 30% │ │
 │din valoarea eligibilã a proiectului) │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │IV. TVA nedeductibilã estimatã │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │V. Valoarea totalã a proiectului │ │
 └─────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



    ANEXA 2

     ANEXA 2: Bugetul proiectului
    Denumirea aplicantului:
    Codul proiectului:
    Titlul proiectului:


 ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
 │ Categorii/Subcategorii de cheltuieli │ Total │
 │ │(fãrã TVA)│
 │ │ - lei - │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │a) Costurile de personal ale formatorilor │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │b) Costuri de deplasare pentru formatorii şi participanţii la │ │
 │formare, inclusiv cazare │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │c) Alte cheltuieli curente, precum cele pentru materiale şi │ │
 │furnituri direct legate de proiect │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │d) Amortizarea instrumentelor şi echipamentelor, în mãsura în │ │
 │care acestea sunt utilizate exclusiv pentru proiectul de formare │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │e) Costul serviciilor de îndrumare şi consiliere privind proiec- │ │
 │tul de formare │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │f) Costurile de personal ale participanţilor │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │g) Costuri indirecte generale, din care: │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │Cheltuieli generale de administraţie [maximum 5% din cheltuielile│ │
 │prevãzute la lit. a)-f) şi h)] şi închiriere │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │Închiriere (locaţii, bunuri) │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │h) Alte cheltuieli suplimentare [maximum 5% din cheltuielile │ │
 │prevãzute la lit. a)-f)] │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │I. Asistenţã financiarã nerambursabilã │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │II. Contribuţia eligibilã a solicitantului │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │III. Valoarea totalã eligibilã, din care: │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │Valoarea activitãţilor subcontractate/externalizate (maximum 60% │ │
 │din valoarea eligibilã a proiectului) │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │IV. TVA nedeductibilã estimatã │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │V. Valoarea totalã a proiectului │ │
 └─────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



    ANEXA 3

     ANEXA 2: Bugetul proiectului
    Denumirea aplicantului:
    Codul proiectului:
    Titlul proiectului:



 ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
 │ Categorii/Subcategorii de cheltuieli │ Total │
 │ │(fãrã TVA)│
 │ │ - lei - │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │a) Cheltuieli cu personalul │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │b) Cheltuieli cu cazarea, transportul şi diurna │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │c) Cheltuieli aferente managementului de proiect │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │d) taxe │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │e) Cheltuieli financiare şi juridice │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │f) Cheltuieli pentru închirieri, amortizãri şi leasing │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │g) Subvenţii şi burse │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │h) Cheltuieli generale de administraţie │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │i) Cheltuieli de informare şi publicitate │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │j) Cheltuieli de tip FEDR (maximum 10% din valoarea totalã a │ │
 │ajutorului acordat) │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │I. Asistenţã financiarã nerambursabilã │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │II. Contribuţia eligibilã a solicitantului │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │III. Valoarea totalã eligibilã, din care: │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │Valoarea activitãţilor subcontractate/externalizate (maximum 60% │ │
 │din valoarea eligibilã a proiectului) │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │IV. TVA nedeductibilã estimatã │ │
 ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
 │V. Valoarea totalã a proiectulu │ │
 └─────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



    ANEXA 4

    Ghid de completare a bugetului - corespondenţa dintre categoriile de cheltuieli eligibile prezentate în Ghidul solicitantului şi în ordinul de cheltuieli eligibile


 ┌────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
 │Cheltuieli eligibile│Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei │
 │prevãzute în Ghidul │sociale şi al ministrului finanţelor publice │
 │solicitantului │<>nr. 1.117/<>2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de │
 │ │eligibilitate şi a listei cheltuielilor eligibile în │
 │ │cadrul operaţiunilor finanţate prin Programul │
 │ │operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane │
 │ │2007-2013" │
 │ ├──────────┬────────────────────────────────────────────┤
 │ │nr. pct. │ Denumirea punctului │
 │ │din │ │
 │ │anexa │ │
 │ │nr. 6 │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │1. Cheltuieli │7.2 lit.b)│Subvenţii (ajutoare, premii) pentru plata │
 │salariale │ │salariilor pentru nou-angajaţi, pe o │
 │ │ │perioadã stabilitã în Ghidul solicitantului │
 │ │ 7.8 │Subvenţii (ajutoare, premii) pentru servicii│
 │ │ │sociale de îngrijire pentru persoanele │
 │ │ │dependente (bãtrâni, copii, persoane cu │
 │ │ │dizabilitãţi) │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │2. Cheltuieli │ 1.1 │Salarii şi asimilate acestora │
 │generate de │ 1.3 │Contribuţii sociale aferente cheltuielilor │
 │încadrarea în muncã │ │salariale şi cheltuielilor asimilate │
 │a lucrãtorilor cu │ │acestora (contribuţii angajaţi şi angajator)│
 │handicap, din care: │ 2.1 │Transport de persoane (personal propriu, │
 │ │ │participanţi, alte persoane) │
 │ │ 3 │Cheltuieli pentru derularea proiectului │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │2.1. Cheltuieli de │ │ │
 │tip FEDR (maximum │ 10 │Cheltuieli de tip FEDR │
 │10% din total │ │ │
 │costuri eligibile) │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │3. Alte cheltuieli │ 1.1 │Salarii şi asimilate acestora │
 │suplimentare │ 1.3 │Contribuţii sociale aferente cheltuielilor │
 │(maximum 5% din │ │salariale şi cheltuielilor asimilate │
 │costurile │ │acestora (contribuţii angajaţi şi angajator)│
 │prevãzute la pct. 1 │ 2.1 │Transport de persoane (personal propriu, │
 │şi 2) │ │participanţi, alte persoane) │
 │ │ 2.3 │Cazare │
 │ │ 2.4 │Diurnã │
 │ │ 3 │Cheltuieli pentru derularea proiectului │
 │ │ 4 │Cheltuieli aferente activitãţilor │
 │ │ │subcontractate │
 │ │ 9 │Cheltuieli de informare şi publicitate │
 └────────────────────┴──────────┴────────────────────────────────────────────┘




    ANEXA 5

    Ghid de completare a bugetului - corespondenţa dintre categoriile de cheltuieli eligibile prezentate în Ghidul solicitantului şi în ordinul de cheltuieli eligibile



 ┌────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
 │Cheltuieli eligibile│Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei │
 │prevãzute în Ghidul │sociale şi al ministrului finanţelor publice │
 │solicitantului │<>nr. 1.117/<>2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de │
 │ │eligibilitate şi a listei cheltuielilor eligibile în │
 │ │cadrul operaţiunilor finanţate prin Programul │
 │ │operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane │
 │ │2007-2013" │
 │ ├──────────┬────────────────────────────────────────────┤
 │ │nr. pct. │ Denumirea punctului │
 │ │din │ │
 │ │anexa │ │
 │ │nr. 6 │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │a) Costurile de │ 1.1 │Salarii şi asimilate acestora │
 │personal ale │ 1.2 │Onorarii (inclusiv taxele şi contribuţiile │
 │formatorilor │ │sociale aferente conform legislaţiei în │
 │ │ │vigoare) │
 │ │ 1.3 │Contribuţii sociale aferente cheltuielilor │
 │ │ │salariale şi cheltuielilor asimilate │
 │ │ │acestora (contribuţii angajaţi şi │
 │ │ │angajatori) │
 │ │ 4 │Cheltuieli aferente activitãţilor │
 │ │ │subcontractate │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │b) Costuri de │ 2.1 │Transport de persoane (personal propriu, │
 │deplasare pentru │ │participanţi, alte persoane) │
 │formatorii şi │ 2.3 │Cazare │
 │participanţii la │ 2.4 │Diurnã │
 │formare, inclusiv │ │ │
 │cazare │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │c) Alte cheltuieli │ 3 │Cheltuieli pentru derularea proiectului │
 │curente, precum cele│ │ │
 │pentru materiale şi │ │ │
 │furnituri direct │ │ │
 │legate de proiect │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │d) Amortizarea │ 8 │Cheltuieli indirecte/cheltuieli generale de │
 │instrumentelor şi │ │administraţie │
 │echipamentelor, în │ │ │
 │mãsura în care │ │ │
 │acestea sunt │ │ │
 │utilizate exclusiv │ │ │
 │pentru proiectul │ │ │
 │de formare │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │e) Costul │ 4 │Cheltuieli aferente activitãţilor │
 │serviciilor de │ │subcontractate │
 │îndrumare şi │ │ │
 │consiliere privind │ │ │
 │proiectul de formare│ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │f) Costurile de │ 7.2 │Alocaţii financiare pentru întreprinderile │
 │personal ale │ lit. c) │ai cãror angajaţi sunt implicaţi în programe│
 │participanţilor │ │de formare profesionalã continuã, în vederea│
 │ │ │suplinirii absenţei acestora în perioada de │
 │ │ │formare │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │g) Costuri indirecte│ 8 │Cheltuieli indirecte/cheltuieli generale de │
 │generale │ │administraţie │
 │ │ 6.1 │Închiriere (locaţii, bunuri) │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │h) Alte cheltuieli │ 1.1 │Salarii şi asimilate acestora │
 │suplimentare │ 1.3 │Contribuţii sociale aferente cheltuielilor │
 │(maximum 5% din │ │salariale şi cheltuielilor asimilate │
 │cheltuielile │ │acestora (contribuţii angajaţi şi │
 │prevãzute la │ │angajatori) │
 │lit. a)-f) │ 3 │Cheltuieli pentru derularea proiectului │
 │ │ 4 │Cheltuieli aferente activitãţilor │
 │ │ │subcontractate (externalizate) │
 │ │ 5 │Taxe │
 │ │ 9 │Cheltuieli de informare şi publicitate │
 └────────────────────┴──────────┴────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 6

    Ghid de completare a bugetului - corespondenţa dintre categoriile de cheltuieli eligibile prezentate în Ghidul solicitantului şi în ordinul de cheltuieli eligibile



 ┌────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
 │Cheltuieli eligibile│Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei │
 │prevãzute în Ghidul │sociale şi al ministrului finanţelor publice │
 │solicitantului │<>nr. 1.117/<>2.170/2010 pentru stabilirea regulilor de │
 │ │eligibilitate şi a listei cheltuielilor eligibile în │
 │ │cadrul operaţiunilor finanţate prin Programul │
 │ │operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane │
 │ │2007-2013" │
 │ ├──────────┬────────────────────────────────────────────┤
 │ │nr. pct. │ Denumirea punctului │
 │ │din │ │
 │ │anexa │ │
 │ │nr. 6 │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │a) Cheltuieli cu │ 1.1 │Salarii şi asimilate acestora │
 │personalul │ 1.3 │Contribuţii sociale aferente cheltuielilor │
 │ │ │salariale şi cheltuielilor asimilate │
 │ │ │acestora (contribuţii angajaţi şi │
 │ │ │angajatori) │
 │ │7.2 lit.c)│alocaţii financiare pentru întreprinderile │
 │ │ │ai cãror angajaţi sunt implicaţi în programe│
 │ │ │de formare profesionalã continuã, în vederea│
 │ │ │suplinirii absenţei acestora în perioada de │
 │ │ │formare │
 │ │ 4 │Cheltuieli aferente activitãţilor │
 │ │ │subcontractate │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │b) Cheltuieli cu │ 2.1 │Transport de persoane (personal propriu, │
 │cazarea, transportul│ │participanţi, alte persoane) │
 │şi diurna │ 2.3 │Cazare │
 │ │ 2.4 │Diurnã │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │c) Cheltuieli │ 3 │Cheltuieli pentru derularea proiectului │
 │aferente │ │ │
 │managementului de │ │ │
 │proiect │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │d) taxe │ 5 │Taxe │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │e) Cheltuieli │ 8 │Cheltuieli indirecte/cheltuieli generale de │
 │financiare şi │ │administraţie │
 │juridice │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │f) Cheltuieli pentru│ 6 │Cheltuieli pentru închirieri şi leasing, │
 │închirieri, │ │necesare derulãrii activitãţilor proiectului│
 │amortizãri şi │ │ │
 │leasing │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │g) Subvenţii şi │ 7 │Subvenţii (ajutoare, premii) şi burse │
 │burse │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │h) Cheltuieli │ 8 │Cheltuieli indirecte/cheltuieli generale de │
 │generale de │ │administraţie │
 │administraţie │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │i) Cheltuieli de │ 9 │Cheltuieli de informare şi publicitate │
 │informare şi │ │ │
 │publicitate │ │ │
 ├────────────────────┼──────────┼────────────────────────────────────────────┤
 │j) Cheltuieli de tip│ 10 │Cheltuieli de tip FEDR │
 │FEDR (maximum 10% │ │ │
 │din valoarea totalã │ │ │
 │a ajutorului │ │ │
 │acordat) │ │ │
 └────────────────────┴──────────┴────────────────────────────────────────────┘



                                     -----
















Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016