Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.611 din 3 decembrie 2014  privind organizarea şi funcţionarea Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă cu activitate permanentă din cadrul Ministerului Transporturilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.611 din 3 decembrie 2014 privind organizarea şi funcţionarea Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă cu activitate permanentă din cadrul Ministerului Transporturilor

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 899 din 11 decembrie 2014

    Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 15/2005, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată prin Legea nr. 104/2014, ale Hotărârii Guvernului nr. 2.288/2004 pentru aprobarea repartizării principalelor funcţii de sprijin pe care le asigură ministerele, celelalte organe centrale şi organizaţiile neguvernamentale privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă, ale Hotărârii Guvernului nr. 741/2008 pentru aprobarea Regulamentului privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de producerea unui accident de aviaţie civilă, precum şi pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 74/1991 privind înfiinţarea Regiei autonome "Administraţia română a serviciilor de trafic aerian" - ROMATSA, ale Hotărârii Guvernului nr. 94/2014 privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comitetului naţional pentru situaţii speciale de urgenţă, ale Hotărârii Guvernului nr. 121/2014 privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comitetului naţional pentru intemperii şi calamităţi, ale Hotărârii Guvernului nr. 762/2008 pentru aprobarea Strategiei naţionale de prevenire a situaţiilor de urgenţă şi cele ale Strategiei naţionale de comunicare şi informare publică pentru situaţii de urgenţă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 548/2008, precum şi ale Legii nr. 481/2004 privind Protecţia civilă, republicată, cu modificările ulterioare,
    în temeiul art. 7 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţă, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.491/2004, şi al art. 5 alin. (1) şi (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor emite următorul ordin:

    ART. 1
    (1) Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă, denumit în continuare centru operativ, este organizat şi funcţionează în cadrul Serviciului situaţii de urgenţă, sub formă de compartiment, cu activitate permanentă, în ture, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 15/2005, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind organizarea, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Transporturilor, prevăzut în anexa nr. 1.
    (2) Centrul operativ îşi desfăşoară activitatea în spaţiul special destinat acestui scop din cadrul Ministerului Transporturilor.
    ART. 2
    Centrul operativ asigură recepţionarea evenimentelor care reprezintă situaţii de urgenţă sau care sunt potenţial generatoare de situaţii de urgenţă în domeniul transporturilor, prevăzute în anexa nr. 2, şi transmiterea acestora cu operativitate către decidenţi şi conducerea Ministerului Transporturilor.
    ART. 3
    (1) În vederea gestionării eficiente a situaţiilor de urgenţă, unităţile prevăzute în anexa nr. 3 vor comunica imediat centrului operativ toate informaţiile complete privind producerea şi evoluţia evenimentelor prevăzute la art. 2, precum şi măsurile aplicate.
    (2) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, unităţile prevăzute la alin. (1) care au atribuţii în monitorizarea, coordonarea sau gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de anumite evenimente prevăzute la art. 2 vor elabora proceduri de raportare operativă a situaţiilor de urgenţă respective către centrul operativ.
    (3) Procedurile prevăzute la alin. (2) se înregistrează la centrul operativ.
    ART. 4
    În perioada de iarnă, va funcţiona în spaţiul centrului operativ şi Comandamentul central de iarnă al Ministerului Transporturilor.
    ART. 5
    Dotările centrului operativ, prevăzute în anexa nr. 3, se asigură de la bugetul de stat prin bugetul anual al Ministerului Transporturilor şi poate fi completat şi din fonduri externe, în funcţie de necesităţi.
    ART. 6
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 7
    Pentru asigurarea activităţilor specifice care trebuie îndeplinite în cadrul funcţiilor de sprijin privind situaţiile de urgenţă care revin Ministerului Transporturilor, prevăzute în anexa nr. 2, centrul operativ şi unităţile prevăzute în anexa nr. 3 vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării.
    ART. 9
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 1.588/2012*) pentru organizarea şi funcţionarea Centrului Operativ pentru Situaţii de Urgenţă cu activitate permanentă din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii îşi încetează aplicabilitatea.

──────────
    *) Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 1.588/2012 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
──────────


               Ministrul transporturilor,
                        Ioan Rus


    Bucureşti, 3 decembrie 2014.
    Nr. 1.611.


    ANEXA 1


                                REGULAMENT
            privind organizarea, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea
             Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul
                        Ministerului Transporturilor

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    Prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă în vederea restabilirii stării de normalitate reprezintă o activitate de interes naţional, având drept scop eliminarea sau diminuarea efectelor sociale, economice şi ecologice care pot fi cauzate de calamităţi naturale, accidente majore şi/sau de alte evenimente care afectează infrastructura de transport.
    ART. 2
    (1) Obiectul prezentului regulament îl constituie modul de organizare, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă cu activitate permanentă în cadrul Ministerului Transporturilor, denumit în continuare centru operativ.
    (2) Centrul operativ şi Comitetul ministerial pentru situaţii de urgenţă, denumit în continuare comitetul ministerial, din cadrul Ministerului Transporturilor sunt parte integrantă din Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă.
    ART. 3
    Centrul operativ este un compartiment de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor.
    ART. 4
    Organizarea, atribuţiile, modul de funcţionare şi dotările centrului operativ sunt în conformitate cu prevederile legale privind managementul situaţiilor de urgenţă.

    CAP. II
    Structuri organizatorice şi funcţionarea

    ART. 5
    Centrul operativ este un compartiment de specialitate din cadrul Serviciului situaţii de urgenţă al Ministerului Transporturilor.
    ART. 6
    Serviciul situaţii de urgenţă este coordonat de un demnitar (secretar sau subsecretar de stat) din cadrul Ministerului Transporturilor, numit prin ordin al ministrului transporturilor.
    ART. 7
    Coordonarea tehnică şi de specialitate a centrului operativ se realizează, potrivit legii, de către Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, care asigură şi menţinerea permanentă a fluxului informaţional.

    CAP. III
    Atribuţii

    ART. 8
    Centrul operativ are următoarele atribuţii:
    a) primeşte şi monitorizează informaţiile cu privire la evenimentele care reprezintă situaţii de urgenţă sau care sunt potenţial generatoare de situaţii de urgenţă în domeniul transporturilor, precum şi alte evenimente şi informează operativ conducerea Ministerului Transporturilor;
    b) asigură legătura permanentă cu centrele operative şi/sau cu celulele de criză de la unităţile din subordine sau de sub autoritatea Ministerului Transporturilor, prin intermediul dispeceratelor specializate sau prin intermediul reprezentanţilor desemnaţi ai acestora;
    c) la terminarea programului de lucru, personalul care execută serviciul permanent la sediul centrului operativ din cadrul Ministerului Transporturilor întocmeşte un raport-tip cu activitatea desfăşurată în timpul serviciului;
    d) aplică regulamentele şi procedurile privind gestionarea situaţiilor de urgenţă şi a planurilor de intervenţie şi cooperare specifice;
    e) primeşte, centralizează şi transmite operativ la Centrul de comandă al Guvernului şi Centrul operaţional al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă date şi informaţii privind apariţia şi evoluţia stărilor potenţial generatoare de situaţii de urgenţă specifice;
    f) asigură transmiterea operativă a deciziilor, dispoziţiilor şi ordinelor primite în cadrul centrului operativ, prin menţinerea legăturilor de comunicaţii cu centrele operative implicate în gestionarea situaţiilor de urgenţă, cu dispeceratele integrate pentru apeluri de urgenţă şi cu dispeceratele specializate proprii serviciilor şi forţelor care intervin în acest scop;
    g) centralizează solicitările primite cu scopul de a asigura resursele necesare pentru îndeplinirea funcţiilor de sprijin privind situaţiile de urgenţă;
    h) asigură convocarea comitetului ministerial şi transmiterea ordinii de zi a şedinţelor;
    i) solicită şi primeşte materialele de la direcţiile generale, direcţiile şi serviciile din Ministerul Transporturilor, de la unităţile din subordine sau de sub autoritatea Ministerului Transporturilor, precum şi de la instituţiile cu atribuţii în domeniu, conform ordinii de zi, în vederea pregătirii documentelor pentru şedinţele comitetului ministerial, şi le prezintă preşedintelui şi membrilor acestuia;
    j) execută lucrările şi operaţiunile de secretariat pe timpul şedinţelor; asigură redactarea hotărârilor adoptate, precum şi a proiectelor de ordine sau dispoziţii, pe care le prezintă spre aprobare şi, după caz, le diseminează către structurile interesate;
    k) difuzează către componentele Sistemului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă, la autorităţile şi entităţile interesate documentele emise de comitetul ministerial privind activitatea preventivă şi de intervenţie (cu avizul preşedintelui comitetului ministerial sau al înlocuitorului legal al acestuia);
    l) întocmeşte informări periodice privind situaţia operativă sau stadiul îndeplinirii hotărârilor adoptate;
    m) urmăreşte realizarea suportului logistic pentru desfăşurarea şedinţelor comitetului ministerial;
    n) gestionează documentele comitetului ministerial şi documentele referitoare la situaţiile de urgenţă specifice;
    o) este punctul de contact cu secretariatul tehnic permanent din cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă;
    p) îndeplineşte atribuţiile specifice din domeniul protecţiei civile;
    q) îndeplineşte orice alte atribuţii şi sarcini privind managementul situaţiilor de urgenţă;
    r) pe timpul situaţiilor de urgenţă, după convocarea comitetului ministerial, centrul operativ va fi coordonat direct de către preşedintele comitetului ministerial.

    CAP. IV
    Raportarea evenimentelor

    ART. 9
    Raportarea tuturor evenimentelor către centrul operativ se face din momentul producerii acestora, pe toată durata lor şi ori de câte ori există evoluţii ale acestora sau atunci când sunt luate decizii majore de către entităţile implicate în evenimente, până la încheierea tuturor operaţiunilor declanşate cu ocazia producerii evenimentului.
    ART. 10
    Centrul operativ stabileşte canale de comunicare cu unităţile raportoare ale evenimentelor.
    ART. 11
    Unităţile raportoare au obligaţia desemnării unui reprezentant şi a unui supleant al acestuia, care să transmită informaţii centrului operativ cu privire la orice eveniment raportat. Desemnarea se va face imediat după aprobarea ordinului.
    ART. 12
    Din momentul producerii evenimentelor pe modurile de transport, relaţia şi comunicarea cu media se vor face exclusiv prin purtătorul de cuvânt sau prin biroul de presă al Ministerului Transporturilor, în baza proiectelor de comunicate de presă elaborate de către unităţile implicate.
    ART. 13
    În situaţiile în care unităţile cu atribuţii în monitorizarea, coordonarea sau gestionarea unei situaţii de urgenţă raportate, consideră că este necesară adoptarea unor decizii sau luarea unor măsuri care depăşesc nivelul lor de competenţă, acestea transmit imediat centrului operativ propunerea fundamentată pentru convocarea comitetului ministerial.

    CAP. V
    Dotarea

    ART. 14
    (1) Activităţile centrului operativ se desfăşoară la sediul ministerului (parter, intrarea principală), în spaţii special destinate, amenajate şi echipate prin grija Ministerului Transporturilor.
    (2) În imposibilitatea utilizării sediului propriu, conducerea acţiunilor centrului operativ se realizează din punctul de comandă amenajat la subsolul clădirii "Palat C.F.R." sau din altă locaţie amenajată corespunzător, prevăzută în planul de evacuare în situaţii de urgenţă al Ministerului Transporturilor.
    (3) Echipamentele de comunicaţii şi de informatică fac parte din sistemul de comunicaţii, de prelucrare automată şi stocare a datelor necesare funcţionării Sistemului Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă şi se asigură potrivit legii.
    (4) Dotările prevăzute pentru spaţiile de lucru ale centrului operativ şi mijloacele de transport pentru personalul propriu se asigură de către Ministerul Transporturilor, potrivit legii.

    CAP. VI
    Dispoziţii finale

    ART. 15
    Personalul care asigură funcţionarea permanentă a centrului operativ va beneficia de cursuri de pregătire şi perfecţionare specifică situaţiilor de urgenţă conform prevederilor legale.
    ART. 16
    Finanţarea cheltuielilor materiale, de servicii şi a cheltuielilor de capital ale centrului operativ, precum şi ale comitetului ministerial se asigură de la bugetul de stat prin bugetul anual al Ministerului Transporturilor, alocat cu această destinaţie, precum şi din alte surse interne şi externe, constituite potrivit legii.


    ANEXA 2

                           I. LISTA ACTIVITĂŢILOR SPECIFICE
              îndeplinite în cadrul funcţiilor de sprijin care revin
             Ministerului Transporturilor şi tipuri de evenimente privind
                                situaţiile de urgenţă


    I.1. Activităţi specifice îndeplinite în cadrul funcţiilor de sprijin care revin Ministerului Transporturilor
    1. Monitorizarea pericolelor şi riscurilor specifice, precum şi a efectelor negative ale acestora:
    A. Centralizarea datelor şi informaţiilor privind monitorizarea pericolelor şi riscurilor specifice, precum şi a efectelor negative ale acestora;
    B. Monitorizarea pericolelor privind transportul mărfurilor periculoase;
    C. Evaluarea riscurilor specifice pe căile de transport;
    D. Evaluarea efectelor negative:
    a) ale stărilor potenţial generatoare de situaţii de urgenţă;
    b) ale situaţiilor de urgenţă care s-au produs.
    2. Informarea, înştiinţarea şi avertizarea:
    A. Informarea şi educarea preventivă a populaţiei şi a salariaţilor;
    B. Înştiinţarea autorităţilor administraţiei publice:
    a) asupra stărilor potenţial generatoare de situaţii de urgenţă;
    b) asupra producerii situaţiilor de urgenţă.
    C. Avertizarea populaţiei:
    a) prin sisteme şi mijloace tehnice de avertizare şi alarmare publică;
    b) prin mass-media.
    3. Pentru prevenirea, planificarea, pregătirea resurselor şi serviciilor privind situaţiile de urgenţă se vor întocmi/actualiza proceduri de către toate unităţile din subordinea sau sub autoritatea Ministerului Transporturilor.
    4. Evacuarea persoanelor, populaţiei sau bunurilor periclitate, recepţia şi depozitarea bunurilor evacuate;
    5. Acordarea asistenţei medicale de urgenţă:
    a) suplimentarea capacităţii de spitalizare;
    b) acordarea asistenţei medicale de urgenţă;
    c) întocmirea unui plan de pandemie la nivelul Ministerului Transporturilor şi unităţilor din subordinea sau sub autoritatea acestuia.
    6. Neutralizarea efectelor materialelor periculoase: Intervenţia operativă cu mijloace şi materiale de neutralizare a efectelor materialelor periculoase;
    7. Asigurarea transportului forţelor şi mijloacelor de intervenţie, persoanelor evacuate şi altor resurse:
    a) realizarea graficului de transport şi asigurarea mijloacelor necesare pentru efectuarea evacuării, în situaţii de urgenţă, în termen de 6 ore de la declararea stării de urgenţă;
    b) transportul resurselor necesare pentru intervenţie şi asistenţă de primă necesitate pentru situaţii de urgenţă.
    8. Efectuarea depoluării, decontaminării şi monitorizarea gradului de contaminare (din aria de competenţă), evaluarea efectelor şi depoluarea marină, în caz de poluare cu hidrocarburi şi alte substanţe dăunătoare.
    9. Logistica intervenţiilor: Asigurarea bazei materiale pentru realizarea funcţiilor de sprijin.
    10. Reabilitarea zonei afectate: Restabilirea stării provizorii de normalitate.
    I.2. Tipuri de evenimente privind situaţiile de urgenţă:
    - accidente/incidente pe modurile de transport;
    - evenimente care afectează infrastructura de transport;
    - acte de intervenţie ilicită;
    - evenimente care pot perturba traficul pe moduri de transport, altele decât accidentele şi distrugeri ale elementelor de infrastructură;
    - întârzieri majore sau anulări ale curselor de transport interne sau internaţionale;
    - perturbări ale traficului intern sau internaţional cauzate de condiţiile meteorologice.


    ANEXA 3

                  I. Unităţile din subordinea sau sub autoritatea
          Ministerului Transporturilor, precum şi alte unităţi care păstrează
           permanent legătura cu Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă
                  din cadrul Ministerului Transporturilor şi
                     au obligaţia raportării evenimentelor

┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │
│crt.│ Unitatea │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1.│Autoritatea Feroviară Română - AFER │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2.│Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex"-S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3.│Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 4.│Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători "C.F.R. - │
│ │Călători" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5.│Societatea Naţională de Transport Feroviar de Marfă "C.F.R.-Marfă"-S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 6.│Societatea Comercială Informatică Feroviară - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7.│Societatea Comercială Întreţinere Mecanizată a Căii Ferate - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 8.│Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9.│Autoritatea Rutieră Română - A.R.R. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 10.│Regia Autonomă "Registrul Auto Român" │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 11.│Regia Autonomă "Autoritatea Aeronautică Civilă Română" │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 12.│Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 13.│Centrul de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 14.│Regia Autonomă "Administraţia Română a Serviciilor de Trafic │
│ │Aerian - ROMATSA" │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 15.│Compania Naţională "Aeroporturi Bucureşti" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 16.│Societatea Naţională "Aeroportul Internaţional M. Kogălniceanu - │
│ │Constanţa" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 17.│Societatea Naţională "Aeroportul Internaţional Timişoara - Traian │
│ │Vuia" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 18.│Societatea Comercială "Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române│
│ │TAROM" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 19.│Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 20.│Aeroclubul României │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 21.│Autoritatea Navală Română │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 22.│Compania Naţională "Administraţia Canalelor Navigabile" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 23.│Compania Naţională "Administraţia Porturilor Maritime" - S.A. Constanţa │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 24.│Regia Autonomă "Administraţia Fluvială a Dunării de Jos" │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 25.│Compania Naţională "Administraţia Porturilor Dunării Fluviale" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 26.│Compania Naţională "Administraţia Porturilor Dunării Maritime" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 27.│Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 28.│Agenţia Română de Salvarea a Vieţii Omeneşti pe Mare - ARSVOM │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 29.│Societatea Comercială "Telecomunicaţii C.F.R." - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 30.│Compania Naţională de Radiocomunicaţii Navale "Radionav" - S.A. │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 31.│Societatea Comercială "Grup Exploatare şi Întreţinere Palat C.F.R."-S.A.│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 32.│Spitalul clinic nr. 1 CF Witting Bucureşti │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 33.│Spitalul clinic nr. 2 Bucureşti │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 34.│Spitalul general CF Paşcani │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 35.│Spitalul general CF Simeria │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 36.│Spitalul clinic CF Oradea │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 37.│Spitalul clinic CF Timişoara │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 38.│Spitalul clinic CF Constanţa │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 39.│Spitalul clinic CF Cluj-Napoca │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 40.│Spitalul clinic CF Craiova │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 41.│Spitalul clinic CF Iaşi │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 42.│Spitalul clinic CF Braşov │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 43.│Spitalul clinic CF Galaţi │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 44.│Spitalul clinic CF Ploieşti │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 45.│Spitalul clinic CF Sibiu │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 46.│Spitalul clinic CF Drobeta-Turnu Severin │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 47.│Alte entităţi de stat sau private (administratori de aerodromuri sau │
│ │alte infrastructuri de transport, operatori economici care operează pe │
│ │toate modurile de transport) │
└────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    II. Lista cuprinzând dotările principale necesare desfăşurării activităţii
           Centrului operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul
                          Ministerului Transporturilor

┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┐
│Nr. │ │ Nr. │
│crt.│ Mijloace şi materiale │bucăţi│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 1.│Mobilier: birouri, scaune, fişet, masa de consiliu │ 1 set│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 2.│Aparat radio │ 1 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 3.│Aparat TV color │ 1 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 4.│Mijloace de comunicaţii: │ │
│ │a) telefoane fixe; │ 5 │
│ │b) telefoane mobile; │ 6 │
│ │c) fax; │ 1 │
│ │d) radiotelefoane fixe; │ 4 │
│ │e) radiotelefoane portabile; │ 3 │
│ │f) modem Internet; │ 1 │
│ │g) echipament de videoconferinţă. │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 5.│Mijloace informatice: │ │
│ │a) staţii de lucru; │ 2 │
│ │b) software; │ 1 │
│ │c) servere. │ 1 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 6.│Hărţi ale: │ │
│ │a) României cu riscurile specifice gestionate de Ministerul │ │
│ │ Transporturilor; │ 1 │
│ │b) judeţelor şi municipiului Bucureşti; │ 1 │
│ │c) Europei; │ 1 │
│ │d) zonei economice exclusive a României. │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 7.│Mijloace tehnice de asigurare a iluminatului de siguranţă │ 1 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 8.│Mijloace individuale de protecţie, de iluminat, de prim ajutor şi│ │
│ │de p.s.i. │ 2 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 9.│Colecţii de norme, normative şi alte acte normative specifice │ 2 │
│ │prevenirii şi gestionării situaţiilor de urgenţă │seturi│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 10.│Planuri, programe şi proceduri specifice privind situaţiile de │ │
│ │urgenţă │1 set │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 11.│Aparatură de multiplicat documente │ 1 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│ 12.│Rechizite şi consumabile pentru tehnoredactare şi multiplicare │ 2 │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────┘

                 ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016