Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.538 din 2 august 2022  pentru stabilirea normelor de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, precum şi a altor creanţe bugetare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.538 din 2 august 2022 pentru stabilirea normelor de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, precum şi a altor creanţe bugetare

EMITENT: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 794 din 10 august 2022
    În temeiul art. 7 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, precum şi a altor creanţe bugetare şi al art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 477/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei emite următorul ordin:
    CAP. I
    Transmiterea către Autoritatea de management a Programului operaţional regional a solicitărilor privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare
    ART. 1
    Pe baza analizei cu privire la încadrarea în prevederile art. 1, 2 şi 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, precum şi a altor creanţe bugetare, beneficiarul transmite Autorităţii de management a Programului operaţional regional, prin intermediul aplicaţiei MySMIS, modulul Comunicare, solicitarea cu privire la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, conform modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Data comunicării solicitării către Autoritatea de management a Programului operaţional regional va fi prima zi lucrătoare care urmează datei transmiterii de către beneficiar a acesteia.

    ART. 2
    (1) Beneficiarul transmite solicitarea pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora, denumită în continuare solicitare, pentru toate contractele de achiziţie publică din cadrul unui proiect.
    (2) Solicitarea va fi semnată cu semnătura electronică calificată conform prevederilor legale, fiind asimilată înscrisurilor autentice. Împreună cu solicitarea vor fi transmise şi documentele menţionate în cadrul anexei, de asemenea prin intermediul aplicaţiei MySMIS, modulul Comunicare.

    ART. 3
    În caz de forţă majoră sau dacă nu funcţionează aplicaţia MySMIS, modulul Comunicare, se vor aplica cele prevăzute de art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 65/2020 privind unele măsuri pentru digitalizarea sistemului de coordonare şi gestionare a fondurilor europene structurale şi de investiţii pentru perioada de programare 2014-2020, aprobată cu completări prin Legea nr. 128/2020.

    CAP. II
    Verificarea şi certificarea de către Autoritatea de management a Programului operaţional regional a solicitărilor privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare
    ART. 4
    (1) Solicitările transmise de beneficiari vor fi înregistrate la Serviciul autorizare proiecte.
    (2) În scopul verificării şi certificării solicitărilor transmise de beneficiari, Serviciul autorizare proiecte realizează următoarele activităţi:
    a) solicită Serviciului verificare achiziţii publice analiza solicitării şi a documentelor justificative şi confirmarea că beneficiarul se încadrează în prevederile art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, în cazul în care reducerea procentuală a fost aplicată în baza unei note de neconformitate;
    b) solicită Serviciului constatare nereguli şi antifraudă analiza solicitării şi a documentelor justificative şi confirmarea că beneficiarul se încadrează în prevederile art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, în cazul în care corecţia financiară a fost aplicată în baza unei note de constatare;
    c) solicită Direcţiei generale juridice confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 3 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022;
    d) solicită Serviciului nereguli şi monitorizare audit confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 3 lit. b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022;
    e) solicită Serviciului recuperare creanţe valoarea debitelor înregistrate în Registrul debitorilor Programului operaţional regional pentru fiecare solicitare de plată transmisă de beneficiari şi valoarea debitelor recuperate;
    f) analizează documentele anexate la solicitarea beneficiarului şi motivul aplicării corecţiei financiare/reducerii procentuale din Nota de constatare/Nota de neconformitate;
    g) întocmeşte Nota pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, în cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul se încadrează în prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, şi o supune aprobării conducerii Autorităţii de management a Programului operaţional regional;
    h) întocmeşte Nota privind neîncadrarea în prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, în cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul nu se încadrează în prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, şi o supune aprobării conducerii Autorităţii de management a Programului operaţional regional.

    (3) Serviciul autorizare proiecte poate solicita completări/ clarificări în ceea ce priveşte solicitarea de plată depusă de către beneficiar prin intermediul aplicaţiei MySMIS, modulul Comunicare. Data solicitării de clarificări va fi considerată prima zi lucrătoare care urmează datei transmiterii către beneficiar a acesteia. Răspunsul la solicitările de clarificări şi documentele justificative vor fi depuse în acelaşi mod ca şi solicitarea iniţială. Data comunicării va fi considerată prima zi lucrătoare care urmează datei transmiterii de către beneficiar a acestuia. În aceste condiţii, termenul de verificare se întrerupe până la data la care este înregistrată documentaţia privind clarificările solicitate. Beneficiarul are obligaţia de a transmite informaţiile şi documentele solicitate în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la solicitarea Serviciului autorizare proiecte/Serviciului verificare achiziţii publice/Serviciului constare nereguli şi antifraudă. Nedepunerea de către beneficiar a documentelor sau clarificărilor solicitate, în termenul precizat, atrage respingerea solicitării de plată.
    (4) În baza Notei pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, se întocmeşte nota către ordonatorul principal de credite prin care se dispun măsurile ce se impun.
    (5) După aprobarea notei de către ordonatorul principal de credite, măsurile dispuse prin aceasta se comunică beneficiarului prin intermediul aplicaţiei MySMIS, modulul Comunicare. Data comunicării va fi considerată prima zi lucrătoare care urmează datei transmiterii către beneficiar a acesteia.
    (6) După aprobarea notei prevăzute la alin. (2) lit. h) de către conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, Serviciul autorizare proiecte o comunică beneficiarului prin intermediul aplicaţiei MySMIS, modulul Comunicare. Data comunicării va fi considerată prima zi lucrătoare care urmează datei transmiterii către beneficiar a acesteia.
    (7) Beneficiarul poate contesta nota prevăzută la alin. (2) lit. h), comunicată potrivit alin. (6), în termen de maximum 10 zile de la comunicare. Contestaţia se va transmite prin intermediul aplicaţiei MySMIS, modulul Comunicare. Data comunicării va fi considerată prima zi lucrătoare care urmează datei transmiterii de către beneficiar a acesteia. Compartimentul soluţionare contestaţii va înregistra, va analiza şi va soluţiona contestaţia.
    (8) Contestaţia prevăzută la alin. (7) se soluţionează în termen de maximum 30 de zile de la înregistrare. Compartimentul soluţionare contestaţii comunică decizia de soluţionare beneficiarului, în termen de maximum 5 zile de la aprobarea de către ordonatorul principal de credite, prin intermediul aplicaţiei MySMIS, modulul Comunicare. Data comunicării va fi considerată prima zi lucrătoare care urmează datei transmiterii către beneficiar a acesteia.
    (9) Notele prevăzute la alin. (2) lit. g) şi h) şi alin. (4), precum şi decizia de soluţionare a contestaţiei prevăzută la alin. (8) se transmit prin e-mail şi Direcţiei generale juridice.

    CAP. III
    Punerea în aplicare a măsurilor dispuse de către ordonatorul principal de credite referitoare la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi a sumelor rezultate din aplicarea dobânzii datorate
    ART. 5
    (1) După primirea dosarului solicitării privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale/corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora, Direcţia management financiar, după caz, va realiza următoarele activităţi:
    1. Serviciul recuperare creanţe:
    a) întocmeşte adresa către organele fiscale competente privind încetarea executării silite a sumelor cuprinse în titlurile executorii care fac obiectul solicitării beneficiarului şi, după caz, restituirea către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei a sumelor recuperate de la beneficiari şi netransferate în conturile de recuperări debite ale Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei până la data primirii solicitării;
    b) întocmeşte Nota de transfer al sumelor aferente debitelor nerecuperate, pentru care beneficiarul nu mai are calitatea de debitor, din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul pe surse de finanţare în conturile programului;
    c) înregistrează în Registrul debitorilor şi în Sistemul unic de management al informaţiei, denumit în continuare SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. b), recuperarea debitului, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului;
    d) transmite nota de transfer şi Serviciului nereguli şi monitorizare audit.

    2. Serviciul plăţi şi contabilitate efectuează plata către beneficiar a sumelor reprezentând reduceri procentuale/corecţii financiare aplicate şi a debitelor reţinute sau transferate prin plata voluntară, pe baza notei primite de la Serviciul autorizare proiecte [conform art. 4 alin. (2) lit. g)] sau pe baza notei primite de la Serviciul recuperare creanţe [conform pct. 1 lit. b)], după caz.

    (2) Pentru dobânda nerecuperată, conform unor titluri de creanţă întocmite şi comunicate beneficiarului până la data informării prevăzută la art. 4 alin. (5), beneficiarii nu vor mai fi consideraţi debitori. În vederea recuperării acesteia, Serviciul recuperare creanţe realizează următoarele activităţi:
    a) întocmeşte Nota de transfer al sumelor aferente dobânzilor datorate, pentru care beneficiarul nu mai are calitatea de debitor, din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul pe surse de finanţare în conturile programului;
    b) înregistrează în Registrul debitorilor, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea dobânzii datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului;
    c) transmite nota de transfer şi Serviciului nereguli şi monitorizare audit.

    (3) Sumele rezultate din aplicarea dobânzii datorate pentru neachitarea la termen a obligaţiilor prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, pentru care nu au fost emise titluri de creanţă, nu vor mai fi stabilite drept creanţe, cu excepţia dobânzii aferente Fondului european de dezvoltare regională (FEDR).
    (4) Dobânda se calculează conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, luând în considerare ca interval de timp prima zi după expirarea termenului de plată stabilit conform art. 42 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, până la data comunicării către beneficiar a măsurilor dispuse de către ordonatorul principal de credite.
    (5) Calculul dobânzii datorate aferente FEDR se va realiza prin întocmirea Procesului-verbal de stabilire a creanţelor bugetare rezultate din aplicarea dobânzii datorate, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
    (6) După aprobarea Procesului-verbal de stabilire a creanţelor bugetare rezultate din aplicarea dobânzii datorate de către conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, Direcţia management financiar realizează următoarele activităţi:
    a) Serviciul recuperare creanţe întocmeşte Nota de transfer al sumelor reprezentând dobânda datorată aferentă FEDR din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul în contul de disponibil aferent FEDR;
    b) Serviciul recuperare creanţe înregistrează în Registrul debitorilor, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea dobânzii datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului;
    c) Serviciul plăţi şi contabilitate efectuează transferul pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a);
    d) transmite nota de transfer şi Serviciului nereguli şi monitorizare audit.

    (7) Documentele aferente dosarelor cuprinzând solicitările beneficiarilor cu privire la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi a sumelor rezultate din aplicarea dobânzii datorate se arhivează în ncloud.mdrap.SAP/SPC/SRC, după caz.

    ART. 6
    (1) Pentru corecţiile financiare/reducerile procentuale aplicate cheltuielilor aferente contractelor de achiziţie publică prevăzute la art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, cerute la rambursare de către beneficiari ulterior depunerii solicitării iniţiale, Direcţia autorizare proiecte întocmeşte Nota pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional.
    (2) Serviciul plăţi şi contabilitate efectuează plata către beneficiari a sumelor prevăzute în nota întocmită conform alin. (1) din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022.

    CAP. IV
    Suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, constatate după intrarea în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022
    ART. 7
    În vederea identificării debitorului pentru neregulile aferente situaţiilor prevăzute la art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, Serviciul constatare nereguli şi antifraudă realizează următoarele activităţi:
    a) solicită beneficiarilor prevăzuţi la art. 1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 copii de pe documentele deţinute care să ateste încadrarea în prevederile art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022;
    b) solicită Serviciului nereguli şi monitorizare audit confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 3 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022.


    ART. 8
    În cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul se încadrează în prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022, rubrica „Debitor“ din Nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare nu se completează, făcându-se menţiunea că sumele rezultate din aplicarea corecţiilor, reprezentând creanţe bugetare, se recuperează de autorităţile cu competenţe în gestionarea fondurilor europene în conturile programelor europene respective şi/sau în conturile de la bugetul de stat aferente acestora.

    ART. 9
    Nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare, aprobată de conducerea Autorităţii de management a Programului operaţional regional, se transmite de către Serviciul constatare nereguli şi antifraudă la Direcţia management financiar, care realizează următoarele activităţi:
    a) Serviciul recuperare creanţe întocmeşte Nota de transfer al sumelor reprezentând creanţa datorată aferentă FEDR din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional regional, urmând a se efectua transferul în contul de disponibil aferent FEDR;
    b) înregistrează în Registrul debitorilor şi în SMIS, pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a), recuperarea creanţei datorate, data recuperării fiind considerată data efectuării transferului;
    c) Serviciul plăţi şi contabilitate efectuează transferul pe baza notei de transfer prevăzute la lit. a);
    d) transmite nota de transfer şi Serviciului nereguli şi monitorizare audit.


    ART. 10
    Dosarele aferente notelor de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare prin care se stabileşte suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice se arhivează separat la nivelul Serviciului constatare nereguli şi antifraudă.

    ART. 11
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,
                    Marin Ţole,
                    secretar de stat


    Bucureşti, 2 august 2022.
    Nr. 1.538.
    ANEXA 1

    Nr. de înregistrare a beneficiarului ........................../...........................
    SOLICITARE
    pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi/sau corecţiilor financiare aplicate
    pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, precum şi a altor creanţe bugetare,
    în conformitate cu Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 101/2022
    Denumirea beneficiarului:
    Axa prioritară:
    Prioritatea de investiţie:
    Titlul proiectului:
    Codul SMIS:
    I. Stadiul implementării proiectului:

┌─────────────────────────────────┬────┐
│• În implementare │[] │
├─────────────────────────────────┼────┤
│• Finalizat │[] │
└─────────────────────────────────┴────┘



    II.1. Nr./data contractului economic afectat de neregulă^1: .......................................
    Obiectul contractului: .................................................................
    Denumirea contractorului: ...........................................................
    Valoarea iniţială a contractului economic (fără TVA): .....................(Nu se ia în calcul valoarea actelor adiţionale ulterioare.).......................
    Procentul corecţiei financiare/reducerii procentuale: ...................................

    II.2. Documente justificative care însoţesc solicitarea:
    - se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP;
    – se anexează copie după Nota de constatare/Nota de neconformitate;
    – se anexează copie după confirmarea de primire a Notei de constatare/Notei de neconformitate, dacă este cazul;
    – dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu s-a pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depuse în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.

    II.3. Creanţele bugetare stabilite în aplicarea prevederilor art. 21 din Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, ca urmare a constatării de către Comisia Europeană a neeligibilităţii unor cheltuieli, rezultate din neeligibilitatea unor activităţi din cadrul proiectelor finanţate din POR 2014-2020:
    - se anexează copie după Nota de constatare;
    – se anexează copie după confirmarea de primire a Notei de constatare, dacă este cazul;
    – dacă proiectul este finalizat, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu s-a pronunţat, o copie a contestaţiei administrative depuse în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, sau după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.

    II.4. Solicit suma de: ......................................., reprezentând FEDR (1),
    ^1 În cazul în care pentru un singur proiect (cod SMIS) există mai multe contracte de achiziţie publică pentru care au fost aplicate corecţii financiare, se reiau punctele II.1-II.4, continuând numerotarea cu III.1-III.4 etc.
    suma de .........................................................., reprezentând cofinanţare de la bugetul de stat (2) şi
    suma de .........................................................., reprezentând TVA (3).

┌────┬────────────────┬────┬───────┬───┐
│ │Cererea de │ │ │ │
│ │rambursare/plată│ │ │ │
│Nr. │în care s-au │ │Bugetul│ │
│crt.│aplicat corecţii│FEDR│de stat│TVA│
│ │financiare/ │ │ │ │
│ │reduceri │ │ │ │
│ │procentuale │ │ │ │
├────┼────────────────┼────┼───────┼───┤
│1. │Cererea de │ │ │ │
│ │rambursare nr. 1│ │ │ │
├────┼────────────────┼────┼───────┼───┤
│2. │... │ │ │ │
├────┼────────────────┼────┼───────┼───┤
│3. │... │ │ │ │
├────┼────────────────┼────┼───────┼───┤
│4. │... │ │ │ │
├────┼────────────────┼────┼───────┼───┤
│ │TOTAL │(1) │(2) │(3)│
└────┴────────────────┴────┴───────┴───┘


    În cazul în care debitele au fost stinse prin reţineri din cererile de rambursare se completează următorul tabel:

┌────┬──────────┬────────┬────────┬────────────┐
│ │Cererea de│ │ │ │
│ │rambursare│ │ │ │
│ │/plată în │ │Suma │Suma │
│Nr. │care s-au │Suma │reţinută│reţinută │
│crt.│reţinut │reţinută│din │reprezentând│
│ │debitele │din FEDR│bugetul │TVA │
│ │calculate │ │de stat │ │
│ │în Nota de│ │ │ │
│ │constatare│ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼────────────┤
│ │Cererea de│ │ │ │
│1 │rambursare│ │ │ │
│ │nr. 1 │ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼────────────┤
│2. │... │ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼────────────┤
│3. │... │ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼────────────┤
│4. │... │ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼────────────┤
│ │TOTAL │ │ │ │
└────┴──────────┴────────┴────────┴────────────┘



    În cazul în care debitele au fost achitate parţial sau în totalitate prin plată voluntară:

┌────┬────────────────────────┬────────┐
│Nr │Ordin de plată/data │Suma │
│crt.│ │achitată│
├────┼────────────────────────┼────────┤
│ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────┤
│ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────┤
│ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────┤
│ │Total debit achitat prin│ │
│ │plată voluntară │ │
└────┴────────────────────────┴────────┘


    (Se ataşează ordinele de plată şi extrasele de cont.)

    În cazul în care debitele au fost recuperate potrivit prevederilor art. 38 lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare:

┌────┬────────────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Titlul │Data │Suma │
│crt.│executoriu* │reţinerii │reţinută │
├────┼────────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼──────────┼─────────┤
│ │ │ │ │
└────┴────────────┴──────────┴─────────┘


    * În măsura în care titlul este reprezentat de o hotărâre judecătorească, se vor indica numărul acesteia, instanţa care a pronunţat-o şi numărul dosarului în care s-a pronunţat.


    Semnătura ................................
    Ştampila
    Numele şi prenumele reprezentantului legal .................................
    Data ....................
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016