Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.487 din 29 septembrie 2008  pentru modificarea Procedurii de autorizare a personalului de specialitate in constructii, aprobata prin Ordinul inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat in Constructii nr. 646/2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.487 din 29 septembrie 2008 pentru modificarea Procedurii de autorizare a personalului de specialitate in constructii, aprobata prin Ordinul inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat in Constructii nr. 646/2007

EMITENT: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 685 din 7 octombrie 2008

Având în vedere dispoziţiile art. 1 şi <>art. 5 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 707/2001 , cu completãrile ulterioare,
potrivit prevederilor <>art. 2 lit. c) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor mãsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 99/2008 ,
în conformitate cu dispoziţiile art. 5 lit. a) din Regulamentul privind controlul de stat al calitãţii în construcţii, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 272/1994 , şi ale art. 7 din Regulamentul privind autorizarea laboratoarelor de analize şi încercãri în activitatea de construcţii, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 808/2005 ,
în temeiul art. 5 pct. 24, 28 şi 29 şi al art. 13 pct. 1 şi 2 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobat prin <>Decizia primului-ministru nr. 164/2008 ,

inspectorul general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii emite prezentul ordin.

ART. I
Procedura de autorizare a personalului de specialitate în construcţii, aprobatã prin Ordinul inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii nr. 646/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 660 din 27 septembrie 2007, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Prezenta procedurã stabileşte cadrul normativ privind autorizarea şi reautorizarea personalului de specialitate în construcţii, în conformitate cu prevederile reglementãrilor tehnice în vigoare, respectiv:
1. şef laborator de analize şi încercãri în construcţii;
2. specialist încercãri nedistructive;
3. responsabil cu controlul tehnic de calitate în construcţii;
4. responsabil cu urmãrirea specialã a comportãrii în exploatare a construcţiilor."
2. La articolul 9, liniuţa 8 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobat prin <>Decizia primului-ministru nr. 164/2008 ;".
3. La articolul 9, liniuţele 9-11 se abrogã.
4. La articolul 10, liniuţele 6 şi 8-10 se abrogã.
5. Articolul 12 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - Candidaţii care solicitã autorizarea ca «Responsabil cu controlul tehnic de calitate în construcţii», «Şef laborator», «Responsabil cu urmãrirea specialã a comportãrii în timp a construcţiilor», deţin titlul de doctor în ştiinţe tehnice - specializãrile cuprinse în condiţiile de autorizare menţionate în anexa nr. 1 - şi activeazã în domeniul de autorizare pot obţine aceste autorizãri fãrã a mai susţine examen, numai în baza dosarului depus la secretariatul comisiei de autorizare."
6. La articolul 16, litera d) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"d) decizie de numire în funcţie (numai pentru «Şef laborator»);".
7. La articolul 17, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 17. - (1) Dosarul se depune la inspectoratul teritorial în construcţii pe a cãrui razã teritorialã domiciliazã sau îşi desfãşoarã activitatea solicitantul, care îl analizeazã pe loc sau în cel mult 3 zile lucrãtoare şi îi comunicã candidatului acceptarea sau respingerea acestuia."
8. La articolul 19, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 19. - (1) În vederea reautorizãrii, candidatul trebuie sã depunã la secretariatul inspectoratului teritorial în construcţii pe a cãrui razã locuieşte sau lucreazã, cu minimum 30 de zile înainte de data expirãrii autorizaţiei, urmãtoarele documente:
a) cerere prin care se solicitã reautorizarea [anexele nr. 2a)-2d)];
b) memoriu de activitate în perioada de valabilitate a autorizaţiei;
c) decizie de numire în funcţie (numai pentru «Şef laborator»);
d) foto 3x4 cm;
e) dovada achitãrii cheltuielilor de reautorizare (50% din cheltuielile de autorizare)."
9. Articolul 20 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 20. - Data stabilitã pentru susţinerea examenului în vederea autorizãrii se comunicã la sediul inspectoratelor teritoriale în construcţii, cu cel puţin 15 zile înainte de examenul de autorizare."
10. Articolul 28 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 28. - Autorizaţiile se elibereazã de cãtre Inspectoratul de Stat în Construcţii şi se transmit la inspectoratele teritoriale în construcţii, de unde pot fi ridicate personal de titulari, sub semnãturã."
11. La articolul 30, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 30. - (1) În cazul în care, în urma analizei dosarului de reautorizare, rezultã cã solicitantul nu a desfãşurat activitatea pentru care a fost autorizat cel puţin 60% din perioada de valabilitate a autorizaţiei, dosarul se respinge. În aceastã situaţie candidaţii vor susţine un nou examen de autorizare, conform prevederilor art. 21."
12. Articolul 31 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 31. - La sesizarea inspectoratelor teritoriale în construcţii, inspectorul general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii poate dispune suspendarea sau anularea autorizaţiei."
13. Articolul 38 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 38. - Propunerile privind suspendarea sau anularea autorizaţiei se fac de cãtre inspectoratul teritorial în construcţii pe al cãrui teritoriu titularul autorizaţiei îşi desfãşoarã activitatea, în baza unui referat prin care se motiveazã propunerea respectivã. Referatul vizat de preşedintele comisiei de autorizare se înainteazã inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii în vederea luãrii decizei."
14. La articolul 39, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 39. - (1) Ordinul privind suspendarea sau anularea autorizaţiei se comunicã de Inspectoratul de Stat în Construcţii preşedintelui comisiei de autorizare şi inspectoratului teritorial în construcţii care a întocmit referatul."
15. La anexa nr. 1, tabelul 1.5 - Şef staţie de betoane, tabelul 1.6 - Şef staţie de mixturi asfaltice şi tabelul 1.7 - Şef staţie de producere a agregatelor se abrogã.
16. Anexa nr. 2a) se abrogã.
17. Anexa nr. 4 se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin.
18. Anexa nr. 6 se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Inspectorul general de stat al
Inspectoratului de Stat în Construcţii,
Dorina Nicolina Isopescu

Bucureşti, 29 septembrie 2008.
Nr. 1.487.


ANEXA 1
-------
(Anexa nr. 4 la procedurã)
--------------------------



Cãtre .....................................
(numele titularului autorizaţiei)

Spre ştiinţã ..........................................................
(operatorul economic deţinãtor al laboratorului/staţiei de
betoane/staţiei de producere a agregatelor/staţiei
de mixturi asfaltice)

In urma analizãrii Referatului nr. ............/................., întocmit
de Inspectoratul Teritorial în Construcţii ........................, prin care
se propune suspendarea/anularea Autorizaţiei de "Şef laborator de analize si
încercãri în construcţii"/"Specialist încercãri nedistructive"/"Responsabil
cu controlul tehnic de calitate în construcţii"/"Responsabil cu urmãrirea
specialã a comportãrii în exploatare a construcţiilor" nr. ......../.......,
ca urmare a nerespectãrii .........., şi în conformitate cu prevederile cap. X
din Procedura de autorizare a personalului de specialitate în construcţii,
aprobatã prin Ordinul inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat
în Construcţii nr. 646/2007, prin Ordinul inspectorului general de stat al
Inspectoratului de Stat în Construcţii nr. ...../.......... s-a dispus:

SUSPENDAREA AUTORIZAŢIEI

timp de ........ luni, începând cu data de ............................
pentru ............ sau

ANULAREA AUTORIZAŢIEI

începând cu data de .....................

Comisia de autorizare
Preşedinte,
......................




ANEXA 2
-------
(Anexa nr. 6 la procedurã)
--------------------------

NOTĂ(CTCE)
----------
Model de - AUTORIZAŢIE -, se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 685 din 7.10.2008, la pagina 26 (a se vedea imaginea asociatã).
----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016