Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.483 din 10 decembrie 2014  pentru aprobarea modalităţii de plată a arieratelor pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.483 din 10 decembrie 2014 pentru aprobarea modalităţii de plată a arieratelor pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii

EMITENT: MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 904 din 12 decembrie 2014


    Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 10.867 din 10 decembrie 2014 al Direcţiei generale buget şi contabilitate
    având în vedere prevederile art. 40 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 74/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 şi unele măsuri bugetare,
    în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă plata arieratelor înregistrate de unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii, potrivit anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Plata arieratelor se efectuează în limita sumei de 10.000 mii lei, până la finele anului 2014, de la capitolul 66.01 "Sănătate", titlul 51 "Transferuri între unităţi ale administraţiei publice", alineatul 51.01.03 "Acţiuni de sănătate".
    ART. 3
    Sunt recunoscute ca obligaţii de plată contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept.
    ART. 4
    Unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii care îndeplinesc condiţiile menţionate la art. 3 au obligaţia ca, în termen de 3 zile lucrătoare de la data publicării prezentului ordin, să prezinte Ministerului Sănătăţii situaţia pe furnizori a facturilor prezentate în ordine cronologică, reprezentând obligaţiile de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile înregistrate în evidenţa contabilă şi rămase neachitate.
    ART. 5
    Situaţia menţionată la art. 4 se întocmeşte potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin, pe răspunderea managerului şi a conducătorului compartimentului financiar-contabil, care semnează pentru exactitatea şi realitatea datelor transmise, certificând totodată faptul că produsele, bunurile şi serviciile au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în cadrul prevederilor bugetare aprobate, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
    ART. 6
    În termen de 5 zile lucrătoare de la publicarea prezentului ordin, Ministerul Sănătăţii va proceda la rectificarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor sanitare cu paturi din subordine, cu sumele prevăzute în anexa nr. 1.
    ART. 7
    Unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii au obligaţia să prezinte Ministerului Sănătăţii, în termen de două zile lucrătoare de la data efectuării plăţilor, situaţia pe furnizori a obligaţiilor stinse, copii ale ordinelor de plată şi ale extraselor de cont.
    ART. 8
    Verificarea şi certificarea datelor înscrise în situaţia menţionată la art. 4 se face ulterior de către o comisie constituită la nivelul fiecărui judeţ şi al municipiului Bucureşti, pe baza metodologiei aprobate prin ordin al ministrului sănătăţii.
    ART. 9
    Sumele rămase neutilizate se restituie Ministerului Sănătăţii.
    ART. 10
    Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, precum şi unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 11
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


              p. Ministrul sănătăţii,
                   Dorel Săndesc,
                  secretar de stat


    Bucureşti, 10 decembrie 2014.
    Nr. 1.483.


    ANEXA 1

                               SITUAŢIA
                sumelor alocate pentru plata arieratelor

                                                                - mii lei -
┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐
│Nr. │ │Sume alocate│
│crt.│ Unitatea sanitară │pentru plata│
│ │ │ arieratelor│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ │TOTAL: │ 9.320│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 1│Ministerul Sănătăţii - Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti │ 2.651│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 2│Ministerul Sănătăţii - Institutul Clinic de Urologie şi │ │
│ │Transplant Renal Cluj-Napoca │ 466│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 3│Ministerul Sănătăţii - Spitalul Judeţean de Urgenţă "Sf. │ │
│ │Pantelimon" Focşani │ 6.075│
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 4│Ministerul Sănătăţii - Spitalul "N.N. Săveanu" Vidra │ 128│
└────┴────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘



    ANEXA 2


                                    - Model -

    Spitalul ....................
    Judeţul .....................

                                             Se aprobă.
                                  -------------------------------
                                  Ordonator principal de credite,
                                  ...............................


                                     SITUAŢIA
     obligaţiilor de plată mai vechi de 90 de zile de la termenul de scadenţă,
                      pe categorii de furnizori, rămase neachitate

┌────┬────────────┬──────┬────────┬─────────┬────────┬────────────────────────┐
│Nr. │Denumirea │Codul │Numărul │ Data │Valoarea│ Categorii de produse, │
│crt.│furnizorului│fiscal│şi data │scadenţei│ - lei -│ bunuri, servicii, │
│ │ │ │facturii│facturii │ │investiţii, reparaţii │
│ │ │ │ │ │ │ capitale │
├────┼────────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼────────────────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
├────┼────────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴──────┴────────┴─────────┴────────┴────────────────────────┘


    NOTĂ:
    În col. 7 se vor menţiona produsele, bunurile şi serviciile livrate, grupate în 5 categorii, după cum urmează: medicamente, materiale sanitare, alte bunuri şi servicii, investiţii, reparaţii capitale.
    Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
    Certificăm pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale cuprinse în prezenta situaţie au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în cadrul prevederilor bugetare aprobate şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi, pe baza documentelor justificative.

              Manager,
         ....................


      Conducătorul compartimentului
           financiar-contabil,
      .............................

                           ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016