Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.482 din 3 august 2001  pentru aprobarea Precizarilor privind previzionarea incasarilor si platilor sectorului public    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.482 din 3 august 2001 pentru aprobarea Precizarilor privind previzionarea incasarilor si platilor sectorului public

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 479 din 21 august 2001
Ministrul finanţelor publice,
în temeiul prevederilor <>art. 14 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi ale <>art. 3 alin. (2) din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice,

emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Precizãrile privind previzionarea încasãrilor şi plãţilor sectorului public, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia contabilitãţii publice, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, instituţiile publice şi agenţii economici implicaţi vor lua mãsuri pentru aplicarea dispoziţiilor prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat


ANEXA 1

PRECIZĂRI
privind previzionarea încasãrilor şi plãţilor sectorului public

În vederea derulãrii în condiţii de echilibru a cheltuielilor sectorului public, în limita disponibilitãţilor contului curent general al trezoreriei statului şi a finanţãrii cu maxima eficienta a deficitelor înregistrate de bugetul de stat şi de bugetul asigurãrilor sociale de stat, instituţiile publice, indiferent de sistemul de finanţare, au obligaţia previzionarii veniturilor şi cheltuielilor potrivit urmãtoarelor precizãri:

I. Programarea plãţilor efectuate din fonduri publice

Începând cu data de 1 septembrie 2001 ordonatorii de credite principali, secundari şi terţiari, indiferent de sistemul de finanţare, pot efectua în limita bugetelor aprobate plati care depãşesc limita de un miliard lei, numai pe baza programelor întocmite potrivit anexei nr. 1, care se depun la unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica la care îşi au conturile deschise.
Obligaţia întocmirii situaţiei plãţilor de casa planificate, care depãşesc limita de un miliard lei, prevãzutã în anexa nr. 1, revine tuturor ordonatorilor de credite ai bugetului de stat, bugetului asigurãrilor sociale de stat, bugetelor locale, bugetelor fondurilor speciale şi celor finantati din venituri extrabugetare sau din alte fonduri publice, potrivit reglementãrilor în vigoare, inclusiv regiilor autonome şi societãţilor comerciale care beneficiazã de subvenţii şi transferuri primite de la bugetul de stat sau de la bugetele locale şi care se deruleazã prin contul 50.70 "Disponibilitati din subvenţii şi transferuri" deschis la unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica.
Situaţia prevãzutã în anexa nr. 1 se întocmeşte de cãtre ordonatorii de credite distinct pentru fiecare decada a lunii şi se depune la unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica la care aceştia au conturile deschise, cu 3 zile lucrãtoare înainte de începutul fiecãrei decade.
În cazul nedepunerii situaţiei prevãzute în anexa nr. 1 la termenul prevãzut sau al nerespectãrii graficului de plati, responsabilitatea pentru nedecontarea documentelor de plata prezentate unitãţilor teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica revine ordonatorilor de credite.
La completarea datelor din Situaţia plãţilor de casa planificate care depãşesc limita de un miliard lei (anexa nr. 1) ordonatorii de credite vor avea în vedere urmãtoarele:
1. Formularul prevãzut în anexa nr. 1 se va completa şi se va depune de trei ori pe luna cu datele corespunzãtoare fiecãrei decade şi cu respectarea stricta a numãrului de rând atribuit fiecãrei date a efectuãrii plãţii.
2. Data plãţii se considera data debitarii contului plãtitorului de cãtre unitatea de trezorerie şi contabilitate publica, pe baza documentelor depuse de cãtre ordonatorii de credite în ziua precedenta (pentru plati prin virament efectuate cãtre furnizori, prestatori de servicii şi creditori, cu conturi deschise la bãnci sau la unitãţi de trezorerie şi contabilitate publica din alte localitãţi) sau în ziua curenta (pentru virari de sume în conturile furnizorilor, prestatorilor de servicii sau ale altor creditori cu conturi deschise la aceeaşi unitate de trezorerie şi contabilitate publica; achitarea impozitelor, taxelor şi a altor contribuţii la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat sau la alte bugete; ridicari de numerar).
3. Ordonatorii de credite care, potrivit bugetelor de venituri şi cheltuieli aprobate, dispun plati din mai multe surse de finanţare vor înscrie în situaţia prevãzutã în anexa nr. 1 plãţile pe care urmeazã sa le efectueze în decada urmãtoare, prin completarea sumelor aferente fiecãrei surse în coloanele corespunzãtoare atribuite fiecãrui buget.
În coloana "Alte surse" se înscriu plãţile care urmeazã sa fie efectuate din bugetele fondurilor speciale, din venituri extrabugetare, din subvenţii sau transferuri primite, din credite externe sau din alte împrumuturi, din donaţii şi sponsorizãri, din ajutoare financiare externe etc.
4. În coloana 10 "Impozite, taxe şi contribuţii de plãtit" se înscrie totalul impozitelor, taxelor şi al altor contribuţii datorate bugetului de stat, bugetului asigurãrilor sociale de stat, bugetelor locale şi bugetelor fondurilor speciale, care au fost cuprinse în plãţile de casa planificate în coloanele 2-9.

II. Prognoza veniturilor bugetare

Prognozarea veniturilor bugetare pe modelul prezentat în anexa nr. 2 se va efectua începând cu data de 1 septembrie 2001 astfel:

II.1. Prognoza veniturilor bugetului de stat
1. Obligaţia prognozarii veniturilor de încasat la bugetul de stat în conturile corespunzãtoare deschise la unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica revine direcţiilor metodologie şi administrare a veniturilor statului şi, respectiv, Direcţiei de administrare mari contribuabili, organizate în cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, dupã caz.
2. La întocmirea formularului prezentat în anexa nr. 2 direcţiile menţionate mai sus vor avea în vedere termenele de plata şi cuantumul obligaţiilor agenţilor economici fata de bugetul de stat, influentate cu informaţiile furnizate de cãtre aceştia în legatura cu data şi cu cuantumul obligaţiilor bugetare care pot fi achitate în mod concret în decada pentru care se întocmeşte prognoza respectiva, precum şi cu orice alte informaţii care pot contribui la o buna fundamentare a prognozei veniturilor de încasat la bugetul de stat.
3. Data încasãrii veniturilor, care se înscrie în coloana 0 a anexei nr. 2, este data la care se estimeaza încasarea veniturilor respective în conturile corespunzãtoare deschise la unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica, determinata astfel:

a) Data Data efectuãrii
încasãrii = plãţii de cãtre
veniturilor agentul economic

în situaţia în care agenţii economici efectueazã plata din contul propriu deschis la unitatea de trezorerie şi contabilitate publica la care îşi achitã obligaţia sau obligaţiile în numerar

b) Data Data efectuãrii
încasãrii = plãţii de cãtre + 1-2 zile
veniturilor agentul economic lucrãtoare

în situaţia în care agentul economic are sediul în municipii resedinta de judeţ sau în sectoarele municipiului Bucureşti şi îşi achitã obligaţia din conturi deschise la bãnci

c) Data Data efectuãrii
încasãrii = plãţii de cãtre + 2-3 zile
veniturilor agentul economic lucrãtoare

în situaţia în care agentul economic are sediul în municipii neresedinta de judeţ, oraşe, comune şi îşi achitã obligaţiile din conturi deschise la bãnci

4. Direcţiile metodologie şi administrare a veniturilor statului şi Direcţia de administrare mari contribuabili din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, vor transmite direcţiilor de trezorerie şi contabilitate publica judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, dupã caz, situaţia prevãzutã în anexa nr. 2 cu trei zile înaintea începerii fiecãrei decade.

II.2. Prognoza veniturilor bugetului asigurãrilor sociale de stat
1. Pentru estimarea veniturilor bugetului asigurãrilor sociale de stat situaţia prevãzutã în anexa nr. 2 se întocmeşte decadal de casele de pensii judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi se depune la trezoreriile municipiilor resedinta de judeţ sau la Direcţia de trezorerie şi contabilitate publica a municipiului Bucureşti, dupã caz, cu trei zile lucrãtoare înainte de începutul fiecãrei decade.
Fundamentarea datelor din coloana 4 a anexei nr. 2 se va efectua în funcţie de termenele de plata şi de cuantumul obligaţiilor fata de bugetul asigurãrilor sociale de stat din evidenta unitãţilor descentralizate ale Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale menţionate mai sus, care pot fi influentate cu orice date furnizate de cãtre plãtitori în legatura cu ziua achitãrii de cãtre aceştia a obligaţiilor bugetare, precum şi cu orice alte informaţii care pot contribui la o buna fundamentare a prognozei respective.
La stabilirea datei la care veniturile bugetului asigurãrilor sociale de stat vor fi încasate în conturile corespunzãtoare deschise la unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica (coloana 0) se vor avea în vedere precizãrile de la pct. II.1.3.

II.3. Prognoza veniturilor bugetelor locale

În scopul prognozarii veniturilor bugetelor locale ordonatorii principali de credite ai bugetelor locale vor întocmi decadal situaţia prevãzutã în anexa nr. 2, care se depune la unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica la care acestea au conturile deschise, cu 3 zile lucrãtoare înainte de începutul fiecãrei decade.
Fundamentarea sumelor care se completeazã în coloana 5 din situaţia prevãzutã în anexa nr. 2 se va efectua în funcţie de termenele şi de cuantumul obligaţiilor fata de bugetele locale din evidenta organelor fiscale ale unitãţilor administrativ-teritoriale, care pot fi influentate cu orice informaţii comunicate de cãtre plãtitori în legatura cu data plãţii efective a obligaţiilor care vor fi achitate în decada respectiva, precum şi cu orice alte date care pot contribui la o buna fundamentare a prognozei respective.
La stabilirea datei la care veniturile bugetelor locale vor fi încasate în conturile deschise la unitãţile de trezorerie şi contabilitate publica se vor avea în vedere precizãrile de la pct. II.1.3.

II.4. Prognoza veniturilor din alte surse

Instituţiile publice (indiferent de sistemul de finanţare) care gestioneazã fonduri speciale, venituri extrabugetare sau realizeazã venituri din alte fonduri publice decât cele menţionate la pct. II.1, II.2 şi II.3 au obligaţia de a estima sumele care urmeazã sa fie încasate decadal, completand datele corespunzãtoare în coloana 6 din situaţia prevãzutã în anexa nr. 2, care se depune la unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica la care acestea au conturile deschise, cu 3 zile lucrãtoare înainte de începutul fiecãrei decade.

III. Dispoziţii finale

1. Unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica vor centraliza situaţia prevãzutã în anexa nr. 1, primitã de la ordonatorii de credite, în urmãtoarea zi lucrãtoare de la depunerea acestora, transmitand în aceeaşi zi situaţia centralizata direcţiilor de trezorerie şi contabilitate publica judeţene.
În acelaşi termen se vor centraliza şi se vor transmite de unitãţile teritoriale de trezorerie şi contabilitate publica situaţiile prevãzute în anexa nr. 2.
În municipiul Bucureşti situaţiile prevãzute în anexele nr. 1 şi 2 se vor centraliza la nivelul trezoreriilor de sector şi, respectiv, al Direcţiei de trezorerie şi contabilitate publica a municipiului Bucureşti, dupã caz.
2. Cu cel puţin o zi lucrãtoare înainte de începutul fiecãrei decade situaţiile prevãzute în anexele nr. 1*) şi 2*), centralizate la nivelul direcţiilor de trezorerie şi contabilitate publica judeţene, a municipiului Bucureşti şi ale sectoarelor acestuia, vor fi transmise Ministerului Finanţelor Publice - Direcţia contabilitãţii publice.

-------------
*) Anexele nr. 1 şi 2 la precizãri sunt reproduse în facsimil.


ANEXA 1
-------
la precizãri
-------------


Denumirea instituţiei
(Ordonator de credite) ..........
codul fiscal ....................
------
Cod formular | 11 |
------



SITUAŢIA
plãţilor de casa care depãşesc limita de un miliard lei, planificate pentru decada ................., luna ........, anul .......



- milioane lei -
┌─────┬───┬─────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
│ │ │ Plati de casa planificate din*) │Impozite,│
│Data │ ├────────────┬────────────────────┬───────────┬───────────┤taxe şi │
│efec-│ │ Bugetul de │Bugetul asigurãrilor│ Bugetul │ Alte │contribu-│
│tua- │Nr.│ stat │ sociale de stat │ local │ surse │tii de │
│rii │rd.├─────┬──────┼──────────┬─────────┼─────┬─────┼─────┬─────┤plãtit**)│
│pla- │ │ în │ prin │ în nume- │ prin │ în │prin │ în │prin │ │
│tii │ │nume-│ vira-│ rar │virament │nume-│vira-│nume-│vira-│ │
│ │ │rar │ment │ │ │rar │ment │ rar │ment │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 01 │ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 02 │ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 03 │ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 04 │ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 05 │ 5 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 06 │ 6 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 07 │ 7 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 08 │ 8 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 09 │ 9 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 10 │10 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│DECA-│11 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│DA I │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 11 │12 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 12 │13 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 13 │14 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 14 │15 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 15 │16 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 16 │17 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 17 │18 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 18 │19 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 19 │20 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 20 │21 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│DECA-│22 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│DA II│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 21 │23 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 22 │24 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 23 │25 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 24 │26 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 25 │27 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 26 │28 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 27 │29 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 28 │30 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 29 │31 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 30 │32 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│ 31 │33 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼──────────┼─────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│DECA-│34 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│DA │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ III │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴───┴─────┴──────┴──────────┴─────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────────┘

ORDONATOR DE CREDITE, CONTABIL ŞEF,




*) Inclusiv impozitele, taxele şi contribuţiile de plãtit prevãzute în col. 10.
**) Se cuprind totalul impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de plãtit achitate din sursele de finanţare prevãzute în tabel.


ANEXA 2
-------
la precizãri
------------


Denumirea instituţiei
(Ordonator de credite) ..........
codul fiscal ....................
------
Cod formular | 12 |
------


SITUAŢIA
veniturilor prognozate sa fie încasate în decada ............., luna ........, anul .......



- milioane lei -
┌─────┬───┬─────┬───────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
│ │ │ │ Venituri prognozate a se realiza din: │Impozite,│
│Data │ │ ├──────┬────────────────────┬───────────┬───────────┤taxe şi │
│ în- │ │Total│Buge- │Bugetul asigurãrilor│ Bugetul │ Alte │contribu-│
│casa-│Nr.│veni-│tul de│ sociale de stat │ local │ surse │tii de │
│rii │rd.│turi │stat │ │ │ │încasat │
│ │ │ │ │ │ │ │de la │
│ │ │ │ │ │ │ │Inst. │
│ │ │ │ │ │ │ │Publice │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 01 │ 1 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 02 │ 2 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 03 │ 3 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 04 │ 4 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 05 │ 5 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 06 │ 6 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 07 │ 7 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 08 │ 8 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 09 │ 9 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 10 │10 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │
│DECA-│11 │ │ │ │ │ │ │
│DA I │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 11 │12 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 12 │13 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 13 │14 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 14 │15 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 15 │16 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 16 │17 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 17 │18 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 18 │19 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 19 │20 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 20 │21 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │
│DECA-│22 │ │ │ │ │ │ │
│DA II│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 21 │23 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 22 │24 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 23 │25 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 24 │26 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 25 │27 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 26 │28 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 27 │29 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 28 │30 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 29 │31 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 30 │32 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ 31 │33 │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───┼─────┼──────┼────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │
│DECA-│34 │ │ │ │ │ │ │
│DA │ │ │ │ │ │ │ │
│ III │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴───┴─────┴──────┴────────────────────┴───────────┴───────────┴─────────┘

ORDONATOR DE CREDITE, CONTABIL ŞEF,



-------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016