Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.482 din 1 octombrie 2012  privind aprobarea nivelului cotizatiei anuale platite de sportivii legitimati la Aeroclubul Romaniei si al tarifelor percepute de Aeroclubul Romaniei in cazul activitatilor pentru terti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.482 din 1 octombrie 2012 privind aprobarea nivelului cotizatiei anuale platite de sportivii legitimati la Aeroclubul Romaniei si al tarifelor percepute de Aeroclubul Romaniei in cazul activitatilor pentru terti

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 691 din 8 octombrie 2012

    În temeiul prevederilor art. 4 alin. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 567/1991 privind organizarea şi funcţionarea Aeroclubului României, republicată, cu modificările ulterioare, precum şi ale art. 4 alin. (1) pct. 31 şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă nivelul cotizaţiei anuale plătite de sportivii legitimaţi la Aeroclubul României şi al tarifelor percepute de Aeroclubul României în cazul activităţilor pentru terţi, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    (2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 794/2009 pentru aprobarea nivelului cotizaţiei anuale plătite de sportivii legitimaţi la Aeroclubul României şi al tarifelor aplicate de Aeroclubul României în cazul activităţilor pentru terţi, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 497 din 17 iulie 2009, se abrogă.

                              p. Ministrul
                   transporturilor şi infrastructurii,
                          Răducu Valentin Preda,
                            secretar de stat

    Bucureşti, 1 octombrie 2012.
    Nr. 1.482.


    ANEXĂ

              Cotizaţia anuală plătită de sportivii legitimaţi
                la Aeroclubul României şi tarifele percepute
                     de Aeroclubul României în cazul
                       activităţilor pentru terţi

    A. Cotizaţia anuală pentru sportivii legitimaţi la Aeroclubul României 15 Euro/an

    B. Zboruri

    B1. Ore zbor
┌─────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬──────────────┐
│Ora de zbor cu avionul tip AN2 │ 486│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip AN2 fără carburanţi şi │ │ │
│lubrifianţi (CLU) │ 240│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip PZL - Wilga 35 A │ 213│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip PZL - Wilga 35 A fără CLU │ 131│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip GA-8 │ 348│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip GA-8 fără CLU │ 213│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip Zlin 142 │ 140│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip Zlin 142 fără CLU │ 95│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip Zlin 526/726 │ 181│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip Zlin 526/726 fără CLU │ 136│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip Extra 300 L │ 420│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip Extra 300 L fără CLU │ 281│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip IAR 46/46S │ 128│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul tip IAR 46/46S fără CLU │ 102│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu motoplanorul tip IS 28 M 2/IAR 34 │ 69│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu motoplanorul tip IS 28 M 2/IAR 34 fără CLU│ 51│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu avionul ultrauşor (ULM) │ 113│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu ULM fără CLU │ 90│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu planorul tip IS 28 B2 fără remorcaj │ 76│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Tur de pistă cu planorul tip IS 28 B2 cu instructor, │ │ │
│fără remorcaj │ 9│Euro/tur pista│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu planorul tip IS 29 fără remorcaj │ 51│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu planorul tip IAR 35 fără remorcaj │ 67│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu planoarele tip Discus 2a şi Jantar, │ │ │
│fără remorcaj │ 41│ Euro/oră zbor│
├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
│Ora de zbor cu balonul │ 425│ Euro/oră zbor│
└─────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴──────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬──────────────┐
│Ora de instrucţie (instructor cu aeronavă privată) - │ 20 │ Euro/ │
│orice tip de aeronavă │ │oră instrucţie│
└─────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴──────────────┘


    C. Lansări/Salturi


 C1. Lansări
     ┌────────────────────────────────────────────────────┬─────┬──────────────┐
     │Lansare la automosor │ 5│ Euro/lansare │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Lansare la turnul de paraşutism │ 4│ Euro/lansare │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
 C2. │Salturi │ │ │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt cu paraşuta de la H = 1.200 m │ 13│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt instrucţie cu paraşuta de la H = 1.200 m │ 16│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt cu paraşuta de la H = 1.500 m │ 15│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt instrucţie cu paraşuta de la H = 1.500 m │ 18│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt cu paraşuta de la H = 2.000 m │ 17│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt instrucţie cu paraşuta de la H = 2.000 m │ 20│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt cu paraşuta de la H = 2.500 m │ 19│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt instrucţie cu paraşuta de la H = 2.500 m │ 21│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt cu paraşuta de la H = 3.000 m │ 23│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt instrucţie cu paraşuta de la H = 3.000 m │ 25│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Salt cu paraşuta în tandem │ 140│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Filmare salt │ 30│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Închiriere paraşută (tariful include plierea) │ 8│ Euro/salt │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Pliere paraşută │ 3│ Euro/pliere │
     ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────────┤
     │Închiriere paraşută salvare (exclusiv plierea │ │ │
     │paraşutei) │ 10│ Euro/zi │
     └────────────────────────────────────────────────────┴─────┴──────────────┘


    D. Servicii de navigaţie aeriană şi conexe acestora
    (planificare de zbor, informare meteo şi aeronautică, coordonare zbor ACC-APP-MApN, deschiderea şi închiderea activităţii de zbor, obţinerea autorizaţiei de survol a municipiului Bucureşti, consultanţă privind serviciile de navigaţie aeriană şi serviciile conexe acestora)

┌────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬───────────────┐
│Obţinerea autorizaţiei de survol a municipiului │ 10│Euro/solicitare│
│Bucureşti │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Consultanţă privind serviciile de navigaţie aeriană şi │ │ │
│serviciile conexe acestora │ 5│ Euro/oră │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Rezervare de spaţiu aerian prin NOTAM │ 30│Euro/solicitare│
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Abonament zilnic pentru serviciile de navigaţie aeriană │ │ │
│şi serviciile conexe acestora pentru aeronave motorizate│ │ │
│MTOW< 5.700 kg │ 4│ Euro/zi │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Abonament lunar pentru serviciile de navigaţie aeriană │ │ │
│şi serviciile conexe acestora pentru aeronave motorizate│ │ │
│MTOW< 5.700 kg │ 8│ Euro/lună │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Abonament anual pentru serviciile de navigaţie aeriană │ │ │
│şi serviciile conexe acestora pentru aeronave motorizate│ │ │
│MTOW< 5.700 kg │ 60│ Euro/an │
└────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴───────────────┘


    Coordonare zbor

┌───────────────────────────────────────────────────────┬─────┬────────────────┐
│Zboruri în interes propriu şi/sau particulare │ 32│ Euro/lună │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────────────┤
│Zboruri şcoală şi/sau de lucru aerian │ 79│ Euro/lună │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────────────┤
│Zboruri în interes propriu şi/sau particulare │ 2│ Euro/zi │
├───────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────────────┤
│Zboruri şcoală şi/sau de lucru aerian │ 4│ Euro/zi │
└───────────────────────────────────────────────────────┴─────┴────────────────┘


    E. Servicii aerodrom

┌────────────────────────────────────────────────────┬─────┬───────────────────┐
│Parcare aeronavă sub 1.500 kg MTOM │ 4│ Euro/zi aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Parcare aeronavă peste 1.500 kg MTOM │ 7│ Euro/zi aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament lunar pentru parcare aeronavă sub 1.500 kg│ │ │
│MTOM │ 75│Euro/lună aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament lunar pentru parcare aeronavă peste │ │ │
│1.500 kg MTOM │ 110│Euro/lună aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Parcare în hangar aeronavă sub 1.500 kg MTOM │ 8│ Euro/zi aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Parcare în hangar aeronavă peste 1.500 kg MTOM │ 15│ Euro/zi aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament lunar pentru parcare în hangar aeronavă │ │ │
│sub 1.500 kg MTOM │ 112│Euro/lună aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament lunar pentru parcare în hangar aeronavă │ │ │
│peste 1.500 kg MTOM │ 250│Euro/lună aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Aterizare/Decolare aeronavă sub 1.500 kg MTOM │ 2│ Euro/ │
│ │ │aterizare aeronava │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament zilnic aterizare/decolare pentru aeronavă │ │ │
│sub 1.500 kg MTOM │ 8│ Euro/zi aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament lunar aterizare/decolare pentru aeronavă │ │ │
│sub 1.500 kg MTOM │ 60│Euro/lună aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Aterizare/Decolare aeronavă peste 1.500 kg MTOM │ 4│ Euro/aterizare │
│ │ │ aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament zilnic aterizare/decolare pentru aeronavă │ │ │
│peste 1.500 kg MTOM │ 16│ Euro/zi aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament lunar aterizare/decolare pentru aeronavă │ │ │
│peste 1.500 kg MTOM │ 140│Euro/lună aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Parcare autovehicul, remorcă sub 3.500 kg │ 1│Euro/zi autovehicul│
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament lunar pentru parcare autovehicul, remorcă │ 21│ Euro/lună │
│(sub 3.500 kg ) │ │ autovehicul │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Parcare autovehicul, remorcă peste 3.500 kg │ 2│Euro/zi autovehicul│
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────────┤
│Abonament lunar pentru parcare autovehicul, remorcă │ 40│ Euro/lună │
│peste 3.500 kg │ │ autovehicul │
└────────────────────────────────────────────────────┴─────┴───────────────────┘


    F. Servicii de certificare tehnică aeronautică

    F1. Certificate şi inspecţii
┌────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬───────────────┐
│Eliberare certificat de navigabilitate paraşută │ 15│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Eliberare certificat de omologare pentru aeronave │ │ │
│ultrauşoare nemotorizate (AUN) │ 16│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Eliberare certificat de omologare pentru aeronave │ │ │
│ultrauşoare motorizate (ULM) │ 29│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Eliberare certificat de identificare pentru AUN │ 7│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Eliberare certificat de identificare pentru ULM │ 12│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Eliberare autorizaţie de zbor pentru ULM │ 12│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Eliberare certificat de funcţionare pentru aparatele de │ │ │
│lansare la zbor │ 60│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Inspecţia de navigabilitate în zbor a unui planor, │ 50│ Euro/inspecţie│
│motoplanor (simplă comandă) sau aerostat │ │ aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Inspecţia de navigabilitate în zbor a unui planor sau │ 75│ Euro/inspecţie│
│motoplanor (dublă comandă) │ │ aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Inspecţia de navigabilitate la sol a unui planor, │ │ │
│motoplanor sau aerostat │ 20│ Euro/oră │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Inspecţie navigabilitate paraşută │ 50│ Euro/inspecţie│
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Prelungire certificat de omologare pentru paraşute │ 14│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Prelungire certificat de omologare pentru AUN │ 14│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Prelungire certificat de omologare pentru ULM │ 27│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Prelungire anexă certificat de identificare pentru AUN │ 7│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Prelungire anexă certificat de identificare pentru ULM │ 12│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Prelungire anexă certificat de identificare pentru │ 12│ Euro/document │
│paraşute │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Prelungire autorizaţie de zbor pentru ULM │ 12│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Prelungire certificat de funcţionare pentru aparatele │ │ │
│de lansare la zbor │ 45│ Euro/document │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Consultanţă pentru înmatriculare, identificare, radiere │ │ │
│sau navigabilitate pentru aeronave, baloane cu aer cald │ 9│ Euro/oră │
│ori paraşute │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴───────────────┘


    F2. Activităţi de inginerie în managementul continuităţii navigabilităţii
┌────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬───────────────┐
│Evaluare de navigabilitate aeronave - prelungire │ │ │
│certificat de evaluare a navigabilităţii (CEN) │ 150│ Euro/aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Evaluare de navigabilitate aeronave - eliberare CEN │ 200│ Euro/aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Evaluare de navigabilitate balon - prelungire CEN │ 100│ Euro/aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Evaluare de navigabilitate balon - emitere CEN │ 150│ Euro/aeronavă │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Elaborare program de întreţinere balon │ 200│ Euro/program │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Elaborare program de întreţinere planor │ 200│ Euro/program │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Elaborare program de întreţinere avion sau motoplanor │ 300│ Euro/program │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Asigurarea continuităţii navigabilităţii la balonsau │ │ │
│planor │ 100│ Euro/an │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────────────┤
│Asigurarea continuităţii navigabilităţii la avion sau │ │ │
│motoplanor │ 200│ Euro/an │
└────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴───────────────┘


    G. Certificare personal aeronautic

       Acordarea calificării sau a autorizaţiei de pilot ori paraşutist (care intră în competenţa Aeroclubului României)

   G1.
┌──────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────────────────┐
│Examinare teoretică │ 28│ Euro/certificat │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────────┤
│Examinare practică (nu include tariful de închiriere │ │ │
│a aeronavei) │ 25│ Euro/certificat │
└──────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────────────────┘


    Validarea, revalidarea sau reînnoirea licenţei, a calificării ori a autorizaţiei de pilot sau paraşutist (care intră în competenţa Aeroclubului României)

    G2.
┌──────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────────────────┐
│Examinare teoretică │ 20│ Euro/certificat │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────────┤
│Examinare practică (nu include tariful de închiriere │ │ │
│a aeronavei) │ 25│ Euro/certificat │
└──────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────────────────┘


    Acordarea, validarea, revalidarea ori reînnoirea calificării sau a autorizaţiei de instructor, de încercător ori de recepţie şi control pentru piloţi şi paraşutişti sau alte autorizaţii speciale (care intră în competenţa Aeroclubului României)

    G3.
┌──────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────────────────┐
│Examinare teoretică │ 57│ Euro/certificat │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────────┤
│Examinare practică (nu include tariful de închiriere │ │ │
│a aeronavei) │ 45│ Euro/certificat │
└──────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────────────────┘


    G4.
┌──────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────────────────┐
│Curs teoretic │ 4│ Euro/oră │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────────┤
│Eliberare licenţe/anexe, certificate, atestate │ 10│ Euro/certificat │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────────┤
│Eliberare licenţe/anexe, certificate, atestate la │ │ │
│schimbare de nume, adresă │ 10│ Euro/certificat │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────────┤
│Eliberare duplicat licenţe/anexe, certificate, │ │ │
│atestate în urma pierderii/deteriorării │ 20│ Euro/certificat │
└──────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────────────────┘


    H. Activităţi de întreţinere şi service aeronave

┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────────────┐
│Cântărire şi centraj │ 120 │Euro/aeronavă│
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Nivelare şi reglare bracaje pentru aeronave biplane │ 96 │ Euro/oră │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Nivelare şi reglare bracaje pentru aeronave monoplane │ 64 │ Euro/oră │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Consultanţă pentru obţinerea de certificate, autorizări, │ │ │
│autorizaţii staţii radio │ 12 │ Euro/oră │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Ora manoperă mecanic de aviaţie │ 16 │ Euro/oră │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Ora manoperă inginer de aviaţie │ 24 │ Euro/oră │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────────────┐
│Control după 300 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│AN-2 │ 800 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│AN-2 │ 672 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la celula avionului AN-2 │ 320 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de iarnă │ │ │
│la celula avionului AN-2 │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la celula avionului AN-2 │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 300 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului AN-2 │ 672 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 200 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului AN-2 │ 512 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului AN-2 │ 448 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la motorul avionului AN-2 │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb motor avion AN-2 │ 880 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de iarnă │ │ │
│la motorul avionului AN-2 │ 224 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la motorul avionului AN-2 │ 224 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 300 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│avionului AN-2 │ 224 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│avionului AN-2 │ 128 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb elice avion AN-2 │ 128 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 500 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│WILGA 35 A │1152 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 200 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│WILGA 35 A │ 768 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│WILGA 35 A │ 672 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│WILGA 35 A │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 18 luni la celula avionului WILGA 35 A │ 320 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de │ │ │
│iarnă la celula avionului WILGA 35 A │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la celula avionului WILGA 35 A │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 400 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului WILGA 35 A │1152 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 300 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului WILGA 35 A │ 672 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 200 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului WILGA 35 A │ 864 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului WILGA 35 A │ 640 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului WILGA 35 A │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 18 luni la motorul avionului WILGA 35 A │ 320 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb motor avion WILGA 35 A │ 640 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de │ │ │
│iarnă la motorul avionului WILGA 35 A │ 320 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la motorul avionului WILGA 35 A │ 320 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│avionului WILGA 35 A │ 192 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la elicea avionului WILGA 35 A │ 192 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb elice la avionul WILGA 35 A │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│ZLIN 142/526/726 │ 800 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│ZLIN 142/526/726 │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de iarnă │ │ │
│la celula avionului ZLIN 142/526/726 │ 288 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control anual la celula avionului ZLIN 142/526/726 │ 800 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 2 ani la celula avionului ZLIN 142/526/726 │1024 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 9 ani la celula avionului ZLIN 526/726 │ 128 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Inspecţie de tip A la celula avionului ZLIN 142 │ 800 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Inspecţie de tip B la celula avionului ZLIN 142 │3200 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control IEAB după 6 ani la celula avionului ZLIN 142 │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control IEAB după 12 ani la celula avionului ZLIN 142 │ 480 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului ZLIN 142/526/726 │ 192 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb motor la avionul ZLIN 142/526/726 │ 480 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după un 1 an la motorul avionului │ │ │
│ZLIN 142/526/726 │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de │ │ │
│iarnă la motorul avionului ZLIN 142/526/726 │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 500 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│avionului ZLIN 142 │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 200 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│avionului ZLIN 142/526/726 │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│avionului ZLIN 142/526/726 │ 64 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│avionului ZLIN 142/526/726 │ 32 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb elice la avionul ZLIN 142/526/726 │ 64 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│IAR 46 S │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de zbor la celula avionului │ │ │
│IAR 46 S │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la celula avionului IAR 46 S │ 288 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 6 luni la celula avionului IAR 46 S │ 192 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de │ │ │
│iarnă la celula avionului IAR 46 S │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la celula avionului IAR 46 S │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 600 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului IAR 46 S │ 512 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 200 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului IAR 46 S │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului IAR 46 S │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│avionului IAR 46 S │ 128 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la motorul avionului IAR 46 S │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb motor la avionul IAR 46 S │ 800 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de │ │ │
│iarnă la motorul avionului IAR 46 S │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la motorul avionului IAR 46 S │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la elicea avionului IAR 46 S │ 128 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control 100 de ore la elicea avionului IAR 46 S │ 128 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb elice la avionul IAR 46 S │ 96 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 500 de ore de zbor la celula motoplanorului │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de zbor la celula motoplanorului │ 800 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de zbor la celula motoplanorului │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la celula motoplanorului │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de │ │ │
│iarnă la celula motoplanorului │ 192 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la celula motoplanorului │ 192 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 500 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│motoplanorului │1024 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 250 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│motoplanorului │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│motoplanorului │ 320 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│motoplanorului │ 192 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 25 de ore de funcţionare la motorul │ │ │
│motoplanorului │ 96 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la motorul motoplanorului │ 96 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Schimb motor la motoplanor │ 512 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Reparaţie parţială după 5 ani la motoplanor │1024 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de iarnă │ │ │
│la motorul motoplanorului │ 96 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la motorul motoplanorului │ 96 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 500 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│motoplanorului │ 192 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 50 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│motoplanorului │ 64 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 25 de ore de funcţionare la elicea │ │ │
│motoplanorului │ 64 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 12 luni la elicea motoplanorului │ 64 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control după 100 de ore de zbor la planor │ 256 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control tip R 1 la planor │ 320 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control tip R 2 la planor │ 384 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control tip R 6 la planor │ 512 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Control de sănătate la structura planorului │ 640 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de iarnă │ │ │
│la planor │ 160 │Euro/lucrare │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Lucrări regulamentare de trecere la exploatarea de vară │ │ │
│la planor │ 160 │Euro/lucrare │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────────────┘


    I. Servicii auxiliare

┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────────────┐
│Închiriere cameră cu 1 sau două paturi │ 10 │ Euro/pat şi │
│ │ │ noapte │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Închiriere cameră cu 3 sau mai multe paturi │ 8 │ Euro/pat şi │
│ │ │ noapte │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Închiriere autocisternă MAZ │ 80 │ Euro/auto │
│ │ │ şi 100 km │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Închiriere loc campare cort │ 4 │ Euro/loc şi │
│ │ │ noapte │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Închiriere alimentator mobil carburanţi │ 20 │ Euro/zi │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Închiriere rezervor carburanţi │ 30 │ Euro/lună │
│ │ │ pentru │
│ │ │ 1.000 l │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Închiriere rezervor carburanţi cu staţie de alimentare │ 100 │ Euro/lună │
│ │ │ pentru │
│ │ │ 1.000 l │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Tractare bannere cu aeronavă tip ULM (suplimentar faţă │ │ │
│de tariful orei de zbor) │ 83 │ Euro/oră │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Tractare bannere cu avion (suplimentar faţă de tariful │ │ │
│orei de zbor) │ 105 │ Euro/oră │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────────────┤
│Tarif închiriere sală de sport │ 18 │ Euro/oră │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────────────┘


    NOTE:
    1. Tarifele nu includ TVA, cheltuielile aferente transportului, cazării şi diurnei de deplasare a inspectorilor/examinatorilor. Aceste cheltuieli se asigură de către beneficiar.
    2. Proprietarii sau deţinătorii de aeronave civile beneficiază de gratuitate pentru serviciile de la lit. D şi E pentru zborurile care se efectuează în interesul Aeroclubului României.
    3. Proprietarii sau deţinătorii de aeronave civile care deţin un contract în termen de valabilitate cu Aeroclubul României pentru servicii de parcare în hangar (hangarare) a aeronavelor beneficiază de o reducere de 25% a tarifelor pentru decolare/aterizare (lit. E).
    4. Sportivii legitimaţi la Aeroclubul României, componenţi ai loturilor judeţene şi naţionale, deţinători de aeronave, şi care nu sunt legitimaţi la alte cluburi aeronautice, alţii decât cei prevăzuţi la art. 4 alin. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 567/1991 privind organizarea şi funcţionarea Aeroclubului României, republicată, cu modificările ulterioare, beneficiază de o reducere de 50% a tarifelor de la lit. D, E, H. Sportivii legitimaţi la Aeroclubul României vor da o declaraţie pe proprie răspundere privind cluburile la care mai sunt legitimaţi.
    5. Serviciile de parcare şi parcare în hangar de la lit. E se vor oferi în limita spaţiului disponibil. Tarifarea se va face dacă staţionarea pe aerodrom este de peste 3 ore. Parcarea şi parcarea în hangar se fac fără asumarea răspunderii Aeroclubului României pentru eventualele deteriorări produse aeronavelor pe perioada staţionarii sau parcării.
    6. La lit. C, pentru salt din avionul AN2, echipajul minim este de 10 paraşutişti. Pentru salt din avionul Wilga 35, echipajul minim este de 3 paraşutişti performeri sau 2 începători şi instructor; din avionul GA-8 echipajul minim este de 5 paraşutişti. Zborurile sau salturile cu paraşuta se vor face în concordanţă cu cursurile de pregătire în zbor/salt cu paraşuta aprobate, proprii Aeroclubului României.
    7. Salturile de la lit. C2 nu includ închirierea paraşutei.
    8. Pentru tarifele de la lit. D, plata pe zi se va face la casieriile aerocluburilor teritoriale sau la sediul central ori prin mandat poştal în contul RO88TREZ7015009XXX010540 al Aeroclubului României deschis la Trezoreria Sectorului 1, după cel mult 5 zile de la prima planificare la zbor făcută de Aeroclubul României. Chitanţa sau mandatul poştal se va transmite prin fax la Aeroclubul României.
    9. Cursurile teoretice vor avea durata impusă de reglementările în vigoare.
    10. Tarifele pentru certificarea planoarelor nu conţin tariful aferent remorcajului.
    11. Pentru zborurile şi salturile acrobatice sau demonstrative, tarifele se majorează cu 25%.
    12. La zborul în simplă comandă pe planor, din tariful orei de zbor se va scădea tariful orei de instrucţie, adică 20 Euro/oră instrucţie
    13. Tarifele pentru certificarea paraşutelor nu conţin tariful aferent saltului cu paraşuta.
    14. În cazul decolărilor şi aterizărilor efectuate în afara orelor de serviciu ale aerodromurilor, tariful de aterizare/decolare se va majora cu 50%.

                                   -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016