Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.466 din 22 iulie 2022  pentru stabilirea formatului Raportului anual cu privire la respectarea normelor de conduită  de către personalul contractual din aparatul propriu al instituţiilor şi autorităţilor publice  sau din instituţiile aflate în subordine, coordonare ori sub autoritate,  precum şi a informaţiilor conţinute de acesta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.466 din 22 iulie 2022 pentru stabilirea formatului Raportului anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual din aparatul propriu al instituţiilor şi autorităţilor publice sau din instituţiile aflate în subordine, coordonare ori sub autoritate, precum şi a informaţiilor conţinute de acesta

EMITENT: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 757 din 28 iulie 2022
    Având în vedere dispoziţiile art. 560 alin. (3)-(4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 477/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se stabileşte formatul Raportului anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual din aparatul propriu şi angajat în afara organigramei al instituţiilor şi autorităţilor publice de la nivel central sau local ori, după caz, din instituţiile aflate în subordine, coordonare ori sub autoritate, precum şi a informaţiilor conţinute de acesta, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 2
    Raportul anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual conţine informaţii cu privire la personalul din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice, inclusiv celor aflate în subordine, coordonare ori sub autoritate, încadrat în temeiul unui contract individual de muncă sau contract de management.

    ART. 3
    Raportul anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual se publică pe pagina de internet a instituţiilor şi autorităţilor publice, în termen de 5 zile lucrătoare de la data aprobării acestuia de către conducătorul instituţiei sau autorităţii publice sau de către persoana împuternicită de acesta, iar publicarea se anunţă la aceeaşi dată, prin comunicat difuzat printr-o agenţie de presă.

    ART. 4
    Întocmirea Raportului anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual se realizează cu respectarea legislaţiei privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.

    ART. 5
    Persoana responsabilă de întocmirea Raportului anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual comunică pagina de internet unde a fost publicat respectivul document până la data de 31 martie a fiecărui an în curs, la adresa de e-mail: integritateinadministratie@mdlpa.ro.

    ART. 6
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,
                    Cseke Attila-Zoltán

    Bucureşti, 22 iulie 2022.
    Nr. 1.466.
    ANEXA 1





    FORMATUL RAPORTULUI ANUAL
    cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual din aparatul propriu al instituţiilor
    şi autorităţilor publice sau din instituţiile aflate în subordine, coordonare ori sub autoritate, precum şi a informaţiilor conţinute de acesta
    Denumirea autorităţii sau instituţiei publice
    Numărul şi data înregistrării raportului la autoritatea/instituţia publică

┌──────────────────────────────────────┐
│Raportul anual cu privire la │
│respectarea normelor de conduită de │
│către personalul contractual │
├───┬────────────────────────┬────────┬┤
│ │Numărul posturilor de │Posturi ││
│ │natură contractuală din │aprobate││
│ │autoritatea sau ├────────┼┤
│ │instituţia publică │Posturi ││
│ │ │ocupate ││
│1. ├────────────────────────┴────────┼┤
│ │Din care posturi care se ocupă cu││
│ │personal încadrat: ││
│ │- cu contract individual de muncă││
│ ├─────────────────────────────────┼┤
│ │- cu contract de management ││
├───┼────────────────────────┬────────┼┤
│ │Număr de sesizări │ ││
│ │privind cazurile de │ ││
│ │încălcare a normelor de │ ││
│ │conduită profesională, │ ││
│2. │din care: │ ││
│ │- funcţii de execuţie │ ││
│ │- funcţii de conducere │ ││
│ │- funcţii ocupate în │ ││
│ │cadrul cabinetului │ ││
│ │demnitarilor │ ││
├───┼────────────────────────┴────────┴┤
│3. │Obiectul sesizării │
├───┼─────────────────────────────────┬┤
│ │Număr de angajaţi contractuali ││
│ │care au încălcat normele de ││
│ │conduită morală şi profesională, ││
│4. │din care: ││
│ │- funcţii de execuţie ││
│ │- funcţii de conducere ││
│ │- funcţii ocupate în cadrul ││
│ │cabinetului demnitarilor ││
├───┼─────────────────────────────────┼┤
│5. │Cauzele de încălcare a normelor ││
│ │de conduită profesională ││
├───┼─────────────────────────────────┼┤
│6. │Număr de sesizări soluţionate ││
├───┼─────────────────────────────────┼┤
│7. │Modul de soluţionare a ││
│ │sesizărilor ││
├───┼─────────────────────────────────┼┤
│8. │Consecinţele încălcării normelor ││
│ │de conduită profesională ││
├───┼─────────────────────────────────┼┤
│ │Măsuri propuse pentru înlăturarea││
│9. │cauzelor de încălcare a normelor ││
│ │de conduită profesională ││
├───┼─────────────────────────────────┼┤
│ │Sancţiuni aplicate, din care ││
│10.│dispuse prin hotărâre ││
│ │judecătorească definitivă ││
└───┴─────────────────────────────────┴┘


    Reprezentant legal al autorităţii/instituţiei publice,
    persoana competentă desemnată în acest sens, după caz,
    .............................................
    (numele şi prenumele şi semnătura)
    L.S.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016