Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.461 din 13 august 2012  pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2012 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii, Urbanism si Dezvoltare Teritoriala Durabila Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.461 din 13 august 2012 pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2012 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii, Urbanism si Dezvoltare Teritoriala Durabila "URBAN - INCERC" din coordonarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 590 din 17 august 2012

    În conformitate cu prevederile art. 11 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile art. 8 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1.398/2009 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii, Urbanism şi Dezvoltare Teritorială Durabilă "URBAN - INCERC", cu modificările ulterioare, precum şi referatul de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii, Urbanism şi Dezvoltare Teritorială Durabilă "URBAN - INCERC" Bucureşti pe anul 2012, avizat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Finanţelor Publice,
    în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 13 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul dezvoltării regionale şi turismului emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii, Urbanism şi Dezvoltare Teritorială Durabilă "URBAN - INCERC" din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul National de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii, Urbanism şi Dezvoltare Teritorială Durabilă "URBAN - INCERC" va efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
    ART. 3
    Institutul National de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii, Urbanism şi Dezvoltare Teritorială Durabilă "URBAN - INCERC" din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                       p. Ministrul dezvoltării regionale
                                 şi turismului,
                               Marcel Ioan Boloş,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 13 august 2012.
    Nr. 1.461.


    ANEXĂ

    MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI TURISMULUI
    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN CONSTRUCŢII,
    URBANISM ŞI DEZVOLTARE TERITORIALĂ DURABILĂ "URBAN - INCERC"

                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                                PENTRU ANUL 2012

                                                - mii lei -
 ┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
 │ │Nr.│Program │
 │ INDICATORI │rd.│ 2012 │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ A │ 0 │ 1 │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │I. VENITURI TOTALE, din care: │ 01│ 22.900│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. VENITURI DIN EXPLOATARE │ 02│ 22.894│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a) Venituri din activitatea de bază*) │ 03│ 17.690│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b) Venituri din alte activităţi conexe │ 04│ 4.184│
 │ activităţii de cercetare-dezvoltare │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c) Alte venituri din exploatare │ 05│ 1.020│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. VENITURI FINANCIARE │ 06│ 6│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 07│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 08│ 21.955│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 09│ 21.949│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a) Bunuri şi servicii │ 10│ 4.700│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 13.768│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - cheltuieli cu salariile, din care: │ 12│ 10.325│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 422│
 │ de administraţie │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - drepturile salariale ale directorului │ 14│ 239│
 │ (general) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurări sociale de stat│ 15│ 2.148│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurări de şomaj │ 16│ 52│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurări sociale de │ 17│ 537│
 │ sănătate │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii de asigurări pentru acciden-│ 18│ 28│
 │ te de muncă şi boli profesionale │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 88│
 │ indemnizaţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 26│
 │ creanţelor salariale │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ │
 │ tative │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 564│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - tichete de masă │ 23│ 374│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - deplasări, detaşări │ 24│ 190│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c) Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 2.500│
 │ zările, şi provizioanele şi ajustările │ │ │
 │ pentru depreciere │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │d) Cheltuieli de protocol │ 26│ 19│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate │ 27│ 8│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 alin. (3)│ 29│ 206│
 │ litera C din Legea nr. 571/2003 privind │ │ │
 │ codul fiscal │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │h) Alte cheltuieli │ 30│ 748│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 6│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ - │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - alte cheltuieli financiare │ 33│ 6│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Cheltuieli extraordinare │ 34│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 945│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 151│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │V. REZULTATUL NET │ 37│ 794│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ │
 │ ANII PRECEDENŢI │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO- │ 39│ 794│
 │ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
 │ PRECEDENŢI │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │a) pentru cointeresarea personalului │ 40│ 159│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │b) pentru finanţarea dezvoltării institutu- │ 41│ 476│
 │ lui naţional │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │c) pentru desfăşurarea activităţii curente, │ 42│ 159│
 │ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 3.226│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Surse proprii │ 44│ 2.976│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ 250│
 │ investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - interne │ 47│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - externe │ 48│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │4. Alte surse │ 49│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 3.226│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 3.226│
 │ la finele anului │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Rambursări de rate aferente creditelor │ 52│ - │
 │ pentru investiţii │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - interne │ 53│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - externe │ 54│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 22.900│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 21.955│
 │ (rd. 08) │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │3. Rezultate (+/-) (rd.55-rd.56) │ 57│ 945│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │4. Număr mediu de personal, total institut, │ 58│ 347│
 │ din care: │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │ - număr mediu personal de cercetare- │ 59│ 263│
 │ dezvoltare │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 2.328│
 │ institut - lei/persoană/lună │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 2.794│
 │ cetare-dezvoltare lei/persoană/lună │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 4,31│
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │8. Rata rentabilităţii financiare │ 63│ 3,58│
 │ rd.37*100/capital propriu │ │ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │9. Plăţi restante │ 64│ │
 ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
 │10. Creanţe de încasat │ 65│ │
 └────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘


--------
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din finanţarea instituţională de bază şi din finanţarea instituţională complementară, după caz, sunt în sumă de 2.233 mii lei, încheiate până la data de 27.02.2012, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 0 mii lei.

                                         -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016