Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ORDIN nr. 1.417 din 14 septembrie 2012 privind masuri pentru aplicarea Regulamentului nr. 2.919/85 (CEE) al Consiliului din 17 octombrie 1985 privind stabilirea conditiilor de acces la regimul rezervat prin Conventia revizuita privind navigatia pe Rin a navelor care apartin navigatiei pe Rin
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.417 din 14 septembrie 2012  privind masuri pentru aplicarea Regulamentului nr. 2.919/85 (CEE) al Consiliului din 17 octombrie 1985 privind stabilirea conditiilor de acces la regimul rezervat prin Conventia revizuita privind navigatia pe Rin a navelor care apartin navigatiei pe Rin    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 1.417 din 14 septembrie 2012 privind masuri pentru aplicarea Regulamentului nr. 2.919/85 (CEE) al Consiliului din 17 octombrie 1985 privind stabilirea conditiilor de acces la regimul rezervat prin Conventia revizuita privind navigatia pe Rin a navelor care apartin navigatiei pe Rin

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 660 din 19 septembrie 2012

    Având în vedere prevederile Regulamentului nr. 2.919/85 (CEE) al Consiliului din 17 octombrie 1985 privind stabilirea condiţiilor de acces la regimul rezervat prin Convenţia revizuită privind navigaţia pe Rin a navelor care aparţin navigaţiei pe Rin,
    în conformitate cu prevederile art. 4 lit. A din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Navale Române, prevăzut în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.133/2002 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Navale Române, cu modificările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se desemnează Autoritatea Navală Română, denumită în continuare ANR, ca autoritate competentă în scopul exercitării atribuţiilor ce îi revin ca autoritate în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 2.919/85 (CEE) al Consiliului din 17 octombrie 1985 privind stabilirea condiţiilor de acces la regimul rezervat prin Convenţia revizuită privind navigaţia pe Rin a navelor care aparţin navigaţiei pe Rin.
    ART. 2
    (1) ANR emite şi retrage Certificatul de apartenenţă a navei la navigaţia pe Rin pentru o navă care arborează pavilion român doar dacă proprietarul sau coproprietarul acesteia îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) -(3), respectiv la art. 4 din Regulamentul de aplicare a dispoziţiilor din articolul 2 paragraful al treilea din Convenţia revizuită privind navigaţia pe Rin şi a punctelor 1 şi 3 din Protocolul de semnare a protocolului adiţional nr. 2 la convenţia menţionată din 17 octombrie 1979, prevăzut în anexa la Regulamentul nr. 2.919/85 (CEE), denumit în continuare Regulamentul de aplicare.
    (2) ANR emite şi retrage Certificatul de apartenenţă a navei la navigaţia pe Rin pentru o navă care arborează pavilion străin, altul decât al unui stat semnatar, astfel cum acesta este definit în art. 1 din Regulamentul de aplicare, doar dacă proprietarul acesteia sau, în caz de coproprietate, primul coproprietar care solicită documentul are domiciliul, reşedinţa ori sediul social în România şi îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) -(3) din Regulamentul de aplicare.
    (3) ANR emite şi retrage Certificatul de apartenenţă a navei la navigaţia pe Rin pentru o navă care arborează pavilionul român doar dacă operatorul acesteia are domiciliul, reşedinţa sau sediul social în România şi îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) -(3) din Regulamentul de aplicare.
    ART. 3
    (1) Perioada de valabilitate a Certificatului de apartenenţă a navei la navigaţia pe Rin este de maximum un an.
    (2) Forma şi conţinutul Certificatului de apartenenţă a navei la navigaţia pe Rin sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    (3) Elementele de siguranţă ale Certificatului de apartenenţă a navei la navigaţia pe Rin se stabilesc de ANR.
    (4) ANR emite procedura de obţinere, anulare sau retragere a Certificatului de apartenenţă a navei la navigaţia pe Rin şi o publică pe site-ul propriu, www.rna.ro.
    ART. 4
    Emiterea de către ANR a Certificatului de apartenenţă a navei la navigaţia pe Rin constituie prestare de servicii către proprietarul sau coproprietarul ori către operatorul unei nave şi se tarifează în condiţiile legii.
    ART. 5
    Prezentul ordin se notifică Comisiei Europene şi Comisiei Centrale pentru Navigaţia pe Rin (CCNR) prin grija Direcţiei generale transport şi infrastructură - Direcţia navală din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii în termen de 5 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare.
    ART. 6
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


               p. Ministrul transporturilor
                    şi infrastructurii,
                   Valentin Răducu Preda,
                     secretar de stat


    Bucureşti, 14 septembrie 2012.
    Nr. 1.417.


    ANEXĂ

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │
│ [stema] │
│ │
│ MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURII │
│ MINISTRY OF TRANSPORTS AND INFRASTRUCTURE │
│ LE MINISTERE DES TRANSPORTS ET DE L'INFRASTRUCTURE │
│ AUTORITATEA NAVALĂ ROMÂNĂ │
│ ROMANIAN NAVAL AUTHORITY │
│ AUTORITE NAVALE ROUMAINE │
│ │
│ CERTIFICAT DE APARTENENŢĂ A NAVEI LA NAVIGAŢIA PE RIN │
│ CERTIFICATE OF VESSEL'S BELONGING TO RHINE NAVIGATION │
│ ATTESTATION D'APPARTENANCE A LA NAVIGATION DU RHIN │
│ │
│ Numele sau numărul navei: ............................... │
│ Vessel's name/number │
│ Nom ou numero du bateau │
│ │
│ Tipul navei: ............................................ │
│ Type of vessel │
│ Type du bateau │
│ │
│ Portul de înmatriculare: ............................... │
│ Port of registry │
│ Lieu d'immatriculation │
│ │
│ Numărul european unic de identificare a navei (ENI): ...................... │
│ European Vessel Identification Number │
│ Numero europeen unique d'identification du bateau │
│ │
│ Proprietar/Coproprietari (Numele/Denumirea societăţii, adresa): ............│
│ Owner/Joint owners (Name/Address) │
│ Proprietaire/Coproprietaires (Nom ou raison sociale, adresse) │
│ ............................................................................│
│ │
│ Operator (Numele/Denumirea societăţii, adresa):.............................│
│ Operator (Name/Address) │
│ Exploitant (Nom ou raison sociale, adresse) │
│ ............................................................................│
│ │
│ Nava sus-menţionată este considerată ca aparţinând navigaţiei pe Rin conform│
│ articolului 2 paragraful 3 din Convenţia revizuită privind navigaţia pe Rin │
│ The vessel mentioned above is considered as belonging to Rhine navigation │
│ under Article 2 paragraph 3 of the Revised Convention for Rhine Navigation. │
│ Le bateau ci-dessus est considere comme appartenant a la navigation du Rhin │
│ conformement a l'article 2 paragraphe 3 de la Convention revisee pour la │
│ navigation du Rhin │
│ │
│ │
│ Emis la: ............. Data emiterii: ....... Data expirării: ......... │
│ Issued at Date of issue Expiry date │
│ Delivre a Date de delivrance Date d'expiration │
│ │
│ │
│ │
│ ........................................... │
│ Semnătura şi ştampila autorităţii emitente │
│ Signature and stamp of issuing authority │
│ Signature et cachet de l'autorite de delivrance │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

                            _______
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016