Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.402 din 5 noiembrie 2009  pentru modificarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea farmaciilor si drogheriilor, aprobate prin   Ordinul ministrului sanatatii nr. 962/2009     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.402 din 5 noiembrie 2009 pentru modificarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea farmaciilor si drogheriilor, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 962/2009

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 770 din 11 noiembrie 2009
ORDIN nr. 1.402 din 5 noiembrie 2009
pentru modificarea <>Normelor privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea farmaciilor şi drogheriilor, aprobate prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 962/2009
EMITENT: MINISTERUL SÃNÃTÃŢII
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 770 din 11 noiembrie 2009

Vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale strategii şi politica medicamentului nr. A.V. 1.183/2009,
având în vedere prevederile <>Legii farmaciei nr. 266/2008 , republicatã,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii, interimar, emite urmãtorul ordin:

ART. I
Normele privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea farmaciilor şi drogheriilor, aprobate prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 962/2009 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 538 din 3 august 2009, se modificã dupã cum urmeazã:

1. La articolul 1, litera m) va avea urmãtorul cuprins:
"m) produse de puericulturã - produsele destinate asigurãrii creşterii şi dezvoltãrii normale a copilului, încadrate la produse de puericulturã, precum: biberoane, suzete, sterilizatoare, tetine, cãrucioare, lapte praf, exceptând articolele de îmbrãcãminte, încãlţãminte, mobilier, cãrţi pentru copii, jucãrii, articole de papetãrie;".

2. La articolul 3, alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - (1) Autorizaţia de funcţionare a unitãţii farmaceutice este emisã la cererea administratorului societãţii şi a farmacistului-şef, în baza raportului de inspecţie favorabil întocmit de farmaciştii inspectori ai Ministerului Sãnãtãţii - Direcţia generalã strategii şi politica medicamentului."

3. La articolul 20 alineatul (1), litera c) va avea urmãtorul cuprins:
"c) laboratorul - încãperea dotatã cu sursã de apã, gaz, electricitate şi în care se instaleazã distilatorul. În cazul în care farmacia comunitarã nu dispune de distilator, procurarea apei distilate se face pe bazã de contract. Receptura şi laboratorul pot fi organizate şi în aceeaşi încãpere, dacã spaţiul are o suprafaţã de minimum 6 mp şi dacã volumul de activitate permite acest lucru; pentru farmaciile comunitare din mediul rural, organizarea şi dotarea încãperii de recepturã şi laborator se vor face numai în cazul în care acestea declarã cã preparã formule magistrale şi oficinale;".

4. Modelul nr. 4 din anexã se modificã şi se înlocuieşte cu modelul prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.

ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul sãnãtãţii, interimar,
Cristian-Anton Irimie,
secretar de stat

Bucureşti, 5 noiembrie 2009.
Nr. 1.402.


ANEXÃ


Modelul nr. 4


Cãtre

MINISTERUL SÃNÃTÃŢII
DIRECŢIA GENERALÃ STRATEGII ŞI POLITICA MEDICAMENTULUI

Subsemnaţii, .........../(numele şi prenumele)/..........................., în calitate de administrator, şi .................., în calitate de farmacist-şef la Societatea Comercialã .........................., cu sediul social aflat la adresa: .............., telefon/fax ................., înregistratã la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului .................., cod fiscal ..........., vã rog sã planificaţi inspecţia la sediul unitãţii farmaceutice aflate la adresa: ................................, în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare pentru:
[] farmacie comunitarã înfiinţatã:
[] în mediul urban
[] potrivit criteriului demografic
[] prin excepţie de la criteriul demografic
[] în mediul rural
[] farmacie cu circuit închis
[] drogherie
Anexez la prezenta cerere documentaţia solicitatã de <>Legea farmaciei nr. 266/2008 , republicatã, şi de normele de aplicare a acesteia.
Declar pe propria rãspundere cã actele în copie sunt conforme cu originalul şi îmi asum responsabilitatea pentru veridicitatea celor susţinute în documentaţia depusã.

Semnãtura
...............
Ştampila

Farmacist-şef,
..................

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016