Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.358 din 30 august 2012  privind modificarea si completarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor si infrastructurii nr. 457/2011 pentru aprobarea Strategiei de transport intermodal in Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.358 din 30 august 2012 privind modificarea si completarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor si infrastructurii nr. 457/2011 pentru aprobarea Strategiei de transport intermodal in Romania

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 627 din 31 august 2012

    Având în vedere prevederile Legii nr. 203/2003 privind realizarea, dezvoltarea şi modernizarea reţelei de transport de interes naţional şi european, republicată, precum şi pe cele ale Legii nr. 363/2006 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea I - Reţele de transport,
    în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (2) şi ale art. 2 pct. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

    ART. I
    Anexa la Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 457/2011 pentru aprobarea Strategiei de transport intermodal în România, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 506 şi 506 bis din 18 iulie 2011, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La capitolul 2 secţiunea 2.3 subsecţiunea 2.3.2, după punctul 6 se introduce un nou punct, punctul 7, cu următorul cuprins:
    "7. Zona Iaşi
    - amplasată rutier şi feroviar pe reţeaua centrală TEN-T;
    - conectare la viitoarea autostradă Târgu Mureş - Iaşi - Ungheni;
    - beneficiază de existenţa infrastructurii de transport pe cale ferată largă, facilitându-se astfel legătura feroviară cu Republica Moldova, Ucraina şi Rusia;
    - crearea unui pol de creştere economică în zona Moldovei prin concentrarea de structuri de afaceri la Iaşi numită «Future Hub Iaşi».
    - potenţial de conectare rutier/feroviar/aerian."

    2. La capitolul 2 secţiunea 2.3 subsecţiunea 2.3.2 punctul IV, paragraful 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "În concluzie, zonele-cheie identificate pe baza analizei rutelor şi a fluxurilor de tranzit pentru construirea şi/sau modernizarea a cel puţin unui terminal intermodal, pe termen scurt, sunt:
    ● zona Timişoara (se vor analiza două locaţii - Recaş şi Remetea Mare);
    ● zona Iaşi;
    ● zona municipiului Bucureşti;
    ● zona Constanţa;
    ● zona bazinului fluvial Giurgiu/Olteniţa;
    ● zona Braşov;
    ● zona Suceava."

    3. La capitolul 3 secţiunea 3.2 subsecţiunea 3.2.2, punctul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "2. Se propune construirea a cel puţin unui terminal care trebuie să corespundă uneia dintre cele 7 (şapte) locaţii principale, şi anume cele 3 porţi/hub-uri de intrare-ieşire a mărfurilor (zona Timişoara/zona Constanţa/zona Iaşi), conectate cu zona municipiului Bucureşti şi cu bazinul fluvial Giurgiu/Olteniţa, precum şi zonele de interes economic şi turistic Braşov şi Suceava."

    4. La capitolul 8 anexa nr. 26a, poziţia 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:


 ┌────┬───────────────┬──────────────────────────────┬──────────────┬──────────────────┐
 │Nr. │ ACTIVITATE │ SUBACTIVITATE │Cost estimativ│Surse de finanţare│
 │crt.│ │ │ proiect │ │
 │ │ │ │ (euro) │ │
 ├────┼───────────────┼──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
 │"8. │Dezvoltarea │Construcţie terminal │ 22.000.000│POS-T 2007-2013 │
 │ │terminalelor │intermodal Timişoara │ │DM 3.1^1 │
 │ │intermodale ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
 │ │2011-2013 │Construcţie terminal │ │POS-T 2007-2013 │
 │ │ │intermodal Suceava*2) │ │DM 3.1 │
 │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
 │ │ │Construcţie terminal │ │POS-T 2007-2013 │
 │ │ │intermodal Braşov*3) │ │DM 3.1 │
 │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
 │ │ │Construcţie terminal │ │POS-T 2007-2013 │
 │ │ │intermodal Iaşi*4) │ │DM 3.1 │
 │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
 │ │ │Asistenţă tehnică pentru │ 500.000│Program │
 │ │ │extindere terminal Port │ │TEN-T │
 │ │ │Constanţa Sud │ │ │
 │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
 │ │ │Asistenţă tehnică pentru │ 500.000│Program │
 │ │ │municipiul Bucureşti (partea │ │TEN-T │
 │ │ │de vest) │ │ │
 │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
 │ │ │Dezvoltare terminal Olteniţa/ │ 10.000.000│POS-T 2007-2013 │
 │ │ │Giurgiu │ │DM 3.1 │
 │ ├───────────────┴──────────────────────────────┴──────────────┼──────────────────┤
 │ │Buget estimativ │ 33.000.000"│
 └────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────┘


    5. La capitolul 8 anexa nr. 26a, la nota de subsol, după punctul *3) se introduce un nou punct, punctul *4), cu următorul cuprins:
    "*4) În prezent nu există o estimare a costurilor de construire şi/sau modernizare a unui terminal în zona Iaşi."

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                                Septimiu Buzaşu,
                                secretar de stat
    Bucureşti, 30 august 2012.
    Nr. 1.358.

                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016