Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.350 din 6 iunie 2013  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013 pentru Societatea Comerciala UZINA MECANICA MIJA - S.A. - filiala a Companiei Nationale ROMARM - S.A., aflata sub autoritatea Ministerului Economiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.350 din 6 iunie 2013 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013 pentru Societatea Comerciala UZINA MECANICA MIJA - S.A. - filiala a Companiei Nationale ROMARM - S.A., aflata sub autoritatea Ministerului Economiei

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 590 din 18 septembrie 2013


    În baza art. 15 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare din domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2013 nr. 5/2013, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 9 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 47/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 15 alin. (3^1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi modificarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2013, cu modificările ulterioare, şi ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 10/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, cu modificările ulterioare.

    ministrul economiei, ministrul delegat pentru buget şi ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice emit următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 pentru Societatea Comercială UZINA MECANICĂ MIJA - S.A. - filială a Companiei Naţionale ROMARM - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli, precum şi nivelul cheltuielilor în structură reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, prin aprobarea de către Ministerul Economiei, Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice a unui ordin de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială UZINA MECANICĂ MIJA - S.A. poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


            p. Ministrul economiei,
                Adrian Ciocănea,
                secretar de stat

        p. Ministrul delegat pentru buget,
              Gheorghe Gherghina,
               secretar de stat

        p. Ministrul muncii, familiei,
               protecţiei sociale
           şi persoanelor vârstnice,
                Georgeta Bratu,
               secretar de stat

    ANEXĂ

    MINISTERUL ECONOMIEI
    Operatorul economic: Societatea Comercială UZINA MECANICĂ MIJA - S.A.
    Sediul/Adresa: Comuna I.L. Caragiale, judeţul Dâmboviţa
    Cod unic de înregistrare: RO 2978636


                 BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                             pe anul 2013

                                                                     mii lei
┌──────────┬──────────────────────────────────────────────────┬───┬────────────┐
│ │ INDICATORI │Nr.│Propuneri an│
│ │ │rd.│ 2013 │
├────┬─────┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼──┬──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ I.│ │ │VENITURI TOTALE (Rd.1=Rd.2+Rd.3+Rd.4) │ 1 │ 24.230│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Venituri din exploatare │ 2 │ 23.430│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │2 │ │Venituri financiare │ 3 │ 800│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │3 │ │Venituri extraordinare │ 4 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ II │ │ │CHELTUIELI TOTALE (Rd.5=Rd.6+Rd.17+Rd.18) │ 5 │ 24.095│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Cheltuieli de exploatare, din care: │ 6 │ 21.872│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │A.│cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 7 │ 9.902│
│ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │B.│cheltuieli cu impozite, taxe şi vărsăminte │ 8 │ 82│
│ │ │ │asimilate │ │ │
│ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │C.│cheltuieli cu personalul, din care: │ 9 │ 8.019│
│ │ │ ├──┬───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │C1│ch. cu salariile │10 │ 5.578│
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │C2│bonusuri │11 │ 706│
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │C3│alte cheltuieli cu personalul, din care: │12 │ 0│
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │ │cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente │13 │ │
│ │ │ │ │disponibilizărilor de personal │ │ │
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │C4│cheltuieli aferente contractului de mandat │14 │ 83│
│ │ │ ├──┼───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │ │ │cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială,│15 │ 1.652│
│ │ │ │C5│fondurile speciale şi alte obligaţii legale │ │ │
│ │ ├──┼──┴───────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │D.│alte cheltuieli de exploatare │16 │ 3.869│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │2 │ │Cheltuieli financiare │17 │ 2.223│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │3 │ │Cheltuieli extraordinare │18 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│III │ │ │REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │19 │ 135│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ IV │ │ │IMPOZIT PE PROFIT │20 │ 37│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ V │ │ │PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI│21 │ 98│
│ │ │ │PE PROFIT, din care: │ │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Rezerve legale │22 │ 5│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │2 │ │Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale │23 │ │
│ │ │ │prevăzute de lege │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │3 │ │Acoperirea pierderilor contabile din anii │24 │ 93│
│ │ │ │precedenţi │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │4 │ │Constituirea surselor proprii de finanţare pentru │25 │ │
│ │ │ │proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, │ │ │
│ │ │ │precum şi pentru constituirea surselor necesare │ │ │
│ │ │ │rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor,│ │ │
│ │ │ │comisioanelor şi altor costuri aferente acestor │ │ │
│ │ │ │împrumuturi │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │5 │ │Alte repartizări prevăzute de lege │26 │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │6 │ │Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de │27 │ 0│
│ │ │ │la Rd. 22, 23, 24, 25, şi 26 │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │7 │ │Participarea salariaţilor la profit în limita a │28 │ │
│ │ │ │10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul │ │ │
│ │ │ │unui salariu de bază mediu lunar realizat la │ │ │
│ │ │ │nivelul operatorului economic în exerciţiul │ │ │
│ │ │ │financiar de referinţă │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │8 │ │Minimim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau │29 │ │
│ │ │ │local în cazul regiilor autonome, ori dividende │ │ │
│ │ │ │cuvenite acţionarilor, în cazul societăţilor/ │ │ │
│ │ │ │companiilor naţionale şi societăţilor cu capital │ │ │
│ │ │ │integral sau majoritar de stat, din care: │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │a)│- dividende cuvenite bugetului de stat sau local, │30 │ │
│ │ │ │după caz │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │9 │ │Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la│31 │ 0│
│ │ │ │Rd.22-Rd.29 se repartizează la alte rezerve şi │ │ │
│ │ │ │constituie sursă proprie de finanţare │ │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ VI │ │ │VENITURI DIN FONDURI EUROPENE │32 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│VII │ │ │CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, │ │ │
│ │ │ │din care: │33 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │a)│cheltuieli materiale │34 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │b)│cheltuieli cu salariile │35 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │c)│cheltuieli privind prestările de servicii │36 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │d)│cheltuieli cu reclama şi publicitate │37 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │e)│alte cheltuieli │38 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│VIII│ │ │SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │39 │ 1.138│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Alocaţii de la buget │40 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ IX │ │ │CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII │41 │ 1.138│
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ X │ │ │DATE DE FUNDAMENTARE │42 │ │
├────┼──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │1 │ │Nr. de personal prognozat la finele anului │43 │ 304│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │2 │ │Nr. mediu de salariaţi total │44 │ 304│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │3 │ │Cheltuieli de natură salarială (a+b), din care: │45 │ 6.284│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │a)│cheltuieli cu salariile │46 │ 5.578│
│ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │ │b)│bonusuri │47 │ 706│
│ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │4 │ │Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) │48 │ 2.203│
│ │ │ │determinat pe baza fondului de salarii aferent │ │ │
│ │ │ │personalului angajat pe bază de contract │ │ │
│ │ │ │individual de muncă │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │5 │ │Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) │49 │ 2.482│
│ │ │ │influenţat de bonificaţiile şi bonusurile în lei │ │ │
│ │ │ │şi/sau natură │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │6 │ │Productivitatea muncii în unităţi valorice pe │50 │ 104│
│ │ │ │total personal mediu în preţuri curente(mii lei/ │ │ │
│ │ │ │persoană) │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │7 │ │Productivitatea muncii pe total personal mediu în │51 │ 104│
│ │ │ │preţuri comparabile (mii lei/persoană) │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │8 │ │Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total │52 │ 0│
│ │ │ │personal mediu (unităţi fizice/persoană) │ │ │
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │9 │ │Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale │53 │ 994│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │10│ │Plăţi restante, în preţuri curente │54 │ 550│
│ ├──┼──┼──────────────────────────────────────────────────┼───┼────────────┤
│ │11│ │Creanţe restante, în preţuri curente │55 │ 200│
└────┴──┴──┴──────────────────────────────────────────────────┴───┴────────────┘


    Notă: Câştigul mediu lunar pe salariat şi productivitatea muncii sunt preluate din anexa nr. 2-BVC 2013 analitic, fiind calculate cu numărul mediu de personal în activitate şi cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale sunt calculate cu veniturile şi cheltuielile totale diminuate cu sumele aferente nucleului conform OUG nr. 95/2002.
                       _______
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016