Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.346 din 21 iunie 2006  pentru aprobarea componentei nominale si a Regulamentului de organizare si functionare ale Comitetului interministerial pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitati publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.346 din 21 iunie 2006 pentru aprobarea componentei nominale si a Regulamentului de organizare si functionare ale Comitetului interministerial pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitati publice

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 582 din 5 iulie 2006
Având în vedere prevederile <>art. 4 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 246/2006 pentru aprobarea Strategiei naţionale privind accelerarea dezvoltãrii serviciilor comunitare de utilitãţi publice,
în temeiul <>art. 9 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri şi completãri ulterioare prin <>Legea nr. 604/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul administraţiei şi internelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã componenţa nominalã a Comitetului interministerial pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice, prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comitetului interministerial pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice, prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 3
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Bucureşti, 21 iunie 2006.
Nr. 1.346.

ANEXA 1
COMPONENŢA NOMINALĂ
a Comitetului interministerial pentru monitorizarea
serviciilor comunitare de utilitãţi publice
(Comitet de monitorizare)


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Funcţia în instituţie Calitatea şi numele
crt. Denumirea instituţiei a reprezentantului reprezentantului
în Comitetul de în Comitetul de
monitorizare monitorizare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Ministerul Administraţiei secretar de stat preşedinte
şi Internelor Mircea Nicu Toader
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Ministerul Finanţelor Publice secretar de stat membru
Doina-Elena Dascãlu
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Ministerul Mediului şi secretar de stat membru
Gospodãririi Apelor Attila Korodi
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Ministerul Transporturilor, secretar de stat membru
Construcţiilor şi Turismului Ioan Andreica
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Ministerul Integrãrii Europene secretar de stat membru
Adrian Ciocãnea
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Ministerul Economiei şi secretar de stat membru
Comerţului Darius Meşca
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Ministerul Agriculturii, secretar de stat membru
Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale Dãnuţ Apetrei
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Ministerul Sãnãtãţii Publice secretar de stat membru
Ervin Zoltan Szekely
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Autoritatea Naţionalã de preşedinte membru
Reglementare pentru Jeanina Preda
Serviciile de Gospodãrie
Comunalã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ANEXA 2

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Comitetului interministerial
pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice

CAP. I
Cadrul legislativ

ART. 1
Comitetul interministerial pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice, denumit în continuare Comitet de monitorizare, funcţioneazã pe lângã Secretariatul pentru comunitãţile locale din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor, ca organism consultativ, fãrã personalitate juridicã.

CAP. II
Obiective

ART. 2
Comitetul de monitorizare îşi exercitã atribuţiile în limitele competenţelor stabilite prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 246/2006 pentru aprobarea Strategiei naţionale privind accelerarea dezvoltãrii serviciilor comunitare de utilitãţi publice.
ART. 3
Comitetul de monitorizare asigurã cadrul instituţional de cooperare şi coordonare între instituţiile şi organismele cu responsabilitãţi în dezvoltarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice şi a infrastructurii aferente, în scopul corelãrii şi accelerãrii acţiunilor şi politicilor publice necesare implementãrii aquisului comunitar şi atingerii conformitãţii cu obiectivele asumate de România prin semnarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeanã.
ART. 4
Comitetul de monitorizare are ca atribuţie principalã monitorizarea şi evaluarea implementãrii Strategiei naţionale şi a strategiilor locale privind accelerarea dezvoltãrii serviciilor comunitare de utilitãţi publice, precum şi prioritizarea proiectelor, identificarea surselor de finanţare şi planificarea fondurilor de investiţii în vederea realizãrii obiectivelor de investiţii publice de interes local specifice infrastructurii tehnico-edilitare aferente serviciilor comunitare de investiţii, în conformitate cu regulamentele semnate de România prin Tratatul de aderare la Uniunea Europeanã, ratificat prin <>Legea nr. 157/2005 .
ART. 5
Comitetul de monitorizare analizeazã rapoartele asupra activitãţii desfãşurate de Unitatea centralã pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice şi de autoritãţile administraţiei publice locale - comunale, orãşeneşti, municipale şi judeţene - şi adoptã mãsuri, politici şi recomandãri pentru:
a) accelerarea dezvoltãrii serviciilor comunitare de utilitãţi publice;
b) respectarea angajamentelor asumate de România prin semnarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeanã;
c) atingerea conformitãţii cu prevederile legislaţiei Uniunii Europene aplicabile serviciilor comunitare de utilitãţi publice şi cu standardele privind calitatea acestora;
d) creşterea capacitãţii de elaborare, promovare şi finanţare a proiectelor de investiţii publice de interes local aferente infrastructurii tehnico-edilitare a unitãţilor administrativ-teritoriale;
e) creşterea capacitãţii de absorbţie a resurselor financiare alocate din fonduri comunitare şi de atragere a fondurilor de investiţii.

CAP. III
Organizare

ART. 6
În conformitate cu prevederile <>art. 4 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 246/2006 , Comitetul de monitorizare este format din reprezentanţi la nivel de secretar de stat ai Ministerului Administraţiei şi Internelor, Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, Ministerului Economiei şi Comerţului, Ministerului Integrãrii Europene, Ministerului Sãnãtãţii Publice, Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, Ministerului Finanţelor Publice şi din preşedintele Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã.
ART. 7
Comitetul de monitorizare este condus de secretarul de stat pentru comunitãţi locale din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor, în calitate de preşedinte.
ART. 8
Secretariatul tehnic al Comitetului de monitorizare este asigurat de Unitatea centralã pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice din cadrul Direcţiei generale servicii de interes general şi parteneriat cu asociaţiile aleşilor locali.

CAP. IV
Funcţionare

ART. 9
Comitetul de monitorizare se întruneşte trimestrial sau ori de câte ori este necesar, la iniţiativa preşedintelui.
ART. 10
Comitetul de monitorizare se considerã legal întrunit dacã se asigurã prezenţa a minimum douã treimi din numãrul membrilor.
ART. 11
Convocarea şedinţelor Comitetului de monitorizare se face în scris, cu minimum 10 zile înainte de data şedinţei, prin grija secretariatului tehnic, care va transmite fiecãrui membru invitaţia de participare, ordinea de zi a şedinţei şi, dacã este cazul, rapoartele aferente punctelor de pe ordinea de zi.
ART. 12
Comitetul de monitorizare adoptã decizii prin vot deschis, cu majoritatea simplã a membrilor prezenţi. În cazul unui numãr egal de voturi, votul preşedintelui este hotãrâtor.
ART. 13
Dezbaterile şi deciziile din cadrul reuniunilor se consemneazã într-un registru de procese-verbale, fiecare proces-verbal fiind semnat de membrii Comitetului de monitorizare prezenţi la şedinţã. Registrul de procese-verbale se pãstreazã la secretariatul tehnic al Comitetului de monitorizare.
ART. 14
Deciziile Comitetului de monitorizare cuprind propuneri de mãsuri şi acţiuni, care se înainteazã conducerii Ministerului Administraţiei şi Internelor.
ART. 15
În cazul în care membrii Comitetului de monitorizare sunt în imposibilitatea de a participa la şedinţe, reprezentarea se va face la nivel de director general sau director, dupã caz, împuternicit în scris de secretarul de stat membru al Comitetului de monitorizare.
ART. 16
La şedinţele Comitetului de monitorizare pot participa, în calitate de invitaţi, specialişti din cadrul ministerelor, al altor instituţii publice şi organizaţii neguvernamentale cu activitãţi din sfera serviciilor comunitare de utilitãţi publice, în funcţie de tematica abordatã.
ART. 17
Secretariatul tehnic al Comitetului de monitorizare este compus din 2 membri desemnaţi din cadrul Unitãţii centrale pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice.
ART. 18
Secretariatul tehnic este condus de şeful Unitãţii centrale pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice şi are urmãtoarele atribuţii:
a) convoacã şedinţele Comitetului de monitorizare;
b) întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor;
c) întocmeşte ordinea de zi şi documentaţia aferentã acesteia;
d) înregistreazã în registrul de intrãri-ieşiri primirea şi expedierea corespondenţei Comitetului de monitorizare;
e) alte sarcini încredinţate de conducerea Unitãţii centrale pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitãţi publice.
ART. 19
În perioada dintre douã şedinţe secretariatul tehnic asigurã legãtura dintre membrii Comitetului de monitorizare, schimburile de informaţii şi transmiterea documentelor necesare pentru îndeplinirea obiectivelor propuse, precum şi convocarea reuniunilor.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016