Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.340 din 11 august 2006  pentru aprobarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii in vederea aplicarii   Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii la Directia Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.340 din 11 august 2006 pentru aprobarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii in vederea aplicarii Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii la Directia Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 724 din 24 august 2006

În temeiul prevederilor <>art. 11 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere prevederile <>art. 1 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activitãţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Procedura de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii în vederea aplicãrii <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activitãţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, cuprinsã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia generalã de reglementare a colectãrii creanţelor bugetare, Direcţia generalã de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor, Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscalã, Direcţia generalã de soluţionare a contestaţiilor, Direcţia de monitorizare a realizãrii creanţelor bugetare, Direcţia juridicã din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, Direcţia generalã a tehnologiei informaţiei, Direcţia generalã a contabilitãţii publice şi a sistemului de decontãri în sectorul public, Direcţia de autorizãri din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene implicate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,
Doina-Elena Dascãlu,
secretar de stat

Bucureşti, 11 august 2006.
Nr. 1.340.

ANEXĂ

PROCEDURA
de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii în vederea aplicãrii <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activitãţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

Prin organ fiscal competent privind îndeplinirea obligaţiilor de declarare şi de platã se înţelege:
- Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, pentru contribuabilii mijlocii - persoane juridice care îşi au domiciliul fiscal pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti şi pentru sediile secundare ale acestora care îşi desfãşoarã activitatea pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti;
- direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, pentru sediile secundare ale contribuabililor mijlocii care îşi desfãşoarã activitatea pe raza teritorialã a acestora.
A. Procedura de înregistrare fiscalã
1. Modificãrile intervenite în datele declarate iniţial de contribuabilii mijlocii şi înscrise în certificatul de înregistrare fiscalã, inclusiv cele privitoare la înregistrarea/scoaterea din evidenţã ca plãtitor de TVA, se fac prin depunerea cererii de înregistrare a menţiunilor/cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului al Municipiului Bucureşti.
2. Modificãrile intervenite în datele declarate iniţial de contribuabilii mijlocii, care privesc obligaţiile declarative şi de platã, cu excepţia înregistrãrii/scoaterii din evidenţã ca plãtitor de TVA, vor fi declarate de cãtre aceştia la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti în termen de 30 de zile de la data producerii acestora.
3. La primirea de la oficiul registrului comerţului a modificãrilor menţionate la pct. 1, Direcţia generalã a tehnologiei informaţiei va actualiza cu aceste date Registrul contribuabililor al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
4. Înregistrarea sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, cu excepţia sucursalelor care se înregistreazã conform procedurilor speciale în materie de înregistrare a comercianţilor, se face prin completarea şi depunerea formularului "Declaraţie de înregistrare fiscalã/Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare (060)", aprobat prin <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.600/2004 privind modificarea şi completarea <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 300/2004 pentru aprobarea declaraţiilor de înregistrare a contribuabililor şi a cererii de înregistrare a domiciliului fiscal, la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti sau la direcţia generalã a finanţelor publice a judeţului în a cãrei razã teritorialã îşi desfãşoarã activitatea sediul secundar, dupã caz.
5. Scoaterea din evidenţa fiscalã a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii înfiinţate pe raza municipiului Bucureşti se face prin depunerea formularului 060 menţionat mai sus la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, împreunã cu certificatul de înregistrare fiscalã, în vederea anulãrii.
6. Informaţiile referitoare la înfiinţarea şi scoaterea din evidenţã a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, care îşi desfãşoarã activitatea pe raza direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, se transmit Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti prin Direcţia generalã a tehnologiei informaţiei şi se evidenţiazã într-o secţiune separatã a Registrului contribuabililor.
7. Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti va transmite Direcţiei de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti orice modificare cu privire la luarea sau scoaterea din administrare a contribuabililor mijlocii sau a sediilor secundare din municipiul Bucureşti la data producerii modificãrii.
B. Obligaţii declarative
1. Începând cu obligaţiile lunii iulie 2006, contribuabilii mijlocii, definiţi potrivit <>art. 1 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activitãţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, depun declaraţii fiscale la organul fiscal competent prevãzut în prezenta procedurã.
2. În cazul contribuabililor mijlocii care au sedii secundare înregistrate ca plãtitori de impozit pe veniturile din salarii, conform legii, declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru activitatea sediilor secundare se face la organul fiscal competent în administrarea acestora, prevãzut la <>art. 2 alin. (3) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 .
3. Informaţiile referitoare la declaraţiile fiscale depuse de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii, care îşi desfãşoarã activitatea pe raza direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, se transmit Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti pânã la data de 5 a lunii urmãtoare celei în care aveau termen de depunere.
4. (1) Declararea impozitelor, taxelor şi contribuţiilor sociale datorate de contribuabilii mijlocii se face prin modalitãţile de declarare prevãzute de lege.
(2) Formatul hârtie al declaraţiei fiscale se arhiveazã la organul fiscal care a primit declaraţia.
5. Data depunerii declaraţiei fiscale este, dupã caz, data confirmãrii primirii acesteia, comunicatã contribuabilului de Sistemul Electronic Naţional, data depunerii la poştã, data înregistrãrii declaraţiei la registratura organului fiscal competent sau data plãţii obligaţiei, în cazul în care se utilizeazã ordinul de platã cu valoare de declaraţie.
6. (1) În situaţia în care contribuabilul a utilizat mai multe cãi de transmitere a declaraţiei fiscale, va fi înregistratã prima declaraţie depusã, conform legii.
(2) Orice corecţie ulterioarã a unei declaraţii fiscale se face prin depunerea unei declaraţii fiscale rectificative, în condiţiile legii.
C. Rambursarea TVA
Prevederile <>cap. III din anexa la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 967/2005 privind aprobarea Metodologiei de soluţionare a deconturilor cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se aplicã şi persoanelor impozabile definite în <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 , începând cu deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, aferente lunii iulie 2006, cu termen de depunere pânã, inclusiv, la data de 25 august 2006.
D. Solicitarea documentelor de cãtre contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti Solicitarea documentelor de cãtre contribuabilii mijlocii se face prin cerere adresatã Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, astfel:
a) înregistrarea la registratura direcţiei;
b) transmisã prin poştã;
c) prin alte mijloace, cum sunt fax, e-mail.
E. Eliberarea documentelor solicitate de contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti se face astfel:
1. la sediul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, împuternicitului sau reprezentantului legal al contribuabilului;
2. prin transmitere poştalã, la cererea contribuabilului, cu scrisoare recomandatã cu confirmare de primire.
F. Procedura de platã a obligaţiilor fiscale la contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
1. Contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti efectueazã plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri fiscale, cu excepţia impozitului pe venitul din salarii pentru activitatea sediilor secundare ale acestora, altele decât cele aflate pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti, la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti.
2. Plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozitul pe venitul din salarii pentru sediile secundare care îşi desfãşoarã activitatea pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti se efectueazã la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti;
3. Impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii, altele decât cele care îşi desfãşoarã activitatea pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti, se achitã la unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã ale municipiilor reşedinţã de judeţ pe a cãror razã teritorialã îşi desfãşoarã activitatea.
4. Documentele de platã întocmite de contribuabilii mijlocii în vederea achitãrii impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale acestora, aflate în raza teritorialã a altui organ fiscal decât Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, vor cuprinde în mod obligatoriu şi urmãtoarele informaţii:
a) codul de identificare fiscalã şi denumirea persoanei juridice care face plata;
b) codul de identificare fiscalã al sediului secundar pentru care se face plata.
5. Unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã ale municipiilor reşedinţã de judeţ şi Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti vor comunica zilnic Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti plãţile efectuate de contribuabili în condiţiile pct. 2 şi 3.
6. (1) Conturile de disponibilitãţi ale sediilor secundare, altele decât cele care îşi desfãşoarã activitatea pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti, în care se încaseazã sume de la instituţiile publice în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (8) şi ale <>art. 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se deschid la unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã ale municipiilor reşedinţã de judeţ.
(2) Unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã ale municipiilor reşedinţã de judeţ şi Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti vor transmite la finele fiecãrei zile Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti situaţia sumelor încasate în contul 50.69 "Disponibil al agenţilor economici", deschis pe numele operatorilor economici prevãzuţi la alin. (1), iar aceasta are obligaţia de a stabili în prima zi lucrãtoare de la primirea situaţiilor respective lista operatorilor economici cu obligaţii bugetare neachitate, precum şi suma aferentã acestor obligaţii, care se transmite Direcţiei de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti, pentru indisponibilizarea contului.
(3) Unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã ale municipiilor reşedinţã de judeţ şi Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti nu vor deconta ordinele de platã pentru Trezoreria Statului (OPHT), prin care operatorii economici prevãzuţi la alin. (1) sau alte persoane juridice împuternicite de aceştia dispun transferul în conturi bancare al sumelor indisponibilizate de organele fiscale, cu excepţia celor în care se precizeazã în mod expres cã transferul se efectueazã pentru achitarea integralã sau parţialã a drepturilor salariale.
(4) Sumele încasate în contul 50.69 "Disponibil al agenţilor economici" în plus faţã de cele indisponibilizate, precum şi cele pentru care nu s-a întocmit de cãtre organul fiscal lista prevãzutã la alin. (2) în termenul stabilit pot fi transferate în conturi bancare, cu condiţia ca asupra conturilor respective sã nu fi fost înfiinţatã poprirea prin titluri executorii.
G. Procedura de inspecţie fiscalã şi procedura de soluţionare a contestaţiilor împotriva actelor administrative fiscale ale contribuabililor mijlocii administraţi la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
1. Activitatea de inspecţie fiscalã se desfãşoarã în baza titlului VII din <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Activitatea de inspecţie fiscalã a contribuabililor mijlocii din municipiul Bucureşti se efectueazã de personalul cu atribuţii de inspecţie fiscalã din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
2. Acţiunile de inspecţie fiscalã începute de orice echipã de inspecţie fiscalã din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti se va finaliza de aceastã echipã, iar actul de control încheiat va fi avizat şi aprobat de conducerea activitãţii de inspecţie fiscalã din cadrul administraţiei finanţelor publice a sectorului de care aparţine contribuabilul verificat sau din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, în cazul în care contribuabilul face parte din categoria contribuabililor mijlocii. Actul de control se va transmite la administraţia finanţelor publice a sectorului în a cãrui administrare este contribuabilul, dacã acesta nu face parte din categoria contribuabililor mijlocii.
3. Acţiunile de inspecţie fiscalã pentru care s-a emis aviz de inspecţie fiscalã, dar neîncepute de organele de inspecţie fiscalã ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti la agenţii economici care nu sunt în categoria contribuabililor mijlocii, vor fi efectuate de organele de inspecţie fiscalã ale administraţiei finanţelor publice a sectorului de care aparţin teritorial, fãrã a mai fi necesar un alt aviz de inspecţie fiscalã.
4. Deconturile cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare, depuse de contribuabilii care nu sunt în categoria contribuabililor mijlocii şi care urmau sã se soluţioneze cu inspecţie fiscalã şi se aflau în evidenţa organelor de control ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, se vor repartiza pe fiecare sector, urmând ca inspecţia fiscalã sã se efectueze de organele de inspecţie fiscalã din cadrul administraţiei finanţelor publice a sectorului de care aparţine teritorial contribuabilul.
5. (1) Competenţa de efectuare a inspecţiei fiscale a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, aflate pe teritoriul municipiului Bucureşti, se efectueazã de cãtre organele de inspecţie fiscalã ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, prin cuprinderea acţiunii în programul de activitate aprobat de conducerea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã.
(2) În cazul în care contribuabilul mijlociu din municipiul Bucureşti are, potrivit legii, obligaţii de platã la sediile secundare aflate în sectoarele municipiului Bucureşti, competenţa de efectuare a inspecţiei fiscale revine organelor de inspecţie fiscalã ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
(3) În cazul în care contribuabilul mijlociu are sedii secundare în alte judeţe, competenţa de efectuare a inspecţiei fiscale revine organelor de inspecţie ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, inclusiv pentru obligaţiile de platã ale sediului secundar.
(4) Raportul de inspecţie fiscalã, însoţit, dupã caz, de Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare, se transmite organului fiscal competent de administrare. Un exemplar al raportului de inspecţie fiscalã, însoţit, dupã caz, de actul administrativ fiscal, se va transmite şi la dosarul fiscal al contribuabilului mijlociu administrat de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
(5) Coordonarea acţiunilor de inspecţie fiscalã la sediile secundare ale contribuabililor mijlocii revine Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
6. (1) Acţiunile de control încrucişat la un sediu secundar din municipiul Bucureşti al unui contribuabil mijlociu sunt în competenţa personalului cu atribuţii de inspecţie fiscalã din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
(2) Controlul încrucişat se poate efectua şi de organele de inspecţie fiscalã din administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor, cu delegare de competenţã, conform <>art. 97 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Pentru sediile secundare aflate în celelalte judeţe competenţa de efectuare a controlului încrucişat revine organelor de inspecţie fiscalã ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene.
(4) Orice solicitare de delegare de competenţã va fi transmisã la direcţia responsabilã din Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, pentru cuprinderea în programul de activitate a structurii de inspecţie fiscalã care va efectua controlul.
(5) Un exemplar al procesului-verbal întocmit de organele de inspecţie fiscalã care au primit delegarea de competenţã se va transmite pentru valorificare şi conexare la dosarul fiscal al contribuabilului gestionat de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
7. Contestaţiile la actele administrative fiscale, înregistrate anterior intrãrii în vigoare a prezentului ordin, se soluţioneazã conform procedurii de administrare existente la momentul înregistrãrii acestor contestaţii.
H. Activitatea de supraveghere fiscalã şi autorizare
1. Structurile de administrare fiscalã din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti vor asigura coordonarea activitãţii de supraveghere fiscalã, astfel cum aceasta este definitã în titlul VIII din <>Legea nr. 571/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
2. Cu excepţia supravegherii fiscale aferente antrepozitelor fiscale situate pe raza municipiului Bucureşti, pentru care supravegherea se va realiza în mod direct cu personal din cadrul structurii de administrare fiscalã, Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti poate delega competenţa în acest domeniu la solicitarea structurilor de administrare fiscalã din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene.
3. Structura de autorizare din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti este responsabilã cu activitãţile ce decurg din aplicarea titlului VII din <>Legea nr. 571/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, inclusiv în ceea ce priveşte eliberarea autorizaţiilor de utilizatori finali şi a atestatelor pentru angrosişti.
4. Cu excepţia activitãţii aferente sediilor secundare aflate pe raza municipiului Bucureşti, pentru care eliberarea actelor administrative corespunzãtoare, precum şi participarea cu specialişti în comisiile constituite conform legislaţiei specifice în domeniul jocurilor de noroc şi al autorizãrii unitãţilor emitente de tichete de masã se realizeazã direct de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, aceasta poate delega competenţa în aceste domenii direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, la solicitarea acestora.
5. Actele administrative emise în aplicarea legislaţiei privind activitatea de autorizare a antrepozitelor fiscale, inclusiv autorizaţiile de utilizatori finali şi atestatele pentru angrosişti, şi a legislaţiei din domeniul autorizãrii jocurilor de noroc de cãtre Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti sau structurile teritoriale competente rãmân valabile pentru perioada pentru care au fost emise.
I. Procedura de îndrumare şi asistenţã pentru contribuabilii mijlocii administraţi de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
1. Îndrumarea şi asistenţa contribuabililor mijlocii în aplicarea prevederilor legislaţiei fiscale se asigurã de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti. Îndrumarea şi asistenţa se fac fie ca urmare a solicitãrii contribuabililor, fie din iniţiativa organului fiscal.
Îndrumarea şi asistenţa ca urmare a solicitãrii contribuabililor mijlocii se realizeazã în mod prioritar prin e-mail sau telefonic. De asemenea, contribuabilii mijlocii pot solicita asistenţã prin e-mail sau telefonic Centrului de asistenţã a contribuabililor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã. Îndrumarea şi asistenţa din iniţiativa organului fiscal se asigurã atât prin elaborarea şi distribuirea de materiale de informare (ghiduri, broşuri, pliante, afişe etc.), cât şi prin orice alte mijloace care pot asigura transmiterea corespunzãtoare a informaţiilor şi mesajelor.
2. În situaţia în care, din motive tehnice, Sistemul Electronic Naţional nu este operaţional pentru toţi contribuabilii mijlocii, îndrumarea şi asistenţa acestora în ceea ce priveşte depunerea şi primirea declaraţiilor fiscale se asigurã şi de compartimentul de specialitate din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
J. Procedura de urmãrire a respectãrii înlesnirilor la platã aflate în derulare pentru contribuabilii mijlocii administraţi de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
1. Pentru contribuabilii mijlocii, urmãrirea modului de respectare a înlesnirilor la platã acordate în baza actelor normative în materie se realizeazã de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
2. Pentru sediile secundare, urmãrirea modului de respectare a înlesnirilor la platã acordate în baza actelor normative în materie se realizeazã de cãtre Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, respectiv de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene unde acestea îşi desfãşoarã activitatea.
3. Ori de câte ori organele fiscale menţionate la pct. 2 vor constata nerespectarea termenelor şi/sau condiţiilor prevãzute în documentele de acordare a înlesnirilor la platã vor înştiinţa Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
4. Actul administrativ emis de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, prin care se comunicã contribuabilului mijlociu pierderea înlesnirilor la platã (de cãtre însãşi persoana juridicã ori de un sediu secundar al acesteia), se transmite şi direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene competente în administrarea sediilor secundare ale contribuabilului mijlociu, în vederea recuperãrii sumelor rãmase de platã.
K. Procedura de compensare şi de restituire a obligaţiilor bugetare
1. Restituirea sumelor reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri bugetare, prevãzute la <>art. 113 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, contribuabililor mijlocii, inclusiv pentru sediile secundare ale acestora, se realizeazã numai dupã compensarea efectuatã cu alte obligaţii fiscale datorate, în conformitate cu prevederile art. 112 din acelaşi act normativ.
2. Sumele de restituit/rambursat contribuabilului mijlociu vor fi compensate cu obligaţiile fiscale restante înregistrate de cãtre acesta şi datorate în nume propriu, respectiv cu obligaţiile fiscale restante înregistrate de sediile sale secundare, reprezentând impozit pe veniturile din salarii declarat şi neachitat.
3. Sumele de restituit sediilor secundare ale contribuabilului mijlociu, reprezentând impozit pe veniturile din salarii, vor fi compensate cu obligaţiile fiscale restante de acelaşi tip, datorate de celelalte sedii secundare ale acestuia, respectiv cu obligaţiile fiscale restante datorate de cãtre contribuabilul mijlociu, în nume propriu.
4. Procesele-verbale de compensare a obligaţiilor fiscale datorate bugetului de stat de cãtre contribuabilul mijlociu sau de cãtre un sediu secundar al acestuia, prin procedura prevãzutã de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 45/2001 privind producţia de apã grea în perioada 2001-2006 la Regia Autonomã pentru Activitãţi Nucleare şi acumularea acesteia de cãtre Administraţia Naţionalã a Rezervelor de Stat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, rãmase neoperate la nivelul organului fiscal competent pânã la data de 1 iulie 2006, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului mijlociu, Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
5. Cererile de compensare şi/sau de restituire ale contribuabililor care îndeplinesc condiţiile prevãzute de <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 , nesoluţionate la data efectuãrii predãrii-primirii activitãţii de administrare a acestuia de cãtre organul fiscal teritorial, dar aflate în termenul legal de soluţionare, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, spre soluţionare.
6. Cererile de compensare şi/sau de restituire nesoluţionate de organul fiscal competent la data efectuãrii predãrii-primirii activitãţii de administrare, respectiv 1 iulie 2006, şi al cãror termen legal de soluţionare se împlineşte pânã la aceastã datã vor fi soluţionate de organul fiscal cãruia acestea i-au fost adresate.
L. Procedura de executare silitã
1. Pentru recuperarea creanţelor fiscale ale contribuabililor mijlocii, persoane juridice, în cadrul procedurii de executare silitã, organul de executare coordonator este Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
2. Pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii, organele de executare silitã coordonatoare sunt cele ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene în a cãror razã teritorialã se aflã sediile secundare sau dacã sediile secundare se aflã pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti, organul de executare silitã coordonator este cel al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
3. Pentru impozitul pe venit şi impozitul pe veniturile din salarii datorat de contribuabilii mijlocii, persoane juridice, organul de executare silitã coordonator este cel al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
4. Organele fiscale competente sã aplice procedura de executare silitã prin sechestrarea şi valorificarea bunurilor mobile/imobile ale contribuabililor mijlocii sunt organele fiscale în a cãror razã teritorialã se aflã bunurile, respectiv organele de executare silitã ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene ori Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, dacã bunurile urmãribile sunt pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti. Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti va numi Comisia de licitaţie sau poate delega aceastã competenţã conducerii direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene.
5. Organele de executare competente anterior datei de 1 iulie 2006, care au înfiinţat popriri înainte de aceastã datã asupra veniturilor datorate de terţi ori asupra disponibilitãţilor din conturile bancare ale contribuabililor mijlocii, vor comunica terţilor şi tuturor bãncilor unde sunt înfiinţate popriri codul IBAN de la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti ori de la unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã ale municipiilor reşedinţã de judeţ, dupã caz, în care se vor vira sumele reţinute, aferente veniturilor bugetare, dupã data de 1 iulie 2006.
6. Sumele obţinute pânã la 1 iulie 2006 din valorificarea bunurilor sechestrate se vor vira la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti ori la unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã ale municipiilor reşedinţã de judeţ, dupã caz, organul de executare silitã din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti ori din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, dupã caz, procedând la eliberarea sau la distribuirea sumelor, potrivit legii, dupã aceastã datã.
7. În cadrul procedurii de executare silitã aflate în derulare la data de 1 iulie 2006, pentru drepturile organelor fiscale competente pânã la aceastã datã, înscrise la Cartea funciarã ori la Arhiva Electronicã de Garanţii Reale Mobiliare, dupã caz, se va comunica de îndatã acestor registre noul organ fiscal competent.
M. Procedura de monitorizare a contribuabililor mijlocii administraţi de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
1. Activitatea de monitorizare a contribuabililor mijlocii administraţi de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti este desfãşuratã de Direcţia de monitorizare a realizãrii creanţelor bugetare din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã.
2. Monitorizarea colectãrii veniturilor bugetare de la contribuabilii mijlocii se realizeazã pe baza raportãrii lunare, pe care Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti o va transmite Direcţiei de monitorizare a realizãrii creanţelor bugetare.
3. Compartimentele de specialitate organizate la nivelul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene vor transmite pânã la data de 10 a lunii urmãtoare celei de raportare, la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, situaţia privind obligaţiile de platã reprezentând contribuţiile sociale datorate şi neachitate pânã la data de 31 decembrie 2003, impozitul pe veniturile din salarii datorat de sediile secundare, dupã caz, precum şi încasãrile în contul acestora, conform formularelor 01-04, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta procedurã.
4. Pe baza informaţiilor referitoare la obligaţiile de platã şi la încasãrile în contul acestora din evidenţa proprie, precum şi a informaţiilor transmise conform pct. 3, Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti consolideazã, în vederea raportãrii, obligaţiile şi plãţile contribuabililor mijlocii, persoane juridice, iar pânã la data de 15 a lunii urmãtoare celei de raportare va transmite Direcţiei de monitorizare a realizãrii creanţelor bugetare situaţia privind obligaţiile bugetare de platã şi încasãrile în contul acestora, conform formularelor 01-04, prevãzute în anexã.
5. Situaţia se întocmeşte pe fiecare contribuabil mijlociu şi, separat, pe fiecare buget, respectiv bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate şi bugetul asigurãrilor pentru şomaj.
6. Informaţiile necesare a fi completate în situaţia de mai sus rezultã din evidenţa analiticã pe plãtitori şi constituie baza documentarã de analizã şi informare atât pentru Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, cât şi pentru Ministerul Finanţelor Publice.
7. Informaţiile cuprinse în formularele 01-04 prevãzute în anexã, transmise de Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, se vor prelua şi se vor transmite în format electronic şi pe suport hârtie, pe baza datelor din Sistemul de administrare a creanţelor fiscale.
8. Direcţia de monitorizare a realizãrii creanţelor bugetare va fi înştiinţatã în termen de 30 de zile despre orice modificare intervenitã în datele de înregistrare fiscalã a contribuabililor mijlocii şi a sucursalelor/punctelor de lucru ale acestora şi despre preluarea în administrare a unor noi contribuabili mijlocii, conform prevederilor <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

ANEXĂ*)
-------
la procedurã
------------


MINISTERUL SITUATIA OBLIGATIILOR LA BUGETUL DE STAT Formular 01
FINANTELOR SI A PLATILOR EFECTUATE IN CONTUL ACESTOR OBLIGATII -CONTRIBUABILI MIJLOCII-
PUBLICE
AGENTIA LA DATA DE: luna ..anul -fata-
NATIONALA
DE
ADMINISTRARE
FISCALA

DIRECTIA
DE MONITORI-
ZARE A
REALIZARII
CREANTELOR
BUGETARE

COD FISCAL ________
DENUMIRE
CONTRIBUABIL _______





-LEI-
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────┬────────────┬─────────────┬─────┬─────┬─────┐
│ Denumire venit│Impo- │Impo- │ TVA │ Accize │Impo-│Alte │Total│
│ │zit pe │zit pe ├───────┬────┼────────┬────┤zit │impo-│ │
│ │profit │veni- │de pla-│de │de plata│de │pe │zite │ │
│ │ │turi │ta │ram-│ │res-│titei│si │ │
│ │ │din sa-│ │bur-│ │ti- │si │taxe │ │
│ │ │larii │ │sat │ │tuit│gaze │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │natu-│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │rale │ │ │
│ ├───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├───────┬──────────────────────────────┬──────────────────────────────┬───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│Obliga-│Restante la data de 31.12 a │Debite │011│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tii de │anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│plata │ │Accesorii aferente instituite │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │pana la 31 decembrie a anului │012│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │precedent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┴──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent in- │020│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │stituite in anul curent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┬──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Obligatii anulate in condi- │Debite │031│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tiile legii din restante la ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │31.12 a anului precedent │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │din cele instituite in anul │032│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │curent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Obligatii curente (cumulat de │Debite │041│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │la inceput de an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente obligati- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ilor curente │042│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Obligatii curente anulate │Debite │051│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │in conditiile legii ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente │052│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Total obligatii │Debite:011-031+041-051 │061│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │Accesorii:012+020-032+042-052 │062│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Din care esalonate sau amanate│Debite │071│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │la plata ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │Accesorii │072│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│Stinge-│Din obligatii restante la │Debite │081│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│re o- │31.12 a anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│bliga- │ │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tii │ │cele instituite in anul │082│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(Plati,│ │curent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│compen-├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│sari, │Din obligatii curente │Debite │091│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│alte │(cumulat de la inceput an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│modali-│ │Accesorii aferente obligati- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tatii) │ │ilor curente │092│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Total singeri │Debite:081+091 │101│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │Accesorii:082+092 │102│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Din care din sume esalonate │Debite │111│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │la plata ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │Accesorii │112│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Plati in avans │Debite │113│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│Sold la│Obligatii restante la 31.12 a │Debite:011-031-091 │121│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│finele │anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│peri- │ │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│oadei │ │cele instituite in anul curent│122│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de ra- │ │:012+020-032-082 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│portare├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Obligatii curente (cumulat de │Debite:041-051-091 │131│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │la inceput de an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente:042-052-092│132│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │Total obligatii │Debite:121+131 │141│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼────┼────────┼────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │Accesorii:122+132 │142│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴──────────────────────────────┴──────────────────────────────┴───┴───────┴───────┴───────┴────┴────────┴────┴─────┴─────┴─────┘
Director executiv, Intocmit,




Instructiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 si 012 raman nemodificate pana la finele anului de raportare. Se inscriu pentru fiecare impozit in parte, sumele reprezentand debitele restante respectiv accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situatia existenta la finele anului precedent anului de raportare. (din Situatia obligatiilor de plata si a incasarilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeaza valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061-linia 101 respectiv linia 062-linia102;
- linia 020 se modifica lunar - se inscriu pentru fiecare impozit in parte, accesoriile instituite in anul curent pana la finele lunii pentru obligatiile restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 031 si 032 - se inscriu sumele reprezentand debitele din restantele existente in sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv in anul curent, anulate in conditiile legii;
- liniile 041 si 042 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand debite aferente fiecarei luni respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare impozit in parte, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 051 si 052 se inscriu sumele reprezentand debitele respectiv accesoriile aferente din obligatii curente anulate in conditiile legii;
- liniile 061 si 062 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand, pentru fiecare impozit in parte, debite restante la 31.12 a anului precedent si debitele din obligatii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite in anul curent, mai putin obligatiile anulate in conditiile legii;
- liniile 071 si 072 - se inscriu debitele si respectiv accesoriile din totalul obligatiilor de plata ce sunt esalonate sau amanate la plata;
- liniile 081 si 082 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare impozit in parte, sumele incasate in contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite in anul curent, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 091 si 092 se modifica lunar - se inscriu pentru fiecare impozit in parte, sumele incasate in contul debitelor din obligatii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 101 si 102 se modifica lunar, - se inscriu pentru fiecare impozit in parte, prin insumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;
- liniile 111 si 112 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare impozit in parte, sumele incasate in contul ratelor scadente in luna de raportare, conform esalonarilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;
- linia 113 se modifica lunar si se inscrie, pentru fiecare impozit in parte sumele platite in avans;
- liniile 121 si 122 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare impozit in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor de plata restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 131 si 132 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare impozit in parte soldul debitelor
respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor curente cumulat de la inceputul anului;
- liniile 141 si 142 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare impozit in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor restante la sfarsitul perioadei de raportare;
- coloanele 4 si 5 din rubrica "Obligatii de plata" se vor completa cu sumele pentru care contribuabilul a depus carerea de rambursare/restituire;
- coloanele 4 si 6 din rubrica Stingere obligatii" se vor completa cu sumele efectiv rambursate/restituite;

Corelatii in completarea formularului:

061=011-031+041-051 071 ≤ 061
062=012+020-032+042-052 072 ≤ 062
101=081+091 111 ≤ 101
102=082+092 112 ≤ 102
121=011-031-081 111 ≤ 071
122=012+020-032-082 112 ≤ 072
131=041-051-091
132=042-052-092
141=121+131
142=122+132

NOTA: In cazul nerespectarii esalonarii, in luna respectiva se opereaza modificarile in conformitate cu prevederile legale in vigoare referitoare la calculul accesoriilor.




MINISTERUL SITUATIA OBLIGATIILOR LA BUGETUL ASIGURARILOR SOCIALE Formular 02
FINANTELOR DE STAT SI A PLATILOR EFECTUATE IN CONTUL ACESTOR OBLIGATII -CONTRIBUABILI MIJLOCII-
PUBLICE
AGENTIA LA DATA DE: luna ..anul -fata-
NATIONALA
DE
ADMINISTRARE
FISCALA

DIRECTIA
DE MONITORI-
ZARE A
REALIZARII
CREANTELOR
BUGETARE

COD FISCAL ________
DENUMIRE
CONTRIBUABIL _______





-LEI-
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────┬───────┬─────┐
│ Denumire venit│Contri-│Contri-│Alte │Total│
│ │butia │butia │contri-│ │
│ │indivi-│de asi-│butii │ │
│ │duala │gurari │ │ │
│ │de asi-│sociale│ │ │
│ │gurari │datora-│ │ │
│ │sociale│ta de │ │ │
│ │retinu-│angaja-│ │ │
│ │ta de │tor │ │ │
│ │la asi │ │ │ │
│ │gurati │ │ │ │
│ ├───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├───────┬──────────────────────────────┬──────────────────────────────┬───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│Obliga-│Restante la data de 31.12 a │Debite │011│ │ │ │ │
│tii de │anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│plata │ │Accesorii aferente instituite │ │ │ │ │ │
│ │ │pana la 31 decembrie a anului │012│ │ │ │ │
│ │ │precedent │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┴──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent in- │020│ │ │ │ │
│ │stituite in anul curent │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┬──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Obligatii anulate in condi- │Debite │031│ │ │ │ │
│ │tiile legii din restante la ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │31.12 a anului precedent │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │
│ │ │din cele instituite in anul │032│ │ │ │ │
│ │ │curent │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Obligatii curente (cumulat de │Debite │041│ │ │ │ │
│ │la inceput de an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente obligati- │ │ │ │ │ │
│ │ │ilor curente │042│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Obligatii curente anulate │Debite │051│ │ │ │ │
│ │in conditiile legii ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente │052│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Total obligatii │Debite:011-031+041-051 │061│ │ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii:012+020-032+042-052 │062│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Din care esalonate sau amanate│Debite │071│ │ │ │ │
│ │la plata ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii │072│ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│Stinge-│Din obligatii restante la │Debite │081│ │ │ │ │
│re o- │31.12 a anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│bliga- │ │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │
│tii │ │cele instituite in anul │082│ │ │ │ │
│(Plati,│ │curent │ │ │ │ │ │
│compen-├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│sari, │Din obligatii curente │Debite │091│ │ │ │ │
│alte │(cumulat de la inceput an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│modali-│ │Accesorii aferente obligati- │ │ │ │ │ │
│tatii) │ │ilor curente │092│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Total stingeri │Debite:081+091 │101│ │ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii:082+092 │102│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Din care din sume esalonate │Debite │111│ │ │ │ │
│ │la plata ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii │112│ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Plati in avans │Debite │113│ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│Sold la│Obligatii restante la 31.12 a │Debite:011-031-091 │121│ │ │ │ │
│finele │anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│peri- │ │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │
│oadei │ │cele instituite in anul curent│122│ │ │ │ │
│de ra- │ │:012+020-032-082 │ │ │ │ │ │
│portare├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Obligatii curente (cumulat de │Debite:041-051-091 │131│ │ │ │ │
│ │la inceput de an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente:042-052-092│132│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Total obligatii │Debite:121+131 │141│ │ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii:122+132 │142│ │ │ │ │
└───────┴──────────────────────────────┴──────────────────────────────┴───┴───────┴───────┴───────┴─────┘
Director executiv, Intocmit,




Instructiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 si 012 raman nemodificate pana la finele anului de raportare. Se inscriu pentru fiecare contributie in parte, sumele reprezentand debitele restante respectiv accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situatia existenta la finele anului precedent anului de raportare. (din Situatia obligatiilor de plata si a incasarilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeaza valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061-linia 101 respectiv linia 062-linia102;
- linia 020 se modifica lunar - se inscriu pentru fiecare contributie in parte, accesoriile instituite in anul curent pana la finele lunii pentru obligatiile restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 031 si 032 - se inscriu sumele reprezentand debitele din restantele existente in sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv in anul curent, anulate in conditiile legii;
- liniile 041 si 042 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand debite aferente fiecarei luni respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare contributie in parte, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 051 si 052 se inscriu sumele reprezentand debitele respectiv accesoriile aferente din obligatii curente anulate in conditiile legii;
- liniile 061 si 062 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand, pentru fiecare contributie in parte, debite restante la 31.12 a anului precedent si debitele din obligatii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite in anul curent, mai putin obligatiile anulate in conditiile legii;
- liniile 071 si 072 - se inscriu debitele si respectiv accesoriile din totalul obligatiilor de plata ce sunt esalonate sau amanate la plata;
- liniile 081 si 082 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite in anul curent, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 091 si 092 se modifica lunar - se inscriu pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul debitelor din obligatii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 101 si 102 se modifica lunar, se inscriu pentru fiecare contributie in parte, prin insumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;
- liniile 111 si 112 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul ratelor scadente in luna de raportare, conform esalonarilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;
- linia 113 se modifica lunar si se inscrie, pentru fiecare contributie in parte sumele platite in avans;
- liniile 121 si 122 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor de plata restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 131 si 132 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor
respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor curente cumulat de la inceputul anului;
- liniile 141 si 142 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor restante la sfarsitul perioadei de raportare;

Corelatii in completarea formularului:

061=011-031+041-051 071 ≤ 061
062=012+020-032+042-052 072 ≤ 062
101=081+091 111 ≤ 101
102=082+092 112 ≤ 102
121=011-031-081 111 ≤ 071
122=012+020-032-082 112 ≤ 072
131=041-051-091
132=042-052-092
141=121+131
142=122+132

NOTA: In cazul nerespectarii esalonarii, in luna respectiva se opereaza modificarile in conformitate cu prevederile legale in vigoare referitoare la calculul accesoriilor.




MINISTERUL SITUATIA OBLIGATIILOR LA BUGETUL ASIGURARILOR SOCIALE Formular 03
FINANTELOR DE SANATATE SI A PLATILOR EFECTUATE IN CONTUL ACESTOR -CONTRIBUABILI MIJLOCII-
PUBLICE OBLIGATII
AGENTIA LA DATA DE: luna ..anul -fata-
NATIONALA
DE
ADMINISTRARE
FISCALA

DIRECTIA
DE MONITORI-
ZARE A
REALIZARII
CREANTELOR
BUGETARE

COD FISCAL ________
DENUMIRE
CONTRIBUABIL _______






-LEI-
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────┬───────┬─────┐
│ Denumire venit│Contri-│Contri-│Alte │Total│
│ │butia │butia │contri-│ │
│ │pentru │pentru │butii │ │
│ │asigu- │asigu- │ │ │
│ │rari │rari │ │ │
│ │sociale│sociale│ │ │
│ │de sa- │de sa- │ │ │
│ │natate │natate │ │ │
│ │datora-│retinu-│ │ │
│ │ta de │ta de │ │ │
│ │angaja-│la asi-│ │ │
│ │tor │gurati │ │ │
│ ├───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├───────┬──────────────────────────────┬──────────────────────────────┬───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│Obliga-│Restante la data de 31.12 a │Debite │011│ │ │ │ │
│tii de │anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│plata │ │Accesorii aferente instituite │ │ │ │ │ │
│ │ │pana la 31 decembrie a anului │012│ │ │ │ │
│ │ │precedent │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┴──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent in- │020│ │ │ │ │
│ │stituite in anul curent │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┬──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Obligatii anulate in condi- │Debite │031│ │ │ │ │
│ │tiile legii din restante la ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │31.12 a anului precedent │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │
│ │ │din cele instituite in anul │032│ │ │ │ │
│ │ │curent │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Obligatii curente (cumulat de │Debite │041│ │ │ │ │
│ │la inceput de an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente obligatii- │ │ │ │ │ │
│ │ │lor curente │042│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Obligatii curente anulate │Debite │051│ │ │ │ │
│ │in conditiile legii ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente │052│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Total obligatii │Debite:011-031+041-051 │061│ │ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii:012+020-032+042-052 │062│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Din care esalonate sau amanate│Debite │071│ │ │ │ │
│ │la plata ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii │072│ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│Stinge-│Din obligatii restante la │Debite │081│ │ │ │ │
│re o- │31.12 a anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│bliga- │ │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │
│tii │ │cele instituite in anul │082│ │ │ │ │
│(Plati,│ │curent │ │ │ │ │ │
│compen-├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│sari, │Din obligatii curente │Debite │091│ │ │ │ │
│alte │(cumulat de la inceput an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│modali-│ │Accesorii aferente obligati- │ │ │ │ │ │
│tatii) │ │ilor curente │092│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Total stingeri │Debite:081+091 │101│ │ │ │ │
│ │la plati ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii:082+092 │102│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Din care din sume esalonate │Debite │111│ │ │ │ │
│ │la plata ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii │112│ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Plati in avans │Debite │113│ │ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│Sold la│Obligatii restante la 31.12 a │Debite:011-031-081 │121│ │ │ │ │
│finele │anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│peri- │ │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │
│oadei │ │cele instituite in anul curent│122│ │ │ │ │
│de ra- │ │:012+020-032-082 │ │ │ │ │ │
│portare├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Obligatii curente (cumulat de │Debite:041-051-091 │131│ │ │ │ │
│ │la inceput de an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii aferente:042-052-092│132│ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │Total obligatii │Debite:121+131 │141│ │ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┼─────┤
│ │ │Accesorii:122+132 │142│ │ │ │ │
└───────┴──────────────────────────────┴──────────────────────────────┴───┴───────┴───────┴───────┴─────┘
Director executiv, Intocmit,




Instructiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 si 012 raman nemodificate pana la finele anului de raportare. Se inscriu pentru fiecare contributie in parte, sumele reprezentand debitele restante respectiv accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situatia existenta la finele anului precedent anului de raportare. (din Situatia obligatiilor de plata si a incasarilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeaza valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061-linia 101 respectiv linia 062-linia102;
- linia 020 se modifica lunar - se inscriu pentru fiecare contributie in parte, accesoriile instituite in anul curent pana la finele lunii pentru obligatiile restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 031 si 032 - se inscriu sumele reprezentand debitele din restantele existente in sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv in anul curent, anulate in conditiile legii;
- liniile 041 si 042 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand debite aferente fiecarei luni respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare impozit in parte, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 051 si 052 se inscriu sumele reprezentand debitele respectiv accesoriile aferente din obligatii curente anulate in conditiile legii;

- liniile 061 si 062 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand, pentru fiecare contributie in parte, debite restante la 31.12 a anului precedent si debitele din obligatii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite in anul curent, mai putin obligatiile anulate in conditiile legii;

- liniile 071 si 072 - se inscriu debitele si respectiv accesoriile din totalul obligatiilor la plata ce sunt esalonate sau amanate la plata;
- liniile 081 si 082 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite in anul curent, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 091 si 092 se modifica lunar - se inscriu pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul debitelor din obligatii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 101 si 102 se modifica lunar, se inscriu pentru fiecare contributie in parte, prin insumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;
- liniile 111 si 112 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul ratelor scadente in luna de raportare, conform esalonarilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;
- linia 113 se modifica lunar si se inscrie, pentru fiecare contributie in parte sumele platite in avans;
- liniile 121 si 122 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor de plata restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 131 si 132 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor
respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor curente cumulat de la inceputul anului;
- liniile 141 si 142 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor restante la sfarsitul perioadei de raportare;

Corelatii in completarea formularului:

061=011-031+041-051 071 ≤ 061
062=012+020-032+042-052 072 ≤ 062
101=081+091 111 ≤ 101
102=082+092 112 ≤ 102
121=011-031-081 111 ≤ 071
122=012+020-032-082 112 ≤ 072
131=041-051-091
132=042-052-092
141=121+131
142=122+132

NOTA: In cazul nerespectarii esalonarii, in luna respectiva se opereaza modificarile in conformitate cu prevederile legale in vigoare referitoare la calculul accesoriilor.




MINISTERUL SITUATIA OBLIGATIILOR LA BUGETUL ASIGURARILOR PENTRU Formular 04
FINANTELOR SOMAJ SI A PLATILOR EFECTUATE IN CONTUL ACESTOR OBLIGATII -CONTRIBUABILI MIJLOCII-
PUBLICE
AGENTIA LA DATA DE: luna ..anul -fata-
NATIONALA
DE
ADMINISTRARE
FISCALA

DIRECTIA
DE MONITORI-
ZARE A
REALIZARII
CREANTELOR
BUGETARE

COD FISCAL ________
DENUMIRE
CONTRIBUABIL _______





-LEI-
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────┬───────┐
│ Denumire venit│Contri-│Contri-│Total │
│ │butia │butia │ │
│ │indivi-│de asi-│ │
│ │duala │gurari │ │
│ │de asi-│pentru │ │
│ │gurari │somaj │ │
│ │pentru │datora-│ │
│ │somaj │ta de │ │
│ │retinu-│angaja-│ │
│ │ta de │tor │ │
│ │la asi-│ │ │
│ │gurati │ │ │
│ ├───────┼───────┼───────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │
├───────┬──────────────────────────────┬──────────────────────────────┬───┼───────┼───────┼───────┤
│Obliga-│Restante la data de 31.12 a │Debite │001│ │ │ │
│tii de │anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│plata │ │Accesorii aferente instituite │ │ │ │ │
│ │ │pana la 31 decembrie a anului │012│ │ │ │
│ │ │precedent │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┴──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent in- │020│ │ │ │
│ │stituite in anul curent │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┬──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Obligatii anulate in condi- │Debite │031│ │ │ │
│ │tiile legii din restante la ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │31.12 a anului precedent │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │
│ │ │din cele instituite in anul │032│ │ │ │
│ │ │curent │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Obligatii curente (cumulat de │Debite │041│ │ │ │
│ │la inceput de an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │Accesorii aferente obligatii- │ │ │ │ │
│ │ │lor curente │042│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Obligatii curente anulate │Debite │051│ │ │ │
│ │in conditiile legii ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │Accesorii aferente │052│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Total obligatii │Debite:011-031+041-051 │061│ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │Accesorii:012+020-032+042-052 │062│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Din care esalonate sau amanate│Debite │071│ │ │ │
│ │la plati ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │Accesorii │072│ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│Stinge-│Din obligatii restante la │Debite │081│ │ │ │
│re o- │31.12 a anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│bliga- │ │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │
│tii │ │cele instituite in anul │082│ │ │ │
│(Plati,│ │curent │ │ │ │ │
│compen-├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│sari, │Din obligatii curente │Debite │091│ │ │ │
│alte │(cumulat de la inceput an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│modali-│ │Accesorii aferente obligati- │ │ │ │ │
│tati │ │ilor curente │092│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Total stingeri │Debite:081+091 │101│ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │Accesorii:082+092 │102│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Din care din sume esalonate │Debite │111│ │ │ │
│ │la plata ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │Accesorii │112│ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Plati in avans │Debite │113│ │ │ │
├───────┼──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│Sold la│Obligatii restante la 31.12 a │Debite:011-031-081 │121│ │ │ │
│finele │anului precedent ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│peri- │ │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │
│oadei │ │cele instituite in anul curent│122│ │ │ │
│de ra- │ │:012+020-032-082 │ │ │ │ │
│portare├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Obligatii curente (cumulat de │Debite:041-051-091 │131│ │ │ │
│ │la inceput de an) ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │Accesorii aferente:042-052-092│132│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────┼──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │Total obligatii │Debite:121+131 │141│ │ │ │
│ │ ├──────────────────────────────┼───┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │Accesorii:122+132 │142│ │ │ │
└───────┴──────────────────────────────┴──────────────────────────────┴───┴───────┴───────┴───────┘
Director executiv, Intocmit,



Instructiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 si 012 raman nemodificate pana la finele anului de raportare. Se inscriu pentru fiecare contributie in parte, sumele reprezentand debitele restante respectiv accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situatia existenta la finele anului precedent anului de raportare. (din Situatia obligatiilor de plata si a incasarilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeaza valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061-linia 101 respectiv linia 062-linia102;
- linia 020 se modifica lunar - se inscriu pentru fiecare contributie in parte, accesoriile instituite in anul curent pana la finele lunii pentru obligatiile restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 031 si 032 - se inscriu sumele reprezentand debitele din restantele existente in sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv in anul curent, anulate in conditiile legii;
- liniile 041 si 042 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand debite aferente fiecarei luni respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare impozit in parte, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 051 si 052 se inscriu sumele reprezentand debitele respectiv accesoriile aferente din obligatii curente anulate in conditiile legii;
- liniile 061 si 062 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand, pentru fiecare contributie in parte, debite restante la 31.12 a anului precedent si debitele din obligatii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite in anul curent, mai putin obligatiile anulate in conditiile legii;
- liniile 071 si 072 - se inscriu debitele si respectiv accesoriile din totalul obligatiilor de plata ce sunt esalonate sau amanate la plata;
- liniile 081 si 082 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite in anul curent, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 091 si 092 se modifica lunar - se inscriu pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul debitelor din obligatii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la inceputul anului;
- liniile 101 si 102 se modifica lunar, se inscriu pentru fiecare contributie in parte, prin insumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;
- liniile 111 si 112 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte, sumele incasate in contul ratelor scadente in luna de raportare, conform esalonarilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;
- linia 113 se modifica lunar si se inscrie, pentru fiecare contributie in parte sumele platite in avans;
- liniile 121 si 122 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor de plata restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 131 si 132 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor
respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor curente cumulat de la inceputul anului;
- liniile 141 si 142 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contributie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor restante la sfarsitul perioadei de raportare;

Corelatii in completarea formularului:

061=011-031+041-051 071 ≤ 061
062=012+020-032+042-052 072 ≤ 062
101=081+091 111 ≤ 101
102=082+092 112 ≤ 102
121=011-031-081 111 ≤ 071
122=012+020-032-082 112 ≤ 072
131=041-051-091
132=042-052-092
141=121+131
142=122+132

NOTA: In cazul nerespectarii esalonarii, in luna respectiva se opereaza modificarile in conformitate cu prevederile legale in vigoare referitoare la calculul accesoriilor.


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016