Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.339 din 10 august 2005  privind modul de organizare si exploatare a infrastructurii portuare din Portul Tulcea - zona Faleza    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.339 din 10 august 2005 privind modul de organizare si exploatare a infrastructurii portuare din Portul Tulcea - zona Faleza

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 766 din 23 august 2005

În temeiul prevederilor art. 10 lit. n) şi ale <>art. 12 lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale art. 4, 5, 7 şi ale <>art. 10 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul naval, republicatã, precum şi ale <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Prezentul ordin stabileşte modul de organizare şi exploatare a infrastructurii portuare din Portul Tulcea - zona Falezã din municipiul Tulcea.
ART. 2
Portul Tulcea - zona Falezã, situat la km 71 al Dunãrii şi format din danele 1-48, a cãrui infrastructurã portuarã aparţine domeniului public al statului, este destinat în principal pentru:
a) derularea transportului de pasageri între localitãţile din Delta Dunãrii - transport subvenţionat;
b) asigurarea facilitãţilor portuare pentru navele turistice de croazierã;
c) asigurarea facilitãţilor pentru navele care efectueazã activitãţi de agrement organizat;
d) staţionarea navelor care asigurã întreţinerea şi semnalizarea şenalului navigabil al Dunãrii şi al bazinelor portuare;
e) staţionarea navelor care asigurã diverse servicii de utilitate publicã pentru populaţia din Delta Dunãrii.
ART. 3
Zona Falezã a Portului Tulcea se organizeazã şi va fi exploatatã dupã cum urmeazã:
a) danele 1-8 şi danele 45-48 - pontoane pentru deservirea navelor de servitute şi servicii utilitare;
b) dana 9 - ponton Cãpitãnia Tulcea;
c) danele 10-11 - pontoane aparţinând sau utilizate de Compania Naţionalã "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi;
d) danele 12-15 - pontoane destinate pentru navele care efectueazã transportul subvenţionat al pasagerilor în Delta Dunãrii;
e) dana 17 - ponton aparţinând Regiei Autonome "Administraţia Fluvialã a Dunãrii de Jos" Galaţi;
f) dana 20 - ponton aparţinând Administraţiei Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunãrii";
g) dana 21 - ponton aparţinând Direcţiei de Sãnãtate Publicã Tulcea;
h) dana 29 - ponton pentru navele care efectueazã transportul public de persoane între municipiul Tulcea şi localitatea Tudor Vladimirescu;
i) danele 26-28 şi 30-31 nu se alocã din motive de siguranţã a navigaţiei;
j) danele 32-39 - pontoane pentru nave de agrement;
k) danele 16-19, 22-25 şi 40-44 - pontoane cu o lungime de peste 30 m, care pot asigura acostarea în condiţii de siguranţã a navelor turistice de croazierã;
l) pontoanele care întrunesc condiţiile de lungime conform lit. k) şi care nu se aflã în prezent în aceste dane sau care nu se aflã în danele stabilite prin prezentul ordin vor fi repoziţionate prin grija Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi şi Cãpitãniei Portului Tulcea.
ART. 4
(1) Alocarea danelor pentru acostarea pontoanelor se face pe bazã de contract între Compania Naţionalã "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi şi proprietarii respectivelor pontoane.
(2) Contractele aflate în derulare la data prezentului ordin rãmân în vigoare, dacã pontoanele care fac obiectul contractului se încadreazã în prevederile art. 3, chiar dacã respectivele pontoane urmeazã sã fie acostate în alte dane decât cele unde se aflã în prezent.
ART. 5
Acostarea altor pontoane în spaţiile libere dintre pontoanele prevãzute la art. 3 este interzisã.
ART. 6
(1) În perioada aprilie-octombrie proprietarii pontoanelor care au contracte cu operatorii navelor de croazierã aflate în danele 10-11, 16-19, 22-25 şi 40-44 sunt obligaţi sã permitã acostarea cu prioritate a navelor de croazierã.
(2) În perioada aprilie-octombrie, la pontoanele prevãzute la alin. (1), ai cãror proprietari nu au contracte cu operatorii navelor de croazierã, vor staţiona numai nave destinate turismului local în zona Deltei Dunãrii.
(3) Navele prevãzute la alin. (2) vor fi acostate în aşa fel încât sã nu stânjeneascã navele de croazierã în timpul manevrelor şi pe timpul staţionãrii.
ART. 7
(1) Proprietarii navelor turistice de croazierã sau operatorii acestor nave sunt obligaţi sã informeze Cãpitãnia Portului Tulcea despre data şi ora sosirii, respectiv plecãrii fiecãrei nave, cu cel puţin 24 de ore înainte.
(2) Cãpitãnia Portului Tulcea va urmãri ca pontoanele unde urmeazã sã acosteze navele de croazierã sã fie libere pentru a permite acostarea în condiţii de siguranţã a acestora.
(3) Sosirea, plecarea şi staţionarea navelor de croazierã, precum şi alocarea pontoanelor pentru aceste nave vor fi analizate în şedinţele zilnice ale Comisiei de coordonare a mişcãrii navelor maritime şi fluviale în porturile Galaţi şi Tulcea.
ART. 8
(1) În perioada aprilie-octombrie pontoanele-dormitor care efectueazã excursii în Delta Dunãrii vor putea acosta la pontoanele din zona Falezã Tulcea numai pe timpul ambarcãrii şi debarcãrii turiştilor. În restul timpului, pontoanele-dormitor vor staţiona în afara portului, în danele sau zonele stabilite de Cãpitãnia Portului Tulcea.
(2) În cazuri deosebite, Cãpitãnia Portului Tulcea poate aproba staţionarea pontoanelor-dormitor pentru perioade mai mari de timp.
ART. 9
(1) În perioada aprilie-octombrie, la pontoanele aflate în alte dane decât cele prevãzute la art. 6 pot staţiona orice fel de nave, cu condiţia ca aceste nave sã nu stânjeneascã manevrele de sosire-plecare şi staţionarea navelor de croazierã.
(2) În perioada octombrie-aprilie, la pontoanele aflate în zona Falezã Tulcea pot staţiona orice fel de nave.
ART. 10
Autoritatea Navalã Românã, prin Cãpitãnia Portului Tulcea, şi Compania Naţionalã "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi vor duce la îndeplinire prezentul ordin.
ART. 11
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre

Bucureşti, 10 august 2005.
Nr. 1.339.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016