Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN  nr. 1.288 din 1 februarie 2017  privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale de Integritate, aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Integritate nr. 7.962/2016    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.288 din 1 februarie 2017 privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale de Integritate, aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Integritate nr. 7.962/2016

EMITENT: Agenţia Naţională de Integritate
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 201 din 23 martie 2017
    Având în vedere >prevederile art. 16 alin. (4) din Legea nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 28 alin. (1) lit. i) din Legea nr. 144/2007, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale de Integritate emite prezentul ordin.
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale de Integritate, aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Integritate nr. 7.962/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 429 din 8 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 15 punctul 1, litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "c) Direcţia generală economică, cu următoarele structuri funcţionale:
    – Serviciul financiar şi contabilitate;
    – Compartimentul contabilitate;
    – Serviciul achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ;
    – Biroul achiziţii publice, investiţii şi gestionarea patrimoniului;
    – Compartimentul administrativ."

    2. La articolul 88, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) În structura D.G.E. sunt incluse Serviciul financiar şi contabilitate, în cadrul căruia funcţionează Compartimentul contabilitate, precum şi Serviciul achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ, cu următoarele structuri: Biroul achiziţii publice, investiţii şi gestionarea patrimoniului şi Compartimentul administrativ."

    3. După articolul 92 se introduc patrunoiarticole, articolele 92^1-92^4, cu următorul cuprins:
    "ART. 92^1
    (1) Serviciul achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ se organizează şi funcţionează potrivit prezentului regulament.
    (2) Regulamentul se aplică tuturor activităţilor desfăşurate la nivelul Serviciului achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ de către personalul său, fără excepţie.
    (3) Regulamentul se completează cu actele normative reglementând organizarea şi funcţionarea Agenţiei, precum şi cu celelalte acte normative în vigoare cu incidenţă asupra activităţii Serviciului achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ şi a personalului său.
    ART. 92^2
    Serviciul achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ este compartimentul de specialitate al Agenţiei care îndeplineşte atribuţii privind programarea şi executarea investiţiilor publice, programarea, efectuarea şi raportarea achiziţiilor publice, gestionarea patrimoniului, administrarea sediului administrativ şi a parcului auto.
    ART. 92^3
    Atribuţiile Serviciului achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ sunt următoarele:
    a) asigură elaborarea şi aprobarea/reaprobarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii noi, a documentaţiilor de avizare a lucrărilor de intervenţii, respectiv a notelor de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente celorlalte categorii de investiţii incluse la poziţia C « Alte cheltuieli de investiţii» ;
    b) asigură întocmirea proiectului programului de investiţii publice, anexă la bugetul Agenţiei;
    c) asigură executarea cheltuielilor de investiţii aprobate prin programul de investiţii publice, precum şi întocmirea propunerilor de modificare/actualizare a acestuia, în vederea aprobării de către Ministerul Finanţelor Publice, respectiv a includerii lor în legile de rectificare bugetară;
    d) asigură întocmirea dărilor de seamă statistice privind investiţiile nete, pe surse de finanţare şi elemente de structură, şi transmiterea acestora la Direcţia Regională de Statistică a Municipiului Bucureşti, la termenele solicitate;
    e) asigură realizarea atribuţiilor principale prevăzute de lege privind efectuarea achiziţiilor publice;
    f) asigură activitatea de gestiune, respectiv primirea, darea în consum/folosinţă şi evidenţa, în conformitate cu legislaţia în vigoare, a bunurilor din magazia instituţiei, precum şi depozitarea şi păstrarea lor în condiţii corespunzătoare;
    g) asigură identificarea bunurilor de natura obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe din patrimoniul Agenţiei, prin codificarea cu etichete cod bare a acestora;
    h) urmăreşte derularea contractelor de utilităţi şi a contractelor de prestări de servicii cu caracter administrativ, de întreţinere, revizii şi reparaţii;
    i) întocmeşte referate de necesitate pentru bunurile, lucrările şi serviciile necesare activităţii serviciului;
    j) face propuneri de casare, disponibilizare şi valorificare a bunurilor uzate fizic sau moral din patrimoniul Agenţiei, pe care le administrează;
    k) furnizează datele necesare pentru elaborarea programului anual al achiziţiilor publice, pe baza necesităţilor identificate la nivelul propriu;
    l) ţine evidenţa parcului auto al Agenţiei, asigură întreţinerea, exploatarea şi repararea acestuia, precum şi aplicarea prevederilor legale în vigoare care reglementează activitatea de transporturi auto;
    m) avizează foile de parcurs şi întocmeşte foile de activitate zilnică, pentru fiecare autoturism din dotarea parcului auto al Agenţiei, precum şi situaţiile lunare privind consumurile de carburanţi, pe care le transmite la Serviciul financiar şi contabilitate, în vederea înregistrării lor;
    n) asigură încheierea poliţelor de asigurare, obligatorii şi CASCO, pentru toate autoturismele din parcul auto, precum şi respectarea clauzelor din contractele de asigurări;
    o) asigură efectuarea procedurilor de înmatriculare/radiere a autoturismelor din dotarea parcului auto al Agenţiei şi face propuneri de disponibilizare, casare şi valorificare a acestora, în condiţiile legii;
    p) asigură menţinerea stării de curăţenie a sediului administrativ, prin respectarea normelor igienico-sanitare;
    q) asigură elaborarea şi actualizarea planului de intervenţie în vederea prevenirii şi stingerii incendiilor pentru toate zonele de lucru din cadrul sediului Agenţiei;
    r) controlează şi urmăreşte modul în care se aplică şi se respectă, de către toţi angajaţii Agenţiei, reglementările Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare, prevederile Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispoziţiilor generale privind instruirea salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 18 lit. d) din Dispoziţiile generale de apărare împotriva incendiilor la spaţii şi construcţii pentru birouri, aprobate prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 262/2010, ale Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, şi ale Legii nr. 481/2004 privind protecţia civilă, republicată, cu modificările ulterioare;
    s) asigură şi coordonează instruirea salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă, participă la elaborarea documentelor şi aplicarea concepţiei de apărare împotriva incendiilor;
    t) colaborează cu reprezentanţii autorităţilor publice centrale şi locale cu atribuţii pentru apărarea împotriva incendiilor, situaţiilor de urgenţă, apărare civilă;
    u) asigură elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor de: construire/ extindere, toaletare şi defrişare arbori, ISU etc.;
    v) elaborează proceduri operaţionale pentru activităţile specifice serviciului;
    w) asigură păstrarea şi arhivarea documentelor specifice serviciului, în conformitate cu legislaţia în vigoare şi procedurile interne;
    x) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de către conducerea Agenţiei şi de către directorul direcţiei generale.
    ART. 92^4
    (1) Celelalte compartimente ale Agenţiei au obligaţia de a sprijini activitatea Serviciului achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ în domeniul achiziţiilor publice, în funcţie de specificul şi complexitatea obiectului achiziţiei.
    (2) În sensul alin (1), sprijinirea activităţii Serviciului achiziţii publice, investiţii, gestionarea patrimoniului şi administrativ în domeniul achiziţiilor publice se realizează, fără a se limita la acestea, după cum urmează:
    a) transmiterea referatelor de necesitate care cuprind necesităţile de produse, servicii şi lucrări, valoarea estimată a acestora, precum şi informaţiile de care dispun, potrivit competenţelor, necesare pentru elaborarea strategiei de contractare a respectivelor contracte/acorduri-cadru;
    b) transmiterea, dacă este cazul, a specificaţiilor tehnice aşa cum sunt acestea prevăzute la art. 155 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare;
    c) în funcţie de natura şi complexitatea necesităţilor identificate în referatele prevăzute la lit. a), transmiterea de informaţii cu privire la preţul unitar/total actualizat al respectivelor necesităţi, în urma unei cercetări a pieţei sau pe bază istorică;
    d) informarea cu privire la fondurile alocate pentru fiecare destinaţie, precum şi poziţia bugetară a acestora;
    e) informarea justificată cu privire la eventualele modificări intervenite în execuţia contractelor/acordurilor-cadru, care cuprinde cauza, motivele şi oportunitatea modificărilor propuse;
    f) transmiterea documentului constatator privind modul de îndeplinire a clauzelor contractuale."

    4. Articolul 94 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 94
    Biroul achiziţii publice, investiţii şi gestionarea patrimoniului este compartimentul de specialitate al Agenţiei care îndeplineşte atribuţii privind programarea şi executarea investiţiilor publice, programarea, efectuarea şi raportarea achiziţiilor publice, gestionarea patrimoniului."

    5. Articolul 95 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 95
    Atribuţiile Biroului achiziţii publice, investiţii şi gestionarea patrimoniului sunt următoarele:
    a) elaborează sau, după caz, coordonează activitatea de elaborare şi aprobare/reaprobare a documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii noi, a documentaţiilor de avizare a lucrărilor de intervenţii, respectiv a notelor de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente categoriilor de investiţii incluse la poziţia C « Alte cheltuieli de investiţii» , pe baza necesităţilor transmise de compartimentele de specialitate;
    b) întocmeşte formularele de fundamentare a propunerilor de cheltuieli privind investiţiile publice, în vederea întocmirii proiectului programului de investiţii publice, anexă la bugetul Agenţiei;
    c) întocmeşte/actualizează listele de investiţii pentru obiectivele/proiectele de investiţii noi, lucrări de intervenţii şi pentru cheltuielile de investiţii incluse la poziţia C « Alte cheltuieli de investiţii» , aprobate prin programul de investiţii publice, anexă la bugetul Agenţiei;
    d) execută cheltuielile de investiţii aprobate prin programul de investiţii publice şi face propuneri de modificare/actualizare a acestuia, în funcţie de necesităţi, pe care le transmite la Ministerul Finanţelor Publice în vederea aprobării, respectiv a includerii lor în legile de rectificare bugetară;
    e) întocmeşte dările de seamă statistice privind investiţiile nete pe surse de finanţare şi elemente de structură şi le transmite la Direcţia Regională de Statistică a Municipiului Bucureşti, la termenele solicitate;
    f) întreprinde demersurile necesare pentru înregistrarea/ reînnoirea/recuperarea înregistrării Agenţiei, în calitate de autoritate contractantă, în SEAP sau recuperarea certificatului digital, dacă este cazul;
    g) elaborează şi, după caz, actualizează, pe baza necesităţilor transmise de celelalte compartimente ale Agenţiei, strategia anuală a achiziţiilor publice şi programul anual al achiziţiilor publice;
    h) elaborează sau, după caz, coordonează activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire şi a documentelor-suport, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs, pe baza necesităţilor transmise de compartimentele de specialitate;
    i) îndeplineşte obligaţiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de lege;
    j) aplică şi finalizează procedurile de atribuire;
    k) întocmeşte proiectul de ordin privind constituirea comisiei de evaluare a ofertelor şi asigură avizarea şi aprobarea acestuia;
    l) realizează achiziţiile directe;
    m) constituie şi păstrează dosarul achiziţiei publice;
    n) participă în comisiile de evaluare a ofertelor pentru atribuirea contractelor de achiziţii publice, constituite prin ordin al preşedintelui Agenţiei;
    o) întocmeşte proiectul contractului de achiziţie publică şi asigură semnarea acestuia de către persoanele cu competenţe de avizare şi aprobare din cadrul Agenţiei şi de către operatorii economici implicaţi;
    p) ţine evidenţa contractelor de achiziţie publică/acorduri-cadru atribuite prin procedură şi prin cumpărare directă şi întocmeşte raportările/notificările privitoare la achiziţiile publice, conform legii;
    q) elaborează proceduri operaţionale pentru activităţile specifice biroului;
    r) efectuează primirea şi recepţia bunurilor de natura materialelor şi a obiectelor de inventar care intră în gestiunea Agenţiei, în prezenţa comisiei de recepţie constituite în condiţiile legii;
    s) efectuează eliberarea, darea în consum/folosinţă a bunurilor din magazia instituţiei, pe baza solicitărilor primite de la compartimentele de specialitate;
    t) întocmeşte, în conformitate cu legislaţia în vigoare, documentele specifice referitoare la primirea, păstrarea, eliberarea, darea în consum/folosinţă a bunurilor din magazia instituţiei (note de recepţie şi constatare diferenţe, fişe de magazie, bonuri de consum, bonuri de mişcare etc.);
    u) efectuează codificarea cu etichete cod bare a bunurilor de natura obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe din patrimoniul Agenţiei;
    v) depozitează şi păstrează în condiţii corespunzătoare bunurile din magazie."

    6. Articolul 96 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 96
    Compartimentul administrativ este compartimentul de specialitate al Agenţiei care îndeplineşte atribuţii privind administrarea parcului auto şi a sediului administrativ, concretizate astfel:
    a) asigură întreţinerea, exploatarea şi repararea autoturismelor din dotarea parcului auto, precum şi aplicarea prevederilor legale în vigoare care reglementează activitatea de transporturi auto;
    b) întocmeşte foile de parcurs pentru fiecare autoturism din dotarea parcului auto al Agenţiei;
    c) face solicitări de aprovizionare cu anvelope auto, acumulatori auto, accesorii auto, precum şi de efectuare de operaţii de întreţinere şi reparaţii, necesare bunei funcţionări a autoturismelor;
    d) înştiinţează în timp util despre termenele de expirare a poliţelor de asigurare, obligatorii şi CASCO, pentru toate autoturismele din parcul auto în vederea reînnoirii acestora;
    e) asigură starea de curăţenie şi imagine a tuturor autovehiculelor instituţiei, precum şi eliberarea de orice obstacol, inclusiv zăpadă, a parcării şi a căilor de acces în curtea instituţiei;
    f) răspunde de buna exploatare a autoturismelor şi de menţinerea în stare perfectă de funcţionare a acestora;
    g) asigură starea de curăţenie a sediului administrativ şi a dependinţelor Agenţiei Naţionale de Integritate, prin respectarea normelor igienico-sanitare;
    h) efectuează curăţenia în condiţii corespunzătoare a sediului administrativ;
    i) păstrează în bune condiţii materialele de curăţenie care iau fost repartizate în vederea efectuării curăţeniei în sediul administrativ;
    j) colectează selectiv deşeurile în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate şi transportă pe circuitul stabilit gunoiul şi reziduurile de orice fel în condiţii corespunzătoare, răspunde de depunerea lor corectă în saci/recipiente/europubele."

    7. La articolul 99 alineatul (2), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "c) împreună cu D.G.E. fundamentează propunerile privind cheltuielile de personal, în vederea elaborării proiectului bugetului de stat şi al bugetului rectificat;"

    8. La articolul 100 alineatul (2), litera z) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "z) verifică, centralizează şi transmite D.G.E. pontajele primite de la structurile Agenţiei;"

    9. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi se aduce la cunoştinţa salariaţilor prin grija Serviciului resurse umane şi a conducătorilor compartimentelor din cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Integritate,
                    Bogdan Stan


    Bucureşti, 1 februarie 2017.
    Nr. 1.288.
ANEXĂ
    (Anexa la regulament)

    

                                                       Număr de posturi = 200, inclusiv demnitarii

                  ┌────────────────────────────────────────────────────────────┐
                  │STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A AGENŢIEI NAŢIONALE DE INTEGRITATE│
                  └────────────────────────────────────────────────────────────┘

                                               ┌────────────┐
                       ┌───────────────────────┤ PREŞEDINTE │
                       │ └─────┬──────┘
                       │ ┌────────────┐ │ ┌───────────────┐
                       │ │ CABINET │ │ │COMPARTIMENTUL │
                       │ │ PREŞEDINTE ├───────┼────────┤ AUDIT │
                       │ │ │ │ │ PUBLIC INTERN │
                       │ └────────────┘ │ └───────────────┘
                       │ │ ┌───────────────┐
                       │ │ │ COMPARTIMENTUL│
                       │ ├────────┤ INFORMAŢII │
                       │ │ │ CLASIFICATE │
                       │ │ └───────────────┘
                       │ ┌────────┴───────┐
                       │ │ VICEPREŞEDINTE │
                       │ └────────┬───────┘
                       │ │
                       │ ┌────────┴─────────┐
                       │ │ SECRETAR GENERAL │
                       │ └─────────┬────────┘
                       │ │ ┌────────────────────────┐
                       │ ├─────────┤SERVICIUL DE TEHNOLOGIA │
                       │ │ │ INFORMAŢIEI │
                       │ │ └────────────────────────┘
                       │ │ ┌───────────────────────┐
                       │ ├─────────┤ REGISTRATURA GENERALĂ │
                       │ │ │ ŞI ARHIVĂ │
                       │ │ └───────────────────────┘
                       │ └────────────────┐
                       │ │
        ┌──────────────┴────────────────────┐ ┌───┴───────────────┐
     ┌──┴───────────────────┐ ┌─────────┴────────┐ │ │
     │ INSPECŢIA │ │ DIRECŢIA GENERALĂ│ ┌───────┴─────┐ ┌─────┴───────┐
     │ DE INTEGRITATE*) │ │ JURIDICĂ, RELAŢII│ │ DIRECŢIA │ │ │
     └──┬───────────────────┘ │ PUBLICE ŞI │ │ GENERALĂ │ │ SERVICIUL │
     ┌──┴───────────────────┐ │ COMUNICARE │ │ ECONOMICĂ │ │RESURSE UMANE│
     │ INSPECŢIA │ │ │ │ │ │ │
     │ DE INTEGRITATE**) │ └─┬────────────────┘ └──┬──────────┘ └─────┬───────┘
     └──┬───────────────────┘ │ │ │
        │ │ ┌────────────┐ │ ┌───────────────┐ │ ┌──────────────┐
        │ ┌───────────────────┐ │ │ SERVICIUL │ ├──┤ SERVICIUL │ ├─┤BIROUL RESURSE│
        │ │SERVICIUL INSPECŢIE│ ├──┤ AVIZARE ŞI │ │ │ FINANCIAR ŞI │ │ │ UMANE │
        ├─┤ DE INTEGRITATE 1 │ │ │ LEGISLAŢIE │ │ │ CONTABILITATE │ │ └──────────────┘
        │ └───────────────────┘ │ └────────────┘ │ └─┬─────────────┘ │
        │ ┌───────────────────┐ │ │ │ ┌───────────┐ │ ┌──────────────┐
        │ │SERVICIUL INSPECŢIE│ │ ┌─────────────┐ │ │ │ COMPARTI- │ │ │COMPARTIMENTUL│
        ├─┤ DE INTEGRITATE 2 │ ├──┤ SERVICIUL │ │ └──┤ MENTUL │ └─┤ PROTECŢIA │
        │ └───────────────────┘ │ │ CONTENCIOS │ │ │ CONTABILI-│ │ MUNCII │
        │ ┌───────────────────┐ │ └─────────────┘ │ │ TATE │ └──────────────┘
        │ │SERVICIUL INSPECŢIE│ │ │ └───────────┘
        ├─┤ DE INTEGRITATE 3 │ │ ┌───────────────┐ │ ┌─────────────────────────┐
        │ └───────────────────┘ │ │ DIRECŢIA │ └─┤ SERVICIUL ACHIZIŢII │
        │ ┌───────────────────┐ └──┤ COMUNICARE, │ │ PUBLICE, INVESTIŢII, │
        │ │SERVICIUL INSPECŢIE│ │RELAŢII PUBLICE│ │GESTIONAREA PATRIMONIULUI│
        ├─┤ DE INTEGRITATE 4 │ │ ŞI STRATEGIE │ │ ŞI ADMINISTRATIV │
        │ └───────────────────┘ └───────────────┘ └──┬──────────────────────┘
        │ ┌───────────────────┐ │ ┌───────────────────┐
        │ │SERVICIUL INSPECŢIE│ ├──┤ BIROUL ACHIZIŢII │
        ├─┤ DE INTEGRITATE 5 │ │ │PUBLICE, INVESTIŢII│
        │ └───────────────────┘ │ │ ŞI GESTIONAREA │
        │ ┌───────────────────┐ │ │ PATRIMONIULUI │
        │ │SERVICIUL ANALIZĂ │ │ └───────────────────┘
        └─┤ ŞI PREVENŢIE │ │ ┌───────────────┐
          └───────────────────┘ └──┤COMPARTIMENTUL │
                                                                      │ ADMINISTRATIV │
                                                                      └───────────────┘


──────────
    *) Funcţionează la nivel de direcţie generală.
    **) Funcţionează la nivel de direcţie.
──────────
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016