Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.276/C din 21 mai 2007  pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de consilieri pentru afaceri europene din Ministerul Justitiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.276/C din 21 mai 2007 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de consilieri pentru afaceri europene din Ministerul Justitiei

EMITENT: MINISTERUL JUSTITIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 360 din 28 mai 2007

Având în vedere dispoziţiile <>art. 1 pct. 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 106/2006 pentru modificarea şi completarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 19/2003 privind organizarea şi funcţionarea Corpului consilierilor de integrare, aprobatã prin <>Legea nr. 103/2007 ;
în conformitate cu prevederile <>art. 6 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul justiţiei emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Regulamentul privind organizarea şi desfãşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de consilieri pentru afaceri europene din Ministerul Justiţiei, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 3
Direcţia resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii va aduce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Ministrul justiţiei,
Tudor-Alexandru Chiuariu

Bucureşti, 21 mai 2007.
Nr. 1.276/C.


ANEXA

REGULAMENT
privind organizarea şi desfãşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de consilieri pentru afaceri europene din Ministerul Justiţiei

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Poate ocupa funcţia de consilier pentru afaceri europene, reglementatã de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 19/2003 privind organizarea şi funcţionarea Corpului consilierilor de integrare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, persoana care îndeplineşte urmãtoarele condiţii:
a) este cetãţean român cu domiciliul în România;
b) are capacitatea deplinã de exerciţiu;
c) este licenţiatã în drept;
d) nu are antecedente penale;
e) este aptã, din punct de vedere medical, pentru exercitarea funcţiei;
f) a promovat concursul organizat potrivit prezentului regulament.
ART. 2
(1) Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta:
a) copie a actului de identitate;
b) copie a certificatului de cãsãtorie, în cazul în care numele de pe actul sau actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;
c) copie a actului doveditor al studiilor urmate şi a altor acte care atestã efectuarea specializãrilor cerute în anunţul de concurs;
d) curriculum vitae;
e) copie a carnetului de muncã, dacã este cazul;
f) adeverinţã medicalã care sã ateste cã sunt apţi pentru exercitarea funcţiei;
g) declaraţie pe propria rãspundere privind lipsa antecedentelor penale şi conformitatea cu originalul a copiilor actelor cerute la lit. a), b), c) şi e);
h) dovada achitãrii taxei de înscriere la concurs.
(2) În momentul angajãrii, candidaţii declaraţi admişi îşi completeazã dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi prezintã originalul documentelor depuse în copie la dosarul de înscriere pentru verificarea conformitãţii acestor copii cu originalul.
(3) Cuantumul taxei de concurs se stabileşte de cãtre ministrul justiţiei prin ordin, astfel încât sã acopere costurile necesare organizãrii şi desfãşurãrii concursului.

CAP. II
Organizarea şi desfãşurarea concursului

ART. 3
(1) Concursul constã în susţinerea unei probe scrise pentru verificarea cunoştinţelor teoretice de specialitate şi de limbã strãinã şi a unui interviu.
(2) Atât tematica şi bibliografia pentru proba scrisã şi pentru interviu, cât şi limba strãinã necesarã pentru ocuparea posturilor se propun de cãtre conducãtorii compartimentelor în care existã posturi vacante scoase la concurs, în acord cu specificaţiile generale ale posturilor vacante, şi se prezintã spre aprobare ministrului justiţiei de cãtre Direcţia resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii.
ART. 4
(1) Data şi locul susţinerii concursului, tematica, bibliografia, limba strãinã necesarã pentru ocuparea posturilor vacante, numãrul posturilor vacante, condiţiile şi cerinţele specifice pentru ocuparea fiecãrui post, prezentarea generalã a postului, regulamentul şi probele de concurs, datele de contact, actele necesare pentru depunerea dosarului de înscriere, termenul limitã pentru depunerea actelor de înscriere la concurs şi cuantumul taxei de concurs se aduc la cunoştinţã celor interesaţi, prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a instituţiei, cu cel puţin 30/45 de zile înainte de data fixatã pentru susţinerea primei probe a concursului.
(2) În situaţia în care se modificã data sau locul desfãşurãrii concursului, se va publica un nou anunţ prin mijloacele prevãzute la alin. (1), cu cel puţin 5 zile înainte de data susţinerii primei probe de concurs.
ART. 5
(1) În funcţie de specificul posturilor scoase la concurs, ministrul justiţiei stabileşte prin ordin comisia sau comisiile de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor.
(2) Prin nota de aprobare a organizãrii concursului se desemneazã şi persoanele din cadrul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii responsabile pentru organizarea şi desfãşurarea concursului.
(3) Fiecare comisie are în componenţa sa un preşedinte, membri şi un secretar. Din comisia sau comisiile de concurs fac parte şi persoane din cadrul compartimentului în care existã postul sau posturile vacante scoase la concurs.
(4) Preşedintele fiecãrei comisii de concurs este şeful compartimentului în care existã posturile vacante scoase la concurs sau o altã persoanã desemnatã prin ordin al ministrului justiţiei.
(5) Secretariatul fiecãrei comisii este asigurat de o persoanã din cadrul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii.
(6) Preşedinţii comisiei sau comisiilor de concurs şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor stabilesc responsabilitãţile şi termenele de realizare a acestora pentru fiecare membru al comisiei în activitatea de recrutare şi selecţie.
(7) Comisia sau comisiile de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie cu minimum 7 zile lucrãtoare înainte de desfãşurarea primei probe de concurs.
(8) Din comisia sau comisiile de concurs sau din comisia de soluţionare a contestaţiilor nu pot face parte acele persoane care sunt soţi, rude sau afini pânã la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs. Situaţia de incompatibilitate poate fi sesizatã de persoana în cauzã, de oricare dintre candidaţi, de orice angajat al Ministerului Justiţiei sau de cãtre oricare altã persoanã interesatã.
(9) O persoanã nu poate fi membru decât al uneia dintre comisiile menţionate la alin. (1), în cadrul aceluiaşi concurs. Aceastã dispoziţie nu se aplicã şi pentru secretarii acestor comisii.
(10) Fiecare membru al comisiei de concurs sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor semneazã dupã numirea ca membru o declaraţie pe propria rãspundere, în care precizeazã cã:
a) nu se aflã în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevãzute la alin. (8);
b) va respecta secretul şi confidenţialitatea lucrãrilor comisiei şi ale variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.
(11) Membrii comisiei sau comisiilor de concurs şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor, precum şi persoanele responsabile de organizarea şi desfãşurarea concursului sunt retribuite pentru munca depusã, în condiţiile <>Hotãrârii Guvernului nr. 257/2005 privind înfiinţarea pe lângã Ministerul Justiţiei a unei activitãţi finanţate integral din venituri proprii.
ART. 6
(1) Comisia sau comisiile de concurs au urmãtoarele atribuţii principale:
a) analizeazã îndeplinirea de cãtre candidaţi a condiţiilor menţionate în anunţul de concurs, verificã cererile de înscriere şi actele depuse la dosarul candidatului, conform art. 2 alin. (1), şi resping cererile de înscriere ale candidaţilor care nu îndeplinesc toate condiţiile pentru a putea participa la concurs;
b) elaboreazã subiectele pentru proba scrisã şi corecteazã lucrãrile scrise;
c) stabilesc planul interviului şi realizeazã interviul;
d) stabilesc baremele de notare aferente probei scrise şi probei interviului;
e) noteazã pentru fiecare candidat fiecare probã a concursului;
f) recorecteazã şi stabilesc nota finalã acordatã la fiecare probã a concursului, dacã existã o diferenţã în notare mai mare de douã puncte între corectori;
g) transmit în scris Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii, prin secretariatul comisiei, rezultatele concursului, pentru a fi comunicate candidaţilor.
(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are urmãtoarele atribuţii principale:
a) soluţioneazã contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificãrii dosarelor de înscriere ale acestora;
b) soluţioneazã contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea fiecãrei probe a concursului;
c) transmite, prin secretariatul comisiei, Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii rezultatele contestaţiilor, pentru a fi comunicate candidaţilor.
(3) Persoanele responsabile pentru organizarea concursului au, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) îndeplinesc atribuţiile specifice în legãturã cu organizarea şi desfãşurarea concursului;
b) asigurã afişarea rezultatelor verificãrii dosarelor candidaţilor;
c) asigurã afişarea rezultatelor probelor de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului;
d) îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfãşurare a concursului.
(4) Secretariatul fiecãreia dintre comisiile menţionate la alin. (1) şi (2) are urmãtoarele atribuţii principale:
a) întocmeşte, redacteazã şi semneazã alãturi de comisie întreaga documentaţie privind activitatea specificã a acesteia, inclusiv procesele-verbale ale fiecãrei sesiuni de lucru a comisiei;
b) asigurã transmiterea rezultatelor concursului Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii, pentru a fi comunicate candidaţilor;
c) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfãşurare a concursului.
ART. 7
(1) Cererea de înscriere şi actele prevãzute la art. 2 alin. (1) se depun cu cel puţin 7 zile lucrãtoare înainte de data fixatã pentru susţinerea primei probe a concursului la secretariatul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii din cadrul Ministerului Justiţiei. Cererea de înscriere va fi adresatã directorului Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii.
(2) Formularul-tip pentru cererea de înscriere, declaraţia pe proprie rãspundere prevãzutã la art. 2 alin. (1) lit. g) şi modelul de curriculum vitae se publicã pe pagina web a Ministerului Justiţiei, iar un exemplar al formularului-tip pentru cererea de înscriere la concurs este pus la dispoziţia candidaţilor în momentul înscrierii.
(3) În cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidatul specificã:
a) postul pentru care doreşte sã susţinã concursul;
b) lista actelor depuse la dosarul de concurs.
(4) Comisia de concurs are obligaţia de a verifica dosarele candidaţilor cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înainte de data desfãşurãrii primei probe a concursului. Cererile de înscriere la concurs sunt respinse dacã nu sunt însoţite de actele prevãzute la art. 2 alin. (1) sau dacã din actele depuse nu rezultã îndeplinirea condiţiilor pentru ocuparea postului.
(5) Rezultatul verificãrii dosarelor de înscriere se afişeazã la sediul Ministerului Justiţiei şi se publicã pe pagina web a Ministerului Justiţiei cu menţiunea "admis" sau "respins" cu cel puţin 4 zile lucrãtoare înainte de desfãşurarea primei probe a concursului.
(6) În termen de o zi lucrãtoare de la data afişãrii rezultatelor, candidaţii respinşi în urma verificãrii dosarelor şi cererilor de înscriere pot formula contestaţie.
(7) Contestaţiile vor fi soluţionate la expirarea termenului prevãzut la alin. (6) de cãtre comisia de soluţionare a contestaţiilor, iar rezultatele contestaţiilor vor fi afişate cu minimum 2 zile lucrãtoare înainte de desfãşurarea primei probe a concursului.
ART. 8
(1) Candidaţii declaraţi admişi în urma verificãrii dosarelor de înscriere conform art. 7 alin. (4), (5), (6) şi (7) vor susţine proba scrisã de verificare a cunoştinţelor teoretice de specialitate şi de limbã strãinã.
(2) Timpul destinat pentru elaborarea lucrãrii scrise este de maximum 3 ore, începând din momentul comunicãrii subiectelor.
(3) În cadrul probei scrise se verificã cunoştinţele teoretice de specialitate, precum şi cunoştinţele de limbã strãinã. În anunţul de concurs se specificã limba strãinã necesarã pentru ocuparea unui post, la alegere între limba englezã şi limba francezã.
ART. 9
(1) Comisia de concurs stabileşte modalitatea de testare în cadrul probei scrise, respectiv tip grilã sau sintezã.
(2) Comisia de concurs are obligaţia de a elabora minimum 3 variante de subiecte de concurs. Dacã proba scrisã este sub formã de test-grilã, comisia de concurs trebuie sã elaboreze un numãr de 3 ori mai mare decât numãrul de întrebãri stabilit pentru fiecare test-grilã.
(3) Subiectele pentru proba scrisã se stabilesc pe baza tematicii, bibliografiei şi limbii strãine prevãzute în anunţul de concurs, în concordanţã cu nivelul şi specificul funcţiei sau funcţiilor pentru care se organizeazã concursul, astfel încât sã reflecte capacitatea de analizã şi sintezã a candidaţilor şi cunoştinţele de specialitate ale acestora.
(4) Fiecare dintre variantele cu subiectele de concurs este introdusã într-un plic sigilat semnat de toţi membrii comisiei de concurs cu cel puţin douã ore înainte de desfãşurarea probei scrise. Membrii comisiei de concurs semneazã fiecare set de subiecte.
ART. 10
(1) Intrarea candidaţilor în sãlile de concurs se va face pe baza listelor întocmite pentru fiecare salã şi a buletinului/cãrţii de identitate cu o jumãtate de orã înainte de începerea probei scrise. Lista cu repartiţia pe sãli a candidaţilor se afişeazã cu o zi înainte de prima probã de concurs pe pagina web a Ministerului Justiţiei. Dupã verificarea identitãţii, fiecare candidat va pãstra pe bancã buletinul/cartea de identitate pânã la predarea lucrãrii scrise. Pe listã se menţioneazã prezenţa fiecãrui candidat.
(2) Candidaţii care nu se aflã în salã în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba scrisã. Este interzisã intrarea în salã a candidaţilor cu mijloace de comunicare la distanţã, computere personale, PDA-uri etc.
(3) Înainte de a se dicta subiectele, candidaţii înscriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmeazã a fi lipit, dupã care se aplicã ştampila Ministerului Justiţiei, respectiv cea a Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii. Ştampila pe lucrãrile scrise şi semnãtura pe ştampilã se aplicã de cãtre preşedintele comisiei de concurs.
(4) Plicul cu subiectele de concurs este ales şi desfãcut de cãtre un candidat dintre cele 3 plicuri cu variantele de subiecte. Acesta semneazã procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.
(5) Pe toatã durata desfãşurãrii probei scrise, în sãlile de concurs au acces numai membrii comisiei de concurs şi persoanele care supravegheazã candidaţii.
(6) În vederea elaborãrii lucrãrii scrise, candidaţii vor primi coli de hârtie având ştampila Ministerului Justiţiei. Se va putea folosi numai cernealã sau pix de culoare albastrã. La cerere, se pot pune la dispoziţie în mod suplimentar coli de hârtie, iar dacã este necesar, cernealã sau pixuri.
(7) La expirarea timpului prevãzut la art. 8 alin. (2), delegatul care a supravegheat desfãşurarea probei strânge toate lucrãrile în ordinea predãrii lor de cãtre candidaţi, sub semnãturã, dupã care le predã numerotate comisiei de concurs, care le înscrie într-un borderou.
(8) Dacã examinarea se face în mai multe sãli se întocmeşte câte un borderou pentru lucrãrile din fiecare salã.
(9) Lucrarea se considerã predatã de candidat dupã verificarea stãrii acesteia de cãtre delegatul care a supravegheat desfãşurarea probei şi dupã semnarea borderoului de cãtre candidat.
(10) Pe toatã durata desfãşurãrii probei scrise este interzisã pãrãsirea sãlii de concurs de cãtre candidaţi. În cazuri excepţionale, pãrãsirea temporarã a sãlii de concurs se va putea face numai cu însoţitor.
(11) Orice fraudã sau încercare de fraudã doveditã se sancţioneazã prin eliminarea din concurs. În aceste cazuri, delegaţii care supravegheazã lucrãrile îl sesizeazã de îndatã pe preşedintele comisiei de concurs, care întocmeşte un proces-verbal despre constatãrile fãcute şi mãsurile luate, iar lucrarea se anuleazã, cu menţiunea "fraudã".
ART. 11
(1) Pentru a fi declaraţi admişi în urma probei scrise candidaţii trebuie sã obţinã cel puţin nota 7.
(2) Dacã în proba scrisã au fost incluse discipline de concurs distincte, menţionate prin anunţul de concurs, candidaţii vor fi declaraţi admişi dacã au obţinut minimum nota 5 la fiecare disciplinã de concurs şi minimum nota 7 pentru întreaga probã.
(3) Lucrãrile scrise se corecteazã sigilate. Acele lucrãri care prezintã însemnãri în scopul identificãrii candidaţilor se anuleazã şi nu vor mai fi notate. Menţiunea "anulat" se face atât pe lucrare, cât şi pe borderoul de notare. Dupã corectarea de cãtre toţi membrii comisiei, lucrãrile se desigileazã, iar notele se trec în borderoul de notare.
ART. 12
(1) Rezultatele la proba scrisã se afişeazã în termen de maximum 7 zile lucrãtoare de la data susţinerii probei.
(2) Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la proba scrisã pot depune contestaţie la secretariatul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei, în termen de 2 zile lucrãtoare de la data afişãrii rezultatelor. Contestaţiile au ca obiect doar nota obţinutã în urma probei scrise.
(3) În vederea soluţionãrii contestaţiilor, colţurile lucrãrilor se lipesc din nou.
(4) Contestaţiile se soluţioneazã de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de maximum 7 zile lucrãtoare de la expirarea termenului prevãzut la alin. (2).
(5) Nota obţinutã în urma contestaţiei nu poate fi mai micã decât nota contestatã.
(6) Contestaţia este admisã, iar comisia de soluţionare a contestaţiilor modificã nota finalã acordatã de comisia de concurs, în situaţia în care sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) constatã cã nota nu a fost acordatã potrivit baremului şi rãspunsurilor din lucrarea scrisã;
b) acordã o notã mai mare decât cea acordatã de comisia de concurs.
(7) Contestaţia va fi respinsã în urmãtoarele situaţii:
a) dacã în urma analizãrii contestaţiei se constatã cã nota a fost acordatã potrivit baremului şi rãspunsurilor din lucrarea scrisã;
b) dacã nota acordatã de comisia de soluţionare a contestaţiilor este mai micã sau egalã cu nota acordatã de comisia de concurs.
ART. 13
(1) Proba interviului poate fi susţinutã doar de cãtre acei candidaţi declaraţi admişi în urma probei scrise, conform art. 11 alin. (1) şi (2).
(2) Interviul se susţine în termen de maximum douã zile lucrãtoare de la afişarea rezultatelor contestaţiilor pentru proba scrisã sau de la expirarea termenului prevãzut la art. 12 alin. (2), în cazul în care nu au fost depuse contestaţii.
(3) Planul de interviu trebuie sã conţinã elemente care sã evidenţieze în persoana candidatului:
a) abilitãţile de comunicare;
b) factorii care motiveazã sau demotiveazã candidatul;
c) gândirea sinteticã;
d) rezistenţa la stres;
e) comportamentul în situaţiile de crizã;
f) cunoştinţele impuse de post;
g) abilitãţile impuse de post;
h) alte elemente considerate relevante.
(4) În cadrul interviului se verificã şi cunoştinţele de limbã strãinã, menţionatã în anunţul de concurs.
(5) Întrebãrile şi rãspunsurile la interviu se înregistreazã audio. În acest sens, în cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidaţii îşi vor exprima acordul în vederea înregistrãrii interviului, urmând ca aceastã înregistrare sã fie pusã la dispoziţie comisiei de soluţionare a contestaţiilor, dacã este cazul.
(6) Planul interviului se afişeazã pe uşa sãlii de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei dupã încheierea interviului.
(7) Candidaţii sunt consideraţi admişi la proba interviului dacã obţin minimum nota 7.
(8) Notele obţinute în urma probei interviului pot fi contestate în termen de o zi lucrãtoare de la afişare. Contestaţia se depune la secretariatul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.
(9) Contestaţiile se soluţioneazã de cãtre comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de maximum 5 zile lucrãtoare de la expirarea termenului prevãzut la alin. (8).
ART. 14
Media generalã (nota) de promovare a concursului este de cel puţin 7.

CAP. III
Notarea probelor

ART. 15
(1) Fiecare probã de concurs se noteazã cu note de la 0 la 10. Nu se acordã punct din oficiu.
(2) Corectarea lucrãrilor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice şi aprecierea notei pentru interviu se fac pe baza unui punctaj/barem stabilit de toţi membrii comisiei de concurs.
(3) Baremul de corectare corespunzãtor probei scrise, precum şi modul de notare a etapelor interviului se afişeazã pe uşa fiecãrei sãli de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei dupã încheierea fiecãrei probe de concurs.
(4) Notele acordate la fiecare probã de concurs se trec în litere şi în cifre în borderoul de notare, care este semnat pe fiecare filã de membrii comisiei de concurs.
(5) Nota finalã a fiecãrei probe de concurs este media aritmeticã a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs.
(6) Nota finalã a concursului este media aritmeticã a probelor de concurs.
ART. 16
(1) Admiterea candidaţilor reuşiţi la concurs se face în ordinea descrescãtoare a notelor finale ale concursului obţinute, în funcţie de posturile vacante pentru care s-a înscris fiecare candidat.
(2) La note finale de concurs egale, comisia stabileşte candidatul admis în raport cu nota obţinutã la proba scrisã.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 17
Comisiile de concurs, în termen de cel mult 5 zile lucrãtoare de la data finalizãrii concursului, predau întregul material de concurs Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.
ART. 18
(1) Candidatul admis trebuie sã se prezinte la post în maximum 15 zile de la data afişãrii rezultatelor finale. În cazul în care candidatul admis nu poate respecta termenul menţionat, acesta înainteazã o cerere motivatã, în scris, directorului Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii, în care prezintã motivele întârzierii şi termenul la care se poate prezenta la post.
(2) În cazul neprezentãrii la post la termenul stabilit sau al nemotivãrii prezentãrii la post, postul este declarat vacant, urmând sã se comunice urmãtoarei persoane declarate reuşite la concurs posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv.
ART. 19
Numirea candidaţilor declaraţi admişi în urma concursului se face prin ordin al ministrului justiţiei.
ART. 20
Lucrãrile scrise, fişele interviului şi procesele-verbale privind rezultatele concursului se anexeazã la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.
ART. 21
Dosarele, lucrãrile scrise, procesele-verbale referitoare la ceilalţi candidaţi şi alte lucrãri privind concursul se arhiveazã şi se pãstreazã potrivit nomenclatoarelor arhivistice.
ART. 22
Taxa de înscriere se restituie candidaţilor care îşi anunţã retragerea cu cel puţin 5 zile înainte de prima probã de concurs.
ART. 23
Nerespectarea prevederilor regulamentului de concurs de cãtre comisiile prevãzute la art. 5 alin. (1) sau de cãtre persoanele desemnate conform art. 5 alin. (2) constituie faptã de naturã a atrage rãspunderea disciplinarã a persoanei vinovate. Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasã a responsabilitãţilor stabilite în desfãşurarea concursului atrage neplata sau reducerea corespunzãtoare a indemnizaţiei plãtite pentru participarea în comisia de concurs, în comisia de soluţionare a contestaţiilor ori în activitatea de organizare şi desfãşurare a concursului.
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016