Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.275 din 6 februarie 2018  privind procedura internă de avizare a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.275 din 6 februarie 2018 privind procedura internă de avizare a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice

EMITENT: Ministerul Finanţelor Publice
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 189 din 1 martie 2018
    În temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,
    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:
    ART. 1
    (1) Pentru a beneficia de majorarea salarială prevăzută la art. 17 alin. (1) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, structurile prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, respectiv: Autoritatea de Certificare şi Plată, structura de control fonduri europene din cadrul Direcţiei generale de inspecţie economico-financiară, structura responsabilă de soluţionarea contestaţiilor administrative din cadrul Serviciului de soluţionare a plângerilor prealabile şi a contestaţiilor şi structura din cadrul Unităţii centrale de armonizare pentru auditul public intern cu rol de autoritate de audit pentru Mecanismul financiar Spaţiul Economic European şi Mecanismul financiar norvegian, solicită Direcţiei generale managementul resurselor umane din cadrul Ministerului Finanţelor Publice avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 29/2018.
    (2) Dosarul în baza căruia Direcţia generală managementul resurselor umane din cadrul Ministerului Finanţelor Publice solicită avizul ministrului finanţelor publice trebuie să conţină următoarele documente:
    a) cererea privind avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene;
    b) avizul consultativ emis de Direcţia generală managementul resurselor umane din care să rezulte că persoanele pentru care se solicită avizarea îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 şi pot beneficia de majorare salarială;
    c) regulamentul de organizare şi funcţionare al structurii solicitante;
    d) structura organizatorică a structurii solicitante;
    e) ordinul de numire/de încadrare a personalului pentru care se solicită avizarea pe posturi cu atribuţii în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene, emis de către ministrul finanţelor publice, care va cuprinde şi lista persoanelor numite/încadrate în funcţie;
    f) fişele de post ale personalului pentru care se solicită avizarea, aprobate în condiţiile legii, care să cuprindă toate atribuţiile privind gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene;
    g) statul de funcţii al structurii din care face parte personalul pentru care se solicită avizarea sau extras din statul de funcţii, după caz.

    (3) Structurile prevăzute la alin. (1), care solicită avizarea personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, depun la Direcţia generală managementul resurselor umane cererea de solicitare de aviz menţionată la alin. (2) lit. a).

    ART. 2
    Dosarul de avizare se completează de către Direcţia generală managementul resurselor umane cu documentele menţionate la alin. (2) lit. b)-g).

    ART. 3
    (1) Avizul favorabil sau negativ se emite de către ministrul finanţelor publice, în baza avizului consultativ favorabil sau negativ elaborat de către Direcţia generală managementul resurselor umane potrivit art. 8 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018.
    (2) Direcţia generală managementul resurselor umane poate cere structurii solicitante a avizului orice alte documente/informaţii necesare pentru justificarea emiterii avizului consultativ.
    (3) Avizul consultativ în baza căruia se emite un aviz negativ cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în avizul negativ al ministrului finanţelor publice.
    (4) Avizele prevăzute la alin. (1) se emit în termen de 20 de zile lucrătoare de la data depunerii dosarului complet.

    ART. 4
    Neîndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 conduce la emiterea unui aviz negativ.

    ART. 5
    Structura solicitantă a cărei cerere de avizare a primit aviz negativ poate înainta o nouă cerere numai după remedierea problemelor constatate şi menţionate în avizul negativ emis de ministrul finanţelor publice.

    ART. 6
    (1) Direcţia generală managementul resurselor umane transmite ministrului finanţelor publice un nou dosar de avizare, în vederea emiterii unui nou aviz favorabil sau negativ, în următoarele cazuri:
    a) constată orice modificare de personal, atribuţii, structură, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului, în termen de 10 zile lucrătoare de la producerea modificării, conform prevederilor art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018;
    b) constată că nu mai sunt îndeplinite criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018.

    (2) Structurile prevăzute la art. 1 alin. (1) au obligaţia de a comunica Direcţiei generale managementul resurselor umane, în termen de două zile lucrătoare, orice modificare de personal, atribuţii, structură, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului iniţial.
    (3) Ministrul finanţelor publice, în termen de 20 de zile lucrătoare de la data propunerii Direcţiei generale managementul resurselor umane, emite un nou aviz favorabil sau negativ, după caz.

    ART. 7
    Cererea de avizare, avizul consultativ favorabil, avizul consultativ negativ, avizul favorabil şi avizul negativ se întocmesc potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-5, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 8
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.739/2013 privind procedura de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 667 din 31 octombrie 2013, cu modificările ulterioare.

    ART. 9
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici

    Bucureşti, 6 februarie 2018.
    Nr. 1.275.
    ANEXA 1





    [Antetul structurii solicitante]
    Nr. …………….. din ……….
    CERERE
    privind avizarea personalului care are ca obiect de activitate
    gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene
    În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil pentru următoarele persoane din cadrul .........(denumirea structurii care solicită avizul favorabil)........... care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018:

┌───┬──────────┬───────┬───────────────┐
│ │Persoanele│ │ │
│ │pentru │ │Compartimentul │
│ │care se │ │[direcţia │
│Nr.│solicită │Funcţia│(generală), │
│ │avizarea │ │serviciul, │
│ │favorabilă│ │biroul, │
│ │(nume, │ │compartimentul]│
│ │prenume) │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┤
│1. │……….. │……….. │……………………………. │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┤
│2. │………….. │…………… │……………………………. │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┤
│3. │……….. │………… │……………………………. │
└───┴──────────┴───────┴───────────────┘



    Persoana de contact din cadrul structurii noastre desemnată în acest sens este doamna/domnul............... (tel. ..................., fax ...................., e-mail ....................).
    Cu stimă,
    ....................................................................
    (numele şi prenumele conducătorului structurii solicitante)
    ....................................
    (funcţia)
    [L.S.]

    ANEXA 2





    Ministerul Finanţelor Publice
    Direcţia generală managementul resurselor umane
    Nr. ................../.........................................
    AVIZ CONSULTATIV FAVORABIL
    În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.275/2018 privind procedura internă de avizare a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,
    având în vedere Cererea .........(denumirea structurii care solicită avizul favorabil)............. cu nr. .......... din ......, în urma analizării următoarelor documente:
    1. ................................................................;
    2. ................................................................;
    3. ................................................................;
    4. ................................................................;
    5. ................................................................;
    ....................................................................,

    Direcţia generală managementul resurselor umane emite avizul consultativ favorabil persoanelor menţionate în anexă.
    ..........................................,
    (numele şi prenumele)
    director general
    [L.S.]
    Avizat: ………..................................................
    (numele, prenumele/funcţia/data)
    Semnătura: ………..................................
    Redactat: ……………….........................................
    (numele, prenumele/funcţia/data)
    Semnătura: .................................
    ANEXA 1





    la Avizul consultativ favorabil nr. ......../........
    LISTA
    persoanelor pentru care se propune acordarea avizului favorabil,
    conform Cererii ........... (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) ......
    cu nr. .................. din …...................

┌───┬────────────────────────┬──────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────┐
│ │Persoanele pentru care │ │ │
│Nr.│se acordă avizul │Funcţia │Compartimentul [direcţia (generală), serviciul, │
│ │consultativ (nume, │ │biroul, compartimentul] │
│ │prenume) │ │ │
├───┼────────────────────────┼──────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │........................│................................. │....................................................│
├───┼────────────────────────┼──────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │....................... │................................ │....................................................│
├───┼────────────────────────┼──────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │...................... │..................................│....................................................│
└───┴────────────────────────┴──────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────┘


    ...........................................,
    (numele şi prenumele)
    director general
    [L.S.]
    Avizat: ……..................................
    (numele, prenumele/funcţia/data)
    Semnătura: …………...................
    Redactat: …………………...........
    (numele, prenumele/funcţia/data)
    Semnătura: …………...................

    ANEXA 3





    Ministerul Finanţelor Publice
    Direcţia generală managementul resurselor umane
    Nr. .............................../.............................
    AVIZ CONSULTATIV NEGATIV
    În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.275/2018 privind procedura internă de avizare a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,
    având în vedere Cererea ..........(denumirea structurii care solicită avizul favorabil).......... cu nr. ........ din …., în urma analizării următoarelor documente:
    1. ................................................................;
    2. ................................................................;
    3. ................................................................;
    4. ................................................................;
    5. ................................................................;
    ....................................................................,

    Direcţia generală managementul resurselor umane emite aviz consultativ negativ persoanelor menţionate în anexă.
    Avizul consultativ negativ se întemeiază pe următoarele considerente:
    ......................................................;
    ......................................................;
    ......................................................;
    ......................................................;

    ………………………………………,
    (numele şi prenumele)
    director general
    [L.S.]
    Avizat: ….....................................
    (numele, prenumele/funcţia/data)
    Semnătura: ………......................
    Redactat: …………………...........
    (numele, prenumele/funcţia/data)
    Semnătura: …………...................
    ANEXA 1





    la Avizul consultativ negativ nr. ............/..........
    LISTA
    persoanelor pentru care se propune acordarea avizului negativ,
    conform Cererii ............. (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) .....
    cu nr. ................... din.................

┌───┬────────────────────────┬────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │Persoanele pentru care │ │ │
│Nr.│se acordă avizul │Funcţia │Compartimentul [direcţia (generală), serviciul, biroul, │
│ │consultativ (nume, │ │compartimentul] │
│ │prenume) │ │ │
├───┼────────────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │........................│......................... │............................................................ │
├───┼────────────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │....................... │............................│............................................................ │
├───┼────────────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │...................... │........................... │.............................................................│
└───┴────────────────────────┴────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┘


    .................................................,
    (numele şi prenumele)
    director general
    [L.S.]
    Avizat: ……................................
    (numele, prenumele/funcţia/data)
    Semnătura: .................................
    Redactat: ............
    (numele, prenumele/funcţia/data)
    Semnătura: ...................

    ANEXA 4





    Ministerul Finanţelor Publice
    Nr. ................/..............
    AVIZ FAVORABIL
    În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (9) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,
    având în vedere Cererea ..........(denumirea structurii care solicită avizul favorabil).... cu nr. .......... din ............, în urma analizării următoarelor documente:
    1. .........................................................................;
    2. .........................................................................;
    3. .........................................................................;
    4. .........................................................................;
    5. .........................................................................;
    6. ..........................................................................,

    Ministerul Finanţelor Publice emite aviz favorabil persoanelor menţionate în anexă, care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018.
    Persoanele pentru care se acordă prezentul aviz favorabil beneficiază de majorarea salarială conform prevederilor art. 7 alin. (1)-(6) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018.
    .......................................,
    (numele şi prenumele)
    ministrul finanţelor publice
    [L.S.]
    ANEXA 1





    la Avizul favorabil nr. ......./..............
    LISTA
    persoanelor pentru care se acordă avizul favorabil al Ministerului Finanţelor Publice,
    conform Cererii ................. (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) ....
    cu nr. ............ din .................

┌───┬──────────┬──────────┬────────────────┐
│ │Persoanele│ │ │
│ │pentru │ │Compartimentul │
│ │care se │ │[direcţia │
│Nr.│acordă │Funcţia │(generală), │
│ │avizul │ │serviciul, │
│ │favorabil │ │biroul, │
│ │(nume, │ │compartimentul] │
│ │prenume) │ │ │
├───┼──────────┼──────────┼────────────────┤
│1. │……………….. │……………………. │…………………………………………│
├───┼──────────┼──────────┼────────────────┤
│2. │……………….. │……………………….│…………………………………………│
├───┼──────────┼──────────┼────────────────┤
│3. │……………….. │……………………… │…………………………………………│
└───┴──────────┴──────────┴────────────────┘


    .......................................,
    (numele şi prenumele)
    ministrul finanţelor publice
    [L.S.]

    ANEXA 5





    Ministerul Finanţelor Publice
    Nr. ................/.................
    AVIZ NEGATIV
    În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (9) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,
    având în vedere Cererea ...........(denumirea structurii care solicită avizul favorabil)...... cu nr. .......... din ........, în urma analizării următoarelor documente prezentate:
    1. .........................................................................;
    2. .........................................................................;
    3. .........................................................................;
    4. .........................................................................;
    5. .........................................................................;
    .............................................................................,

    Ministerul Finanţelor Publice emite aviz negativ persoanelor menţionate în anexă.
    Avizul negativ se întemeiază pe următoarele considerente:
    ...........................................................;
    ...........................................................;
    ...........................................................;
    ...........................................................
    .......................................,
    (numele şi prenumele)
    ministrul finanţelor publice
    [L.S.]
    ANEXA 1





    la Avizul negativ nr. ........../..............
    LISTA
    persoanelor pentru care se emite aviz negativ al Ministerului Finanţelor Publice
    la Cererea de avizare ............... (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) ......
    cu nr. ..... din .........

┌────┬────────────────┬───────────────────┬──────────────────────────────────────┐
│ │Persoanele │ │ │
│Nr. │pentru care se │ │Compartimentul [direcţia (generală), │
│crt.│acordă avizul │Funcţia │serviciul, biroul, compartimentul] │
│ │negativ (nume, │ │ │
│ │prenume) │ │ │
├────┼────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│1. │................│...................│......................................│
├────┼────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│2. │................│...................│......................................│
├────┼────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│3. │................│...................│......................................│
└────┴────────────────┴───────────────────┴──────────────────────────────────────┘


    .......................................,
    (numele şi prenumele)
    ministrul finanţelor publice
    [L.S.]

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016