Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.260 din 16 iulie 2007  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.260 din 16 iulie 2007 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2007

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 751 din 6 noiembrie 2007
Vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi credite externe nr. 7.588/2007,
având în vedere prevederile <>art. 1 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unitãţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autoritãţilor publice centrale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 2 alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare şi ale <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2007, unitate aflatã în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al institutului, prevãzut la art. 1, reprezintã limitã maximã şi nu poate fi depãşit decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Sãnãtãţii Publice şi cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de _anse şi al Ministerului Economiei şi Finanţelor.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, institutul va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Bucureşti, 16 iulie 2007.
Nr. 1.260.

ANEXĂ

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2007


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Preliminat/
Nr. Realizat Prevederi
INDICATORI rând an 2006 an 2007 %
- mii lei - - mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A 0 1 2 3
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. VENITURI TOTALE, din care: 1 38.552 47.863 124
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 02 38.370 47.654 124
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) venituri din activitatea de bazã*) 03 6.961 7.002 101
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) venituri din alte activitãţi conexe
activitãţii de cercetare-dezvoltare 04 31.227 40.443 130
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. VENITURI FINANCIARE 05 182 209 115
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. VENITURI EXTRAORDINARE 06 0 0 0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II. CHELTUIELI TOTALE, total, din care: 07 38.352 45.694 119
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Cheltuieli de exploatare,
total, din care: 08 38.240 45.556 119
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Bunuri şi servicii 09 19.674 23.258 118
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 15.257 18.284 120
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli cu salariile 11 10.587 12.704 120
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii pentru asigurãri
sociale de stat 12 2.150 2.477 115
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii pentru asigurãrile
de şomaj 13 259 254 98
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii pentru asigurãri
de sãnãtate 14 783 762 97
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii pentru asigurãrile
de accidente de muncã 15 40 120 300
şi boli profesionale
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru concedii
şi indemnizaţii 16 72 108 150
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii la Fondul de garantare
a creanţelor salariale 17 0 32 32
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii la fondul de pensii
facultative 18 0 0 0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Alte cheltuieli de personal, din care: 19 1.366 1.827 134
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masã 20 1.136 1.410 124
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- deplasãri, detaşãri 21 230 417 181
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele 22 3.076 3.384 110
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) Cheltuieli de protocol 23 0 50 0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate 24 24 50 208
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25 0 0 0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 26 0 300 300
alin. (3) lit. c) din
<>Legea nr. 571/2003
privind Codul fiscal, din care:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de creşã 27 0 0 0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete cadou 28 0 300 300
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I) Alte cheltuieli 29 209 230 110
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Cheltuieli financiare, din care : 30 112 138 123
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli cu dobânzile 31 2 3 150
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli financiare 32 110 135 123
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Cheltuieli extraordinare 33
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 200 2.169 1.085
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 32 304 950
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V . REZULTATUL NET (profit/pierdere) 36 168 1.611 959
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENŢI 37
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS
DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR 38 168 1.611 959
CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI
(potrivit O.G. nr. 57/2002, aprobatã
prin <>Legea nr. 324/2003 ), din care :
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) pentru cointeresarea personalului 39 34 322 947
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) pentru finanţarea dezvoltãrii
institutului, în conformitate cu planul
de investiţii şi dotãri ale acestuia,
aprobat de organul administraţiei
centrale coordonator 40 100 967 967
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) pentru desfãşurarea activitãţii
curente, inclusiv pentru
cofinanţarea proiectelor 41 34 322 947
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII . SURSE DE FINANŢARE A
INVESTIŢIILOR, din care : 42 6.674 6.455 97
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Surse proprii 43 4.504 6.455 143
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii 44 2.170 0 0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Credite bancare pentru investiţii 45
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 46
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 47
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Alte surse 48
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX. UTILIZAREA PENTRU INVESTIŢII,
din care : 49 6.674 6.455 97
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Investiţii, inclusiv investiţii
în curs la finele anului 50
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Rambursãri de rate aferente
creditelor pentru investiţii 51
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 52
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 53
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X. DATE DE FUNDAMENTARE
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Venituri totale(rd.01) 54 38.552 47.863 124
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Cheltuieli aferente veniturilor
totale 55 38.352 45.694 119
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Rezultate (+/-)(rd.54-rd.55) 56 200 2.169 1.085
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Numãr mediu de personal, total
institut, din care : 57 856 810 95
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- numãr mediu personal de
cercetare-dezvoltare 58 251 251 100
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Câştigul mediu lunar pe salariat,
total institut**) lei 59 1.226 1.295 106
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Câştigul mediu lunar pe personal
de cercetare-dezvoltare /lei 60 1.410 1.790 127
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100) 61 0,52 4,75 910
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8.Productivitatea muncii pe total
personal mii lei/pers.(rd. 02/rd. 57) 62 44,82 58,83 131
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Rata rentabilitãţii financiare
rd. 34*100/capital propriu 63 0,06 0,66 1.085
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10.Plãţi restante 64 5.135,00 3.851,25 75
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. Creanţe de încasat 65 5.078,00 3.808,50 75
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





─────────────
*)Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv pe programe nucleu, subvenţia pentru Animaleria Bãneasa, sunt în sumã de 7.002 mii lei, la data de 1 ianuarie 2007, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 mii lei.
**)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã a influenţa sumele prevãzute pentru plata indemnizaţiilor consiliului de administraţie şi a directorului general.

NOTĂ:
În cheltuielile cu salariile pentru anul 2007 s-au cuprins şi :
- suma de 41.000 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 93.000 lei, reprezentând salariul directorului general.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016