Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.260 din 10 aprilie 2006  pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si functionarea ghiseului unic in cadrul serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.260 din 10 aprilie 2006 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si functionarea ghiseului unic in cadrul serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 383 din 4 mai 2006
În scopul optimizãrii fluxului şi procedurilor de primire în sistem de ghişeu unic a cererilor privind eliberarea paşapoartelor simple, permiselor de conducere auto, certificatelor de înmatriculare, cãrţilor de alegãtor, cãrţilor de identitate, precum şi a plãcuţelor cu numere de înmatriculare,
având în vedere dispoziţiile <>art. 8 din Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţã a persoanelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 372/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 9 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 604/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul administraţiei şi internelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Metodologia privind organizarea şi funcţionarea ghişeului unic în cadrul serviciilor publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Bucureşti, 10 aprilie 2006.
Nr. 1.260.

ANEXĂ

METODOLOGIE privind organizarea şi funcţionarea ghişeului unic în cadrul serviciilor publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Ghişeul unic reprezintã sistemul de intermediere a relaţiei dintre solicitanţii de acte de identitate, cãrţi de alegãtor, paşapoarte simple, permise de conducere, certificate de înmatriculare a vehiculelor şi plãcuţe cu numere de înmatriculare, pe de o parte, şi autoritãţile publice competente sã le emitã, pe de altã parte, şi are rolul de a facilita accesul persoanelor la serviciile publice corespunzãtoare, prin abilitarea unei singure autoritãţi sã primeascã cererile şi sã elibereze documentele respective.
ART. 2
Funcţionarea ghişeului unic are ca scop creşterea calitãţii serviciilor publice oferite cetãţenilor, destinate emiterii documentelor prevãzute la art. 1, prin:
- reducerea timpilor necesari pentru identificarea de cãtre cetãţeni a autoritãţilor competente sã le emitã şi pentru deplasarea la sediile acestor autoritãţi;
- diminuarea gradului de birocratizare a procedurilor necesare a fi îndeplinite de cetãţeni pentru obţinerea documentelor respective;
- creşterea capacitãţii autoritãţilor publice de informare a publicului cu privire la serviciile publice prestate şi la modalitãţile de acces al cetãţenilor la aceste servicii;
- constituirea unui corp de funcţionari specializaţi, desemnaţi sã desfãşoare activitãţi de relaţii cu publicul, aferente procedurilor legale necesare a fi îndeplinite pentru eliberarea documentelor respective.
ART. 3
(1) Ghişeul unic se organizeazã în cadrul serviciilor publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor şi trebuie sã funcţioneze în fiecare comunã, oraş sau municipiu în care sunt constituite aceste servicii.
(2) Autoritãţile administraţiei publice locale trebuie sã mediatizeze prin toate mijloacele de care dispun existenţa ghişeelor unice, atribuţiile acestora, adresele la care funcţioneazã şi programul de lucru cu publicul.
ART. 4
Prin intermediul ghişeului unic se primesc cererile pentru eliberarea documentelor prevãzute la art. 1 şi se elibereazã aceste documente, cu îndeplinirea condiţiilor prevãzute de actele normative care reglementeazã regimul acestora, precum şi a celor prevãzute de prezenta metodologie.

CAP. II
Condiţii generale privind organizarea şi funcţionarea ghişeului unic

ART. 5
Modul de organizare şi funcţionare a ghişeului unic se stabileşte de cãtre consiliile locale în a cãror subordine sunt constituite servicii publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor, cu îndeplinirea condiţiilor prevãzute de <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.723/2004 privind aprobarea Programului de mãsuri pentru combaterea birocraţiei în activitatea de relaţii cu publicul, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 6
(1) Consiliile locale prevãzute la art. 5 trebuie sã asigure, potrivit competenţelor, spaţiile necesare desfãşurãrii activitãţilor de ghişeu unic, respectiv amenajarea şi dotarea corespunzãtoare a acestor spaţii, precum şi personalul specializat, destinat sã asigure relaţia cu publicul solicitant al documentelor prevãzute la art. 1.
(2) La amenajarea şi dotarea spaţiilor prevãzute la alin. (1), precum şi la asigurarea condiţiilor necesare desfãşurãrii activitãţilor specifice în cadrul ghişeului unic, trebuie avutã în vedere şi îndeplinirea urmãtoarelor condiţii:
a) spaţiile sã fie în permanenţã curate şi sã corespundã din punct de vedere al dimensiunilor volumului de activitate specificã, iar numãrul de ghişee sã asigure separarea fluxurilor de primire a cererilor şi de eliberare a documentelor, precum şi fluenţa acestor activitãţi;
b) constituirea, în locurile unde se desfãşoarã activitãţi de relaţii cu publicul, a unor panouri informative care sã cuprindã detalii referitoare la:
- documentele care trebuie sã însoţeascã cererile depuse de solicitanţi;
- modalitãţile de obţinere a documentelor care trebuie sã însoţeascã cererile, dacã este cazul;
- lista autoritãţilor competente cu soluţionarea cererilor depuse, precum şi informaţiile de contact cu privire la aceste autoritãţi;
- programul de audienţe al autoritãţilor competente cu soluţionarea cererilor;
- termenele de soluţionare a cererilor;
- destinaţia şi condiţiile de utilizare a documentelor eliberate;
c) personalul care desfãşoarã activitãţi de relaţii cu publicul trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele cerinţe:
- prezenţa acestuia sã fie conformã programului de lucru cu publicul;
- prezenţa numericã a acestuia sã asigure fluenţã şi celeritate în realizarea activitãţilor specifice;
- sã manifeste disponibilitate în comunicarea cu publicul şi sã deţinã cunoştinţe în domeniile de activitate proprie şi ale serviciilor publice competente sã soluţioneze cererile, precum şi ale autoritãţilor competente sã elibereze documentele care trebuie sã însoţeascã aceste cereri, suficiente pentru informarea completã a solicitanţilor şi pentru desfãşurarea activitãţilor specifice;
- sã fie în mãsurã sã ofere toate informaţiile necesare cu privire la modalitatea de completare a cererilor pentru eliberarea documentelor solicitate, precum şi cu privire la condiţiile care trebuie îndeplinite pentru eliberarea acestora;
- sã îndrume în mod corect solicitanţii pentru rezolvarea unor probleme apãrute cu ocazia depunerii cererilor sau eliberãrii documentelor solicitate;
- sã sprijine în mod activ şi în limitele legii solicitanţii pentru îndeplinirea de cãtre aceştia a condiţiilor şi formalitãţilor necesare soluţionãrii cererilor şi sã faciliteze, în limita posibilitãţilor, comunicarea acestora cu cei în drept sã rãspundã solicitãrilor care excedeazã domeniilor de competenţã specifice serviciilor publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor;
- sã manifeste respect faţã de solicitanţi, tact în comunicare şi sã aibã o ţinutã şi limbaj decente.
ART. 7
Prefecţilor şi structurilor competente ale Ministerului Administraţiei şi Internelor le revin urmãtoarele obligaţii destinate asigurãrii bunei funcţionãri a ghişeului unic:
a) sã coopereze cu consiliile locale şi sã ofere sprijin, în limitele competenţelor, pentru asigurarea desfãşurãrii în condiţii optime a activitãţilor de ghişeu unic;
b) sã punã la dispoziţie serviciilor publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor toate informaţiile necesare pentru informarea publicului şi a funcţionarilor care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul ghişeului unic, cu privire la competenţele autoritãţilor abilitate sã elibereze documentele prevãzute la art. 1 şi la condiţiile şi procedurile de soluţionare a cererilor pentru eliberarea acestor documente;
c) sã verifice prin personalul propriu anume desemnat, precum şi pe baza sesizãrilor primite îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 5 şi 6 şi, dupã caz, sã semnaleze consiliilor locale eventualele deficienţe constatate cu privire la îndeplinirea acestor condiţii;
d) sã sprijine, în limitele competenţelor proprii, autoritãţile administraţiei publice locale pentru eliminarea deficienţelor constatate, în condiţiile prevãzute la lit. c), precum şi a celor constatate de aceste autoritãţi, pentru eliminarea cãrora solicitã sprijinul;
e) sã ofere asistenţã de specialitate serviciilor publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor prin personal anume desemnat care sã participe la activitãţile desfãşurate în cadrul ghişeului unic;
f) sã sprijine, la cerere, personalul care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul ghişeului unic, în rezolvarea unor situaţii deosebite, identificate cu ocazia primirii cererilor sau a eliberãrii documentelor;
g) sã organizeze întâlniri la nivel de specialişti în domeniile specifice, destinate pentru informarea reciprocã în legãturã cu problemele identificate în îndeplinirea atribuţiilor proprii şi a celor care presupun colaborarea dintre aceştia.
ART. 8
În vederea asigurãrii funcţionãrii corespunzãtoare a ghişeului unic, autoritãţile administraţiei publice locale competente trebuie sã verifice în permanenţã îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 5 şi 6 atât prin intermediul controalelor, cât şi pe baza sesizãrilor primite de la alte persoane şi sã întreprindã demersurile necesare eliminãrii deficienţelor constatate, solicitând în acest sens, dacã este cazul, sprijinul prefecţilor sau al structurilor competente ale Ministerului Administraţiei şi Internelor.
ART. 9
Colaborarea pentru realizarea atribuţiilor prevãzute la art. 7 şi 8, precum şi a celor prevãzute la cap. III, care presupun transferul de documente şi informaţii între autoritãţile competente cu primirea cererilor şi eliberarea documentelor şi cele competente cu soluţionarea cererilor şi emiterea documentelor, se realizeazã pe bazã de protocoale încheiate între consiliile locale sau serviciile publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor, pe de o parte, şi prefecţi, serviciile publice comunitare competente sã soluţioneze cererile pentru eliberarea documentelor prevãzute la art. 1 sau structurile competente ale Ministerului Administraţiei şi Internelor, dupã caz, pe de altã parte.

CAP. III
Organizarea activitãţilor de primire a cererilor pentru eliberarea cãrţilor de identitate, a cãrţilor de alegãtor, a paşapoartelor simple, a permiselor de conducere, a certificatelor de înmatriculare a vehiculelor şi a plãcuţelor cu numere de înmatriculare

SECŢIUNEA 1
Organizarea activitãţilor de primire a cererilor pentru eliberarea cãrţilor de identitate şi a cãrţilor de alegãtor

ART. 10
(1) Cererile pentru eliberarea cãrţilor de identitate şi a cãrţilor de alegãtor se soluţioneazã în condiţiile şi în baza documentelor prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetãţenilor români, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 290/2005 .
(2) În vederea soluţionãrii cererilor privind eliberarea cãrţilor de identitate şi a cãrţilor de alegãtor, personalul serviciilor publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) verificã autenticitatea actelor prezentate, precum şi dacã fizionomia solicitantului corespunde cu fotografia din documentele prezentate sau, dupã caz, cu imaginea solicitantului înregistratã în Registrul local de evidenţã a persoanelor, denumit în continuare R.L.E.P.;
b) verificã corectitudinea datelor înscrise de solicitant pe formular şi solicitã acestuia sã semneze cererea;
c) certificã pentru conformitate copiile documentelor prezentate, prin înscrierea menţiunii "conform cu originalul" şi a datei, precum şi prin semnarea de cãtre lucrãtor, dupã care restituie originalele documentelor;
d) preia imaginea solicitantului; în cazul în care imaginea este preluatã de un alt lucrãtor decât cel care a primit documentele la ghişeu, efectueazã confruntarea fizionomiei cu fotografia din documentele prezentate;
e) atunci când existã suspiciuni cu privire la identitatea solicitantului şi exactitatea datelor, efectueazã verificãri şi întreprinde mãsurile stabilite prin instrucţiuni ale Inspectoratului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor, denumit în continuare I.N.E.P;
f) înregistreazã cererea în Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate şi pentru stabilirea reşedinţei, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 1, cu numerele din secvenţa alocatã de secretariat;
g) comunicã solicitantului data la care urmeazã sã se prezinte pentru a-şi ridica actul de identitate şi, dupã caz, cartea de alegãtor;
h) efectueazã, dupã caz, verificãri în urmãtoarele evidenţe: evidenţa operativã, evidenţa informaticã sau manualã, centralã ori localã;
i) prezintã spre avizare şefului serviciului public comunitar de evidenţã a persoanelor sau persoanei desemnate de acesta cererea şi documentele depuse;
j) efectueazã operaţiunile informatice necesare actualizãrii R.L.E.P. şi asociazã imaginea preluatã solicitantului la datele de stare civilã ale acestuia;
k) creeazã lotul de producţie a cãrţilor de identitate şi îl copiazã pe suport magnetic;
l) completeazã Fişa de însoţire a lotului de producţie a cãrţilor de identitate, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 2, pe care o înregistreazã în Registrul pentru fişe de însoţire a lotului de cãrţi de identitate, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 3, constituit în acest sens;
m) transmite lotul de producţie împreunã cu fişa de însoţire la biroul judeţean de administrare a bazelor de date privind evidenţa persoanelor, în vederea personalizãrii cãrţilor de identitate şi a cãrţilor de alegãtor;
n) primeşte cãrţile de identitate şi cãrţile de alegãtor produse, precum şi raportul de producţie cu seriile şi numerele tipãrite pentru fiecare carte de identitate şi carte de alegãtor;
o) actualizeazã R.L.E.P. cu informaţiile înscrise în raportul de producţie a cãrţilor de identitate şi a cãrţilor de alegãtor;
p) completeazã cererile titularilor la rubricile privind seria şi numãrul cãrţii de identitate, codul de secretizare, perioada de valabilitate şi numãrul cãrţii de alegãtor;
q) înmâneazã cartea de identitate şi, dupã caz, cartea de alegãtor solicitantului, care semneazã de primire pe Cererea pentru eliberarea actului de identitate;
r) completeazã Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate şi pentru stabilirea reşedinţei la rubrica privind seria şi numãrul actului de identitate eliberat;
s) efectueazã în R.L.E.P. menţiunea privind data înmânãrii cãrţii de identitate şi, dupã caz, a cãrţii de alegãtor.
(3) Personalul care efectueazã activitãţi de primire a cererii şi a documentelor necesare soluţionãrii acesteia, de preluare a imaginii, de verificare în evidenţã pentru certificarea identitãţii, de actualizare a R.L.E.P. şi de eliberare a actului de identitate completeazã cererea la rubricile corespunzãtoare fiecãrei activitãţi desfãşurate.

SECŢIUNEA a 2-a
Organizarea activitãţilor de primire a cererilor pentru eliberarea paşapoartelor simple

ART. 11
(1) Cererile pentru eliberarea paşapoartelor simple se soluţioneazã în condiţiile prevãzute de <>Legea nr. 248/2005 privind regimul liberei circulaţii a cetãţenilor români în strãinãtate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi de normele metodologice de aplicare a acesteia, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 94/2006 .
(2) În vederea primirii cererilor, personalul serviciului public comunitar local de evidenţã a persoanelor desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) verificã autenticitatea actelor de identitate prezentate, precum şi dacã fizionomia solicitantului corespunde cu fotografia din documentele prezentate sau, dupã caz, cu imaginea solicitantului înregistratã în R.L.E.P.;
b) verificã corectitudinea datelor înscrise de solicitant pe formular şi solicitã acestuia sã semneze cererea;
c) certificã pentru conformitate copiile documentelor prezentate, prin înscrierea menţiunii "conform cu originalul" şi a datei, precum şi prin semnarea de cãtre lucrãtor, dupã care restituie originalele documentelor;
d) atunci când existã suspiciuni cu privire la identitatea solicitantului şi la exactitatea datelor, efectueazã verificãri şi întreprinde mãsurile stabilite prin instrucţiuni ale I.N.E.P.;
e) preia imaginea solicitantului; în cazul în care imaginea este preluatã de un alt lucrãtor decât cel care a primit documentele la ghişeu, efectueazã confruntarea fizionomiei cu fotografia din documentele prezentate;
f) înregistreazã cererea în Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea paşapoartelor simple, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 4, cu numerele din secvenţa alocatã de secretariat şi înscrie pe cerere - în partea stângã sus - numãrul şi data înregistrãrii;
g) programeazã solicitantul pentru eliberarea paşaportului, în termenul legal stabilit de şeful serviciului public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple, sens în care completeazã tichetul doveditor al depunerii cererii, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 5;
h) efectueazã operaţiunile informatice necesare, creeazã lotul de producţie a paşapoartelor şi îl copiazã pe suport magnetic;
i) completeazã rubricile corespunzãtoare din Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea paşapoartelor simple, precum şi Fişa de însoţire a lotului de producţie a paşapoartelor, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 6, în vederea înaintãrii lotului şi a dosarelor cu documentele solicitanţilor la serviciul public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple;
j) asigurã transmiterea lotului de producţie şi a dosarelor cu documentele solicitanţilor la serviciul public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple şi primeşte paşapoartele personalizate în vederea înmânãrii lor;
k) completeazã Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea paşapoartelor simple cu informaţiile corespunzãtoare, la data primirii paşapoartelor simple transmise de structura care le-a personalizat;
l) înmâneazã paşaportul simplu titularului sau persoanei împuternicite în baza actului de identitate sau, dupã caz, a procurii şi îi solicitã sã semneze de primire pe Fişa înlocuitor, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 7;
m) trimite lunar fişele deţinãtorilor de paşapoarte simple la serviciile publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple.
ART. 12
Paşapoartele simple prezentate pentru preschimbare ca urmare a expirãrii valabilitãţii, epuizãrii filelor sau modificãrii datelor de stare civilã se anuleazã şi se lasã asupra titularilor. Odatã cu anularea paşapoartelor se procedeazã la decuparea prin tãiere a colţului din partea de jos a filei informatizate, sub fotografie, astfel încât sã cuprindã şi seria acestuia, iar partea decupatã se anexeazã la cererea de eliberare a noului paşaport şi se claseazã la mapa personalã.
ART. 13
(1) Personalul serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple consemneazã în Fişa de însoţire a lotului de producţie cererile respinse şi întocmeşte, în acest sens, o adresã de rãspuns cãtre solicitant, precizând motivul şi temeiul legal în baza cãruia cererea a fost respinsã, precum şi, dupã caz, menţiunea referitoare la restituirea chitanţei, situaţie în care înscrie pe versoul chitanţelor sintagma "taxe nedatorate", semneazã, dateazã şi aplicã ştampila.
(2) În situaţia prevãzutã la alin. (1), personalul serviciului public comunitar local pentru evidenţa persoanelor restituie titularului sau, dupã caz, reprezentantului legal chitanţele, înmânându-i totodatã şi adresa de rãspuns.
(3) Persoana cãreia i s-au restituit chitanţele consemneazã pe cerere despre aceasta.

SECŢIUNEA a 3-a
Organizarea activitãţilor de primire a cererilor pentru înmatricularea vehiculelor şi a celor pentru eliberarea permiselor de conducere

ART. 14
(1) Cererile pentru eliberarea certificatelor de înmatriculare şi a plãcuţelor cu numere de înmatriculare se soluţioneazã în condiţiile şi în baza documentelor prevãzute de <>Hotãrârea Guvernului nr. 85/2003 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Personalul serviciului public comunitar local de evidenţã a persoanelor primeşte cererile pentru înmatricularea vehiculelor, cu excepţia cererilor pentru înmatriculare permanentã cu numere preferenţiale, în cazul pierderii, furtului sau distrugerii certificatului de înmatriculare, cererile de preschimbare a certificatelor de înmatriculare cu menţiuni "auto furat din..." şi cererile de înmatriculare pentru export.
(3) În vederea primirii cererilor de competenţa serviciului public comunitar local de evidenţã a persoanelor, personalul acestuia desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) verificã concordanţa datelor din documentele de identificare cu cele din fişa de înmatriculare şi din cartea de identitate a vehiculului;
b) încaseazã contravaloarea taxei pentru plãcuţele cu numere de înmatriculare şi elibereazã solicitantului chitanţã;
c) verificã corectitudinea datelor completate în fişa de înmatriculare privind codul numeric personal al deţinãtorului şi semnãtura;
d) certificã pentru conformitate copiile documentelor prezentate, prevãzute la art. 33 alin. (1) lit. d) şi e) din regulamentul aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 85/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prin înscrierea menţiunii "conform cu originalul", a datei, precum şi semnarea de cãtre lucrãtor, dupã care restituie originalele documentelor;
e) în cazul persoanelor juridice, pe lângã documentele prevãzute la alin. (1) al <>art. 33 din regulamentul aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 85/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, solicitã suplimentar documentele prevãzute la alin. (4) al aceluiaşi articol;
f) înregistreazã cererea în Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea certificatului de înmatriculare, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 8, cu numerele din secvenţa alocatã de secretariat şi înscrie pe fişa de înmatriculare a vehiculului - în partea stângã sus - numãrul şi data înregistrãrii;
g) completeazã, dupã caz, în douã exemplare, dovada înlocuitoare a certificatului de înmatriculare a vehiculului, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 9, cu termen de valabilitate de 15 zile, şi înmâneazã originalul solicitantului, duplicatul rãmânând în carnet;
h) completeazã rubricile corespunzãtoare din Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea certificatului de înmatriculare, precum şi Fişa de însoţire a lotului de producţie pentru certificatele de înmatriculare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 10, în vederea înaintãrii dosarelor cu documentele prezentate de solicitanţi la serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor;
i) transmite serviciului public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor dosarul constituit în vederea confecţionãrii certificatului de înmatriculare a vehiculului, a cãrţii de identitate a vehiculului şi a plãcuţelor cu numere de înmatriculare;
j) completeazã Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea certificatului de înmatriculare cu informaţiile corespunzãtoare, la data primirii documentelor transmise de structura care le-a personalizat;
k) înmâneazã simultan titularului sau reprezentantului legal, pe bazã de semnãturã, certificatul de înmatriculare a vehiculului, cartea de identitate a vehiculului şi plãcuţele cu numere de înmatriculare şi reţine dovada înlocuitoare a certificatului de înmatriculare a vehiculului, în situaţia în care aceasta a fost eliberatã solicitantului; în cazul în care solicitantul a pierdut sau i s-a furat dovada înlocuitoare, personalul serviciului public comunitar local de evidenţã a persoanelor solicitã acestuia o declaraţie pe propria rãspundere, din care sã rezulte acest lucru, precum şi faptul cã dovada nu a fost reţinutã de lucrãtorii de poliţie.
ART. 15
(1) Personalul serviciului public comunitar local de evidenţã a persoanelor primeşte cererile pentru eliberarea permiselor de conducere, cu excepţia cererilor pentru preschimbarea permisului de conducere ca urmare a pierderii, furtului sau distrugerii, precum şi a cererilor pentru preschimbarea permiselor de conducere obţinute în strãinãtate de cãtre cetãţenii strãini care îşi stabilesc domiciliul sau reşedinţa în România.
(2) În vederea primirii cererilor de competenţa serviciului public comunitar local de evidenţã a persoanelor, personalul acestuia desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) verificã dacã fizionomia solicitantului corespunde cu fotografia din documentele prezentate sau, dupã caz, cu imaginea solicitantului înregistratã în R.L.E.P.;
b) verificã documentele prezentate şi corectitudinea datelor înscrise de solicitant pe formular;
c) certificã pentru conformitate copiile documentelor prezentate, prin înscrierea menţiunii "conform cu originalul", a datei, precum şi semnarea de cãtre lucrãtor, dupã care restituie originalele documentelor;
d) atunci când existã suspiciuni cu privire la identitatea solicitantului şi exactitatea datelor efectueazã verificãri şi întreprinde mãsurile stabilite prin instrucţiuni ale I.N.E.P.;
e) înregistreazã cererea în Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea permiselor de conducere, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 11, cu numerele din secvenţa alocatã de secretariat, şi înscrie pe fişa deţinãtorului de permis de conducere - în partea stângã sus - numãrul şi data înregistrãrii;
f) completeazã, în douã exemplare, dovada înlocuitoare a permisului de conducere, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 9, cu termen de valabilitate de 15 zile, şi înmâneazã originalul cetãţeanului, duplicatul rãmânând în carnet;
g) completeazã rubricile corespunzãtoare din Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea permiselor de conducere, precum şi Fişa de însoţire a lotului de producţie a permiselor de conducere, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 12, în vederea înaintãrii dosarelor cu documentele prezentate de solicitanţi la serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor;
h) asigurã transmiterea dosarelor cu documentele prezentate de solicitanţi la serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor şi primeşte permisele de conducere;
i) completeazã Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea permiselor de conducere cu informaţiile corespunzãtoare, la data primirii documentelor transmise de structura care le-a personalizat;
j) înmâneazã permisul de conducere, reţine dovada înlocuitoare a acestuia, iar titularul semneazã de primire în registru; în situaţia în care solicitantul a pierdut sau i s-a furat dovada înlocuitoare, personalul serviciului public comunitar local de evidenţã a persoanelor solicitã acestuia o declaraţie pe propria rãspundere, din care sã rezulte acest lucru, precum şi faptul cã dovada nu a fost reţinutã de lucrãtorii de poliţie.
(3) Personalul serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor consemneazã, în fişa de însoţire a lotului de producţie, cererile respinse şi întocmeşte în acest sens o adresã de rãspuns solicitantului, precizând motivul şi temeiul legal, iar dosarele respective şi adresa de rãspuns sunt restituite serviciilor publice comunitare de evidenţã a persoanelor pentru a fi remise solicitanţilor.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 16
(1) Cererile pentru eliberarea cãrţilor de identitate, precum şi imprimatele tipizate necesare în activitatea de eliberare a cãrţilor de identitate se asigurã de cãtre I.N.E.P. în condiţiile prevãzute de <>Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţã a persoanelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Imprimatele tipizate prevãzute în anexele nr. 4-7 sunt asigurate de cãtre serviciile publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple, iar cele prevãzute în anexele nr. 8-12 sunt asigurate de cãtre serviciile publice comunitare regim permise de conducere şi certificate de înmatriculare a vehiculelor.
(3) Cererile şi imprimatele tipizate prevãzute la alin. (1) şi (2) sunt distribuite serviciilor locale prin intermediul serviciilor publice comunitare judeţene de evidenţã a persoanelor.
ART. 17
(1) Serviciile publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor transmit, pe bazã de adresã, loturile de producţie şi dosarele cu documentele prezentate de solicitanţi la serviciile publice comunitare specializate în vederea emiterii documentelor, într-un termen de comun acord stabilit, astfel încât sã se asigure respectarea termenului legal de eliberare a documentelor.
(2) Paşapoartele simple, permisele de conducere auto şi certificatele de înmatriculare personalizate, precum şi plãcuţele cu numere de înmatriculare sunt transmise pe bazã de adresã, de cãtre structurile emitente, serviciilor publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor, în termenele stabilite în condiţiile alin. (1).
ART. 18
Pânã la semnarea protocoalelor prevãzute la art. 9, transportul loturilor de producţie şi, dupã caz, al dosarelor privind cererile şi documentele prezentate în susţinere, respectiv ridicarea documentelor personalizate de la structurile care le-au emis, se realizeazã de serviciile publice comunitare locale de evidenţã a persoanelor prin curier sau poştã specialã, asigurându-se condiţiile necesare prevenirii, pierderii sau distrugerii acestora.
ART. 19
Cererile care se primesc în cadrul ghişeului unic se soluţioneazã în termenele prevãzute de actele normative în vigoare, specifice fiecãrei categorii de cerere.
ART. 20
Anexele nr. 1-12 fac parte integrantã din prezenta metodologie.

ANEXA 1

REGISTRUL de evidenţã a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate şi pentru stabilirea reşedinţei



┌────────┬─────────┬────┬───────┬───────────┬────────────────┬──────────┬─────┐
│ │Data │ │ │ │ │ │ │
│Nr. │Anul │Nume│Prenume│ Motivul │ Seria şi nr. │ Data │ Obs.│
│înregis-├────┬────┤ │ │solicitãrii│actului eliberat│eliberãrii│ │
│trare │Ziua│Luna│ │ │ │ │ │ │
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
├────────┼────┼────┼────┼───────┼───────────┼────────────────┼──────────┼─────┤
└────────┴────┴────┴────┴───────┴───────────┴────────────────┴──────────┴─────┘




ANEXA 2



Serviciul Public Comunitar de Evidenţã
a Persoanelor al_________________
Data_______________________


FIŞĂ DE ÎNSOŢIRE A LOTULUI DE PRODUCŢIE
A CĂRŢILOR DE IDENTITATE Nr.......


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│Suport magnetic Numãr Spaţiu memorie │
│tip:__________ seria:__________ ocupat de lot:_______ │
│ │
│ │
│ │
│Nume fişier listã Nr. de înregistrare │
│de producţie:____________ din lista de producţie:___ │
│ │
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│Se transmite la centrul de producţie___________prin_________________________ │
│ (nume şi prenume delegat) │
│ │
│ │
│ │
│Am primit____________________ Semnãtura____________ Data__________ │
│ (nume şi prenume) │
│ │
│ Nr.intrare registru:_______________ │
│ │
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│Numãr C.I. Serie şi nr. C.I. Data:_________ │
│tipãrite________ de la___________la_____________ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│Certific tipãrirea lor:_______________________ Semnãtura:__________ │
│ (nume şi prenume) │
│ │
│ │
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│Am primit C.I. Tipãrite:__________________________ Data:____________ │
│ (nume şi prenume delegat) │
│ │
│ │
│ │
│ Semnãtura:__________ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 3

REGISTRUL pentru fişe de însoţire a lotului de cãrţi de identitate


┌────┬─────┬──────┬───────┬────────┬──────┬───────┬───────┬─────┬───────┬─────┐
│ │ │ │ │Nume/ │ │ │Nume/ │ │Nr. │ │
│ │ │ │ │prenume │ │ │prenume│ │C.I. │ │
│ │ │ │ │Operator│ │ │delegat│ │Primite│ │
│ │ │ │ ├────────┤ │ ├───────┤ ├───────┤ │
│ │ │ Datã │ │ │Tip/ │Datã │ │Datã │ │Nr. │
│Nr. │ Nr. │produ-│ Nr. │ │numãr │predare│ │retur│ │C.A. │
│crt.│fişã │cere │lucrãri│ │suport│suport │ │ │ │ │
│ │ de │ lot │ lot │ │magne-│ │ │ │Serie │ │
│ │înso-│ │ │Semnatu-│tic │ │Am │ │si nr. │ │
│ │ţire │ │ │ra │ │ │primit │ │CI │ │
├────┼─────┼──────┼───────┼────────┼──────┼───────┼───────┼─────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ ├────────┤ │ ├───────┤ ├───────┤ │
├────┼─────┼──────┼───────┼────────┼──────┼───────┼───────┼─────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ ├────────┤ │ ├───────┤ ├───────┤ │
├────┼─────┼──────┼───────┼────────┼──────┼───────┼───────┼─────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ ├────────┤ │ ├───────┤ ├───────┤ │
├────┼─────┼──────┼───────┼────────┼──────┼───────┼───────┼─────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ ├────────┤ │ ├───────┤ ├───────┤ │
├────┼─────┼──────┼───────┼────────┼──────┼───────┼───────┼─────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ ├────────┤ │ ├───────┤ ├───────┤ │
└────┴─────┴──────┴───────┴────────┴──────┴───────┴───────┴─────┴───────┴─────┘




ANEXA 4

Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea paşapoartelor simple



│ preluare şi înregistrare acte la S.P.C.E.P. │
├───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬──────┤
│Nr. │Data │Nume, │Serie │Domici-│Felul │Nr. │Nume, │Nr. │Data │
│inreg. │depune-│prenume│si nr. │liul │(tipul │pasa- │prenume│adresa │tran- │
│dosar │rii │solici-│act de │(tele- │opera- │port │lucra- │inainta│mit. │
│ │actelor│tant │identi-│fon) │tiunii │depus │tor │re │dosar │
│ │ │ │tate │ │ │ │ghiseu │acte │ │
│ │ │ │ │ │ │ │Semna- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │tura de│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │primire│ │ │
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
└───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴──────┘

│documente la │
│SPCEP │ retur lucrari rezolvate │ predare documente │
├───────┬───────┼───────┬───────┬───────┬───────┼───────┬───────┬───────┬──────┤
│Nume, │Nume, │Data │Nume, │Nume, │Nr. │Data │Semna- │Semna- │Ob- │
│prenume│prenume│retur │prenume│prenume│pasa- │inmana-│tura de│tura de│ser- │
│lucra- │delegat│dosar │delegat│lucra- │port │rii │primire│predare│va- │
│tor │(nr. │ │nr. │tor │primit │catre │ │pasa- │tii │
│predare│deleg./│ │deleg./│ghiseu │ │titular│ │port │ │
│Semna- │legiti-│ │legiti-│Semna- │ │ │ │ │ │
│tura de│matie) │ │matie │tura de│ │ │ │ │ │
│predare│Semna- │ │Semna- │primire│ │ │ │ │ │
│ │tura de│ │tura de│ │ │ │ │ │ │
│ │primire│ │predare│ │ │ │ │ │ │
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
└───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴──────┘




ANEXA 5


SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENŢĂ
A PERSOANELOR AL____________________




Numele şi prenumele________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Data depunerii cererii_____________________________________________________

Data programãrii pentru eliberarea paşaportului____________________________

___________________________________________________________________________



Semnãtura,




ANEXA 6



Serviciul Public Comunitar de Evidentã
a Persoanelor al_________________
Nr.____________din____________


FIŞĂ DE ÎNSOŢIRE A LOTULUI DE PRODUCŢIE
A PAŞAPOARTELOR

Prezentul lot de producţie conţine un numãr de______cereri pe linie de
paşapoarte, însoţite de____ paşapoarte, dupã cum urmeazã:


┌────┬─────────────────────┬──────────────┬───────────────┬─────────────────┐
│Nr. │Numele si prenumele │Felul │Nr. dosar │Nr. pasaportului │
│Crt.│ │operatiunii │(pasaport) │produs │
├────┼─────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────┼─────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼──────────────┼───────────────┼─────────────────┤
└────┴─────────────────────┴──────────────┴───────────────┴─────────────────┘




Şef serviciu______________________
(grad, nume, prenume)

Semnãtura:__________________________



NOTĂ:
Coloanele 1 - 4 se completeazã de cãtre personalul serviciului public comunitar de evidenţã a persoanelor
Coloana 5 se completeazã de cãtre personalul Serviciului public comunitar de evidenţã şi eliberare a paşapoartelor simple


ANEXA 7

FIŞĂ ÎNLOCUITOR



Nr. Paşaport______________________________________________________

Nume _____________________________________________________________

__________________________________________________________________

Prenume___________________________________________________________

__________________________________________________________________

Mapa______________________________________________________________

Data eliberãrii paşaportului______________________________________

__________________________________________________________________

Semnãturã titular_________________________________________________




ANEXA 8

Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea certificatului de înmatriculare



│ preluare şi înregistrare acte la S.P.C.E.P. │
├──────┬───────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬───────┬─────┬──────┬───────┤
│Nr. │Data │Nume, │Seria │Domici-│Seria│Nr. │Serie │Serie│Serie │Nume, │
│inreg.│depune-│prenume│si nr.│liul │CI │inma-│certifi│chi- │nr. │prenume│
│dosar │rii │detina-│act de│(tele- │auto │tric.│cat │tan- │dovada│lucra- │
│(lucra│actelor│tor │identi│fon) │ │auto │vechi │ta │de │tor │
│re) │ │ │tate │ │ │ │ │APPS │circu-│ghiseu │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │latie │Semna- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tura de│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │primire│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │acte │
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
└──────┴───────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴───────┴─────┴──────┴───────┘


│ transfer documente la │retur documente la │predare documente │
│ S.P.C.E.P. │ S.P.C.E.P. │ │
├──────┬───────┬───────┬──────┼───────┬─────┬─────┬───────┼─────┬──────┬───────┤
│Nr. │Data │Nume, │Nume, │Data │Nume,│Nume,│Serie │Data │Semna-│Ob- │
│adresa│tran- │prenume│prenu-│retur │prenu│prenu│certifi│inma-│tura │ser- │
│inain-│smit. │lucra- │me │lucrare│me │me │cat │narii│de │va- │
│tare │dosar │tor │dele- │ │dele-│lucra│nou │catre│preda-│tii │
│acte │ │ghiseu.│gat │ │gat │tor │ │titu-│re │ │
│ │ │Semna- │(nr. │ │Semna│ghi- │ │lar │CIV, │ │
│ │ │tura de│deleg/│ │tura │seu. │ │ │CI si │ │
│ │ │predare│legiti│ │de │Semna│ │ │retine│ │
│ │ │ │matie)│ │preda│tura │ │ │re │ │
│ │ │ │Semna-│ │re │de │ │ │dovada│ │
│ │ │ │tura │ │ │primi│ │ │ │ │
│ │ │ │de │ │ │re │ │ │ │ │
│ │ │ │primi-│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │re │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
└──────┴───────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴───────┴─────┴──────┴───────┘



ANEXA 9



Unicat
Valabil numai în
ROMÂNIA


DOVADA Seria_______nr.________________


Permis de conducere categoria_____________nr.____________________________

Certificat de înmatriculare seria_______al autovehiculului nr.___________

aparţinând_______________________________________________________________

a fost reţinut pentru (motivul şi locul)_________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

Prezenta s-a eliberat la data de_______________________________ora_______

Cu valabilitate pânã la__________________________________________________

Agent constatator_________________________________ecuson nr._____________
(numele în clar şi semnãtura)
(ştampila emitent)



Semnãtura,




ANEXA 10



Serviciul Public Comunitar de Evidentã
a Persoanelor al___________________
Nr.__________din________________


FIŞĂ DE ÎNSOŢIRE A LOTULUI DE PRODUCŢIE
A CERTIFICATELOR DE ÎNMATRICULARE


Prezentul lot de producţie conţine un numãr de_____ dosare în vederea
preschimbãrii certificatului de înmatriculare, aparţinând urmãtoarelor
persoane:


┌────┬──────────────────────┬───────────────────────┬──────────────────────┐
│Nr. │NUMELE SI PRENUMELE │Certificatul retras │Certificatul produs │
│Crt.│ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
└────┴──────────────────────┴───────────────────────┴──────────────────────┘



Şef serviciu______________________
(grad, nume, prenume)
Semnãtura:________________________




NOTĂ:
Coloanele 1 - 3 se completeazã de cãtre personalul serviciului public comunitar de evidenţã a persoanelor
Coloana 4 se completeazã de cãtre personalul Serviciului public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor


ANEXA 11

Registrul de evidenţã a cererilor pentru eliberarea permiselor de conducere



│ preluare şi înregistrare acte la S.P.C.E.P. │
├───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬──────┤
│Nr. │Data │Nume, │Seria │Domici-│Seria │Serie │Serie │Nume, │Nr. │
│inreg. │depune-│prenume│si nr. │liul │chitan-│P.C. │nr. │prenume│adresa│
│dosar │rii │detina-│act de │(tele- │ta │vechi │dovada │lucra- │inain-│
│(lucra-│actelor│tor/ │identi-│fon) │A.P.P.S│si │de │tor │tare │
│re) │ │titular│tate │ │ │catego-│circula│ghiseu │acte │
│ │ │ │ │ │ │ria │tie │Semna- │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │tura │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │de │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │primire│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │acte │ │
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┤
└───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴──────┘



│ transmitere date │retur documente de la │ predare documente catre │
│ S.P.C.E.P. │ S.P.C.E.P. │ solicitant │
├──────┬───────┬───────┼──────┬───────┬─────┬─────┼───────┬─────┬──────┬───────┤
│Data │Nume, │Nume, │Data │Nume, │Nume,│Serie│Data │Semna│Semna-│Ob- │
│trans-│prenume│prenume│retur │prenume│prenu│P.C. │inma- │tura │tura │ser- │
│mit. │lucra- │delegat│dosar │delegat│me │nou │narii │de │de │va- │
│dosar │tor │(nr. │(lucra│Nr. │lucra│ │P.C. │primi│preda-│tii │
│ │predare│deleg./│re) │dele- │tor │ │ │re │re │ │
│ │Semna- │legiti-│ │gat/ │ghi- │ │ │ │P.C. │ │
│ │tura de│matie) │ │legiti-│seu │ │ │ │si │ │
│ │predare│Semna- │ │matie │Semna│ │ │ │retine│ │
│ │ │tura de│ │Semna- │tura │ │ │ │re │ │
│ │ │primire│ │tura de│de │ │ │ │dovada│ │
│ │ │ │ │predare│primi│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │re │ │ │ │ │ │
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
├──────┼───────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────┼──────┼───────┤
└──────┴───────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴───────┴─────┴──────┴───────┘




ANEXA 12



Serviciul Public Comunitar de Evidenţã
a Persoanelor al______________________
Nr._____________din_________________



FIŞĂ DE ÎNSOŢIRE A LOTULUI DE PRODUCŢIE
A PERMISELOR DE CONDUCERE



Prezentul lot de producţie conţine un numãr de______ dosare în vederea
preschimbãrii permisului de conducere aparţinând urmãtoarelor persoane:

┌────┬──────────────────────┬───────────────────────┬──────────────────────┐
│Nr. │NUMELE SI PRENUMELE │Permisul retras │Permisul produs │
│Crt.│ │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────────┤
└────┴──────────────────────┴───────────────────────┴──────────────────────┘



Şef serviciu_________________________
(grad, nume, prenume)
Semnãtura:__________________________




NOTĂ:
Coloanele 1 - 3 se completeazã de cãtre personalul serviciului public comunitar de evidenţã a persoanelor
Coloana 4 se completeazã de cãtre personalul Serviciului public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016