Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.235 din 24 aprilie 2025  privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a comisiei de monitorizare şi competenţă profesională pentru cazurile de malpraxis, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1.343/2006     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.235 din 24 aprilie 2025 privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a comisiei de monitorizare şi competenţă profesională pentru cazurile de malpraxis, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1.343/2006

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 419 din 7 mai 2025
    Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale asistenţă medicală şi sănătate publică din cadrul Ministerului Sănătăţii cu nr. 1.235 R din 24.04.2025,
    având în vedere prevederile art. 679 alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 7 alin (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a comisiei de monitorizare şi competenţă profesională pentru cazurile de malpraxis, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1.343/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 970 din 5 decembrie 2006, cu completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 3, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "a) 2 reprezentanţi ai direcţiei de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti, după caz, dintre care unul este directorul executiv adjunct sau mediculşef al direcţiei de sănătate publică, numiţi prin decizie a conducătorului acestei instituţii;"

    2. După articolul 3 se introduce un nou articol, art. 3^1, cu următorul cuprins:
    "ART. 3^1
    Secretariatul comisiei prevăzute la art. 3 este asigurat de un reprezentant al direcţiei de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti, după caz, numit prin decizie a directorului executiv."

    3. La articolul 9, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 9
    (1) Comisia este condusă de directorul executiv adjunct sau de medicul-şef al direcţiei de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz, care are calitatea de preşedinte al acesteia."

    4. La articolul 21, alineatele (3) şi (4) se abrogă.
    5. Anexa se abrogă.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul sănătăţii,
                    Alexandru Rafila

    Bucureşti, 24 aprilie 2025.
    Nr. 1.235.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016