Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.233 din 31 august 2010  privind modificarea Ordinului ministrului muncii, familiei si egalitatii de sanse nr. 449/2008  pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum si a caracteristicilor de tiparire, modului de difuzare, utilizare si de pastrare ale acestora    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 1.233 din 31 august 2010 privind modificarea Ordinului ministrului muncii, familiei si egalitatii de sanse nr. 449/2008 pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum si a caracteristicilor de tiparire, modului de difuzare, utilizare si de pastrare ale acestora

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 638 din 10 septembrie 2010

Având în vedere:
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- prevederile <>art. 12 din Legea nr. 130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncã, republicatã;
- prevederile <>art. 120^1 şi 228 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- Nota inspectorului general de stat nr. 1.571 din 25 august 2010,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite urmãtorul ordin:

ART. I
Modelul 2 "Decizie referitoare la obligaţiile de platã accesorii aferente comisionului datorat" prevãzut în anexa la <>Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse nr. 449/2008 pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum şi a caracteristicilor de tipãrire, modului de difuzare, utilizare şi de pãstrare ale acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 565 din 28 iulie 2008, se modificã şi se înlocuieşte cu modelul prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Serviciul economic din cadrul Inspecţiei Muncii şi inspectoratele teritoriale de muncã vor lua mãsurile necesare pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan

Bucureşti, 31 august 2010.
Nr. 1.233.


ANEXĂ

MODEL 2

I.
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
INSPECŢIA MUNCII
Inspectoratul Teritorial de Muncã al Judeţului .
Str. ...................... nr. ............
Localitatea .....................


DECIZIE Nr. ......

referitoare la obligaţiile de platã accesorii
aferente comisionului datorat

Numele şi prenumele/Denumirea debitorului ................................
Domiciliul/Sediul în localitatea .........., str. ........ nr. ......, bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ....., sectorul/judeţul ........
Cod de identificare .......................
În temeiul art. 88 lit. c), art. 119 şi <>art. 120^1 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru plata cu întârziere a comisionului reglementat de <>Legea nr. 130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncã, republicatã, s-au calculat pentru perioada ............ urmãtoarele:
● dobânzi .......... lei aferente comisionului datorat;
● penalitãţi de întârziere .......... lei aferente comisionului datorat;
● majorãri de întârziere ........... lei aferente comisionului datorat;
● total creanţe fiscale accesorii .
Documentul prin care s-au individualizat sumele de platã: fişa pe plãtitor.
Fişa pe plãtitor se poate prezenta la cererea contribuabilului.
În conformitate cu prevederile <>art. 110 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanţã.
Vã invitãm ca în termenul prevãzut la <>art. 111 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sã achitaţi sau sã faceţi dovada plãţii sumelor menţionate în prezenta decizie, care constituie şi înştiinţare de platã.
Împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu prevederile <>art. 205 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicãrii acestuia şi care se depune la sediul inspectoratului teritorial de muncã emitent.
Data întocmirii ............................
Data comunicãrii .........................
Data comunicãrii prezentei decizii reprezintã:
● data semnãrii de primire, în condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
● data înscrisã de poştã la remiterea "confirmãrii de primire", în condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
● data la care expirã termenul de 15 zile de la data afişãrii anunţului publicitar în condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;


Inspector-şef, Şeful Compartimentului relaţii de muncã,
................... .......................................
L.S.
Întocmit

II.
● Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile de platã accesorii aferente comisionului datorat
● Format: A4
● Caracteristici de tipãrire: se editeazã pe o singurã paginã.
● Se utilizeazã: de cãtre organul de control cu atribuţii de inspecţie fiscalã la stabilirea obligaţiilor de platã accesorii.
● Se întocmeşte: în douã exemplare.
● Circulã: - un exemplar la contribuabil;
- un exemplar rãmâne la dosarul fiscal al contribuabilului,
deţinut de compartimentul de contabilitate.
● Se arhiveazã - exemplarul 1 la dosarul fiscal al contribuabilului.

-------------
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice