Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.225 din 24 decembrie 2020  pentru modificarea şi completarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative pentru anii 2017 şi 2018, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 245/2017     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.225 din 24 decembrie 2020 pentru modificarea şi completarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative pentru anii 2017 şi 2018, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 245/2017

EMITENT: Casa Naţională de Asigurări de Sănătate
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1314 din 30 decembrie 2020
    Văzând Referatul de aprobare nr. DG 5.132 din 24.12.2020 al directorului general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
    având în vedere art. 51 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi Hotărârea Guvernului nr. 155/2017 privind aprobarea programelor naţionale de sănătate pentru anii 2017 şi 2018, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 291 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin:
    ART. I
    Normele tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative pentru anii 2017 şi 2018, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 245/2017, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 224 şi 224 bis din 31 martie 2017, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La capitolul IX titlul „Programul naţional de oncologie - Subprogramul de monitorizare a evoluţiei bolii la pacienţii cu afecţiuni oncologice prin PET-CT (adulţi şi copii)“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“, după litera i) se introduce o nouă literă, litera j), cu următorul cuprins:
    "j) S.C. Sanador - S.R.L. - Bucureşti;"

    2. La capitolul IX titlul „Programul naţional de tratament pentru boli rare“ subtitlul „Unităţi care derulează programul“, punctul 29) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "29) boli rare - medicamente incluse condiţionat utilizate în tratamentul spitalicesc pentru bolnavi cu alfa-manozidoză uşoară până la moderată cu manifestări nonneurologice:
    a) Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea;
    b) Spitalul Judeţean de Urgenţă Dr. Fogolyan Kristof Sf. Gheorghe;"

    3. Anexa nr. 13E se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Direcţiile de specialitate din Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, casele de asigurări de sănătate şi unităţile de specialitate prin care se derulează programe naţionale de sănătate curative vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
                    Adela Cojan

    Bucureşti, 24 decembrie 2020.
    Nr. 1.225.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 13E)
    CHESTIONAR DE EVALUARE
    pentru includerea în Programul naţional de tratament al bolilor neurologice
    Judeţul .....................................................
    Localitatea ................................................
    Unitatea sanitară ...............................................
    Adresa ....................................................
    Telefon ......................................................
    Fax .............................................................
    E-mail ......................................................
    Manager*: Nume .......................................... Prenume ...................
    Adresă ...............................................
    Telefon ..................................... fax ..................................
    E-mail ..............................................................
    Medic coordonator: Nume ................................... Prenume ...........................
    Adresă .....................................................................
    Telefon ...................................... fax ........................
    E-mail .................................................
    Director medical: Nume ................................ Prenume ......................
    Adresă ............................................................
    Telefon ........................................ fax ............................
    E-mail .......................................................................
    CAP. 1
    Relaţie contractuală în sistemul de asigurări sociale de sănătate

┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│ │aflată în relaţie │ │ │
│1.│contractuală cu casa de │ │ │
│ │asigurări de sănătate pentru │ │ │
│ │furnizarea de servicii │ │ │
│ │medicale spitaliceşti │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘


    CAP. 2
    Criterii privind structura organizatorică

┌───┬────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Unitate sanitară cu paturi │ │ │
│I. │care are în structura │ │ │
│ │organizatorică aprobată: │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- secţie de neurologie, │ │ │
│1. │recuperare neurologică sau │ │ │
│ │neurologie pediatrică │ │ │
│ │(pentru bolnavii sub 18 ani)│ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură de explorări │ │ │
│2. │funcţionale - explorări ale │ │ │
│ │sistemului nervos │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│3. │- farmacie cu circuit închis│ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Asigurarea accesului la │ │ │
│II.│servicii medicale │ │ │
│ │paraclinice │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură proprie de │ │ │
│ │radiologie şi imagistică │ │ │
│ │medicală - CT │ │ │
│1. │sau │ │ │
│ │- contract cu o unitate │ │ │
│ │sanitară pentru asigurarea │ │ │
│ │acestui serviciu minimum 12 │ │ │
│ │ore/zi │ │ │
├───┼────────────────────────────┼──┼──┤
│ │- structură proprie de │ │ │
│ │radiologie şi imagistică │ │ │
│ │medicală - IRM │ │ │
│2. │sau │ │ │
│ │- contract cu o unitate │ │ │
│ │sanitară pentru asigurarea │ │ │
│ │acestui serviciu minimum 12 │ │ │
│ │ore/zi │ │ │
└───┴────────────────────────────┴──┴──┘


    CAP. 3
    Criterii privind structura de personal

┌──┬─────────────────────────────┬──┬──┐
│ │ │DA│NU│
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu medici şi │ │ │
│ │personal sanitar mediu a │ │ │
│ │secţiei de neurologie/ │ │ │
│ │neurologie pediatrică conform│ │ │
│ │Normativelor de personal │ │ │
│ │pentru asistenţa medicală │ │ │
│ │spitalicească, aprobate prin │ │ │
│ │Ordinul ministrului sănătăţii│ │ │
│1 │nr. 1.224/2010, cu │ │ │
│ │modificările ulterioare [(cel│ │ │
│ │puţin 3 medici specialişti/ │ │ │
│ │primari de neurologie sau │ │ │
│ │neurologie pediatrică şi cel │ │ │
│ │puţin 6 asistenţi medicali) │ │ │
│ │(Precizaţi nr. medicilor de │ │ │
│ │specialitate şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali.)] │ │ │
├──┼─────────────────────────────┼──┼──┤
│ │Încadrarea cu farmacişti şi │ │ │
│ │asistenţi medicali de │ │ │
│ │farmacie conform Normativelor│ │ │
│ │de personal pentru asistenţa │ │ │
│ │medicală spitalicească, │ │ │
│2.│aprobate prin Ordinul │ │ │
│ │ministrului sănătăţii nr. │ │ │
│ │1.224/2010, cu modificările │ │ │
│ │ulterioare (Precizaţi nr. │ │ │
│ │farmaciştilor şi al │ │ │
│ │asistenţilor medicali de │ │ │
│ │farmacie.) │ │ │
└──┴─────────────────────────────┴──┴──┘


    Declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele completate în chestionar sunt conforme cu realitatea.
    Semnătura
    Manager
    Semnătura
    Medic coordonator
    Semnătura
    Director medical
    * Răspunderea pentru completarea datelor îi revine managerului.
    CAP. 4

    CAS ……………………………….

┌────────────────────┬───────┬─────────┐
│Unitatea sanitară │AVIZAT │NEAVIZAT │
├────────────────────┼───────┼─────────┤
│…………………………… │ │ │
└────────────────────┴───────┴─────────┘


    Semnătura
    Director general
    Semnătura
    Director relaţii contractuale
    Semnătura
    Medic-şef
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016