Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.190 din 21 noiembrie 2012  pentru modificarea si completarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului sanatatii nr. 261/2010 privind aprobarea organigramei si a Regulamentului de organizare si functionare ale Institutului National de Sanatate Publica Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 1.190 din 21 noiembrie 2012 pentru modificarea si completarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului sanatatii nr. 261/2010 privind aprobarea organigramei si a Regulamentului de organizare si functionare ale Institutului National de Sanatate Publica Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 792 din 26 noiembrie 2012

    Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei organizare şi politici salariale nr. RA 367 din 2012,
    în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:

    ART. I
    Anexa nr. 2 "Regulamentul de organizare şi funcţionare a Institutului Naţional de Sănătate Publică Bucureşti" la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 261/2010 privind aprobarea organigramei şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Institutului Naţional de Sănătate Publică Bucureşti, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 228 din 12 aprilie 2010, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La articolul 10, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(5) Deciziile Consiliului de coordonare se iau cu majoritatea simplă."

    2. La articolul 11 alineatul (1), literele b) şi h) se abrogă.

    3. Articolul 34^3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 34^3. - (1) CNSISP asigură coordonarea tehnică profesională şi managementul sistemului de statistică pe plan naţional ale Institutului, exercitând următoarele atribuţii generale:
    a) organizarea, coordonarea, îndrumarea profesională şi verificarea din punct de vedere tehnic şi metodologic, pe întregul teritoriu al ţării, a sistemului informaţional în domeniul sănătăţii;
    b) organizarea şi administrarea bazei naţionale de date privind statisticile de sănătate;
    c) colectarea, analizarea şi diseminarea datelor privind starea de sănătate a populaţiei;
    d) colectarea şi difuzarea indicatorilor specifici de evaluare a stării de sănătate şi a eficienţei reţelei sanitare;
    e) participarea la elaborarea sintezei stării de sănătate a populaţiei în baza datelor centralizate şi analizei acestora;
    f) elaborarea şi stabilirea metodologiei de culegere, înregistrare şi prelucrare a datelor;
    g) efectuarea de analize, studii şi anchete privind starea de sănătate a populaţiei, sondaje de opinie privind calitatea asistenţei medicale, precum şi prognoze pentru deciziile bazate pe dovezi;
    h) coordonarea organizării, împreună cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, a activităţilor de definire, actualizare şi urmărire a strategiei şi a priorităţilor de informatizare a sistemului sanitar din România;
    i) participarea la definirea, selectarea, coordonarea şi realizarea unor proiecte de informatizare în sănătate;
    j) comunicarea şi transmiterea datelor statistice din domeniul sănătăţii către organizaţiile internaţionale (OMS, Eurostat, ONU etc.), conform legii;
    k) organizarea de cursuri de pregătire în domeniul statisticii medicale;
    l) realizarea evidenţei, întreţinerea şi exploatarea fondului arhivistic al Ministerului Sănătăţii;
    m) coordonarea activităţii informatice din cadrul Ministerului Sănătăţii;
    n) elaborarea materialelor de sinteză şi periodice privind demografia, morbiditatea şi mortalitatea, statistică şi economie sanitară, statistică matematică, utilizarea informaticii în domeniul sănătăţii, pentru unităţile sanitare şi personalul de specialitate interesat;
    o) îndeplinirea altor atribuţii din domeniul său de activitate, rezultate din actele normative în vigoare sau dispuse de conducerea Ministerului Sănătăţii, în cadrul legii.
    (2) În exercitarea atribuţiei prevăzute la alin. (1) lit. m), CNSISP desfăşoară următoarele activităţi specifice:
    a) asigură administrarea şi configurarea reţelei de calculatoare a Ministerului Sănătăţii şi întocmeşte tabele cu nume de utilizatori, parole şi drepturi acordate;
    b) oferă asistenţă tehnică privind dezvoltarea, înzestrarea, investiţiile şi aprovizionarea tehnico-materială pentru reţeaua de calculatoare a Ministerului Sănătăţii;
    c) participă, la solicitarea Ministerului Sănătăţii, la grupurile de lucru organizate de Comisia Europeană pentru implementarea proiectelor din domeniul Tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor; cheltuielile legate de participare se suportă din fondurile alocate de Ministerul Sănătăţii în acest sens;
    d) asigură suport în administrarea sistemului electronic de management al documentelor Lotus Notes-Domino;
    e) participă la activitatea comisiilor de achiziţie şi oferă suport de specialitate la elaborarea caietelor de sarcini, evaluare, oferte etc.;
    f) acordă asistenţă tehnică privind tehnologia informaţiei structurilor din Ministerul Sănătăţii;
    g) oferă suport tehnic în dezvoltarea aplicaţiilor informatice şi proiectarea bazelor de date pentru programele prioritare ale Ministerului Sănătăţii;
    h) administrează şi actualizează site-ul www.ms.gov.ro şi colaborează cu Serviciul de Telecomunicaţii Speciale în vederea proiectării noilor secţiuni."

    4. La articolul 53, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Proiectul de buget de venituri şi cheltuieli se elaborează de către Biroul buget-finanţe împreună cu directorul general adjunct economic şi se înaintează spre aprobare Ministerului Sănătăţii, cu semnătura directorului general al Institutului."

    5. La articolul 54, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Tarifele pentru prestaţiile (determinări, examene, analize şi altele) prevăzute la alin. (2) sunt stabilite conform prevederilor legale şi se încasează, se utilizează şi se contabilizează de către Institut, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 59/2003 privind înfiinţarea de către Ministerul Sănătăţii a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii, cu completările ulterioare."

    6. La articolul 55, alineatele (2), (3) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) Încadrarea funcţiilor de directori ai centrelor naţionale şi de medici şefi ai centrelor regionale se face prin decizie a directorului general, cu avizul Consiliului de coordonare, pe bază de concurs organizat de Institut, în condiţiile legii.
    (3) Ocuparea funcţiilor de medic şef secţie din CRSP se face prin concurs organizat de Institut, în condiţiile legii.
    .........................................................................................
    (6) Eliberarea din funcţiile de conducere pentru funcţiile prevăzute la alin. (2) şi (3) se face prin decizie a directorului general, cu avizul Consiliului de coordonare, după evaluarea rezultatelor activităţii."

    ART. II
    Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii şi Institutul Naţional de Sănătate Publică Bucureşti vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                              Ministrul sănătăţii,
                                  Raed Arafat

    Bucureşti, 21 noiembrie 2012.
    Nr. 1.190.

                                     -----
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice