Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.168 din 2 septembrie 2010  pentru aprobarea structurii-cadru a Planului rosu de interventie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.168 din 2 septembrie 2010 pentru aprobarea structurii-cadru a Planului rosu de interventie

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 643 din 15 septembrie 2010

Având în vedere prevederile art. 3 alin. (7) din anexa nr. 6 la Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al ministrului internelor şi reformei administrative nr. 2.021/691/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale titlului IV "Sistemul naţional de asistenţã medicalã de urgenţã şi de prim ajutor calificat" din <>Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii şi ministrul administraţiei şi internelor emit urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã structura-cadru a Planului roşu de intervenţie, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
În termen de 30 de zile de la publicarea prezentului ordin, inspectorii-şefi ai inspectoratelor pentru situaţii de urgenţã judeţene/al municipiului Bucureşti vor dispune mãsurile ce se impun pentru elaborarea planului judeţean sau al municipiului Bucureşti, în 3 exemplare, şi înaintarea acestuia spre aprobare inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã.
ART. 3
Planul roşu de intervenţie are caracter nesecret. Exemplarul nr. 1 se trimite la Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţã - Centrul Operaţional Naţional - Serviciul asistenţã psihologicã şi medicinã la dezastre, exemplarul nr. 2 se trimite la Ministerul Sãnãtãţii - Centrul Operativ pentru Situaţii de Urgenţã, iar exemplarul nr. 3 se pãstreazã de unitatea care l-a elaborat.
ART. 4
La elaborarea planului participã medicul-şef al serviciului mobil de urgenţã, reanimare şi descarcerare (S.M.U.R.D.), directorul medical al serviciului de ambulanţã, un reprezentant al prefectului şi reprezentanţii locali ai instituţiilor de sprijin (Poliţie, Poliţia de Frontierã, Jandarmerie etc.)
ART. 5
Planul roşu de intervenţie se testeazã periodic prin exerciţii comune planificate de Ministerul Sãnãtãţii şi Ministerul Administraţiei şi Internelor - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţã.
ART. 6
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

ANEXĂ
STRUCTURA - CADRU
a Planului roşu de intervenţie


Aprob
Inspectorul general al Inspectoratului General
pentru Situaţii de Urgenţã,
..............................


Avizat
Preşedintele comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţã,
Prefect,
...........................

Scop
1. Asigurarea unui rãspuns coordonat al tuturor structurilor cu atribuţii de intervenţie în cazul producerii unor accidente colective şi/sau calamitãţi, cu manifestãri deosebit de rapide şi efecte limitate în timp, având ca rezultat victime multiple sau având potenţialul de a produce victime multiple.
2. Stabilirea de reguli şi mãsuri în vederea mobilizãrii unor resurse suplimentare din judeţ/municipiul Bucureşti sau din afara acestuia, în situaţia depãşirii capacitãţii locale de intervenţie medicalã.
Referinţe legislative
Planul roşu de intervenţie se întocmeşte în baza urmãtoarelor acte normative:
- <>Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- Anexa nr. 6 la Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al ministrului internelor şi reformei administrative nr. 2.021/691/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale titlului IV "Sistemul naţional de asistenţã medicalã de urgenţã şi de prim ajutor calificat" din <>Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii;
- <>Ordinul ministrului sãnãtãţii publice nr. 1.706/2007 privind conducerea şi organizarea unitãţilor şi compartimentelor de primire a urgenţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

NOTĂ:
Potrivit art. 3 alin. (8) şi (9) din anexa nr. 6 la Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al ministrului internelor şi reformei administrative nr. 2.021/691/2008:
- Planul roşu de intervenţie se elaboreazã de inspectorulşef al inspectoratului pentru situaţii de urgenţã judeţean/al municipiului Bucureşti (I.S.U.) şi se semneazã de reprezentanţii tuturor instituţiilor implicate;
- Planul roşu de intervenţie se avizeazã de prefect şi se aprobã de inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã.
Instituţiile cu atribuţii
Instituţiile cu atribuţii în gestionarea situaţiilor de urgenţã generate de producerea unor accidente colective, calamitãţi şi dezastre şi în aplicarea Planului roşu de intervenţie sunt:
a) instituţii implicate în aplicarea Planului roşu de intervenţie la nivel local, judeţean/al municipiului Bucureşti:
- Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin unitãţile subordonate Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã/serviciile mobile de urgenţã, reanimare şi descarcerare (S.M.U.R.D.);
- instituţiile prefectului;
- componentele locale ale structurilor cu atribuţii în domeniul ordinii şi siguranţei publice;
- spitalele de urgenţã judeţene/ale municipiului Bucureşti şi serviciile publice de ambulanţã judeţene (S.A.J.)/Serviciul de Ambulanţã Bucureşti-Ilfov (S.A.B.IF.);
b) instituţii care coopereazã în aplicarea Planului roşu de intervenţie la nivel naţional:
- Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţã, Inspectoratul General de Aviaţie, Inspectoratul General al Poliţiei Române, Inspectoratul General al Poliţiei de Frontierã şi Inspectoratul General al Jandarmeriei;
- Ministerul Apãrãrii Naţionale, prin unitãţile Statului Major al Forţelor Aeriene.
Domeniul de aplicare
Planul roşu de intervenţie este documentul care prevede modalitatea de rãspuns în cazul producerii de accidente colective şi dezastre cu manifestãri deosebit de rapide şi efecte limitate în timp, în funcţie de numãrul de victime stabilit sau estimat, gravitatea stãrii acestora, capacitatea de intervenţie aflatã la dispoziţie în timpul programului normal de lucru, precum şi în funcţie de gradul de asigurare a continuitãţii serviciilor implicate.
Activarea Planului roşu de intervenţie
1. Planul roşu de intervenţie se activeazã la solicitarea inspectorului-şef al I.S.U. de cãtre prefectul judeţului/prefectul municipiului Bucureşti, în care are loc evenimentul, în baza informaţiilor obţinute:
a) de la dispeceratele de urgenţã prin numãrul unic de apel 112;
b) de la primele echipaje de intervenţie sosite la locul intervenţiei;
c) de la sistemele de monitorizare conectate la dispeceratele medicale, dispeceratele I.S.U., dispeceratele Poliţiei şi ale Jandarmeriei sau la alte dispecerate cu rol în acest domeniu.
Primul echipaj medical sau de prim ajutor sosit la locul intervenţiei, în funcţie de gravitatea evenimentelor, face propunerea de activare a Planului roşu de intervenţie inspectorului-şef al I.S.U., prin intermediul dispeceratului medical sau al celui integrat.
2. Din momentul declanşãrii Planului roşu de intervenţie, serviciile publice de ambulanţã intrã sub coordonarea I.S.U.
3. Inspectorul-şef al I.S.U. poate solicita pe o duratã limitatã şi echipajele serviciilor private de ambulanţã, dacã situaţia o impune.
Declanşarea Planului roşu de intervenţie
Dupã obţinerea datelor despre producerea evenimentului, inspectorul-şef al I.S.U. dispune alertarea echipajelor S.M.U.R.D. şi ale celorlalte servicii publice de ambulanţã, în vederea pregãtirii resurselor şi alertãrii personalului aflat în afara programului de gardã.
În situaţia în care numãrul victimelor sau gravitatea lor depãşeşte capacitatea de intervenţie obişnuitã a structurilor locale - S.M.U.R.D. şi S.A.J./S.A.B.IF. -, inspectorul-şef al I.S.U. demareazã procedurile de declanşare a Planului roşu de intervenţie, informând prefectul judeţului/al municipiului Bucureşti asupra producerii evenimentului şi solicitând declanşarea Planului roşu de intervenţie. În lipsa prefectului sau în cazul imposibilitãţii contactãrii lui în cel mult 5 minute de la constatarea necesitãţii declanşãrii Planului roşu de intervenţie, acesta se declanşeazã la ordinul inspectorului-şef al I.S.U.
În Planul roşu de intervenţie, cu acordul prefectului, se poate specifica delegarea declanşãrii acestuia inspectorului-şef al I.S.U.
La luarea deciziei de declanşare a Planului roşu de intervenţie se va avea în vedere cunoaşterea urmãtoarelor date:
- numãrul real sau potenţial al victimelor;
- caracteristicile operaţiunilor de salvare necesare;
- gradul de dificultate a operaţiunilor de salvare;
- potenţialul evolutiv al situaţiei;
- capacitatea de intervenţie a diferitelor instituţii în cazul în care Planul roşu de intervenţie nu ar fi declanşat, respectiv pragul prestabilit de declanşare a acestuia;
- capacitatea de intervenţie a diferitelor instituţii în vederea asigurãrii misiunilor obişnuite pe durata intervenţiei, în cazul în care se declanşeazã Planul roşu de intervenţie.
Declanşarea în totalitate a Planului roşu de intervenţie presupune:
● etapa I:
- concentrarea structurilor S.M.U.R.D. la locul evenimentului la nivel municipal/judeţean;
- alertarea structurilor care coopereazã în aplicarea Planului roşu de intervenţie în vederea concentrãrii forţelor necesare prevãzute în plan;
● etapa II: completarea, în funcţie de necesitate, cu pânã la 30% din ambulanţele S.A.J./S.A.B.IF. aflate în tura de serviciu;
● etapa III: alertarea personalului care încadreazã echipajele S.M.U.R.D. şi S.A.J./S.A.B.IF. aflat în tura liberã şi prezentarea acestuia la locurile stabilite în plan;
● etapa IV: completarea echipajelor ambulanţelor S.A.J./S.A.B.IF. şi deplasarea acestora la structurile I.S.U. sau la locul indicat de I.S.U. în vederea înlocuirii echipajelor S.M.U.R.D. (maximum 60 de minute);
● etapa V: asigurarea intervenţiei în zona de competenţã cu structurile rezultate;
● etapa VI: alertarea S.M.U.R.D. pe plan regional;
● etapa VII: revenirea la normalitate.
La I.S.U. unde nu existã S.M.U.R.D. pe plan local, Planul roşu de intervenţie se adapteazã la nivel judeţean cu prevederea etapei VI.

Fluxul informaţional-decizional în declanşarea Planului roşu de intervenţie


┌────────────────┐ ┌──────────┐
│Locul producerii├──────────→│Dispecerat├───┐
│evenimentului │ │integrat │ │
└────────────────┘ │ sau │ │
│ 112 │ │
└──────────┘ │


┌─────────────────────┐
┌────────────────────┐ ↓ ↓
│Alte structuri - │ ┌──────┐ ┌───────────────┐
│Poliţia, Jandarmeria│ │I.S.U.│ │S.A.J./S.A.B.IF│
│...etc. │ │ │ │ │
└────────────────────┘ └──┬───┘ └────┬──────────┘
↓ ↓
┌─┘ └─┐
↓ ↓
┌────────────────┐ ┌────────────────┐
│ Trimite forţe │ │Trimite forţe şi│
│ şi mijloace │ │mijloace conform│
│conform planului│ │ planului │
└────────────┬───┘ └──┬─────────────┘
↓ ↓
└───────┬───────┘

┌─────────────────────────┐
│ Primul echipaj solicitã │
│ activarea planului roşu │
└──────────────┬──────────┘
┌───────┐ ┌──────┐ ↓
│Prefect│←───┤I.S.U.│←─────────────────────────┘
└──┬────┘ └──┬───┘
│ ↑│
└───────────┘│
│ ┌───────────────────────────────────────────┐
↓ │I.S.U. - intervenţie cu forţe şi mijloace │
┌─────────────┐ ┌→│ │
│ Activarea │ │ │S.A.J. - intervenţie cu forţe şi mijloace │
│planului roşu├→─┼→│ │
└─────────────┘ │ │Aviaţie - intervenţie cu forţe şi │
↑ ├→│ mijloace S.M.U.R.D. │
┌───────┼────────┤ │Structuri locale ale poliţiei, jandarmeriei│
│ │ │ │şi poliţiei de frontierã │
│ │ │ └───────────────────┬───────────────────────┘
│ │ │ │
│ └────────┼─────────────────────┘
↓ ↓
┌──────────────────┐ ┌──────────────────┐
│Solicitare sprijin│ │Solicitare sprijin│
│ suplimentar │ │suplimentar de la:│
│de la aviaţie: │ │- poliţie │
│- M.A.I.; │ │- jandarmerie; │
│- M.Ap.N. │ │- D.S.P.; │
│ │ │- alte structuri. │
└──────────────────┘ └──────────────────┘



Responsabilitãţile autoritãţilor
Instituţiile implicate şi cele care coopereazã în aplicarea planului desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) serviciile publice de asistenţã medicalã prespitaliceascã şi prim ajutor calificat, prin personalul paramedical şi medical desemnat de cãtre directorul operaţiunilor de salvare medicalã:
- acordã primul ajutor şi asistenţã medicalã avansatã de urgenţã şi fac pregãtiri în vederea evacuãrii în colaborare cu personalul I.S.U.;
- asigurã triajul, primul ajutor calificat şi brancardajul la locul incidentului, inclusiv în cazul zonelor cu acces restricţionat;
- asigurã triajul medical al victimelor la nivelul postului medical avansat;
- organizeazã triajul de evacuare şi evacueazã pacienţii împreunã cu personalul I.S.U.;
b) personalul I.S.U. împreunã cu personalul medical care urmeazã sã deserveascã posturile medicale avansate:
- instaleazã posturile, care pot fi: post medical avansat de categoria I şi post medical avansat de categoria II;
- acordã asistenţã medicalã avansatã de urgenţã în colaborare cu celelalte servicii publice de asistenţã medicalã;
- organizeazã triajul de evacuare şi evacueazã pacienţii împreunã cu personalul celorlalte servicii publice de asistenţã medicalã de urgenţã.
Postul medical avansat de categoria I este format dintr-un cort de tratament şi unul de triaj, adecvate pentru a trata simultan maximum 10 victime. Corturile sunt transportate într-o rulotã remorcatã de o autospecialã de descarcerare. Postul medical avansat de categoria I include medicamentele şi materialele sanitare necesare îngrijirii a 15-20 de pacienţi, dintre care cel puţin 5 aflaţi în stare criticã.
Postul medical avansat de categoria II este format din 3 corturi, unul de triaj şi douã de tratament, adecvate pentru a trata simultan cel puţin 30 de victime. Corturile sunt transportate într-un mijloc specific de transport care permite accesul în zonele greu accesibile, având capabilitãţile de deplasare ale unui vehicul de teren. Postul medical avansat de categoria II include sisteme de încãlzire a cortului şi sisteme de iluminat la exterior şi interior, medicamente, materiale sanitare şi echipamentele necesare acordãrii asistenţei medicale de urgenţã la un nivel avansat pentru cel puţin 50 de victime. De asemenea, mai include echipamentele proprii de ventilaţie şi monitorizare pentru cel puţin 3 pacienţi simultan;
c) autoritãţile publice locale, în colaborare cu Poliţia şi Jandarmeria:
- identificã şi transportã decedaţii la morga temporarã sau cea a institutului de medicinã legalã (I.M.L.) de pe raza administrativ-teritorialã;
- asigurã cooperarea la faţa locului cu organele de cercetare, inclusiv cu reprezentanţii I.M.L. teritorial;
- asigurã mãsurile de ordine şi siguranţã publicã;
- asigurã comunicarea cu familiile victimelor şi informarea acestora despre persoanele dispãrute;
- asigurã asistenţa psihologicã, în colaborare cu direcţiile de sãnãtate publicã, prin psihologii din structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor, precum şi din alte structuri, inclusiv voluntari, din cadrul filialelor judeţene ale Colegiului Psihologilor din România, asistând victimele, familiile acestora şi personalul propriu de intervenţie, dupã caz;
d) personalul unitãţii de primire a urgenţelor (U.P.U.) împreunã cu directorul medical al spitalului sau locţiitorul acestuia:
- pregãtesc primirea victimelor la nivelul unitãţilor şi al compartimentelor de primiri urgenţe din cadrul spitalelor de urgenţã şi al altor spitale din zona accidentului;
e) directorul executiv al direcţiei de sãnãtate publicã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la solicitarea directorului de salvare medicalã, iar în lipsa acestuia, medicul responsabil de gardã din cadrul U.P.U. (cu informarea conducerii spitalului):
- declanşeazã planul alb la nivelul spitalelor implicate.
În cazul intervenţiei la accidentele colective şi calamitãţi, I.S.U. pun la dispoziţia echipajelor de asistenţã medicalã de urgenţã şi de prim ajutor calificat echipamentele şi materialele specifice aflate în înzestrarea acestora, necesare dotãrii posturilor medicale avansate, personalul medical specializat suplimentar fiind asigurat din cadrul serviciilor de ambulanţã, precum şi din cadrul spitalelor de urgenţã. Transportul personalului de intervenţie se asigurã şi cu autospecialele de transport personal şi victime multiple.
În situaţia în care evacuarea victimelor de la locul evenimentului nu este posibilã cu mijloacele auto, comandantul operaţiunilor de salvare poate solicita sprijinul elicopterelor din cadrul Inspectoratului General de Aviaţie al Ministerului Administraţiei şi Internelor sau al Statului Major al Forţelor Aeriene din Ministerul Apãrãrii Naţionale, prin inspectorul-şef al I.S.U. Elicopterele pot fi folosite şi pentru transportul de materiale sau personal de intervenţie, dacã acesta nu este posibil pe cale rutierã.
Comanda şi controlul în cazul declanşãrii Planului roşu de intervenţie
Intervenţiile executate prin aplicarea Planului roşu de intervenţie sunt conduse de inspectorul-şef al I.S.U. sau de înlocuitorul acestuia, care este numit comandant al operaţiunilor de salvare (C.O.S.). Acesta îndeplineşte atribuţiile comandantului acţiunii şi îl are ca adjunct pe medicul-şef al S.M.U.R.D. sau pe locţiitorul acestuia, care este numit director al operaţiunilor de salvare medicalã (D.S.M.).
În cazul în care nu existã structurã a S.M.U.R.D. în cadrul I.S.U., funcţia de D.S.M. este preluatã de directorul medical al serviciului judeţean de ambulanţã sau de reprezentantul acestuia.
Pentru conducerea intervenţiei, I.S.U. asigurã, dacã au în dotare, puncte mobile de comandã, care rãmân la locul intervenţiei pânã la finalizarea ei.
Comunicaţiile
C.O.S. ţine legãtura în mod direct cu prefectul judeţului/al municipiului Bucureşti, precum şi cu comandanţii echipajelor de intervenţie. Comunicaţiile se desfãşoarã în baza planurilor de cooperare întocmite la nivelul fiecãrui I.S.U.
Informarea publicului şi a mass-mediei
Mãsura de informare a populaţiei şi a mass-mediei se aplicã imediat dupã activarea Planului roşu de intervenţie.
Comunicarea cu mass-media se va face doar de cãtre persoanele care au acest drept (purtãtori de cuvânt din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor sau al Ministerului Sãnãtãţii, C.O.S., D.S.M.) şi doar dupã o informare completã cu date referitoare la cauzele, locul şi gravitatea accidentului.
Prin comunicarea cu mass-media se vor transmite populaţiei mãsurile ce trebuie luate de cãtre persoanele afectate sau posibil a fi afectate de accident.
Pentru evitarea unor situaţii care pot produce panicã în rândul populaţiei şi pentru o informare corectã şi operativã a rudelor persoanelor implicate în accidente, cu consecinţe asupra stãrii generale de linişte în rândul cetãţenilor, se definesc 3 niveluri de informare:
- nivelul local - la locul desfãşurãrii intervenţiei;
- nivelul judeţean;
- nivelul naţional.
Anexe necesare
Anexa nr. 1 - Lista echipajelor S.M.U.R.D., organizare şi dotare
Anexa nr. 2 - Situaţie privind organizarea, dotarea şi mijloacele de legãturã ale S.A.J./S.A.B.IF.
Anexa nr. 3 - Situaţie privind organizarea, dotarea şi mijloacele de legãturã ale serviciilor private de ambulanţã
Anexa nr. 4 - Situaţia echipajelor S.M.U.R.D. (tabel similar anexei nr. 1), ale S.A.J./S.A.B.IF (tabel similar anexei nr. 2) şi ale serviciilor private de ambulanţã (tabel similar anexei nr. 3), la nivel regional
Anexa nr. 5 - Harta cu dispunerea echipajelor S.M.U.R.D., ale S.A.J./S.A.B.IF. şi ale serviciilor private de ambulanţã din judeţ/municipiul Bucureşti, precum şi din judeţele limitrofe
Anexa nr. 6 - Situaţia cu principalele instituţii/unitãţi hoteliere ce pot asigura cazarea temporarã a populaţiei ce poate fi evacuatã în situaţia activãrii Planului roşu de intervenţie
Anexa nr. 7 - Lista posturilor medicale avansate (P.M.A.) şi a autospecialelor de transport victime multiple, aflate în înzestrarea inspectoratului pentru situaţii de urgenţã judeţean/al municipiului Bucureşti
Anexa nr. 8 - Datele de contact ale unitãţilor din cadrul Inspectoratului General de Aviaţie al Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Statului Major al Forţelor Aeriene din Ministerul Apãrãrii Naţionale aflate pe teritoriul judeţului
Anexa nr. 9 - Datele de contact ale persoanelor, centrelor operative pentru situaţii de urgenţã din cadrul ministerelor, precum şi alte date de contact considerate necesare în cazul declanşãrii Planului roşu de intervenţie

Detalii privind întocmirea anexelor
Anexa nr. 1 - Lista echipajelor S.M.U.R.D., organizare şi dotare




┌────┬────────────┬─────────────┬──────────┬───────┬────────┬──────┬────────┬──────┬─────┬──────┬─────┐
│Nr. │Subunitatea/│ Numãr de │A.T.P.V.M.│P.M.A. │ P.M.A. │M.M.U.│ Alte │Numãr │Numãr│Numãr │Echi-│
│crt.│ Locul de │ ambulanţe │ │cate- │cate- │ │mijloace│ de │ de │ de │paje │
│ │ dispunere ├──────┬──────┤ │goria I│goria II│ │ de │medici│asis-│para- │ pe │
│ │ │Ambu- │Ambu- │ │ │ │ │inter- │ │tenţi│medici│turã │
│ │ │lanţã │lanţã │ │ │ │ │venţie │ │medi-│ │ │
│ │ │tip C1│tip B2│ │ │ │ │ │ │cali │ │ │
└────┴────────────┴──────┴──────┴──────────┴───────┴────────┴──────┴────────┴──────┴─────┴──────┴─────┘



A.T.P.V.M. - autospecialã transport personal şi victime multiple;
P.M.A. - post medical avansat;
M.M.U. - maşinã medic de urgenţã.

Anexa nr. 2 - Situaţie privind organizarea, dotarea şi mijloacele de legãturã ale S.A.J./S.A.B. IF.




┌────┬────────────┬────────────┬─────────────────────────────────────────┬──────┬─────┬─────┬──────┐
│Nr. │ Structura │Localitatea │ │Numãr │Numãr│Echi-│Tele- │
│crt.│(staţie, │de dispunere│ Numãr de ambulanţe │ de │ de │paje │foane │
│ │microstaţie)│ │ │medici│asis-│pe │ la │
│ │ │ │ │ │tenţi│turã │locul │
│ │ │ │ │ │medi-│ │ de │
│ │ │ ├──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┤ │cali │ │dis- │
│ │ │ │Ambu- │Ambu- │Ambu- │Ambu- │Ambu- │Alte │ │ │ │punere│
│ │ │ │lanţã │lanţã │lanţã │lanţã │lanţã │mij- │ │ │ │ │
│ │ │ │tip C2│tip B1│tip B2│tip A1│tip A2│loace │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │inter-│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │venţie│ │ │ │ │
└────┴────────────┴────────────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴─────┴─────┴──────┘



Anexa nr. 3 - Situaţie privind organizarea, dotarea şi mijloacele de legãturã ale serviciilor private de ambulanţã




┌────┬────────────┬────────────┬─────────────────────────────────────────┬──────┬─────┬─────┬──────┐
│Nr. │ Structura │Localitatea │ │Numãr │Numãr│Echi-│Tele- │
│crt.│(staţie, │de dispunere│ Numãr de ambulanţe │ de │ de │paje │foane │
│ │microstaţie)│ │ │medici│asis-│pe │ la │
│ │ │ │ │ │tenţi│turã │locul │
│ │ │ │ │ │medi-│ │ de │
│ │ │ ├──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┤ │cali │ │dis- │
│ │ │ │Ambu- │Ambu- │Ambu- │Ambu- │Ambu- │Alte │ │ │ │punere│
│ │ │ │lanţã │lanţã │lanţã │lanţã │lanţã │mij- │ │ │ │ │
│ │ │ │tip C2│tip B1│tip B2│tip A1│tip A2│loace │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │inter-│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │venţie│ │ │ │ │
└────┴────────────┴────────────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴─────┴─────┴──────┘



Anexa nr. 4 - Situaţia echipajelor S.M.U.R.D. (tabel similar anexei nr. 1), ale S.A.J./S.A.B. IF. (tabel similar anexei nr. 2) şi ale serviciilor private de ambulanţã (tabel similar anexei nr. 3), la nivel regional




┌────┬────────────┬────────────┬───────────────────────────────────────┬──────┬─────┬─────┬──────┐
│Nr. │ Structura │Localitatea │ │Numãr │Numãr│Echi-│Dis- │
│crt.│(staţie, │de dispunere│ Numãr de ambulanţe │ de │ de │paje │tanţa │
│ │microstaţie)│ │ │medici│asis-│pe │faţã │
│ │ │ │ │ │tenţi│turã │de │
│ │ │ │ │ │medi-│ │limita│
│ │ │ ├─────┬────────┬────────┬────────┬──────┤ │cali │ │de │
│ │ │ │Ambu-│Ambu- │Ambu- │Ambu- │Alte │ │ │ │judeţ │
│ │ │ │lanţã│lanţã │lanţã │lanţã │tipuri│ │ │ │ │
│ │ │ │tip C│tip B1/2│tip B1/2│tip A1/2│ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴────────────┴─────┴────────┴────────┴────────┴──────┴──────┴─────┴─────┴──────┘



Anexa nr. 5 - Harta cu dispunerea echipajelor S.M.U.R.D., ale S.A.J./S.A.B. IF. şi ale serviciilor private de ambulanţã din judeţ/municipiul Bucureşti, precum şi din judeţele limitrofe

Anexa nr. 6 - Situaţia cu principalele instituţii/unitãţi hoteliere ce pot asigura cazarea temporarã a populaţiei ce poate fi evacuatã în situaţia activãrii Planului roşu de intervenţie




┌───────────┬────────────────────┬────────────┬────────────┬───────────────┬────────────┐
│ Denumirea │Adresa - Localitatea│ Nr. de │ Nr. de │ Capacitate/ │ Capacitate │
│ │ │ camere │ paturi │Nr. de persoane│servit hrana│
└───────────┴────────────────────┴────────────┴────────────┴───────────────┴────────────┘



Anexa nr. 7 - Lista posturilor medicale avansate (P.M.A.) şi a autospecialelor de transport victime multiple, aflate în înzestrarea inspectoratului pentru situaţii de urgenţã judeţean/al municipiului Bucureşti


┌─────────────┬────────────────┬─────────────┬───────────────┬───────────────┐
│ Denumirea │Locul dispunerii│ Cantitatea │ Responsabilul │Date de contact│
│ │ │ │ │ │
└─────────────┴────────────────┴─────────────┴───────────────┴───────────────┘



Anexa nr. 8 - Datele de contact ale unitãţilor din cadrul Inspectoratului General de Aviaţie al Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Statului Major al Forţelor Aeriene din Ministerul Apãrãrii Naţionale aflate pe teritoriul judeţului


┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ Denumirea │ Locul dispunerii │ Tipul mijlocului │ Capacitate de │
│ │ │ aerian │transport victime │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘



Anexa nr. 9 - Datele de contact ale persoanelor, centrelor operative pentru situaţii de urgenţã din cadrul ministerelor, precum şi alte date de contact considerate necesare în cazul declanşãrii Planului roşu de intervenţie


┌─────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────┬─────────────┐
│ Denumirea │ Localitatea │Persoana de contact│Tel. fix/mobil/│ Tel IC/S │
│ │ │ (dacã este cazul) │ Radio tetra │ │
│ │ │ │ portabil/ │ │
│ │ │ │ mobil/fix │ │
└─────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────┴─────────────┘



Atenţie!
La plan se vor anexa şi procedurile specifice comune referitoare la:
- modalitatea de alertare a personalului din turele de serviciu şi din turele libere; unitãţile care au instalate pagere de alertare a echipelor regionale vor avea în vedere ca acestea sã fie incluse în planul de alertare;
- colaborarea şi alertarea echipajelor din cadrul serviciilor de sprijin în cazul declanşãrii Planului roşu de intervenţie;
- instalarea posturilor medicale avansate;
- triajul şi evacuarea victimelor.

Întocmit
Inspector-şef al inspectoratului pentru
situaţii de urgenţã judeţean/al municipiului Bucureşti,
..................

Reprezentanţii instituţiilor implicate,
.....................................

Reprezentanţii instituţiilor care coopereazã,
.....................................

----








Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016