Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.159 din 22 iulie 2021  privind aprobarea Procedurii de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România  de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini  cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate  sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei, precum şi a modelului  şi conţinutului unor formulare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.159 din 22 iulie 2021 privind aprobarea Procedurii de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei, precum şi a modelului şi conţinutului unor formulare

EMITENT: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 763 din 5 august 2021
    Având în vedere dispoziţiile art. 5 alin. (4) şi art. 294^1 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi avizul conform al Ministerului Finanţelor comunicat prin Adresa nr. 740.449 din 5.07.2021,
    în temeiul prevederilor art. 342 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se aprobă Procedura de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei, prevăzută în anexa nr. 1.

    ART. 2
    (1) Se aprobă modelul, conţinutul şi instrucţiunile de completare a formularului 380 „Cerere de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, prevăzute în anexa nr. 2.
    (2) Se aprobă modelul şi conţinutul următoarelor formulare:
    a) „Referat privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, prevăzut în anexa nr. 3;
    b) „Decizie privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, prevăzut în anexa nr. 4;
    c) „Decizie de anulare a deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, prevăzut în anexa nr. 5;
    d) „Decizie pentru îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul Deciziei nr. ............/.......... privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, prevăzut în anexa nr. 6.


    ART. 3
    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularelor de la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. 7.

    ART. 4
    Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 5
    Dispoziţiile prezentului ordin nu se aplică în cazul misiunilor diplomatice şi oficiilor consulare, personalului acestora sau cetăţenilor străini cu statut diplomatic sau consular care au importat sau achiziţionat în regim de scutire de la plata TVA mijloace de transport şi le înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei dacă:
    a) mijlocul de transport este exportat de către persoana care a achiziţionat/importat mijlocul de transport în regim de scutire;
    b) mijlocul de transport este înstrăinat către o persoană care ar beneficia de scutirea de TVA, conform art. 294 alin. (1) lit. j)-l) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, cu obligaţia noului proprietar de a achita TVA în cazul în care înstrăinează mijlocul de transport până la finalul perioadei de 2 ani calculate de la data când primul proprietar a importat/achiziţionat mijlocul de transport în regim de scutire;
    c) mijlocul de transport este distrus sau furat, în condiţiile în care aceste situaţii sunt demonstrate sau confirmate în mod corespunzător. În cazul mijloacelor de transport furate, persoana demonstrează furtul pe baza actelor doveditoare emise de organele judiciare.


    ART. 6
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 7
    Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi unităţile fiscale subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
                    Mirela Călugăreanu

    Bucureşti, 22 iulie 2021.
    Nr. 1.159.
    ANEXA 1

    PROCEDURĂ
    de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare,
    personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport
    care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată
    şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei
    1. Prezenta procedură se utilizează pentru stabilirea, de către organele fiscale competente, la cererea contribuabililor, a taxei pe valoarea adăugată datorate potrivit art. 294^1 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare (Codul fiscal).
    2. (1) În sensul prezentei proceduri, prin organ fiscal competent se înţelege Administraţia fiscală pentru contribuabili nerezidenţi din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, administraţiile judeţene ale finanţelor publice sau administraţiile sectoarelor 1-6 ale finanţelor publice, după caz, în a căror rază teritorială îşi are sediul/reşedinţa contribuabilul sau, după caz, îşi desfăşoară activitatea ori are loc acţiunea pentru care se solicită stabilirea taxei pe valoarea adăugată.
    (2) În sensul prezentei proceduri, prin contribuabil se înţelege:
    a) persoanele prevăzute la art. 293 alin. (1) lit. e) şi art. 294 alin. (1) lit. j) din Codul fiscal, respectiv misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic sau consular, care au obligaţia să plătească TVA pentru mijloacele de transport pe care le-au importat sau achiziţionat în regim de scutire de la plata TVA dacă înstrăinează mijloacele de transport într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei;
    b) persoana care ar beneficia de scutire de TVA conform art. 294 alin. (1) lit. j)-l) din Codul fiscal, în calitate de nou proprietar al mijlocului de transport înstrăinat în condiţiile lit. a), care are obligaţia de a achita TVA, în cazul în care înstrăinează mijlocul de transport până la finalul perioadei de 2 ani calculate de la data când primul proprietar a importat/achiziţionat mijlocul de transport în regim de scutire.

    (3) Procedura se aplică de către compartimentul cu atribuţii în gestiunea declaraţiilor fiscale din cadrul organului fiscal competent, denumit în continuare compartiment de specialitate.

    3. (1) Contribuabilii care au obligaţia de plată a TVA în condiţiile pct. 2 alin. (2) lit. a) sau b), după caz, depun la organul fiscal competent formularul 380 „Cerere de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la ordin.
    (2) Cererea este însoţită de documente doveditoare, anexate în copie, cum ar fi: documentele de achiziţie (factură, bon fiscal etc.) din care să rezulte elementele de identificare a mijlocului de transport, valoarea de achiziţie a acestuia şi data achiziţiei.
    (3) În cazul noului proprietar al mijlocului de transport, pentru care acesta are obligaţia să achite TVA potrivit art. 294^1 alin. (2) lit. b) din Codul fiscal, se anexează, în copie, documentele de achiziţie (factură, bon fiscal etc.). Pentru stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate de către noul proprietar şi a perioadei prevăzute la art. 294^1 din Codul fiscal se anexează şi copia documentelor de achiziţie potrivit cărora primul proprietar a importat/achiziţionat mijlocul de transport în regim de scutire, din care să rezulte elementele de identificare a mijlocului de transport, valoarea de achiziţie a acestuia şi data la care a fost importat/achiziţionat de către primul proprietar.
    (4) Cererea, precum şi documentele depuse se repartizează compartimentului de specialitate, care organizează evidenţa cererilor primite.

    4. În cazul în care documentele depuse nu sunt suficiente pentru stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate, compartimentul de specialitate notifică contribuabilul în vederea clarificării situaţiei.
    5. (1) Organul fiscal competent verifică dacă proprietarul mijlocului de transport a beneficiat de scutirea de TVA pentru mijlocul de transport importat sau achiziţionat în regim de scutire de la plata TVA, după caz.
    (2) Organul fiscal verifică şi dacă mijlocul de transport pentru care se solicită stabilirea TVA se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data când primul proprietar a importat/achiziţionat mijlocul de transport în regim de scutire.

    6. După primirea cererilor prevăzute la pct. 3 alin. (1), compartimentul de specialitate întocmeşte un referat care cuprinde elementele avute în vedere la stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către contribuabili, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin.
    7. Sumele se stabilesc la nivelul taxei pe valoarea adăugată care ar fi fost datorată în momentul în care mijloacele de transport au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată.
    8. Compartimentul de specialitate stabileşte taxa pe valoarea adăugată datorată pentru mijloacele de transport de către contribuabil, potrivit art. 294^1 din Codul fiscal, şi emite formularul „Decizie privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la ordin.
    9. Cuantumul taxei pe valoarea adăugată se stabileşte sub rezerva verificării ulterioare.
    10. În cazul în care, din analiza documentaţiei primite, compartimentul de specialitate constată că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. 294^1 din Codul fiscal şi contribuabilul solicitant nu are obligaţia să plătească taxa pe valoarea adăugată, întocmeşte un referat în care detaliază această situaţie şi emite decizia prevăzută la pct. 8, bifând căsuţa corespunzătoare pentru respingerea cererii de stabilire.
    11. În cazul în care contribuabilul renunţă la cererea de stabilire înainte de emiterea deciziei prevăzute la pct. 8, compartimentul de specialitate încetează procedura de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România şi întocmeşte un referat, în care se înscriu motivele care au condus la încetarea procedurii.
    12. În cazul în care, după emiterea deciziei prevăzute la pct. 8, contribuabilul renunţă la cererea de stabilire, compartimentul de specialitate întocmeşte un referat, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin, şi emite, potrivit dispoziţiilor art. 94 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare (Codul de procedură fiscală), formularul „Decizie de anulare a deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5 la ordin.
    13. În cazul în care se constată că, în cuprinsul deciziei de stabilire prevăzute la pct. 8, există erori altele decât erorile materiale, compartimentul de specialitate întocmeşte un referat, prin care detaliază situaţia constatată şi propune îndreptarea erorii, emite decizia de anulare conform modelului prevăzut în anexa nr. 5 la ordin şi, după caz, o nouă decizie privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată, cuprinzând informaţiile corectate conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la ordin.
    14. Îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul deciziei de stabilire prevăzute la pct. 8 se poate face fie la cererea contribuabilului, fie din oficiu, de către compartimentul de specialitate, pe baza informaţiilor deţinute.
    15. În cazul în care se constată că în cuprinsul deciziei prevăzute la pct. 8 există erori materiale, compartimentul de specialitate întocmeşte un referat, prin care detaliază situaţia constatată şi propune îndreptarea erorii materiale, şi emite, în temeiul art. 53 din Codul de procedură fiscală, „Decizia pentru îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul Deciziei nr. ........./.......... privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 6 la ordin.
    16. În situaţia în care din analiza cererii prevăzute la pct. 14 nu rezultă elemente privind existenţa unor erori materiale în cuprinsul deciziei de stabilire, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia prevăzută la pct. 15, bifând căsuţa corespunzătoare pentru respingerea cererii de îndreptare a erorii.
    17. Deciziile prevăzute la pct. 8, 10, 12, 13, 15 şi 16 se întocmesc în două exemplare, din care un exemplar, semnat numai de conducătorul unităţii fiscale, se comunică contribuabilului, potrivit art. 47 din Codul de procedură fiscală, iar al doilea exemplar se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului.
    18. După finalizarea procedurii, toate documentele primite de la contribuabil, precum şi cele emise de compartimentul de specialitate se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului.

    ANEXA 2

    ^1) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
    INSTRUCŢIUNI
    de completare a formularului 380 „Cerere de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România
    de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular
    pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi
    care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“
    I. Depunerea formularului
    1. Formularul se completează şi se depune de către:
    - misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic sau consular în România ori într-un stat membru al Uniunii Europene, care au importat sau achiziţionat în regim de scutire de la plata TVA mijloace de transport şi le înstrăinează, în condiţiile art. 294^1 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare (Codul fiscal), într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei;
    – altă persoană care ar beneficia de scutire de TVA conform art. 294 alin. (1) lit. j)-l) din Codul fiscal, în calitate de nou proprietar al mijlocului de transport, care are obligaţia de a achita TVA, potrivit art. 294^1 alin. (2) lit. b) din Codul fiscal, în cazul în care înstrăinează mijlocul de transport până la finalul perioadei de 2 ani calculate de la data când primul proprietar a importat/achiziţionat mijlocul de transport în regim de scutire.

    2. Termen de depunere
    În situaţia misiunilor diplomatice şi oficiilor consulare, personalului acestora şi a cetăţenilor străini cu statut diplomatic sau consular sau a altei persoane care ar beneficia de scutire de TVA conform art. 294 alin. (1) lit. j)-l) din Codul fiscal, care înstrăinează mijloacele de transport importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata TVA, cererea se depune la organul fiscal competent, dacă mijlocul de transport se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei.
    Prin organ fiscal competent se înţelege Administraţia fiscală pentru contribuabili nerezidenţi din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, administraţiile judeţene ale finanţelor publice sau administraţiile sectoarelor 1-6 ale finanţelor publice, după caz, în a căror rază teritorială îşi are sediul/reşedinţa solicitantul sau, după caz, îşi desfăşoară activitatea ori are loc acţiunea pentru care se solicită stabilirea taxei pe valoarea adăugată.
    Cererea nu se depune dacă mijlocul de transport se află în una dintre următoarele situaţii prevăzute la art. 294^1 alin. (2) din Codul fiscal:
    a) mijlocul de transport este exportat de către persoana care a achiziţionat/importat mijlocul de transport în regim de scutire;
    b) mijlocul de transport este înstrăinat către o persoană care ar beneficia de scutirea de TVA conform art. 294 alin. (1) lit. j)-l) din Codul fiscal. Dacă noul proprietar înstrăinează mijlocul de transport până la finalul perioadei de 2 ani calculate de la data când primul proprietar a importat/achiziţionat mijlocul de transport în regim de scutire, cererea se depune de către noul proprietar al mijlocului de transport;
    c) mijlocul de transport este distrus sau furat, în condiţiile în care aceste situaţii sunt demonstrate sau confirmate în mod corespunzător. În cazul mijloacelor de transport furate, persoana demonstrează furtul pe baza actelor doveditoare emise de organele judiciare.


    3. Modul de completare şi depunere
    Formularul se depune, împreună cu copia documentelor doveditoare, în format hârtie, direct la registratura organului fiscal, prin poştă, cu confirmare de primire sau prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, potrivit legii.


    II. Completarea formularului
    4. Secţiunea I „Date de identificare a entităţii/persoanei care înstrăinează mijlocul de transport“
    În rubrica „Denumire/Nume, prenume“ se înscriu denumirea entităţii/numele şi prenumele persoanei care înstrăinează mijlocul de transport.
    În caseta „Cod de identificare fiscală“ se înscrie codul numeric personal, numărul de identificare fiscală sau codul de înregistrare fiscală, după caz, al persoanei/entităţii care face cererea, înscriindu-se cifrele cu aliniere la dreapta.
    Rubricile privind „Domiciliul fiscal“ se completează, după caz, cu datele privind adresa persoanei/entităţii care înstrăinează mijlocul de transport.

    5. Secţiunea II „Date privind mijloacele de transport care urmează să fie/au fost înstrăinate, pentru care solicit stabilirea taxei pe valoarea adăugată“
    În rubrica „Date de identificare a mijloacelor de transport care urmează să fie/au fost înstrăinate“ se completează datele referitoare la mijloacele de transport care urmează să fie/au fost înstrăinate, în funcţie de natura acestora (de exemplu, autoturism, marcă, tip/variantă, număr de înmatriculare, număr de identificare, anul achiziţiei etc.).
    În rubrica „Documentele de achiziţie“ se completează datele referitoare la documentele de achiziţie privind mijloacele de transport care urmează să fie/au fost înstrăinate (de exemplu, factura nr./data). În cazul noului proprietar al mijlocului de transport, pentru care acesta are obligaţia să achite TVA potrivit art. 294^1 alin. (2) lit. b) din Codul fiscal, se anexează şi dovada că înstrăinează mijlocul de transport până la finalul perioadei de 2 ani calculate de la data când primul proprietar a importat/achiziţionat mijlocul de transport în regim de scutire.

    6. Secţiunea III „Date de identificare a împuternicitului“
    În rubrica „Denumire/Nume, prenume“ se înscriu, după caz, numele şi prenumele sau denumirea împuternicitului.
    În caseta „Cod de identificare fiscală“ se înscrie codul de identificare fiscală al împuternicitului, înscriindu-se cifrele cu aliniere la dreapta.
    Rubricile privind adresa se completează, după caz, cu datele privind adresa domiciliului fiscal al împuternicitului.



    ANEXA 3


┌──────────────────────────────────────┐
│Sigla DGRFP │
└──────────────────────────────────────┘


    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
    Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice ...............
    Unitatea fiscală .................................
    Nr. de înregistrare .....
    REFERAT
    privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare,
    personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport
    care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată
    şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei
    [] În temeiul art. 294^1 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi pe baza Cererii de stabilire a impozitelor şi taxelor datorate în România pentru bunurile care urmează să fie/au fost înstrăinate şi care au fost achiziţionate fără plata impozitelor şi taxelor datorate, înregistrată la organul fiscal cu nr. .................. /................,
    [] În temeiul art. 94 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, s-au constatat următoarele:
    A. DATE DE IDENTIFICARE A ENTITĂŢII/PERSOANEI CARE ÎNSTRĂINEAZĂ MIJLOACELE DE TRANSPORT
    Denumire/Nume şi prenume ...............................................................................................................................................
    Cod de identificare fiscală ............................................, localitate ..............................
    Str. ............. nr. ....., bl. ....., sc. ....., ap. ....., judeţ/sector .............

    B. MODUL DE STABILIRE A SUMELOR DATORATE

┌────────────┬──────────┬────────┬────────┐
│Date de │Documentul│ │ │
│identificare│de │Valoarea│Suma │
│a │achiziţie │(lei) │datorată│
│mijloacelor │Denumire/ │ │(lei) │
│de transport│Număr/Data│ │ │
├────────────┼──────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────────────┼──────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────────────┼──────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │ │
├────────────┼──────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │ │
└────────────┴──────────┴────────┴────────┘



    C. ALTE CONSTATĂRI
    ..............................................................................................
    ..............................................................................................

    Prezentul referat constituie anexă la:
    [] „Decizie privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“
    [] „Decizie de anulare a deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“ care se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului.

    Aprobat
    Conducătorul unităţii fiscale,
    Nume, prenume ..............................
    Data ................
    Avizat
    Şef compartiment specialitate,
    Nume, prenume ..............................
    Data ................
    Întocmit
    Funcţie ..............................................
    Nume, prenume ..............................
    Data ................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679

    ANEXA 4

    Ministerul Finanţelor
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
    Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice ......................
    Unitatea fiscală .................................

┌──────────────────────────────────────┐
│Sigla DGRFP │
└──────────────────────────────────────┘


    Nr. de înregistrare .................
    Data ............................
    DECIZIE
    privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare,
    personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport
    care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată
    şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei
    Către:
    Denumire/Nume şi prenume .............................
    Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală: .................
    Domiciliul: judeţul (sector) ......................., localitatea .....
    cod poştal ................., str. ................. nr. ....., bl. ....., sc. ....., ap. .....
    [] Pe baza Cererii de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei, înregistrată la organul fiscal cu nr. .................../........................, în temeiul prevederilor art. 294^1 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi în baza constatărilor efectuate de organul fiscal, se stabilesc următoarele obligaţii fiscale:

┌────────────┬───────────────────────┬──────────┬───────┐
│Date de │ │ │ │
│identificare│Taxa pe valoarea │Decizie │Decizie│
│a │adăugată datorată în │anterioară│curentă│
│mijloacelor │România │- lei - │- lei -│
│de transport│ │ │ │
├────────────┼───────────────────────┼──────────┼───────┤
│ │1. Suma datorată │ │ │
│ ├────────────┬──────────┼──────────┴───────┤
│ │2. Diferenţe│ │ │
│ │conform art.│a) │ │
│ │94 alin. (2)│constatate│ │
│ │din Legea │în plus │ │
│ │nr. 207/ │ │ │
│ │2015, cu ├──────────┼──────────────────┤
│ │modificările│ │ │
│ │şi │b) │ │
│ │completările│constatate│ │
│ │ulterioare │în minus │ │
│ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼──────────┼──────────┬───────┤
│ │1. Suma │ │ │ │
│ │datorată │ │ │ │
│ ├────────────┼──────────┼──────────┴───────┤
│ │2. Diferenţe│ │ │
│ │conform art.│a) │ │
│ │94 alin. (2)│constatate│ │
│ │din Legea │în plus │ │
│ │nr. 207/ │ │ │
│ │2015, cu ├──────────┼──────────────────┤
│ │modificările│ │ │
│ │şi │b) │ │
│ │completările│constatate│ │
│ │ulterioare │în minus │ │
│ │ │ │ │
└────────────┴────────────┴──────────┴──────────────────┘


    Suma datorată (rd. 1) ..... lei/Diferenţa constatată în plus (rd. 2a) în sumă de ..... lei se plăteşte în funcţie de data comunicării prezentei astfel:
    - dacă data comunicării este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună, termenul de plată este până la data de 5 a lunii următoare;
    – dacă data comunicării este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună, termenul de plată este până la data de 20 a lunii următoare.

    Diferenţa constatată în minus (rd. 2b) în sumă de ..... lei se compensează şi/se restituie, după caz, potrivit prevederilor legale în vigoare.

    [] temeiul prevederilor art. 294^1 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, se respinge Cererea de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei, înregistrată la organul fiscal cu nr. .................../...................., având în vedere următoarele: ................................................................................
    ..............................................................................................
    ..............................................................................................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în conformitate cu dispoziţiile art. 269 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 45 de zile de la data comunicării, potrivit art. 270 alin. (1) din acelaşi act normativ.
    Prezenta decizie reprezintă titlu de creanţă şi constituie înştiinţare de plată, conform legii. Decizia produce efecte de la data comunicării.

┌──────────────────────────────────────┐
│Date necesare efectuării plăţii │
├─────────────────────────────────────┬┤
│Beneficiar ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Cod de identificare fiscală ││
│beneficiar ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Contul de venituri bugetare ││
│corespunzător obligaţiei de plată ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Codul IBAN aferent contului de ││
│venituri bugetare ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Explicaţii ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Suma (lei) ││
└─────────────────────────────────────┴┘


    Informaţii privind modalităţile de plată:
    Achitarea sumelor datorate bugetului de stat poate fi efectuată prin una dintre următoarele modalităţi:
    - în numerar, la unitatea Trezoreriei Statului ................................;
    – prin intermediul cardurilor bancare, prin POS-urile instalate la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului sau în sistem online prin intermediul Sistemului naţional electronic de plăţi, disponibil la adresa de internet www.ghiseul.ro;
    – prin mandat poştal, la subunităţile poştale ale C.N. Poşta Română - S.A.;
    – prin virament, utilizând ordinul de plată, din contul propriu deschis la o instituţie de credit din România (bancă), inclusiv cel emis prin sisteme de plată electronică de tip „internet banking“;
    – prin virament, utilizând contul tranzitoriu deschis pe numele Ministerului Finanţelor. Nomenclatorul conturilor de venituri bugetare în care pot fi achitate sume prin intermediul contului tranzitoriu de către persoanele fizice se regăseşte pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, www.anaf.ro.



    Conducătorul unităţii fiscale,
    .....................................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679

    ANEXA 5

    Ministerul Finanţelor
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
    Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice .......................
    Unitatea fiscală .................................

┌──────────────────────────────────────┐
│Sigla DGRFP │
└──────────────────────────────────────┘


    Nr. de înregistrare .................
    Data ............................
    DECIZIE DE ANULARE
    a deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare,
    personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport
    care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată
    şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei
    Către:
    Denumire/Nume şi prenume …………….
    Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală: ……………………….
    Domiciliul: judeţul (sectorul) ………………, localitatea ……………..
    cod poştal ………, str. ………. nr. ………., bl. ………., sc. ………, ap. ……….
    [] În baza Cererii dumneavoastră înregistrate la organul fiscal cu nr. ................................, prin care aţi renunţat la Cererea de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei, înregistrată la organul fiscal cu nr. ......................,
    [] Având în vedere dispoziţiile art. 50 şi/sau art. 94 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi următoarele constatări: .........................................................................................
    ..............................................................................................

    vă comunicăm că Decizia privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei nr. ......................../..................... a fost anulată.
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în conformitate cu dispoziţiile art. 269 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 45 de zile de la data comunicării, potrivit art. 270 alin. (1) din acelaşi act normativ. Prezenta decizie produce efecte de la data comunicării.
    Conducătorul unităţii fiscale,
    .....................................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679

    ANEXA 6

    Ministerul Finanţelor
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
    Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice .........................
    Unitatea fiscală .................................

┌──────────────────────────────────────┐
│Sigla DGRFP │
└──────────────────────────────────────┘


    Nr. de înregistrare .................
    Data ............................
    DECIZIE PENTRU ÎNDREPTAREA ERORILOR MATERIALE
    din cuprinsul Deciziei nr. ................../................ privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România
    de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular
    pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată
    şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei
    Către:
    Denumire/Nume şi prenume .........................................................
    Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală: .......................................
    Domiciliul: judeţul (sectorul) .................., localitatea .............................
    cod poştal ........, str. ............ nr. .........., bl. ..........., sc. ............, ap. ..........
    [] Având în vedere dispoziţiile art. 53 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi constatările efectuate de organul fiscal privind .........................................................................,
    ..............................................................................................

    [] Având în vedere dispoziţiile art. 53 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi Cererea dumneavoastră privind îndreptarea erorilor materiale, înregistrată la organul fiscal cu nr. .................../......................,
    vă comunicăm că:
    [] Se îndreaptă erorile materiale din cuprinsul Deciziei nr. .............../.................. privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei, după cum urmează: ............................................................................................
    .............................................................................................
    .............................................................................................
    .............................................................................................

    \u-3928? Se respinge cererea privind îndreptarea erorilor materiale înregistrată la organul fiscal cu nr. .........../............., având în vedere următoarele:
    ..............................................................................................
    ..............................................................................................
    ..............................................................................................

    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în conformitate cu dispoziţiile art. 269 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 45 de zile de la data comunicării, potrivit art. 270 alin. (1) din acelaşi act normativ.
    Conducătorul unităţii fiscale,
    .....................................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679

    ANEXA 7

    CARACTERISTICI
    de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularelor
    1. Denumire: „Cerere de stabilire a taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“ (formularul 380)
    1.1. Caracteristici de tipărire:
    - pe o singură faţă;
    – se poate utiliza şi echipament informatic pentru editare şi completare.

    1.2. Se utilizează pentru înştiinţarea organului fiscal competent cu privire la intenţia de înstrăinare sau cu privire la înstrăinarea prin vânzare, schimb sau donaţie a mijlocului de transport achiziţionat/importat fără plata taxei pe valoarea adăugată datorate în România, de către misiunile diplomatice, oficiile consulare, personalul acestora sau cetăţenii străini cu statut diplomatic sau consular sau de către noii proprietari ai mijloacelor de transport, în vederea stabilirii taxei datorate.
    1.3. Format: A4/t1
    1.4. Se întocmeşte în două exemplare de entitatea/persoana care înstrăinează bunurile sau împuternicitul acesteia.
    1.5. Circulă:
    - 1 exemplar la organul fiscal competent;
    – 1 exemplar la contribuabil.

    1.6. Se arhivează la dosarul contribuabilului.

    2. Denumire: „Referat privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“
    2.1. Caracteristici de tipărire:
    - pe o singură faţă;
    – se poate utiliza şi echipament informatic pentru editare şi completare.

    2.2. Se utilizează pentru emiterea „Deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“ sau a „Deciziei de anulare a deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“.
    2.3. Format: A4/t1
    2.4. Se întocmeşte într-un singur exemplar de organul fiscal competent.
    2.5. Se arhivează la dosarul contribuabilului.

    3. Denumire: „Decizie privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“
    3.1. Caracteristici de tipărire:
    - pe o singură faţă;
    – se poate utiliza şi echipament informatic pentru editare şi completare.

    3.2. Se utilizează la stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice, oficiile consulare, personalul acestora sau cetăţenii străini cu statut diplomatic sau consular sau noii proprietari ai mijloacelor de transport pentru mijloacele de transport pe care le-au importat sau achiziţionat în regim de scutire de la plata TVA, dacă înstrăinează mijloacele de transport într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei ori la respingerea cererii de stabilire.
    3.3. Format: A4/t1
    3.4. Se difuzează gratuit.
    3.5. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal competent.
    3.6. Circulă:
    - 1 exemplar la organul fiscal competent;
    – 1 exemplar la contribuabil.

    3.7. Se arhivează la dosarul contribuabilului.

    4. Denumirea: „Decizie de anulare a deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“
    4.1. Caracteristicile de tipărire:
    - pe o singură faţă;
    – se poate utiliza şi echipament informatic pentru editare şi completare.

    4.2. Se utilizează la anularea „Deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“.
    4.3. Format: A4/t1
    4.4. Se difuzează gratuit.
    4.5. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal competent.
    4.6. Circulă:
    - 1 exemplar la contribuabil;
    – 1 exemplar la organul fiscal competent.

    4.7. Se arhivează la dosarul contribuabilului.

    5. Denumire: „Decizie pentru îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul Deciziei nr. ........../.......... privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei“
    5.1. Caracteristicile de tipărire:
    - pe o singură faţă;
    – se poate utiliza şi echipament informatic pentru editare şi completare.

    5.2. Se utilizează la îndreptarea erorilor din cuprinsul Deciziei privind stabilirea taxei pe valoarea adăugată datorate în România de către misiunile diplomatice şi oficiile consulare, personalul acestora şi cetăţenii străini cu statut diplomatic şi consular pentru mijloacele de transport care au fost importate sau achiziţionate în regim de scutire de la plata taxei pe valoarea adăugată şi care se înstrăinează într-o perioadă mai scurtă de 2 ani de la data importului/achiziţiei sau la soluţionarea cererii contribuabilului privind îndreptarea erorilor materiale.
    5.3. Format: A4/t1
    5.4. Se difuzează gratuit.
    5.5. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal competent.
    5.6. Circulă:
    - 1 exemplar la contribuabil;
    – 1 exemplar la organul fiscal competent.

    5.7. Se arhivează la dosarul contribuabilului.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016