Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.158 din 26 ianuarie 2006  privind aprobarea unor masuri pentru urgentarea procedurii de colectare a datelor necesare derularii in bune conditii si la termenele stabilite si asumate a proiectului finantat de Banca Mondiala prin fonduri PPIBL Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.158 din 26 ianuarie 2006 privind aprobarea unor masuri pentru urgentarea procedurii de colectare a datelor necesare derularii in bune conditii si la termenele stabilite si asumate a proiectului finantat de Banca Mondiala prin fonduri PPIBL "Servicii de consultanta pentru elaborarea unui studiu comparativ privind salarizarea din sectorul privat/public"

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 103 din 2 februarie 2006
Având în vedere prevederile Memorandumului privind urgentarea procedurii de colectare a datelor necesare derulãrii în bune condiţii şi la termenele stabilite şi asumate a proiectului finanţat de Banca Mondialã prin fonduri PPIBL "Servicii de consultanţã pentru elaborarea unui studiu comparativ privind salarizarea din sectorul privat/public", aprobat de primul-ministru, înregistrat la Ministerul Administraţiei şi Internelor cu nr. 3.238 din 17 ianuarie 2006,
în temeiul dispoziţiilor <>art. 9 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 604/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul administraţiei şi internelor emite prezentul ordin.

ART. 1
(1) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti va asigura colectarea şi centralizarea datelor solicitate de la Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi consiliile locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti.
(2) Instituţiile prefectului din judeţele prevãzute în anexa nr. 1 vor asigura colectarea şi centralizarea datelor din cadrul autoritãţilor administraţiei publice locale şi instituţiilor publice subordonate acestora din judeţul respectiv.
ART. 2
(1) Instituţiile prefectului prevãzute la art. 1 vor transmite centralizat datele solicitate, conform modelului prezentat în anexa nr. 2, pentru fiecare funcţionar public din cadrul instituţiilor şi autoritãţilor publice respective, în format Excel, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
(2) Datele salariale prevãzute la alin. (1) se exprimã în sumã brutã pentru anul 2005.
(3) Termenul limitã de transmitere a datelor este 13 februarie 2006.
ART. 3
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Bucureşti, 26 ianuarie 2006.
Nr. 1.158.

ANEXA 1

LISTA
instituţiilor prefectului care vor asigura colectarea şi centralizarea datelor

1. Instituţia Prefectului Judeţului Dolj
2. Instituţia Prefectului Judeţului Gorj
3. Instituţia Prefectului Judeţului Mehedinţi
4. Instituţia Prefectului Judeţului Cluj
5. Instituţia Prefectului Judeţului Constanţa
6. Instituţia Prefectului Judeţului Timiş
7. Instituţia Prefectului Judeţului Vrancea
8. Instituţia Prefectului Judeţului Suceava

ANEXA 2


Formular pentru colectarea datelor
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Informatii despre angajat │
├──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┤
│ 1│ 2│ 3│ 4│ 5│ 6│ 7│ 8│ 9│10│11│12│13│14│15│16│17│18│19│20│21│22│23│
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┤
└──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┘
Legenda:
________

1 - Nr. curent
2 - CNP
3 - Profit/Specializare
4 - Functia
5 - Dat numirii in functie
6 - Modalitatea de ocupare a postului
7 - Tipul functie/autoritatii
8 - Judet
9 - Oras
10 - Numele institutiei
11 - Tipul institutiei
12 - Tipul functiei
13 - Motivul incetarii activitatii
14 - Salariul de merit
15 - Spor de vechime
16 - Spor dispozitiv
17 - Spor de stabilitate
18 - Ore suplimentare
19 - Prime
20 - Alte sporuri
21 - Alte sporuri
22 - Alte sporuri
23 - Total


________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016