Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.143 din 10 octombrie 2016  privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document

 ORDIN nr. 1.143 din 10 octombrie 2016 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI RELAŢIILOR CU MEDIUL DE AFACERI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 826 din 19 octombrie 2016

    Având în vedere prevederile:
    - Legii bugetului de stat pe anul 2016 nr. 339/2015, cu modificările ulterioare;
    - Hotărârii Guvernului nr. 1.240/2001 privind aprobarea Programului UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii;
    - Hotărârii Guvernului nr. 113/1991 pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul României şi Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare;
    - art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 9 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 957/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare,

    viceprim-ministrul, ministrul economiei, comerţului şi relaţiilor cu mediul de afaceri, emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Procedura de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Direcţia de Antreprenoriat şi Programe pentru IMM din cadrul Ministerului Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri şi oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie vor duce la îndeplinire prezentul ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                               Viceprim-ministru,
                              ministrul economiei,
                 comerţului şi relaţiilor cu mediul de afaceri,
                              Costin Grigore Borc

    Bucureşti, 10 octombrie 2016.
    Nr. 1.143.


    ANEXĂ

                                   PROCEDURĂ
            de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC - România
        pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii

    1. Obiectivul Programului
    Programul UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, este un program de încurajare şi de stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, implementat de către Ministerul Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri, denumit în continuare MECRMA, în conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 957/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare.
    EMPRETEC este un program integrat de pregătire, care oferă întreprinzătorilor instruire şi asistenţă tehnică, precum şi un cadru instituţional pentru dezvoltarea capacităţilor antreprenoriale şi creşterea competitivităţii pe piaţa locală şi internaţională a întreprinderilor mici şi mijlocii.
    EMPRETEC este un program internaţional pentru dezvoltarea şi sprijinirea antreprenorilor, desfăşurat sub egida Conferinţei Naţiunilor Unite pentru Comerţ şi Dezvoltare (UNCTAD - Geneva), fiind operaţional în 32 de ţări din America Centrală, America Latină, Africa şi Orientul Mijlociu.
    România este prima ţară din Europa în care se implementează acest program. MECRMA s-a implicat în acest program în calitate de partener al UNCTAD şi finanţator al Programului în conformitate cu INTEROFFICE MEMORANDUM/12.09.2014, transmis de UNCTAD - Geneva.
    Grupul-ţintă al Programului include antreprenori existenţi sau potenţiali, precum şi top manageri, inclusiv specialişti din organizaţii publice sau private presupuşi a se comporta de o manieră antreprenorială sau managerială.
    Obiectivele Programului sunt: susţinerea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, crearea de noi locuri de muncă, creşterea numărului de întreprinderi mici şi mijlocii capabile să facă faţă competiţiei şi forţelor concurenţiale în condiţiile globalizării pieţelor.
    Programul îşi propune:
    a) identificarea întreprinzătorilor de succes;
    b) dezvoltarea competenţelor personale antreprenoriale şi a capacităţii manageriale;
    c) dezvoltarea comportamentului antreprenorial cu scopul creării de noi afaceri cu caracter inovativ;
    d) dezvoltarea metodelor moderne de afaceri, precum şi generarea de idei noi de afaceri şi de produse noi;
    e) mobilizarea resurselor antreprenoriale româneşti şi întărirea dinamismului antreprenorial al întreprinderilor mici şi mijlocii din România;
    f) încurajarea schimbului de experienţă şi a dezvoltării relaţiilor pe plan local, dar şi la nivel internaţional;
    g) dezvoltarea capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii de a elabora şi implementa strategii de afaceri competitive;
    h) sprijinirea întreprinderilor mici şi mijlocii pentru extinderea pieţelor de desfacere şi creşterea exporturilor;
    i) dezvoltarea contactelor şi reţelelor de afaceri în afara României şi iniţierea de cooperări transfrontaliere.
    Pentru anul 2016, MECRMA continuă integrarea programului EMPRETEC în structura instituţională de sprijin a sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii pentru dezvoltarea antreprenoriatului din România.
    2. Bugetul Programului
    2.1. Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2016, aprobat prin anexa nr. 3/35/26 la Legea bugetului de stat pe anul 2016 nr. 339/2015, cu modificările ulterioare, este de 500.000 lei.
    Prin implementarea Programului în anul 2016 se estimează acordarea de ajutor unui număr de minimum 100 de beneficiari, persoane fizice.
    2.2. MECRMA administrează, gestionează şi derulează direct sau prin intermediul organizaţiilor ori instituţiilor de drept privat programele de încurajare şi stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat la nivel naţional şi la nivel local, prin intermediul oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, denumite în continuare OTIMMC, a căror listă este prevăzută în anexa nr. 2, şi asigură managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, care transpune în legislaţia naţională Recomandarea CE nr. 361 din data de 6 mai 2003, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 124 din data de 20 mai 2003.
    2.3. Pentru realizarea Programului se alocă de la bugetul de stat pentru anul 2016 suma de 500.000 lei, împărţită în mod egal celor 4 OTIMMC organizatoare: Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi, care încheie parteneriate cu instituţii publice şi/sau private, contractează serviciile specifice organizării workshopurilor de pregătire antreprenorială UNCTAD/EMPRETEC, asigură publicarea pe site-ul www.aippimm.ro a locaţiilor şi perioadelor de desfăşurare a acestora şi asigură cheltuielile de organizare şi promovare a workshopurilor, precum şi onorariile trainerilor pentru susţinerea celor 4 workshopuri. Onorariile trainerilor nu vor depăşi suma de 42.000 lei/workshop.
    3. Derularea Programului
    Prin Program se finanţează workshopurile UNCTAD EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii în domenii de interes pentru dezvoltarea capacităţilor antreprenoriale, în scopul dobândirii cunoştinţelor teoretice şi cu aplicabilitate practică, necesare începerii şi dezvoltării unei afaceri.
    Workshopurile UNCTAD EMPRETEC vor fi organizate sub coordonarea celor 4 centre EMPRETEC (EMPRETEC Transilvania, EMPRETEC Sud-Est, EMPRETEC Oltenia-Banat şi EMPRETEC Moldova) şi se vor desfăşura în 4 locaţii (arondate celor 4 OTIMMC organizatoare: Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi). Perioadele de desfăşurare a workshopurilor şi locaţiile vor fi afişate pe site-ul www.aippimm.ro. În cadrul aceluiaşi workshop nu pot participa rude de gradul I, rude de gradul II şi soţ/soţie. Numărul maxim de beneficiari este de 30 de participanţi/workshop.
    În cadrul acestui program OTIMMC sunt arondate centrelor EMPRETEC astfel:
    ● Centrul Regional EMPRETEC Transilvania: OTIMMC Cluj;
    ● Centrul Regional EMPRETEC Sud-Est: OTIMMC Constanţa;
    ● Centrul Regional EMPRETEC Oltenia-Banat: OTIMMC Craiova;
    ● Centrul Regional EMPRETEC Moldova: OTIMMC Iaşi.
    OTIMMC vor asigura organizarea şi desfăşurarea workshopurilor astfel:
    ● propun împreună cu trainerii locaţiile de desfăşurare a workshopurilor astfel încât acestea să respecte standardele de calitate impuse de UNCTAD;
    ● pregătesc şi organizează împreună cu trainerii interviurile participanţilor;
    ● menţin legătura şi comunică cu trainerii şi participanţii în vederea bunei organizări şi desfăşurări a workshopurilor.
    OTIMMC organizatoare vor asigura plata cheltuielilor ocazionate de desfăşurarea workshopului din bugetul alocat prin program fiecăruia dintre cele 4 OTIMMC (editarea de materiale de promovare şi prezentare, editare/multiplicare de materiale de curs, materiale-suport pentru exerciţiile practice, consumabile necesare desfăşurării cursurilor, închiriere de spaţii pentru desfăşurarea workshopurilor, transmitere de invitaţii necesare organizării şi desfăşurării workshopurilor, cheltuielile cu plata onorariilor trainerilor, cazarea şi masa trainerilor, precum şi cazarea şi masa participanţilor, inclusiv cheltuielile de organizare a conferinţelor de lansare/diseminare a workshopurilor).
    Produsul de bază oferit participanţilor la Program este atelierul de lucru pentru dezvoltarea competenţelor personale antreprenoriale dezvoltat de Universitatea Harvard împreună cu Management Systems International şi McBeer & Co, care se va desfăşura pe parcursul a 9 zile calendaristice.
    În vederea implementării Programului, serviciile de instruire specifice Programului vor fi efectuate de traineri naţionali certificaţi şi în curs de certificare de către UNCTAD Geneva, serviciile de instruire fiind contractate de către OTIMMC organizatoare.
    OTIMMC responsabile de desfăşurarea celor 4 workshopuri vor comunica MECRMA locaţiile şi perioada de desfăşurare a acestora pentru a fi publicate pe site-ul www.aippimm.ro
    Înregistrarea formularelor de participare la workshopurile organizate în cadrul primului stadiu al Programului se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro. Se consideră că prin înscrierea la Program aplicantul este de acord cu furnizarea în favoarea MECRMA a anumitor date cu caracter personal (de exemplu: CNP, adresă de domiciliu etc.), date care vor fi securizate în cadrul Registrului unic electronic al Programului.
    MECRMA, OTIMMC, precum şi participanţii la Program nu vor permite sau facilita folosirea de către terţi a datelor referitoare la nume, brand, metodologie, logo şi material de training. În acest scop, participanţii la Program vor completa angajamentul prevăzut în anexa nr. 3.
    4. Beneficiarii Programului
    Pot beneficia de prevederile Programului persoanele fizice care îndeplinesc cumulativ, la data depunerii formularului de înscriere în Program prevăzut în anexa nr. 1, următoarele criterii de eligibilitate:
    a) sunt cetăţeni români sau cetăţeni străini vorbitori de limbă română;
    b) au studii medii sau superioare definitivate cu diplomă de bacalaureat/licenţă sau adeverinţă care să ateste finalizarea studiilor;
    c) se înscriu la activităţile prevăzute în Program, prin completarea formularului de înscriere;
    d) participă pentru prima dată la un atelier EMPRETEC;
    e) declară pe propria răspundere că vor participa continuu la toate activităţile workshopului pe perioada tuturor celor 9 zile de curs, sub sancţiunea recuperării proporţionale a ajutorului oferit.
    5. Selecţia participanţilor în cadrul Programului
    Pentru workshopurile organizate în cadrul Programului, selecţia participanţilor se va face în ordinea înscrierii în Program, după cum urmează:
    etapa I - verificarea condiţiilor de eligibilitate conform pct. 4, de către OTIMMC;
    etapa II - interviu organizat de către traineri certificaţi UNCTAD.
    În cazul respingerii aplicanţii vor fi informaţi asupra motivelor de respingere de către trainerii certificaţi UNCTAD sau OTIMMC, după caz. Lista solicitanţilor admişi şi a celor respinşi, însoţită de motivele de respingere, vor fi transmise către OTIMMC organizator de către trainerii certificaţi UNCTAD cel târziu cu 3 zile lucrătoare înainte de începerea workshopului, în vederea publicării pe site-ul www.aippimm.ro
    6. Confidenţialitate
    Formularele şi documentele justificative depuse de către solicitanţi în cadrul Programului sunt confidenţiale, personalul MECRMA şi OTIMMC implicat în implementare având obligaţia de a nu dezvălui informaţii menţionate în acestea către terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
    MECRMA şi OTIMMC sunt autorizate să publice, în orice formă şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarului şi activitatea la care participă.
    Documentele depuse de către beneficiari în vederea participării în cadrul Programului vor fi păstrate la sediul fiecărui OTIMMC.
    7. Monitorizarea şi evaluarea rezultatelor
    7.1. Monitorizarea şi controlul beneficiarilor Programului se vor face de către Unitatea de Monitorizare, Control şi Raportare (UMCR) din cadrul OTIMMC.
    7.2. Participanţii la activităţile din cadrul Programului vor completa şi vor transmite către OTIMMC - UMCR formularul de raportare tehnică prevăzut în anexa nr. 4. Transmiterea formularului de raportare tehnică este obligatorie pentru toţi beneficiarii din cadrul prezentului program, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2017.
    7.3. Pe baza rezultatelor monitorizării derulării Programului şi a evaluării rezultatelor acestuia se va îmbunătăţi şi diversifica programa workshopurilor.
    7.4. Reprezentanţii MECRMA şi cei ai OTIMMC au dreptul să verifice veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, documentelor şi activităţilor făcute în cadrul Programului.
    7.5. Rapoartele de evaluare a cursanţilor, întocmite de traineri şi de OTIMMC, vor fi transmise de OTIMMC către MECRMA.
    8. Anexe
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta procedură.


    ANEXA 1
    la procedură

           Formular de înscriere în Programul UNCTAD/EMPRETEC-România
        pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii

    1. Numele şi prenumele: ...................................................
    2. Sexul: [] Masculin [] Feminin
    3. Adresa de acasă: Adresa de la serviciu:
    .............................. .....................................
    .............................. .....................................
    .............................. E-mail: .............................
    Telefon: ..................... Telefon: ............................
    4. Vârsta: ...............................................
    5. Stare civilă: [] Necăsătorit [] Căsătorit [] Divorţat [] Văduv/ă
    6. Aveţi copii? [] Da [] Nu
    7. Nivelul educaţiei (marcaţi răspunsul/răspunsurile corect/e):
    [] Aţi absolvit şcoala gimnazială? [] Da [] Nu
    Numele (nr.) şcolii: .......................
    [] Aţi absolvit liceul? [] Da [] Nu
    Aţi obţinut diploma de bacalaureat? [] Da [] Nu
    Numele liceului: ...............................
    [] Aţi absolvit şcoală tehnică/postliceală/colegiu? [] Da [] Nu
    Câţi ani? ........................................
    Aţi obţinut diplomă de absolvire? [] Da [] Nu
    Ce specializare aţi avut? ......................
    Denumirea unităţii de învăţământ: ........................................
    [] Studii superioare (de orice fel) .............. Câţi ani? .............
    Aţi obţinut o diplomă universitară? [] Da [] Nu
    Ce specializare aţi avut? .....................
    Denumirea unităţii de învăţământ: ........................................
    [] Aveţi societate? [] Da [] Nu
    Dacă da, trebuie trecute denumirea societăţii, CUI, numărul mediu de
    angajaţi la 31 decembrie 2015, cifra de afaceri.
    8. Aţi fost vreodată ucenic? [] Da [] Nu
    În ce meserie? ..................................
    Organizaţia/Persoana: ...........................
    9. A avut mama sau tatăl dumneavoastră propria afacere? [] Da [] Nu
    Dacă da, aţi lucrat în cadrul acelei afaceri? [] Da [] Nu
    10. A avut una din rudele dumneavoastră, în afara de părinţi,
    propria afacere? [] Da [] Nu
    Dacă da, le-aţi ajutat vreodată în afacerea respectivă? [] Da [] Nu
    11. Gândiţi-vă la trei dintre prietenii dumneavoastră cei mai apropiaţi.
    Completaţi numele şi ocupaţia lor:
    Numele Are acest/această Da Nu
    Prietenului #1 ............ prieten(ă) propria afacere [] []
    Numele Are acest/această Da Nu
    Prietenului #2 ............ prieten(ă) propria afacere [] []
    Numele Are acest/această Da Nu
    Prietenului #3 ............ prieten(ă) propria afacere [] []
    12. Au părinţii vreunuia din prietenii dumneavoastră [] Da [] Nu
    propria afacere?
    13. Câţi din oamenii pe care îi cunoaşteţi personal au propria afacere?
    .................................
    14. Aţi fost primul copil la părinţi? [] Da [] Nu
    15. Aţi călătorit în străinătate ? [] Da [] Nu
    Dacă da, menţionaţi ţările în care aţi călătorit cel mai des şi de câte
    ori aţi călătorit în fiecare dintre aceste ţări.
                Ţara Numărul de vizite
    ..................................... ................................
    ..................................... ................................
    ..................................... ................................
    ..................................... ................................
    De câte ori pe an călătoriţi în interiorul ţării, în afara regiunii unde
    v-aţi născut sau în afara regiunii în care locuiţi?
    ..........................................................................
    16. Vă rugăm completaţi în tabelul următor datele referitoare la
    experienţa dumneavoastră profesională începând cu actualul/ultimul loc de
    muncă:
 ┌──────────────┬───────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
 │ Angajatorul │ Adresa │ Telefon │ Funcţia │ Perioada │
 ├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 └──────────────┴───────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘
    17. Aţi încercat vreodată să începeţi o afacere proprie? [] Da [] Nu
    Ce tip de afacere? ............................
    Ce s-a întâmplat cu această afacere? ....................................
    18. Aveţi în prezent o afacere proprie? [] Da [] Nu
    Ce tip de afacere? ..............................
    19. Dacă intenţionaţi să începeţi o afacere sau să o extindeţi pe cea
    existentă, ce tip de afacere aţi începe/extinde? (Vă rugăm să detaliaţi.)
    .........................................
    20. Dacă nu intenţionaţi să începeţi o afacere chiar acum, cum intenţionaţi
    să folosiţi experienţa acumulată la acest seminar de instruire?
    .........................................
    21. De cât capital credeţi că aveţi nevoie să începeţi sau să extindeţi o
    afacere?
    .........................................
    22. Estimaţi suma de bani din fiecare din sursele menţionate mai jos pe
    care o puteţi folosi în începerea/extinderea afacerii dumneavoastră:
    Bani personali ...............................
    Împrumuturi sau bani oferiţi de familie ............................
    Împrumuturi sau bani oferiţi de prieteni ...........................
    Alte surse: ........... Specificaţi: ............
    23. Aveţi casa, apartamentul sau terenul dumneavoastră în proprietate
    personală? [] Da [] Nu
    24. Care dintre lucrurile menţionate mai jos consideraţi că reprezintă
    ingredientul cel mai important în succesul unei afaceri?
    (Marcaţi o singură opţiune.)
    [] Banii [] Educaţia [] Prietenii [] Motivaţia [] Altele
    25. Sunteţi de acord sau nu cu afirmaţia următoare?
                                         [] De acord [] Nu sunt de acord
    "Este mai important pentru un loc de muncă să ofere oportunităţi decât
    siguranţă."
    26. Folosiţi-vă imaginaţia şi încercaţi să vă gândiţi la cât mai multe
    utilizări ale rumeguşului sau ale produselor care se pot face din
    rumeguş.
    1. ............................... 4. .................................
    2. ............................... 5. .................................
    3. ............................... 6. .................................
    27. Sunteţi de acord sau nu cu afirmaţia următoare?
                                         [] De acord [] Nu sunt de acord
    "Sunt oportunităţi suficiente pentru ca oameni ca mine să înceapă o
    afacere în ţara asta."
    28. Imaginaţi-vă că fratele sau sora dumneavoastră vă oferă un cadou de
    30.000 dolari SUA pentru a-i cheltui cum doriţi dumneavoastră.
    Ce aţi face cu ei?
    Prima utilizare: .................................................
    A doua utilizare: ................................................
    A treia utilizare: ...............................................
    29. Dacă aţi putea avea locul de muncă şi salariul şefului dumneavoastră
    pentru următorii 5 ani, aţi accepta? [] Da [] Nu
    30. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastră de a începe o afacere proprie sau
    de a extinde afacerea dumneavoastră deja existentă?
    (Marcaţi doar un singur răspuns.)
    [] Nu ştiu [] Medie [] Destul de puternică [] Foarte puternică
    31. În această etapă, care sunt şansele de succes ale afacerii
    dumneavoastră? (Marcaţi doar un singur răspuns.)
    [] 10% [] 20% [] 30% [] 40% [] 50%
    [] 60% [] 70% [] 80% [] 90% [] 100%
    Vă rugăm explicaţi răspunsul. ...........................................
    32. Sunteţi dispus să investiţi 9 zile neîntrerupt din timpul
    dumneavoastră pentru a participa la un atelier intensiv de lucru?
                                                            [] Da [] Nu
    33. Cum aţi auzit de acest program? .....................................
    34. La ce alte cursuri sau seminare de dezvoltare antreprenorială sau a
    afacerilor aţi mai participat? Vă rugăm să oferiţi detalii.
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
 │ Cursul │ Perioada │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │ │ │
 └──────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┘
    35. Descrieţi afacerea dumneavoastră sau ideea de afaceri:
    .........................................................................
    .........................................................................
    .........................................................................
    .........................................................................

    Semnătura aplicantului:


    ANEXA 2
    la procedură

                       Lista oficiilor teritoriale pentru
                  întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie

 ┌────┬─────────────────┬──────────────────────┬──────────────────────────────┐
 │Nr. │ OTIMMC │ ADRESA │ TELEFON/FAX │
 │crt.│(Judeţe arondate)│ │ │
 ├────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────────────┤
 │ 1.│BRAŞOV │Str. Turnului nr. 5, │tel. 0268-548.018 │
 │ │Braşov │sc. B, et. 1, Braşov, │fax 0268-548.017 │
 │ │Covasna │C.P. 500152 │www.aippimm.ro │
 │ │Sibiu │ │oficiubrasov@imm.gov.ro │
 ├────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────────────┤
 │ 2.│CLUJ-NAPOCA │Str. Horea nr. 13, │tel. 0264-487.224 │
 │ │Bihor │Cluj-Napoca, │fax 0264-487.244 │
 │ │Bistriţa-Năsăud │C.P. 400174 │www.aippimm.ro │
 │ │Cluj │ │oficiucluj@imm.gov.ro │
 │ │Maramureş │ │ │
 │ │Satu Mare │ │ │
 │ │Sălaj │ │ │
 ├────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────────────┤
 │ 3.│CONSTANŢA │Bd. Tomis nr. 79-81, │tel. 0241-661.253 │
 │ │Brăila │et. 6, Constanţa, │fax 0241-661.254 │
 │ │Buzău │C.P. 900669 │www.aippimm.ro │
 │ │Constanţa │ │oficiuconstanta@imm.gov.ro │
 │ │Galaţi │ │ │
 │ │Tulcea │ │ │
 │ │Vrancea │ │ │
 ├────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────────────┤
 │ 4.│CRAIOVA │Str. Ştefan cel Mare │tel./fax 0251-510.785 │
 │ │Dolj │nr. 93, et. 1, │www.aippimm.ro │
 │ │Gorj │Craiova, C.P. 200129 │oficiucraiova@imm.gov.ro │
 │ │Mehedinţi │ │ │
 │ │Olt │ │ │
 │ │Vâlcea │ │ │
 ├────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────────────┤
 │ 5.│IAŞI │Str. Elena Doamna │tel./fax 0232-464.343 │
 │ │Bacău │nr. 61 A, et. 2, Iaşi,│www.aippimm.ro │
 │ │Botoşani │C.P. 700398 │oficiuiasi@imm.gov.ro │
 │ │Iaşi │ │ │
 │ │Neamţ │ │ │
 │ │Suceava │ │ │
 │ │Vaslui │ │ │
 ├────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────────────┤
 │ 6.│PLOIEŞTI │Ploieşti, │tel. 0244-522.085 │
 │ │Argeş │str. Trei Ierarhi │fax 0244-544.054 │
 │ │Bucureşti │nr. 9-11, │www.aippimm.ro │
 │ │Călăraşi │judeţul Prahova │oficiuploiesti@imm.gov.ro │
 │ │Dâmboviţa │C.P. 100010 │ │
 │ │Giurgiu │ │ │
 │ │Ialomiţa │ │ │
 │ │Ilfov │ │ │
 │ │Prahova │ │ │
 │ │Teleorman │ │ │
 ├────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────────────┤
 │ 7.│TÂRGU MUREŞ │Str. Cuza Vodă nr. 22,│tel. 0265-311.660 │
 │ │Harghita │Târgu Mureş, │fax 0265-260.818 │
 │ │Mureş │C.P. 540027 │www.aippimm.ro │
 │ │Alba │ │oficiutargumures@imm.gov.ro │
 ├────┼─────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────────────┤
 │ 8.│TIMIŞOARA │Bd. Eroilor de la Tisa│tel. 0256-292.739 │
 │ │Arad │nr. 22, Timişoara, │fax 0256-292.767 │
 │ │Caraş-Severin │C.P. 300575 │www.aippimm.ro │
 │ │Hunedoara │ │otimmctimisoara@imm.gov.ro │
 │ │Timiş │ │ │
 └────┴─────────────────┴──────────────────────┴──────────────────────────────┘



    ANEXA 3
    la procedură

                                   ANGAJAMENT

    Subsemnatul/Subsemnata, ............................................., domiciliat(ă) în .............................................., identificat(ă) cu B.I./C.I. seria .............. nr. ......................, eliberat(ă) de ............................ la data de .........................., administrator/asociat unic al Societăţii .............. ............................., cu sediul în ...................., mă oblig prin prezentul angajament să nu permit şi să nu facilitez folosirea de către terţi a datelor referitoare la nume, brand, metodologie, logo şi material de training folosite în cadrul workshopurilor EMPRETEC.

    Semnătura ....../(numele şi prenumele).................

    Data ..........................


    ANEXA 4
    la procedură
                          Formular de raportare tehnică
                       (Se completează toate rubricile în
                      limba română, prin tehnoredactare.)

    Perioada pentru raportare: anul ........................................
    Numele şi prenumele: ...............................................
    Am participat la Programul UNCTAD/EMPRETEC - România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii în perioada ............................... .
    Anterior participării la Programul UNCTAD/EMPRETEC:
    [] Am deţinut o societate sau calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
    [] Nu am deţinut o societate sau calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
    Dacă răspunsul este DA, precizaţi cum v-a ajutat participarea la Programul UNCTAD/EMPRETEC în dezvoltarea afacerii în care sunteţi implicat.
    ............................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................
    Ulterior participării la Programul UNCTAD/EMPRETEC:
    [] Am înfiinţat o societate sau am dobândit calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
    [] Nu am înfiinţat o societate sau nu am dobândit calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi.
    Dacă răspunsul este NU, vă rugăm să precizaţi cum v-a ajutat participarea la Programul UNCTAD/EMPRETEC
    ............................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................
    Dacă răspunsul este DA, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos:
    Datele de identificare ale societăţii:
    Denumirea societăţii: ......................................................................................................................
    Adresa: ....................................................................................................................................
    Telefon: ......................................., fax ...............................................,
    E-mail ................................................
    Data înregistrării societăţii: ................................................
    Numărul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului: ................................................
    Codul unic de înregistrare: ...............................................................................................
    Calitatea deţinută în cadrul societăţii: .....................................................................
    Date de raportare tehnică:
    - cifra de afaceri ......................... lei;
    - profitul brut ............................... lei;
    - numărul mediu scriptic anual de personal ...............................
    Subsemnatul/Subsemnata, ............................................................................., identificat/identificată cu actul de identitate seria ...................... nr. .................................., eliberat de ...................................... la data de.................................., cu domiciliul în localitatea ......................................, str. ........................................ nr. ...., bl. ...., sc. ....., ap. ........., sectorul/judeţul ............................, în calitate de reprezentant legal al societăţii (după caz) ................................................, declar pe propria răspundere că toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezentul formular sunt corecte şi complete.
    Numele ...................................................
    Semnătura ................................................
    Funcţia ..................................................
    Data semnării ............................................

                                     -----
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice