Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.110 din 9 martie 2011  pentru aprobarea Normelor procedurale interne privind organizarea si desfasurarea procedurilor de atribuire a contractelor-cadru de servicii prevazute in anexa nr. 2B la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in legatura cu contractele/acordurile/protocoalele incheiate de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, prin Autoritatea de management pentru Programul operational sectorial Dezvoltarea resurselor umane (AMPOSDRU), in calitate de autoritate de management pentru implementarea Programului operational sectorial Dezvoltarea resurselor umane    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.110 din 9 martie 2011 pentru aprobarea Normelor procedurale interne privind organizarea si desfasurarea procedurilor de atribuire a contractelor-cadru de servicii prevazute in anexa nr. 2B la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in legatura cu contractele/acordurile/protocoalele incheiate de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, prin Autoritatea de management pentru Programul operational sectorial Dezvoltarea resurselor umane (AMPOSDRU), in calitate de autoritate de management pentru implementarea Programului operational sectorial Dezvoltarea resurselor umane

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 203 din 24 martie 2011

    Vãzând Referatul de aprobare nr. E615/AZ din 10 februarie 2011 al Direcţiei generale AMPOSDRU,
    având în vedere prevederile art. 2 şi ale <>art. 16 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul <>art. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobã <>Normele procedurale interne privind organizarea şi desfãşurarea procedurilor de atribuire a contractelor-cadru de servicii prevãzute în anexa nr. 2B la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în legãturã cu contractele/acordurile/protocoalele încheiate de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prin Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Dezvoltarea resurselor umane (AMPOSDRU), în calitate de autoritate de management pentru implementarea Programului operaţional sectorial Dezvoltarea resurselor umane, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

               Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
                                Ioan Nelu Botiş

    Bucureşti, 9 martie 2011.
    Nr. 1.110.


    ANEXÃ

                           Norme procedurale interne
              privind organizarea şi desfãşurarea procedurilor de
      atribuire a contractelor-cadru de servicii prevãzute în anexa nr. 2B
            la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind
          atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor
             de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de
          concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri
            prin <>Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile
         ulterioare, în legãturã cu contractele/acordurile/protocoalele
                  încheiate de Ministerul Muncii, Familiei şi
               Protecţiei Sociale, prin Autoritatea de management
               pentru Programul operaţional sectorial Dezvoltarea
             resurselor umane (AMPOSDRU), în calitate de autoritate
                 de management pentru implementarea Programului
               operaţional sectorial Dezvoltarea resurselor umane

    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Prezentele norme procedurale interne asigurã cadrul şi metodologia unitarã pentru organizarea şi desfãşurarea procedurilor de atribuire a contractelor-cadru de servicii prevãzute în anexa nr. 2B la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare Ordonanţã, în legãturã cu contractele/acordurile/protocoalele încheiate de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale (ministerul), prin Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial Dezvoltarea resurselor umane (AMPOSDRU), în calitate de autoritate de management în vederea implementãrii Programului operaţional sectorial Dezvoltarea resurselor umane, denumite în continuare contracte-cadru de servicii, în mod colectiv, şi contract-cadru de servicii, în mod individual.
    (2) Conform art. 16 alin. (1) din Ordonanţã, obligativitatea respectãrii prevederilor actului normativ cadru în domeniul achiziţiilor publice se impune numai pentru contractele a cãror valoare este egalã sau mai mare decât cea prevãzutã la art. 57 alin. (2) din Ordonanţã şi se limiteazã numai la prevederile art. 35-38 şi 56 din Ordonanţã şi la aplicarea, pe tot parcursul procedurii de atribuire, a principiilor prevãzute la art. 2 alin. (2) din Ordonanţã.

    Contractul-cadru de servicii
    ART. 2
    (1) Contractul-cadru de servicii este acel acord intervenit între minister, prin Direcţia generalã AMPOSDRU, şi unul sau mai mulţi operatori economici, prin care aceştia din urmã îşi asumã obligaţia de a asigura serviciile prevãzute în anexa nr. 2B la Ordonanţã, în legãturã cu contractele/acordurile/protocoalele încheiate de minister, prin autoritatea de management.
    (2) Contractele-cadru de servicii se încheie cu cel puţin un operator economic declarat câştigãtor pe o perioadã de 2 ani. Ministerul, prin AMPOSDRU, va emite solicitãri de servicii incluse în anexa nr. 2B la Ordonanţã, în funcţie de necesitãţile apãrute.
    (3) Contractele-cadru de servicii produc efecte începând cu data la care ministerul, prin AMPOSDRU, emite solicitãri de servicii incluse în anexa nr. 2B la Ordonanţã.
    (4) În perioada cuprinsã între încheierea contractelor-cadru de servicii şi emiterea solicitãrii de servicii incluse în anexa nr. 2B la Ordonanţã, operatorii economici nu sunt îndreptãţiţi sã pretindã ministerului, prin AMPOSDRU, efectuarea de plãţi în baza contractelor-cadru de servicii.
    (5) Operatorii economici selectaţi sã fie parte la contractele-cadru de servicii şi care au primit solicitare de servicii incluse în anexa nr. 2B la Ordonanţã au obligaţia de a depune toate diligenţele pentru finalizarea solicitãrii. În aceastã situaţie, ministerul, prin AMPOSDRU, are obligaţia corelativã de a efectua plata pentru serviciile prestate efectiv de aceştia.

    Procedurile pentru încheierea contractelor-cadru de servicii
    ART. 3
    Ministerul, prin AMPOSDRU, atribuie contractele-cadru de servicii prin aplicarea de proceduri de selecţie a candidaturilor, respectiv de proceduri prin care comisia de selecţie, dupã aplicarea criteriilor în prealabil stabilite, analizeazã şi selecteazã operatorii economici, pe baza unor criterii stabilite în documentaţia de selecţie.

    Reguli generale de participare
    ART. 4
    Orice operator economic are dreptul de a participa, în condiţiile prezentelor norme procedurale interne, la procedurile de selecţie a candidaturilor pentru atribuirea contractelor-cadru de servicii. Derularea procedurilor de selecţie este posibilã şi se considerã a fi în mod valabil efectuatã chiar dacã în cadrul unei proceduri depune oferta un singur operator economic.
    ART. 5
    Ministerul, prin Direcţia generalã AMPOSDRU, în calitate de autoritate de management, dupã aplicarea cerinţelor stabilite prin documentaţia de atribuire şi parcurgerea etapelor prevãzute în prezentele norme procedurale interne, va încheia contractul-cadru de servicii.

    Iniţierea procedurilor pentru încheierea contractelorcadru de servicii
    ART. 6
    (1) Ministerul, prin AMPOSDRU, va iniţia aplicarea procedurilor de selecţie de candidaturi pentru atribuirea contractelor-cadru de servicii, numai dacã este constituitã comisia de selecţie şi este publicat anunţul de participare.
    (2) Înainte de emiterea solicitãrii de servicii incluse în anexa nr. 2B la Ordonanţã, ministerul, prin AMPOSDRU, trebuie sã asigure fonduri suficiente pentru anul în curs, dar şi sã aibã în vedere posibilitatea ca soluţionarea solicitãrii sã se întindã pe o perioadã mai lungã de timp.

    Evaluarea situaţiilor de concurenţã neloialã şi de conflict de interese
    ART. 7
    Pe parcursul derulãrii procedurilor de atribuire a contractelor-cadru de servicii, ministerul, prin AMPOSDRU, va lua toate mãsurile legale necesare pentru a combate apariţia eventualelor situaţii de concurenţã neloialã sau de conflict de interese, precum şi a oricãror fapte considerate contravenţii ori infracţiuni, potrivit legislaţiei în vigoare. În cazul în care aceste situaţii se produc totuşi, se vor lua toate mãsurile legale pentru înlãturarea lor.

    Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de selecţie
    ART. 8
    Documentaţia de selecţie care va fi promovatã în vederea achiziţiei de servicii incluse în anexa nr. 2B va include fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini, formularele şi clauzele contractuale obligatorii.
    ART. 9
    Cerinţele care pot fi incluse în fişa de date vizeazã, în principal, urmãtoarele: îndeplinirea obligaţiilor de platã a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurãri sociale cãtre bugetele locale şi bugetul de stat, modalitatea de înfiinţare şi organizare a activitãţii, informaţii financiare care pot dovedi capacitatea de a susţine îndeplinirea serviciilor, experienţa anterioarã în domeniul/domeniile apreciat/apreciate ca fiind relevant/relevante pentru obiectul achiziţiei, personalul calificat, asigurarea calitãţii serviciilor prin standarde corespunzãtoare.
    ART. 10
    Caietul de sarcini va include cerinţe/prescripţii/caracteristici care sã permitã achiziţia serviciilor vizate de minister, prin AMPOSDRU, cu respectarea necesitãţilor acestuia. Cerinţele vor fi elaborate astfel încât sã poatã fi îndeplinite de prestatorii de specialitate din domeniul respectiv.
    ART. 11
    Atribuirea contractelor-cadru de servicii se va realiza, de regulã, pe baza celui mai avantajos punctaj obţinut în urma aplicãrii unor criterii/factori de selecţie, care vor viza oferta financiarã şi, respectiv, oferta tehnicã, de naturã a asigura îndeplinirea unor caracteristici stabilite pentru fiecare achiziţie în parte, în funcţie de temã, complexitate etc.
    ART. 12
    Formularele care vor fi incluse în documentaţie vor avea în vedere modelele utilizate în domeniul achiziţiilor publice, urmând sã fie adaptate, pe cât posibil, la obiectul/specificul achiziţiei.
    ART. 13
    Documentaţia de selecţie va fi elaboratã de direcţiile/serviciile având atribuţii relative la derularea contractului-cadru de servicii vizat a fi încheiat, iar definitivarea acesteia, incluzând avizarea şi aprobarea corespunzãtoare, va respecta regulile şi procedurile interne aplicabile la nivelul ministerului, prin AMPOSDRU.

    Iniţierea şi derularea procedurii de selecţie
    ART. 14
    Procedura va fi iniţiatã printr-un anunţ publicitar, care va conţine o scurtã descriere a aspectelor esenţiale ale contractului-cadru de servicii care urmeazã sã fie atribuit, sursele de finanţare, va menţiona procedura de atribuire, modalitatea de achiziţie a documentaţiei de selecţie, data-limitã stabilitã pentru depunerea ofertelor, precum şi invitaţia de a contacta ministerul, prin AMPOSDRU, în vederea obţinerii de informaţii suplimentare, pe bazã de cerere. Anunţul va fi adus la cunoştinţa celor interesaţi prin mijloace adecvate.
    ART. 15
    Documentaţia de selecţie va fi pusã la dispoziţia oricãrui operator economic interesat, care înainteazã o solicitare scrisã în acest sens, prin fax, urmând ca ministerul, prin AMPOSDRU, sã furnizeze documentaţia, de regulã în forma editatã, sub rezerva preluãrii acesteia de la sediul sãu.
    ART. 16
    Operatorii economici interesaţi care au preluat documentaţia de selecţie au dreptul de a solicita clarificãri cu privire la conţinutul documentaţiei, cu respectarea termenului indicat în documentaţie, respectiv cu cel puţin 3 zile înainte de data-limitã stabilitã pentru depunerea ofertelor. Rãspunsurile la solicitãrile de clarificãri, transmise în termen de 3 zile de la data solicitãrii, vor fi înregistrate în mod corespunzãtor, vor fi verificate, avizate şi aprobate potrivit prezentelor proceduri interne şi vor fi aduse la cunoştinţã, prin fax, operatorilor economici care au preluat documentaţia de selecţie.
    ART. 17
    (1) Responsabilul desemnat pentru fiecare contract-cadru de servicii va propune direcţiilor/serviciilor având atribuţii relative la derularea contractului persoanele care vor alcãtui comisia de selecţie, precum şi membrii de rezervã, dacã este cazul (înlocuirea unui membru se va realiza numai dacã acesta nu are posibilitatea, din motive obiective, de a-şi îndeplini atribuţiile care rezultã din aceastã calitate; ulterior înlocuirii, calitatea de membru este preluatã de cãtre membrul de rezervã, care îşi va exercita atribuţiile pânã la finalizarea procedurii de selecţie).
    (2) Direcţiile/Serviciile respective vor rãspunde în scris, în termen de 3 zile de la primirea solicitãrii, iar pe baza rãspunsurilor primite responsabilul de contract va întocmi nota cu privire la numirea comisiei de selecţie. Componenţa comisiei de selecţie va fi urmãtoarea: un preşedinte cu drept de vot şi un numãr par de membri votanţi (2 sau 4 membri votanţi, în funcţie de complexitatea şi valoarea contractului).
    (3) Membrii comisiei vor semna pe propria rãspundere o declaraţie de confidenţialitate.
    ART. 18
    (1) Atribuţiile comisiei de selecţie sunt urmãtoarele:
    a) deschiderea ofertelor;
    b) verificarea îndeplinirii criteriilor de eligibilitate de cãtre operatorii economici;
    c) evaluarea propunerilor tehnice prezentate de ofertanţi din punctul de vedere al modului în care acestea corespund cerinţelor minime din caietul de sarcini;
    d) verificarea propunerilor financiare prezentate de ofertanţi din punctul de vedere al încadrãrii în fondurile alocate pentru îndeplinirea contractului-cadru de servicii respectiv;
    e) aplicarea criteriului de selecţie, astfel cum a fost prevãzut în documentaţia de selecţie, şi stabilirea ofertei câştigãtoare;
    f) elaborarea raportului procedurii de selecţie.
    (2) Pe parcursul desfãşurãrii procedurii de selecţie a ofertelor, membrii comisiei de selecţie au obligaţia de a pãstra confidenţialitatea asupra oricãror informaţii prezentate de ofertanţi, a cãror dezvãluire ar putea aduce atingere dreptului acestora de a-şi proteja secretele comerciale, asupra datelor/informaţiilor din sfera dreptului de proprietate intelectualã.
    (3) În cazul în care unul dintre membrii desemnaţi în comisia de selecţie constatã cã se aflã în situaţia de conflict de interese, acesta are obligaţia de a solicita înlocuirea sa din componenţa comisiei.
    ART. 19
    (1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este compusã din specialişti din cadrul ministerului, prin AMPOSDRU, alţii decât membrii comisiei de selecţie, iar, în scopul organizãrii acesteia, se vor aplica, pe cât posibil, dispoziţiile prezentelor norme procedurale interne cu privire la numirea comisiei de selecţie.
    (2) Componenţa comisiei de soluţionare a contestaţiilor va fi urmãtoarea: un preşedinte cu drept de vot şi minimum 2 membri votanţi (comisia va avea întotdeauna un numãr impar de membri).
    ART. 20
    Termenul minim pentru elaborarea şi depunerea ofertelor este de cel puţin 5 zile de la data publicãrii anunţului publicitar; termenul aferent fiecãrei proceduri va fi stabilit în funcţie de complexitatea serviciilor, dar şi de urgenţa cu privire la contractarea acestora.
    ART. 21
    (1) Ofertele vor fi transmise ministerului, prin AMPOSDRU, fiind depuse direct la sediul acestuia sau transmise prin poştã. În momentul depunerii se vor înregistra în mod corespunzãtor, notându-se pe plic şi ora primirii; plicurile vor fi numerotate în ordinea primirii, chiar dacã sunt primite dupã data şi ora-limitã; nicio ofertã nu va fi luatã în considerare dacã data şi ora-limitã pentru depunere au fost depãşite. Plicurile care conţin ofertele trebuie sã rãmânã sigilate pânã la data deschiderii.
    (2) Oferta va cuprinde documentele de calificare, propunerea financiarã şi propunerea tehnicã şi se va elabora de cãtre operatorii economici în conformitate cu prevederile din documentaţia de selecţie.
    ART. 22
    (1) În cadrul şedinţei de deschidere a ofertelor se vor deschide numai ofertele originale. Comisia de selecţie va verifica modul de respectare a regulilor formale pentru depunere şi prezentare a ofertelor şi a documentelor care le însoţesc.
    (2) Comisia de selecţie va întocmi un proces-verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor, care trebuie sã includã urmãtoarele informaţii: denumirea (numele) ofertanţilor, retragerile de oferte, documentele depuse, elementele principale ale propunerilor financiare, inclusiv preţul, orice alte detalii şi precizãri pe care comisia de selecţie le considerã necesare. Procesul-verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor va fi semnat de cãtre toţi membrii comisiei de selecţie.
    (3) În cadrul şedinţei de deschidere este permisã numai respingerea ofertelor întârziate sau a celor care nu sunt însoţite de garanţia de participare, în cuantumul, forma şi având perioada de valabilitate solicitate potrivit documentaţiei de selecţie.
    ART. 23
    (1) Pe parcursul evaluãrii ofertelor, comisia de selecţie va avea în vedere un calendar estimativ de aplicare a procedurii şi perioada solicitatã pentru valabilitatea ofertelor. Comisia de selecţie are obligaţia sã desfãşoare activitãţile de evaluare numai la sediul ministerului, prin AMPOSDRU.
    (2) În cazul în care se constatã ca una sau mai multe oferte nu prezintã un document solicitat prin documentaţia de selecţie, comisia de selecţie are dreptul de a respinge oferta ca fiind inacceptabilã sau are dreptul de a solicita ofertantului transmiterea documentului lipsã, într-un termen rezonabil, care va fi prevãzut în respectiva solicitare.
    (3) În toate cazurile evaluarea ofertelor depuse şi motivele de respingere a ofertelor (ofertã necorespunzãtoare, ofertã inacceptabilã, ofertã neconformã) se vor realiza în conformitate cu principiile şi regulile prevãzute de Ordonanţã şi normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de achiziţie publicã, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006. Oferta câştigãtoare va fi desemnatã dintre ofertele admisibile, adicã dintre cele corespunzãtoare din punctul de vedere al cerinţelor incluse în documentaţia de selecţie.
    (4) Evaluarea ofertelor se va realiza prin acordarea, pentru fiecare ofertã în parte, a unui punctaj realizat ca urmare a aplicãrii algoritmului de calcul stabilit prin documentaţia de selecţie, conform grilei de evaluare, care nu poate fi schimbatã sau modificatã de comisia de selecţie; în ordinea descrescãtoare a punctajului acordat, comisia de selecţie trebuie sã întocmeascã clasamentul pe baza cãruia se stabileşte oferta câştigãtoare.
    (5) Dupã finalizarea procedurii, comisia de selecţie are obligaţia sã întocmeascã raportul procedurii de selecţie, în care se vor menţiona aspectele principale ale procedurii aplicate, inclusiv cu privire la finalizarea acesteia.

    Atribuirea contractului-cadru de servicii
    ART. 24
    (1) În maximum 3 zile lucrãtoare de la data raportului procedurii de selecţie/anulãrii procedurii, prin grija responsabilului de contract, vor fi întocmite şi transmise, prin fax, comunicãrile cu privire la rezultatul procedurii, indicându-se motivele care au condus la respingerea ofertei, acolo unde este cazul.
    (2) Ministerul, prin AMPOSDRU, are dreptul de a nu comunica anumite informaţii, în mãsura în care divulgarea acestora:
    a) ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol în aplicarea unei prevederi legale sau ar fi contrarã interesului public;
    b) ar prejudicia interesele comerciale/informaţiile confidenţiale ale operatorilor economici sau ar afecta concurenţa loialã între aceştia.
    ART. 25
    (1) Ministerul, prin AMPOSDRU, va putea anula procedura de selecţie oricând înainte de atribuirea contractului-cadru de servicii, în urmãtoarele cazuri:
    a) documentaţia de selecţie nu poate fi respectatã sau remediatã, în cazul în care se constatã erori;
    b) niciuna dintre ofertele depuse nu îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie;
    c) preţul oferit depãşeşte sumele alocate;
    d) abateri grave de la prevederile legislative care afecteazã procedura de atribuire sau fac imposibilã încheierea contractului.
    (2) În oricare dintre cazurile menţionate la alin. (1), responsabilul de contract va informa conducerea Ministerului, prin AMPOSDRU, adresând propunerea de anulare, iar, ulterior aprobãrii acesteia, operatorii economici vor fi înştiinţaţi cu privire la decizia adoptatã, în termen de 3 zile lucrãtoare de la data raportului procedurii de selecţie privind anularea procedurii.
    ART. 26
    (1) Contestaţiile privind procedura de atribuire a contractelor-cadru de servicii pot fi depuse şi, respectiv, vor fi soluţionate cu respectarea termenelor şi a procedurii prevãzute de Ordonanţã pentru sesizarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor.
    (2) Ministerul, prin AMPOSDRU, are obligaţia de a soluţiona contestaţia în termen de 10 zile. În cazul în care contestatarul nu este mulţumit de decizia ministerului, prin AMPOSDRU, cu privire la contestaţia depusã, decizie care i se comunicã, prin fax, în termen de 3 zile de la data adoptãrii acesteia, se poate adresa instanţei de judecatã.
    (3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza toate aspectele menţionate de operatorul economic, iar decizia adoptatã va fi consemnatã într-un raport/proces-verbal, care se va aproba de conducerea ministerului, prin AMPOSDRU. În termen de cel mult 3 zile lucrãtoare de la data deciziei, prin grija responsabilului de contract, va fi întocmitã şi transmisã contestatarului, prin fax, comunicarea cu privire la contestaţie. În cazul în care acesta nu este mulţumit de decizia respectivã, se poate adresa instanţei de judecatã.
    (4) În cazul în care comisia de soluţionare a contestaţiilor constatã erori sau omisiuni în cadrul documentaţiei sau în modul de aplicare a procedurii de selecţie, iar ministerul, prin AMPOSDRU, se aflã în imposibilitatea de a adopta mãsuri corective, se poate proceda la anularea procedurii.
    ART. 27
    (1) Încheierea contractului-cadru de servicii cu operatorul economic desemnat se va face cu respectarea termenelor prevãzute de Ordonanţã, în funcţie de valoarea contractului-cadru de servicii.
    (2) Dupã semnarea contractului-cadru de prestãri de servicii de cãtre toate persoanele implicate din partea ministerului, prin AMPOSDRU, acesta va fi transmis spre semnare operatorului economic desemnat, punându-i-se în vedere sã îl returneze în termen de 5 zile de la primire.
    ART. 28
    Prin grija responsabilului de contract se va proceda la întocmirea dosarului procedurii de selecţie de oferte, care trebuie sã includã, pe cât posibil, documentele prevãzute de dispoziţiile legale relevante incluse în Ordonanţã.

                                   --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016