Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.096 din 3 septembrie 2008  pentru aprobarea Normelor metodologice privind acreditarea centrelor nationale de informare si promovare turistica    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.096 din 3 septembrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acreditarea centrelor nationale de informare si promovare turistica

EMITENT: MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COMERT, TURISM SI PROFESII LIBERALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 658 din 18 septembrie 2008

În temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 387/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, cu modificãrile ulterioare, şi al <>Hotãrârii Guvernului nr. 852/2008 pentru aprobarea normelor şi criteriilor de atestare a staţiunilor turistice,

ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Normele metodologice privind acreditarea centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii,
comerţ, turism şi profesii liberale,
Ovidiu Ioan Silaghi

Bucureşti, 3 septembrie 2008.
Nr. 1.096.


ANEXĂ

NORME METODOLOGICE
privind acreditarea centrelor naţionale de informare
şi promovare turisticã

1. Dispoziţii generale
1.1. Prezentele norme metodologice, elaborate în conformitate cu prevederile <>art. 10 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 852/2008 pentru aprobarea normelor şi criteriilor de atestare a staţiunilor turistice, stabilesc metodologia şi criteriile de acreditare a centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã.
1.2. Prezentele norme metodologice sunt obligatorii pentru toate consiliile locale şi consiliile judeţene în subordinea cãrora funcţioneazã centrele naţionale de informare şi promovare turisticã.
1.3. În scopul îmbunãtãţirii activitãţii de promovare a potenţialului turistic, de prezentare a tuturor ofertelor turistice şi a atracţiilor turistice locale, regionale şi naţionale, consiliile locale şi judeţene, dupã caz, organizeazã centre naţionale de informare şi promovare turisticã.
Centrele naţionale de informare şi promovare turisticã sunt servicii specializate care funcţioneazã în subordinea consiliilor locale şi judeţene, dupã caz, şi în colaborare cu Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale.
Acreditarea centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã se face de Ministerul pentru Întreprinderi Mici si Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, la cererea consiliilor locale şi consiliilor judeţene în subordinea cãrora funcţioneazã acestea.
2. Documentaţia necesarã pentru eliberarea certificatului de acreditare
2.1. În vederea obţinerii certificatului de acreditare, consiliile locale şi consiliile judeţene în subordinea cãrora funcţioneazã centrele naţionale de informare şi promovare turisticã vor întocmi o documentaţie cu urmãtorul conţinut:
a) cerere-tip de eliberare a certificatului de acreditare, conform modelului prezentat in anexa nr. 1;
b) fişa centrului naţional de informare şi promovare turisticã, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2;
c) copia hotãrârii consiliului local sau a consiliului judeţean de înfiinţare a centrului naţional de informare şi promovare turisticã;
d) documente care atestã calificarea angajaţilor şi copia contractului individual de muncã, înregistrat conform prevederilor legale, al directorului centrului naţional de informare şi promovare turisticã;
e) o fotografie cu exteriorul şi o fotografie cu interiorul centrului naţional de informare şi promovare turisticã;
f) act doveditor privind deţinerea spaţiului aferent centrului naţional de informare şi promovare turisticã;
g) dovada emisã de autoritatea administraţiei publice locale privind orarul de funcţionare a centrului naţional de informare şi promovare turisticã.
2.2. În termen de 90 de zile de la eliberarea certificatului de acreditare, centrul naţional de informare şi promovare turisticã are obligaţia de a depune la autoritatea publicã centralã pentru turism cel puţin un exemplar al hãrţilor şi planurilor oraşului realizate în condiţiile pct. 5.1 lit. e) şi câte un exemplar al materialelor de promovare proprii realizate în condiţiile pct. 4.1 lit. b).
3. Eliberarea certificatului de acreditare
3.1. Documentaţia de acreditare se transmite Ministerului pentru Întreprinderi Mici si Mijlocii, Comerţ, Turism si Profesii Liberale - Direcţia generalã autorizare şi post-privatizare, care verificã îndeplinirea criteriilor de acreditare şi întocmeşte certificatul de acreditare, conform modelului prezentat în anexa nr. 3.
3.2. Eliberarea certificatului de acreditare se face în termen de cel mult 30 de zile de la data înregistrãrii documentaţiei complete. În cazul în care centrul naţional de informare şi promovare turisticã nu întruneşte toate criteriile pentru a fi acreditat, Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale - Direcţia generalã autorizare şi post-privatizare va informa în scris, în acelaşi termen, consiliul local sau judeţean, dupã caz, interesat.
3.3. Consiliile locale sau consiliile judeţene au obligaţia sã respecte, pe toatã perioada de funcţionare a centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã, condiţiile şi criteriile care au stat la baza acreditãrii acestora.
3.4. Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale verificã periodic respectarea condiţiilor şi criteriilor care au stat la baza acreditãrii.
3.5. Certificatele de acreditare sunt valabile 5 ani de la data emiterii.
4. Atribuţiile centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã
4.1. Atribuţiile centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã sunt urmãtoarele:
a) informarea generalã asupra ofertei turistice şi a atracţiilor turistice locale, regionale sau naţionale;
b) punerea la dispoziţia turiştilor de materiale de promovare locale, regionale sau naţionale;
c) informarea privind oferta localã de cazare, ca serviciu cu titlu gratuit;
d) informare cu privire la posibilitãţile de rezervare a biletelor de transport, precum şi cu privire la ghizi turistici locali, naţionali şi specializaţi;
e) organizarea de manifestãri expoziţionale de turism pe plan local şi regional şi de activitãţi generale de marketing intern şi extern cu rol în creşterea circulaţiei turistice locale şi regionale;
f) consilierea cu privire la alegerea diverselor produse turistice locale, regionale şi naţionale, ca serviciu cu titlu gratuit;
g) cooperarea cu instituţiile locale şi regionale pe probleme de turism (autoritãţi ale administraţiei publice locale, camere de comerţ, Agenţia pentru Dezvoltare Regionalã etc.);
h) cooperarea cu autoritatea publicã centralã pentru turism şi furnizarea, la cererea acesteia, de date statistice referitoare la circulaţia turisticã localã şi regionalã, de date referitoare la evenimente cu rol în creşterea circulaţiei turistice care se realizeazã pe plan local şi regional, precum şi furnizarea altor informaţii referitoare la activitãţile turistice şi oferta turisticã pe plan local şi regional;
i) efectuarea de activitãţi de cercetare de piaţã pe plan local şi regional, de analizã, planificare, structurare şi elaborare de propuneri de dezvoltare turisticã localã şi regionalã şi marketing turistic, în colaborare cu autoritãţi ale administraţiei publice locale şi cu autoritatea publicã centralã pentru turism;
j) oferirea de informaţii cu privire la autoritãţile competente în soluţionarea reclamaţiilor care se înregistreazã pe plan local cu privire la calitatea serviciilor turistice.
4.2. Centrele naţionale de informare şi promovare turisticã pot comercializa produse şi servicii de tipul: bilete la evenimente culturale şi sportive, materiale informaţionale (hãrţi, planuri ale localitãţilor, ghiduri turistice, cãrţi, casete video, CD-uri, DVD-uri, postere, ilustrate, broşuri ale oraşelor), suveniruri (steguleţe, eşarfe, şaluri, tricouri, umbrele, insigne, obiecte din ceramicã, produse artizanale şi altele asemenea).
4.3. Produsele şi serviciile prevãzute la pct. 4.2 pot fi oferite şi cu titlu gratuit.
5. Criterii obligatorii de acreditare a centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã
5.1. Amplasarea şi semnalizarea:
a) sediile centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã trebuie sã fie situate în centrul localitãţilor, pe strãzi cu circulaţie intensã, în apropierea obiectivelor de interes turistic, în clãdiri independente sau la parterul unor imobile cu acces facil pentru turişti;
b) semnalizarea centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã în România se face prin simbolul "i" scris cu alb pe fond albastru;
c) folosirea simbolului prevãzut la lit. b) este obligatorie pentru centrele naţionale de informare şi promovare turisticã acreditate şi acesta va fi realizat sub formã de panou/firmã luminoasã cu urmãtoarele dimensiuni recomandate: 500 mm x 500 mm, amplasat/amplasatã obligatoriu la intrarea în centrul naţional de informare şi promovare turisticã;
d) folosirea simbolului prevãzut la lit. b) se poate face numai de cãtre centrele naţionale de informare şi promovare turisticã acreditate de autoritatea publicã centralã pentru turism;
e) centrele naţionale de informare şi promovare turisticã sunt semnalizate corespunzãtor în hãrţi şi planuri ale oraşelor prin utilizarea simbolului prevãzut la lit. b);
f) drumul spre centrele naţionale de informare şi promovare turisticã este semnalizat corespunzãtor cu panouri, indicatoare şi altele asemenea prin utilizarea simbolului prevãzut la lit. b);
g) în faţa sau în imediata apropiere a centrului naţional de informare şi promovare turisticã trebuie amenajate locuri de parcare gratuitã, minimum 10 locuri pentru autoturisme şi minimum douã locuri pentru autocare. În cazul în care acest lucru nu este posibil, centrul naţional de informare şi promovare turisticã trebuie amplasat la o distanţã de maximum 500 m faţã de locul de parcare, cu facilitãţile în cauzã;
h) centrul naţional de informare şi promovare turisticã trebuie amplasat, pe cât posibil, pe traseul mijloacelor de transport în comun şi în apropierea staţiilor acestora.
5.2. Dotãri administrative şi tehnice:
a) spaţiu minim de primire a publicului: 30 mp;
b) mijloace de telecomunicaţie: telefon direct şi fax;
c) minimum un fotocopiator;
d) acces la internet;
e) instalaţii, echipamente şi dotãri pentru asigurarea condiţiilor de climatizare, siguranţã la foc şi antiefracţie;
f) grup sanitar;
g) mijloace fixe de tipul mobilier, dotãri de uz gospodãresc şi de protecţie a muncii, de bunã calitate;
h) utilizarea exclusivã a spaţiului pentru activitatea centrului naţional de informare şi promovare turisticã şi intrarea separatã, cu acces facil, pentru turişti;
i) posibilitãţi de expunere corespunzãtoare a materialelor de promovare;
j) bazã de date şi site propriu de promovare şi informare, conectat obligatoriu la sistemul naţional integrat cu acces on-line pentru colectarea şi diseminarea informaţiilor turistice, ce va fi realizat de autoritatea publicã centralã pentru turism. Realizarea bazei de date şi a site-ului se face în maximum un an de la data emiterii certificatului de acreditare;
k) amenajarea în interiorul centrului naţional de informare şi promovare turisticã a unui ministand de prezentare a produselor meşteşugãreşti şi de artizanat cu specific local, a mostrelor de florã reprezentative pentru aria geograficã în cauzã şi/sau a materialelor de promovare privind fauna, flora şi gastronomia specificã localã, precum şi a altor elemente de atracţie turisticã cu specific local şi regional.
5.3. Personalul şi programul de funcţionare:
a) cel puţin o persoanã care conduce centrul naţional de informare şi promovare turisticã, calificatã ca director de centru de informare turisticã conform Standardelor ocupaţionale, Secţiunea turism, hoteluri, restaurante, poziţia S28, şi Clasificãrii ocupaţiilor din România, cod ocupaţie 131513, şi angajatã cu contract de muncã pe perioadã nedeterminatã.
Cursul de director de centru de informare turisticã poate fi realizat în termen de un an de la data acreditãrii;
b) asigurarea de personal calificat ca agent de turism sau ghid de turism, în proporţie de 50% din totalul personalului;
c) programul minim de funcţionare este de luni pânã duminicã între orele 10,00 şi 17,00.
6. Retragerea certificatului de acreditare
6.1. Certificatul de acreditare este suspendat pe o perioadã de 30 de zile de cãtre personalul de specialitate din cadrul Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, în situaţia în care se constatã cã centrul naţional de informare şi promovare turisticã nu respectã prevederile prezentelor norme metodologice.
6.2. În perioada suspendãrii, centrul naţional de informare şi promovare turisticã are obligaţia de a remedia deficienţele care au determinat suspendarea.
6.3. În cazul în care aceste deficienţe nu sunt remediate, certificatul de acreditare este retras şi acreditarea centrului naţional de informare şi promovare turisticã se poate realiza numai dupã reluarea procedurii de acreditare.
7. Dispoziţii finale
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.


ANEXA 1
la normele metodologice

CERERE-TIP
de eliberare a certificatului de acreditare

Cãtre
Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale - Direcţia generalã autorizare şi post-privatizare
Consiliul Local /Consiliul Judeţean ..........................................., judeţul ..................., vã înainteazã documentaţia prevãzutã la pct. 2.1 din Normele metodologice privind acreditarea centrelor naţionale de informare şi promovare turisticã, aprobate prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 1.096/2008, în vederea eliberãrii certificatului de acreditare a Centrului naţional de informare şi promovare turisticã din localitatea .................... .

Reprezentant legal al consiliului local/judeţean,
..............................................
(nume şi prenume)


Semnãtura
..................

Data .............


ANEXA 2
la normele metodologice





FIŞA
centrului naţional de informare şi promovare turisticã

┌────┬───────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│Nr. │Criterii obligatorii de acreditare a centrelor │ Sunt îndeplinite │
│crt.│ naţionale de informare şi promovare turisticã │ DA/NU │
├────┴───────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ Amplasarea şi semnalizarea │
├────┬───────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────┬───────┤
│ 1.│Sediul centrului naţional de informare şi │în centrul localitãţii │ │
│ │promovare turisticã este situat: │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ │ │pe stradã cu circulaţie │ │
│ │ │intensã │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ │ │în apropierea obiectivelor │ │
│ │ │de interes turistic │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ │ │în clãdire independentã │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ │ │la parterul unui imobil cu │ │
│ │ │acces facil pentru turişti │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 2.│Semnalizarea centrului naţional de informare şi│ │ │
│ │promovare turisticã este realizatã prin │ │ │
│ │utilizarea simbolului "i" scris cu alb pe fond │ │ │
│ │albastru, realizat sub formã de panou/firmã │ │ │
│ │luminoasã, cu urmãtoarele dimensiuni: 500 mm x │ │ │
│ │500 mm, amplasat/amplasatã la intrarea în │ │ │
│ │centrul naţional de informare şi promovare │ │ │
│ │turisticã. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 3.│Semnalizarea centrului naţional de informare şi│ │ │
│ │promovare turisticã se face în mod corespunzãtor │ │
│ │în hãrţi şi planuri ale oraşelor prin utilizarea │ │
│ │acestui simbol. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 4.│Drumul spre centrul naţional de informare şi │ │ │
│ │promovare turisticã este semnalizat corespun- │ │ │
│ │zãtor prin panouri, indicatoare şi altele │ │ │
│ │asemenea, cu utilizarea simbolului prevãzut │ │ │
│ │la pct. 2. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 5.│Centrul naţional de informare şi promovare │locuri de parcare gratuitã,│ │
│ │turisticã dispune de: │minimum 10 locuri pentru │ │
│ │ │autoturisme şi minimum douã│ │
│ │ │locuri pentru autocare, în │ │
│ │ │faţã sau în imediata │ │
│ │ │apropiere │ │
│ │ ├───────────────────────────┼───────┤
│ │ │loc de parcare cu facili- │ │
│ │ │tãţile în cauzã la o dis- │ │
│ │ │tanţã de maximum 500 m │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 6.│Centrul naţional de informare şi promovare │ │ │
│ │turisticã este amplasat pe traseul mijloacelor │ │ │
│ │de transport în comun şi în apropierea │ │ │
│ │staţiilor. │ │ │
├────┴───────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────┴───────┤
│ Dotãri administrative şi tehnice minime │
├────┬───────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────┬───────┤
│ 7.│Spaţiu de primire a publicului: 30 mp │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 8.│Mijloace de telecomunicaţie: telefon direct │ │ │
│ │şi fax │ │ │
│ │Nr. de telefon ............... │ │ │
│ │Nr. de fax ................... │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 9.│Fotocopiator │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 10.│Acces la internet │ │ │
│ │Adresa de e-mail ................... │ │ │
│ │Web site ......................... │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 11.│Instalaţii, echipamente şi dotãri pentru │ │ │
│ │asigurarea condiţiilor de climatizare, │ │ │
│ │siguranţã la foc şi antiefracţie │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 12.│Grup sanitar │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 13.│Mijloace fixe de tipul mobilier, dotãri de uz │ │ │
│ │gospodãresc şi de protecţie a muncii, de bunã │ │ │
│ │calitate │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 14.│Spaţiul este utilizat exclusiv pentru activi- │ │ │
│ │tatea centrului naţional de informare şi │ │ │
│ │promovare turisticã şi asigurã accesul facil │ │ │
│ │pentru turişti. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 15.│Posibilitãţi de expunere corespunzãtoare a │ │ │
│ │materialelor de promovare: vitrine, panouri │ │ │
│ │exterioare, suporţi, materiale de promovare etc. │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 16.│Ministand de prezentare a produselor meşteşu- │ │ │
│ │gãreşti şi de artizanat cu specific local, a │ │ │
│ │mostrelor de florã reprezentative pentru aria │ │ │
│ │geograficã în cauzã şi a materialelor de │ │ │
│ │promovare privind fauna, flora şi gastronomia │ │ │
│ │specificã localã, precum şi a altor elemente de│ │ │
│ │atracţie turisticã cu specific local şi regional │ │
├────┴───────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────┴───────┤
│ Personalul şi programul de funcţionare │
├────┬───────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────┬───────┤
│ 17.│Persoana care conduce centrul naţional de │ │ │
│ │informare şi promovare turisticã este calificatã │ │
│ │ca director de centru de informare turisticã │ │ │
│ │conform Standardelor ocupaţionale şi Clasifi- │ │ │
│ │cãrii ocupaţiilor din România şi este angajatã │ │ │
│ │cu contract de muncã pe perioadã nedeterminatã.│ │ │
│ │Cursul de director de centru de informare │ │ │
│ │turisticã poate fi realizat în termen de un an │ │ │
│ │de la acreditare. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 18.│Numãr total de personal angajat în centrul │Total personal ..... │ │
│ │naţional de informare şi promovare turisticã, ├───────────────────────────┼───────┤
│ │numãr de personal calificat │Personal calificat ........│ │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────┤
│ 19.│Programul de funcţionare este de luni pânã │ │ │
│ │duminicã, între orele 10,00 - 17,00 │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────┴───────┘

Declar pe propria rãspundere cã îndeplinim criteriile de acreditare obligatorii
sus-prezentate.

Reprezentant legal al consiliului local/judeţean
.............................................
(nume şi prenume)


Semnãtura
..................

Data ...................




ANEXA 3
la normele metodologice



( STEMA ROMÂNIA
ROMÂNIEI ) MINISTERUL PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢ,
TURISM ŞI PROFESII LIBERALE

[ IMAGINE*) ]

CERTIFICAT DE ACREDITARE
valabil pânã la data:

Se acrediteazã Centru Naţional de Informare şi Promovare Turisticã .......
..............................,
situat la adresa .........................................................
....................,
aparţinând de ........................................................... .

Prezentul certificat de acreditare a fost eliberat în baza Ordinului
ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii
liberale nr. 1.096/2008.


Ministru,
.....................
Director general,
....................

Nr. ...........
Bucureşti, ...............


*) NOTĂ(CTCE)
Imaginea se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 658 din 18 septembrie 2008, la pagina 29.



------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016