Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.082 din 30 iulie 2010  privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica din spitalele publice din reteaua proprie a Ministerului Sanatatii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.082 din 30 iulie 2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica din spitalele publice din reteaua proprie a Ministerului Sanatatii

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 547 din 4 august 2010
ORDIN nr. 1.082 din 30 iulie 2010
privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfãşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoanã fizicã din spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sãnãtãţii
EMITENT: MINISTERUL SÃNÃTÃŢII
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 547 din 4 august 2010


Vãzând Referatul Direcţiei generale resurse umane şi certificare nr. Cs.A. 8.234 din 30 iulie 2010,
în temeiul <>art. 179 alin. (1) şi al <>art. 186 alin. (9) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi al <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Regulamentul de organizare şi desfãşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoanã fizicã din spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sãnãtãţii, prevãzut în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aprobã Fişa interviului de selecţie, prevãzutã în anexa nr. 2.
ART. 3
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
Pentru spitalele al cãror management a fost transferat cãtre autoritãţile administraţiei publice locale, precum şi pentru celelalte ministere şi instituţii cu reţea sanitarã proprie, regulamentul prevãzut la art. 1 reprezintã un regulament-cadru, care poate fi modificat şi completat de cãtre autoritatea administrativ-teritorialã, respectiv de cãtre conducerea celorlalte ministere şi instituţii cu reţea sanitarã proprie, urmând a fi aprobat prin act administrativ emis de acestea.
ART. 5
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului sãnãtãţii publice nr. 493/2008 privind aprobarea Normelor de organizare şi desfãşurare a concursurilor pentru ocuparea funcţiei de manager, persoanã fizicã, din spitalele publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 273 din 7 aprilie 2008.
ART. 6
Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi spitalele publice din reţeaua Ministerului Sãnãtãţii vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
ART. 7
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila

Bucureşti, 30 iulie 2010.
Nr. 1.082.


ANEXA 1

REGULAMENT
de organizare şi desfãşurare a concursului
pentru ocuparea funcţiei de manager persoanã fizicã
din spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sãnãtãţii

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Ocuparea funcţiei de manager din spitalele publice aflate în reţeaua proprie a Ministerului Sãnãtãţii se face prin concurs, la care au acces persoane fizice care întrunesc cumulativ condiţiile:
a) sunt absolvenţi de învãţãmânt universitar de lungã duratã cu diplomã de licenţã sau echivalentã;
b) sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sãnãtãţii şi stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învãţãmânt superior acreditatã, potrivit legii;
c) pentru spitalele clinice în care se desfãşoarã şi activitate de învãţãmânt şi cercetare ştiinţificã medicalã, managerul trebuie sã fie cadru universitar sau medic primar şi sã fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sãnãtãţii şi stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii;
d) au cel puţin 2 ani vechime în posturi prevãzute cu studii universitare de lungã duratã, conform legii;
e) nu sunt condamnaţi penal sau în curs de urmãrire penalã;
f) sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
g) nu au vârsta de pensionare, conform legii.
(2) Concursul pentru ocuparea funcţiei de manager din cadrul spitalelor publice se organizeazã de cãtre consiliul de administraţie al spitalului public respectiv şi se desfãşoarã la nivelul acestuia, cu respectarea prezentului regulament.
ART. 2
Consiliul de administraţie al spitalului public numeşte, prin hotãrâre, o comisie de concurs, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului.
ART. 3
(1) Concursul se desfãşoarã în douã etape, dupã cum urmeazã:
1. etapa de verificare a îndeplinirii de cãtre candidaţi a condiţiilor stabilite în publicaţia de concurs, etapã eliminatorie;
2. etapa de susţinere a probelor de evaluare şi cuprinde:
a) proba scrisã, un test-grilã de verificare a cunoştinţelor;
b) proba de susţinere a proiectului de management, completatã, dupã caz, de un interviu de selecţie.
(2) Nota minimã de promovare a fiecãrei probe de evaluare este 7,00.
(3) Dupã finalizarea etapelor de concurs se întocmeşte clasificarea candidaţilor care au promovat toate probele de evaluare şi au obţinut media finalã de cel puţin 8,00.
(4) Se declarã admis candidatul care s-a clasat pe primul loc în urma susţinerii concursului pentru ocuparea funcţiei de manager al spitalului public pentru care a concurat.
ART. 4
(1) Numirea în funcţia de manager al spitalului public se face prin ordin al ministrului sãnãtãţii, în baza prevederilor <>Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Managerul încadrat în condiţiile alin. (1) încheie contract de management cu Ministerul Sãnãtãţii pe o perioadã de maximum 3 ani, în baza prevederilor <>Legii nr. 95/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Contractul de management poate înceta înainte de termen, în urma evaluãrii anuale efectuate pe baza criteriilor de performanţã stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii sau în urma evaluãrii ca necorespunzãtoare a activitãţii managerului, ori de câte ori este nevoie a fi fãcutã o astfel de evaluare.
ART. 5
(1) Consiliul de administraţie al spitalului public publicã în sãptãmânalul "Viaţa medicalã", precum şi pe site-ul spitalului sau al direcţiei de sãnãtate publicã pe teritoriul cãreia se aflã anunţul de concurs, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii acestuia.
(2) Anunţul de concurs cuprinde:
a) denumirea funcţiei scoase la concurs;
b) locul şi perioada de desfãşurare a concursului;
c) criteriile de selecţie;
d) locul şi perioada de înscriere;
e) conţinutul dosarului de înscriere;
f) cuantumul taxei de participare la concurs.
(3) Temele-cadru pentru proiectul de management, precum şi bibliografia pentru concurs sunt stabilite de comisia de concurs. Acestea se publicã, odatã cu anunţul de concurs, pe site-ul spitalului sau al direcţiei de sãnãtate publicã pe teritoriul cãreia se aflã spitalul public respectiv şi se afişeazã la sediul acestuia.
(4) Cuantumul taxei de participare la concurs se stabileşte prin ordin al ministrului sãnãtãţii.

CAP. II
Organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoanã fizicã din spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sãnãtãţii

ART. 6
(1) Comisia de concurs este formatã din preşedinte, 2-3 membri şi un secretar, numiţi conform prevederilor art. 2, din cadrul membrilor consiliului de administraţie.
(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este numitã de organul ierarhic superior spitalului. Componenţa comisiei va respecta aceeaşi proporţie de reprezentare cu componenţa reprezentãrii la constituirea consiliului de administraţie al spitalului.
(3) Nu pot face parte din comisia de concurs şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor cei care au rude sau afini pânã la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.
ART. 7
(1) Consiliul de administraţie al spitalului public pune la dispoziţia comisiei de concurs mijloacele birotice necesare desfãşurãrii concursului şi ia mãsurile necesare asigurãrii securitãţii informaţiilor pe toatã perioada acestuia.
(2) Preşedintele comisiei de concurs poartã întreaga rãspundere pentru asigurarea legalitãţii în ceea ce priveşte evaluarea candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie.
(3) Preşedintele comisiei de concurs stabileşte atribuţiile membrilor acesteia, astfel încât sã se asigure rãspunderea personalã a fiecãruia.
ART. 8
Comisia de concurs are urmãtoarele atribuţii:
a) stabilirea temelor pentru proiectul de management şi a bibliografiei pentru concurs, precum şi publicarea şi afişarea acestora cu respectarea prevederilor art. 5 alin. (3);
b) elaborarea întrebãrilor pentru testul-grilã de verificare a cunoştinţelor;
c) studierea dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
d) întocmirea listei candidaţilor admişi la concurs;
e) instruirea candidaţilor înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile desfãşurãrii concursului;
f) organizarea şi desfãşurarea probelor de evaluare;
g) elaborarea documentelor necesare pentru derularea operativã a probelor de evaluare şi pentru finalizarea concursului;
h) evaluarea candidaţilor;
i) înregistrarea contestaţiilor candidaţilor şi predarea acestora, pe bazã de proces-verbal, comisiei desemnate pentru soluţionare;
j) stabilirea clasificãrii candidaţilor;
k) punerea la dispoziţia comisiei de soluţionare a contestaţiilor a tuturor documentelor necesare analizãrii şi soluţionãrii acestora.
ART. 9
(1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor rezolvã contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilã şi la rezultatul final al concursului.
(2) Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive şi sunt aduse la cunoştinţa contestatarului prin afişare la sediul spitalului public.

CAP. III
Înscrierea candidaţilor

ART. 10
Înscrierea candidaţilor se face la sediul spitalului public care organizeazã concursul, într-un interval care se încheie cu 7 zile înaintea datei stabilite pentru susţinerea concursului.
ART. 11
Dosarul de înscriere trebuie sã conţinã urmãtoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copia legalizatã a diplomei de licenţã sau echivalente;
d) copia legalizatã a documentelor care atestã absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar prevãzute la art. 1 alin (1) lit. b) ori copia legalizatã a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituţie de învãţãmânt superior acreditatã, potrivit legii;
e) documente care sã ateste calitatea de cadru didactic sau copie legalizatã a certificatului de medic primar, în cazul concursului organizat pentru ocuparea postului de manager din cadrul spitalelor clinice în care se desfãşoarã şi activitate de învãţãmânt şi cercetare ştiinţificã medicalã;
f) curriculum vitae;
g) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestã efectuarea unor specializãri, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;
h) adeverinţa care atestã vechimea în posturi cu studii universitare de lungã duratã sau copie de pe carnetul de muncã, certificatã "în conformitate cu originalul" de cãtre conducerea unitãţii;
i) cazierul judiciar;
j) adeverinţa din care rezultã cã este apt medical, fizic şi neuropsihic;
k) declaraţia pe propria rãspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
l) declaraţia pe propria rãspundere cã nu este urmãrit penal şi nu are cunoştinţã cã a fost începutã urmãrirea penalã asupra sa;
m) copie legalizatã a actelor (certificat de cãsãtorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, dupã caz;
n) proiectul de management realizat de candidat;
o) chitanţa de platã a taxei de participare la concurs.
ART. 12
(1) În termen de 3 zile de la data finalizãrii înscrierilor, comisia de concurs verificã/studiazã dosarele depuse şi stabileşte pentru fiecare candidat rezultatul, prin înscrierea menţiunii "Admis" sau "Respins".
(2) Rezultatul verificãrii/studierii dosarelor de înscriere se afişeazã la sediul spitalului public care organizeazã concursul de ocupare a funcţiei de manager.
(3) Candidaţii pot sã conteste acest rezultat în termen de 24 de ore de la data afişãrii rezultatelor. Contestaţiile se soluţioneazã de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 48 de ore de la data expirãrii termenului de depunere a acestora.
(4) Concursul este continuat numai de candidaţii declaraţi "Admis".
(5) Candidaţilor declaraţi "Respins" li se returneazã 75% din suma de participare la concurs, în termen de 60 de zile de la data afişãrii acestui rezultat.

CAP. IV
Desfãşurarea concursului

ART. 13
(1) Comisia de concurs elaboreazã întrebãrile pentru testul-grilã de verificare a cunoştinţelor cu cel mult 12 ore înaintea susţinerii probei. Aceastã activitate se desfãşoarã în condiţiile prevãzute la art. 7 alin. (1), asigurate de consiliul de administraţie al spitalului public care organizeazã concursul.
(2) Testul-grilã are caracter eliminatoriu şi se desfãşoarã pe durata a douã ore.
(3) Testul-grilã conţine 50 de întrebãri, din care 40% din domeniul legislaţiei specifice activitãţii spitalului public şi 60% din domeniul managementului sanitar.
(4) Fiecare întrebare are 4 variante de rãspuns (a, b, c, d), astfel:
a) 40% din totalul întrebãrilor au un singur rãspuns corect din 4 şi se noteazã fiecare rãspuns corect cu 0,2 puncte;
b) 60% din totalul întrebãrilor au douã rãspunsuri corecte din 4 şi se noteazã fiecare rãspuns corect cu 0,1 puncte.
ART. 14
(1) Testul-grilã elaborat se multiplicã în prezenţa preşedintelui comisiei de concurs, într-un numãr de exemplare dublu faţã de numãrul candidaţilor înscrişi în concurs. Dupã multiplicare testele-grilã se introduc într-un plic care se sigileazã. În cazul în care numãrul candidaţilor înscrişi impune desfãşurarea probei de concurs în mai multe sãli, pentru fiecare salã se întocmeşte un plic sigilat, care va conţine numãrul de teste-grilã şi o rezervã egalã cu numãrul candidaţilor repartizaţi în sala respectivã.
(2) Persoanele care au participat la multiplicarea şi sigilarea plicurilor cu testele-grilã nu pot sã pãrãseascã spaţiile în care s-au desfãşurat aceste activitãţi pânã la începerea probei.
ART. 15
Întrebãrile se elaboreazã astfel încât:
a) conţinutul sã fie clar exprimat;
b) formularea sã fie în strictã concordanţã cu bibliografia stabilitã pentru concurs;
c) sã acopere o arie cât mai extinsã a bibliografiei pentru concurs;
d) sã poatã fi rezolvate în timpul stabilit.
ART. 16
(1) Personalul care supravegheazã desfãşurarea probei testului-grilã, responsabilul de salã şi supraveghetorii sunt numiţi cu cel mult 12 ore înainte de începerea probei de consiliul de administraţie al spitalului public, la solicitarea preşedintelui comisiei de concurs.
(2) Preşedintele comisiei de concurs stabileşte atribuţiile şi responsabilitãţile personalului de supraveghere.
ART. 17
Pentru rezolvarea testului-grilã candidaţii folosesc numai pastã de culoare albastrã. Orice altã culoare decât cea albastrã este interzisã, fiind consideratã semn distinctiv.
ART. 18
Notarea testului-grilã se face cu respectarea baremului de corectare elaborat de membrii comisiei de concurs şi aprobat de preşedintele acesteia. Punctajul maxim este de 10 puncte, corespunzãtor notei 10. În situaţia în care existã diferenţe mai mari de un punct între punctajele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele reverificã şi stabileşte punctajul definitiv.
ART. 19
(1) Rezultatul testului-grilã se afişeazã la sediul spitalului public care organizeazã concursul de ocupare a funcţiei de manager, în termen de 24 de ore de la finalizarea probei.
(2) Candidaţii care au obţinut la testul-grilã de verificare a cunoştinţelor o notã mai micã de 7,00 sunt declaraţi respinşi şi nu pot continua concursul.
(3) Candidaţii au dreptul sã conteste rezultatul testului-grilã în termen de 24 de ore de la afişare. Contestaţiile se soluţioneazã de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 24 de ore de la data expirãrii termenului de depunere a acestora.
ART. 20
(1) Proiectul de management reflectã modul în care candidatul analizeazã şi propune soluţii de rezolvare a
temei date.
(2) Tema aleasã de candidat pentru proiectul de management vizeazã spitalul public pentru care candideazã. Informaţiile necesare pentru realizarea proiectului trebuie sã fie libere la publicare şi obţinute în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
(3) La cererea candidaţilor, spitalul public care organizeazã concursul de ocupare a funcţiei de manager are obligaţia sã punã la dispoziţia acestora, în maximum 3 zile de la data solicitãrii, copii ale bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, structura organizatoricã aprobatã şi structura de personal ale unitãţii sanitare, aflate în vigoare la data solicitãrii.
ART. 21
(1) Tema proiectului de management este la alegerea candidatului, se realizeazã individual de cãtre acesta şi se dezvoltã într-un volum de maximum 8-10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu font de 14.
(2) Proiectele sunt evaluate de comisia de concurs înainte de data stabilitã pentru susţinerea acestei probe.
(3) Fiecare proiect este notat conform grilei de punctare stabilite de cãtre comisia de concurs. Nota finalã, cu douã zecimale, este media notelor acordate de fiecare evaluator.
(4) În cazul în care existã diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de membrii comisiei de concurs, preşedintele reverificã şi stabileşte punctajul proiectului de management.
(5) Grila de punctare a proiectului de management este elaboratã de comisia de concurs, se publicã pe site-ul spitalului public sau al direcţiei de sãnãtate publicã pe teritoriul cãreia se aflã spitalul public care organizeazã concursul de ocupare a funcţiei de manager şi se afişeazã la sediul acestuia, dupã încheierea perioadei de înscriere a candidaţilor.
ART. 22
(1) Susţinerea proiectului de management se face în plenul comisiei de concurs, pe durata a maximum 15 minute. Aceastã duratã poate fi suplimentatã de preşedintele comisiei de concurs în cazul în care se pun întrebãri suplimentare.
(2) În urma susţinerii proiectului de management, membrii comisiei de concurs stabilesc nota definitivã pentru aceastã
probã de evaluare şi o comunicã candidatului.
ART. 23
(1) Comisia de concurs poate solicita suplimentar candidatului un interviu de selecţie, în scopul aprecierii abilitãţilor candidatului de îndeplinire a atribuţiilor funcţiei de manager.
(2) Fiecare membru al comisiei de concurs, dupã finalizarea interviului, întocmeşte Fişa interviului de selecţie (conform anexei nr. 2 la ordin).
(3) Nota finalã este media notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs în fişã.
ART. 24
(1) Interviul de selecţie se desfãşoarã pe durata a maximum 15 minute, în plenul comisiei de concurs.
(2) În cadrul interviului de selecţie se pot adresa candidatului urmãtoarele categorii de întrebãri:
a) întrebãri deschise - cu scopul de a atrage mai multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum vitae (de exemplu: Ce puteţi sã spuneţi despre.........?);
b) întrebãri închise - cu scopul de a clarifica unele fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: Aţi condus un colectiv de muncã/echipã vreodatã?);
c) întrebãri ipotetice - cu scopul de a evalua rãspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice (de exemplu: În cazul în care sunteţi angajat, cum aţi proceda în administrarea cheltuielilor legate de personal?);
d) întrebãri de probã - cu scopul de a clarifica unele aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de exemplu: Am dori sã revenim la subiectul anterior. Spuneaţi cã.........).
(3) Nu se adreseazã candidatului întrebãri referitoare la opiniile sale politice, activitatea sindicalã, religie, etnie, sex, stare materialã şi origine socialã.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 25
Nu pot candida la concursul de ocupare a funcţiei de manager membrii consiliului de administraţie al spitalului public care organizeazã concursul.
ART. 26
(1) Media finalã a fiecãrui candidat este media aritmeticã a notelor obţinute la testul-grilã, proiectul de management şi, dupã caz, la interviul de selecţie, calculatã cu douã zecimale.
(2) În baza mediilor finale se întocmeşte, în ordine descrescãtoare, clasamentul candidaţilor la concurs.
(3) La medii egale, departajarea candidaţilor se face dupã media obţinutã la testul-grilã, iar la menţinerea egalitãţii, dupã nota obţinutã la proiectul de management.
ART. 27
(1) Comunicarea rezultatelor finale se face în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului, prin publicare pe site-ul spitalului sau al direcţiei de sãnãtate publicã pe teritoriul cãreia se aflã spitalul public care a organizat concursul şi afişare la sediul acestora.
(2) Candidaţii au dreptul sã conteste rezultatul final al concursului, cu excepţia interviului de selecţie, în termen de 24 de ore de la data afişãrii. Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 48 de ore de la data expirãrii termenului de depunere, de cãtre Comisia de soluţionare a contestaţiilor. Rezultatul contestaţiilor se afişeazã la sediul spitalului public care a organizat concursul.
ART. 28
(1) În termen de 48 de ore de la finalizarea concursului şi rezolvarea contestaţiilor, preşedintele comisiei de concurs înainteazã consiliului de administraţie al spitalului public care a publicat funcţia de manager la concurs procesul-verbal cu rezultatele concursului, semnat pe fiecare paginã.
(2) Consiliului de administraţie al spitalului public care a publicat funcţia la concurs valideazã rezultatele concursului şi solicitã ministrului sãnãtãţii emiterea ordinului de numire pentru persoana validatã.
(3) Dosarele de înscriere, lucrãrile scrise ale candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite pentru organizarea şi desfãşurarea concursului se pãstreazã de cãtre spitalul public care a organizat concursul.


ANEXA 2



MINISTERUL SÃNÃTÃŢII
Unitatea sanitarã ........................

FIŞA INTERVIULUI DE SELECŢIE

Candidat: nume, prenume .................................................
Calificare (profesie, grad profesional, titlu academic) .................
Data interviului ........................................................
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1. Aptitudini de comunicare: │
│ - Excelente (10-9,50) │
│ - Foarte bune (9,49-9,00) │
│ - Acceptabile (8,99-7,00) │
│ - Minime (6,99-5,00) │
│ - Insuficiente (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2. Aptitudini şi cunoştinţe manageriale: │
│ - Excelente, capabil sã îşi asume atribuţiile funcţiei de manager fãrã │
│ o pregãtire prealabilã (10-9,50) │
│ - Foarte bune, este necesarã puţinã pregãtire (9,49-9,00) │
│ - Bune, are cunoştinţe elementare, dar este capabil sã înveţe (8,99-7,00) │
│ - Necesitã multã pregãtire (6,99-5,00) │
│ - Nu are aptitudini manageriale (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3. Ambiţii profesionale: │
│ - Fixeazã obiective foarte ambiţioase (10-9,50) │
│ - Scopuri de nivel înalt (9,49-9,00) │
│ - Obiective de nivel mediu (8,99-7,00) │
│ - Obiective limitate, nu este foarte ambiţios (6,99-5,00) │
│ - Se bazeazã pe alţii prea des, obiective minime (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 4. Motivare: │
│ - Motivare excelentã, dorinţã puternicã de a munci (10-9,50) │
│ - Foarte interesat de ocuparea funcţiei; pune multe întrebãri (9,49-9,00) │
│ - Dorinţã de a munci (8,99-7,00) │
│ - Puţin interesat de ocuparea funcţiei (6,99-5,00) │
│ - Nu este interesat de ocuparea funcţiei, impasibil (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5. Corespunzãtor pentru ocuparea funcţiei de manager de spital public: │
│ - Excelent pentru aceastã funcţie (10-9,50) │
│ - Foarte bun pentru aceastã funcţie (9,49-9,00) │
│ - Satisfãcãtor pentru aceastã funcţie (8,99-7,00) │
│ - Incert pentru aceastã funcţie (6,99-5,00) │
│ - Nesatisfãcãtor pentru aceastã funcţie (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 6. Autocontrol: │
│ - Are o excelentã abilitate de a se controla (10-9,50) │
│ - Siguranţã de sine, încredere în capacitatea sa de a rezolva │
│ problemele (9,49-9,00) │
│ - Autocontrol mediu (8,99-7,00) │
│ - Pare suprasolicitat, nervos (6,99-5,00) │
│ - Greoi, pare preocupat, îngrijorat (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7. Impresie generalã: │
│ - Excelentã (10-9,50) │
│ - Foarte bunã (9,49-9,00) │
│ - Bunã (8,99-7,00) │
│ - Satisfãcãtoare (6,99-5,00) │
│ - Nesatisfãcãtoare (4,99-1,00) │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Nota obţinutã*): .............. candidatul este**): ...............

Evaluator (membrul Comisiei de concurs),
.......................................
Semnãtura .............................
Data ..................................

----------
*) Se trece nota interviului de selecţie, calculatã, cu douã zecimale, ca medie aritmeticã a notelor acordate la fiecare dintre cei 7 indicatori evaluaţi.
**) Aprecierea candidatului în funcţie de nota obţinutã:
- FOARTE POTRIVIT (10-9,50)
- POTRIVIT (9,49-9,00)
- DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00)
- NEPOTRIVIT (6,99-1,00)

--------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016