Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.080 din 16 aprilie 2019  pentru stabilirea competenţei privind preluarea şi valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privată a statului, a modului de constituire a comisiilor privind activitatea de valorificare,  precum şi a unor măsuri privind preluarea activităţii de valorificare a bunurilor  intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.080 din 16 aprilie 2019 pentru stabilirea competenţei privind preluarea şi valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privată a statului, a modului de constituire a comisiilor privind activitatea de valorificare, precum şi a unor măsuri privind preluarea activităţii de valorificare a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă

EMITENT: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 312 din 22 aprilie 2019
    Având în vedere prevederile art. 2 lit. a) şi art. 2^1 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) şi art. 13^2 din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:
    ART. 1
    (1) În sensul prevederilor art. 2 lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Ordonanţa Guvernului nr. 14/2007, prin organ de valorificare se înţelege Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate din cadrul Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, prin structurile sale teritoriale cu atribuţii de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului.
    (2) Prin structurile teritoriale din cadrul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate cu atribuţii în domeniul valorificării bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se înţelege:
    a) Serviciul de valorificare sentinţe penale Bucureşti, cu atribuţii în domeniul valorificării bunurilor intrate în proprietatea privată a statului, ca urmare a confiscării dispuse prin hotărâri judecătoreşti definitive pronunţate în materie penală;
    b) Serviciul de valorificare bunuri Bucureşti, cu atribuţii în domeniul valorificării bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă;
    c) serviciile teritoriale de valorificare bunuri nr. 1-7 în cadrul cărora sunt organizate:
    c1) compartimentele judeţene de valorificare bunuri, cu atribuţii în domeniul valorificării bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă;
    c2) compartimentele regionale de valorificare bunuri confiscate în materie penală care au atribuţii în domeniul valorificării bunurilor intrate în proprietatea privată a statului, ca urmare a confiscării dispuse prin hotărâri judecătoreşti definitive pronunţate în materie penală.


    (3) Activitatea de valorificare desfăşurată de către structurile teritoriale prevăzute la alin. (2) este coordonată de către Serviciului de coordonare a activităţii de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.

    ART. 2
    (1) În sensul art. (2^1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2007, organele de valorificare competente să preia bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului de la deţinătorii acestora sunt structurile teritoriale cu atribuţii de valorificare din cadrul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.
    (2) Competenţa teritorială în preluarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului de la deţinătorii acestora se stabileşte de către conducerea Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.
    (3) Bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se predau de către deţinătorii acestora structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), pe bază de proces-verbal de predare-primire, în termenele prevăzute de legislaţia în vigoare.

    ART. 3
    (1) Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate, prin structurile sale teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), are competenţă de valorificare a bunurilor de orice fel intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, inclusiv a sumelor de bani confiscate, în lei şi valută liber convertibilă, a titlurilor de valoare şi a oricăror active necorporale sau drepturi, inclusiv creanţe.
    (2) Competenţa în valorificarea sumelor de bani confiscate prin hotărâri judecătoreşti definitive pronunţate în materie penală revine Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate din cadrul Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, prin structurile sale teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), în limita sumelor consemnate, depuse sau indisponibilizate în conturi bancare, în cursul procesului penal, în vederea confiscării.
    (3) În situaţia în care sumele confiscate prin hotărâri judecătoreşti definitive pronunţate în materie penală excedează sumelor consemnate, depuse sau indisponibilizate în conturi bancare, în cursul procesului penal, în vederea confiscării, Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate din cadrul Direcţiei generale executări silite cazuri speciale procedează după cum urmează:
    a) valorifică sumele confiscate prin hotărâri judecătoreşti definitive pronunţate în materie penală, în limita sumelor consemnate, depuse sau indisponibilizate în conturi bancare, în cursul procesului penal, în vederea confiscării, potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007;
    b) întocmeşte Nota de valorificare a sumei confiscate şi de sesizare a organelor de executare silită, conform modelului prevăzut în anexa nr. 10 la prezentul ordin, pe care o transmite organelor de executare silită din cadrul Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, în vederea urmăririi şi încasării prin proceduri de executare silită prevăzute de Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.

    (4) Competenţa teritorială de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se stabileşte de către conducerea Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.

    ART. 4
    Reprezentantul organului de valorificare în comisia de preluare şi distrugere constituită la nivelul deţinătorului în componenţa prevăzută la art. 2 alin. (6) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, denumite în continuare Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, va fi desemnat de către directorul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate, la propunerea şefilor structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2).

    ART. 5
    Alegerea şi schimbarea metodei de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se aprobă de către directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale şi se avizează de către directorul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate la propunerea structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2). Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega atribuţia de aprobare a metodei de valorificare directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.

    ART. 6
    (1) În vederea valorificării sau atribuirii cu titlu gratuit, potrivit legii, bunurile intrate în proprietatea privată a statului, cu excepţia bunurilor de consum alimentar cu grad ridicat de perisabilitate sau care, prin trecerea timpului, pierd din greutate ori din valoare, inclusiv animalele, păsările vii şi plantele, se evaluează de către o comisie de evaluare constituită la nivelul fiecărei structuri teritoriale cu atribuţii de valorificare din cadrul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate, prin decizie emisă de către directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, cu avizul directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate. Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega atribuţia de emitere a deciziei de constituire a comisiei de evaluare directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.
    (2) Comisia de evaluare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se constituie în componenţa prevăzută la art. 6 alin. (4), respectiv la art. 6 alin. (4^1) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2007 şi este coordonată efectiv de un preşedinte, structurile teritoriale de valorificare competente fiind reprezentate în cadrul acesteia după cum urmează:
    a) de şefii de serviciu ai structurilor teritoriale din cadrul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate în calitate de preşedinte, iar înlocuitorii acestora în calitate de supleant;
    b) de 2 membri titulari şi 2 membri supleanţi în cazul bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului în materie civilă, respectiv un membru titular şi un membru supleant în cazul bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului în materie penală, desemnaţi din cadrul structurilor teritoriale sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activităţii de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate;

    (3) Pentru evaluarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aflate în alte locaţii decât cea în care se întruneşte comisia de evaluare, pentru care deplasarea membrilor acesteia este necesară, dar nu este posibilă, prin decizie a directorului general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, cu avizul directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate, pot fi constituite subcomisii ale comisiei de evaluare.
    (4) În vederea evaluării, subcomisiile asigură, după caz, documente, fotografii, date şi informaţii scrise despre:
    a) starea fizică şi calitatea bunurilor în cauză;
    b) preţuri actuale pentru produse identice sau similare;
    c) orice solicitări ale comisiei de evaluare despre bunurile supuse evaluării necesare acesteia.

    (5) Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega atribuţia de emitere a deciziei de constituire a subcomisiilor comisiei de evaluare directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.
    (6) Activitatea de ansamblu a comisiei de evaluare este coordonată de către directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, care soluţionează şi eventualele probleme divergente ce pot apărea pe parcursul procedurii de evaluare între membrii comisiei. Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega această atribuţie directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.
    (7) Rezultatele evaluării bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului sunt consemnate într-un proces-verbal de evaluare întocmit de către comisia de evaluare în 3 exemplare, semnate de membrii acesteia şi avizate de directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale. Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega această atribuţie directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.

    ART. 7
    (1) Pentru valorificarea prin licitaţie publică a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, la nivelul fiecărei structuri teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) se constituie comisia de licitaţie, prin decizie a directorului general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, cu avizul directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate. Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega atribuţia de emitere a deciziei de constituire a comisiei de licitaţie directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.
    (2) Comisia de licitaţie a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se constituie în componenţa prevăzută la art. 23 alin. (7) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, fiind formată din preşedinte şi 2 membri titulari, precum şi supleanţii acestora, desemnaţi din cadrul structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activităţii de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.

    ART. 8
    (1) Pentru valorificarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, în regim de consignaţie prin societăţi comerciale tip consignaţie, la nivelul fiecărei structuri teritoriale din cadrul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate se constituie comisia de licitaţie a comisionului, prin decizie a directorului general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, cu avizul directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate. Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega atribuţia de emitere a deciziei de constituire a comisiei de licitaţie a comisionului directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.
    (2) Comisia de licitaţie a comisionului este formată din preşedinte şi 2 membri titulari, precum şi supleanţii acestora, desemnaţi din cadrul structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activităţii de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.

    ART. 9
    Atribuirea cu titlu gratuit a unor categorii de bunuri intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului către beneficiarii eligibili, în limita pragului valoric stabilit prin legislaţia în vigoare, se face în baza deciziei directorului general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, cu avizul directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate. Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega această atribuţie directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.

    ART. 10
    (1) Bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi preluate de organele de valorificare se pot distruge, în condiţiile prevăzute de Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, de către comisia de distrugere, constituită la nivelul structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), prin decizie emisă de directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, cu avizul directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate. Directorul general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale poate delega atribuţia de emitere a deciziei de constituire a comisiei de distrugere directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.
    (2) Comisia de distrugere a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se constituie în componenţa prevăzută la art. 33 alin. (4) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, şi este coordonată efectiv de către un preşedinte, structura teritorială de valorificare competentă fiind reprezentată în cadrul acesteia de 2 membri titulari şi 2 membri supleanţi, astfel:
    a) un membru titular şi un membru supleant desemnaţi din cadrul structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activităţii de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate, în calitate de preşedinte şi înlocuitor al acestuia;
    b) un membru titular şi un membru supleant din cadrul structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activităţii de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.


    ART. 11
    (1) Bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aflate în gestiunea direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, inclusiv cele aflate în procedură de valorificare prin magazine proprii sau în regim de consignaţie, se predau de către acestea şi de către structurile subordonate, reprezentate prin ordonatorul terţiar de credite, către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (Agenţia), reprezentată prin ordonatorul secundar de credite, şi vor fi transmise Direcţiei generale executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate, conform inventarului efectuat potrivit art. 12 alin. (1), conciliat cu evidenţa contabilă.
    (2) Predarea bunurilor prevăzute la alin. (1) se face pe bază de proces-verbal de predare-primire, întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezentul ordin, acestea fiind depozitate în aceleaşi spaţii deţinute în prezent de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice. Predarea-primirea se va efectua după finalizarea inventarelor efectuate potrivit art. 12 alin. (1), dar nu mai târziu de 15 zile de la expirarea termenului prevăzut la art. 12 alin. (1), conform listelor de inventariere întocmite cu ocazia inventarierii, conciliate cu evidenţa contabilă.
    (3) Situaţia privind evidenţa tehnico-operativă a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului şi evidenţa contabilă constând în soldurile conturilor contabile aferente activităţii de valorificare a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului aflate la nivelul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, conciliată cu inventarul faptic al acestora la data inventarului, se predau de către acestea, reprezentate prin ordonatorul terţiar de credite, către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, reprezentată prin ordonatorul secundar de credite, şi vor fi transmise Direcţiei generale executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate, respectiv Direcţiei generale de buget şi contabilitate, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, pe bază de proces-verbal de predare-primire, întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 8a), respectiv în anexa nr. 8b) la prezentul ordin.
    (4) Predarea-primirea se va efectua după finalizarea inventarelor efectuate potrivit art. 12 alin. (1), dar nu mai târziu de 15 zile de la expirarea termenului prevăzut la art. 12 alin. (1).
    (5) Dosarele de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aflate în curs de soluţionare la nivelul direcţiilor regionale ale finanţelor publice, se predau numerotate de către acestea şi de către structurile subordonate, reprezentate prin ordonatorul terţiar de credite, către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, reprezentată prin ordonatorul secundar de credite, care poate delega această atribuţie directorului general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, respectiv directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, potrivit procesului-verbal de predare-primire întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 6 la prezentul ordin.
    (6) Prin dosar de valorificare în curs de soluţionare se înţelege dosarul bunurilor pentru care nu a fost finalizată procedura de valorificare prin încasarea contravalorii acestora sau atribuirea cu titlu gratuit, după caz, inclusiv dosarele de valorificare a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului grevate de litigii având ca obiect contestaţii legate de declararea succesiunilor vacante, proceduri de executare silită prin executori judecătoreşti şi orice alte proceduri juridice executorii în curs de soluţionare.

    ART. 12
    (1) Direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, prin structurile subordonate, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, vor proceda la inventarierea tuturor bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului evaluate, aflate în gestiune, pe tipuri de bunuri şi locuri de deţinere, inclusiv cele preluate şi neevaluate, potrivit modelului listei de inventariere prevăzut în anexele nr. 9a) şi 9b) la prezentul ordin, în vederea preluării acestora în gestiunea Direcţiei generale executări silite cazuri speciale.
    (2) Comisia de inventariere va fi constituită, în termen de 10 zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, din reprezentanţi ai administraţiilor judeţene ale finanţelor publice şi ai structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), în baza deciziei directorului general al direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice. Membrii comisiei de inventariere vor fi desemnaţi în baza propunerilor şefilor administraţiilor judeţene ale finanţelor publice şi ale directorului Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate.

    ART. 13
    (1) Serviciile teritoriale de valorificare bunuri nr. 1-7, inclusiv structurile din componenţa acestora şi Serviciul de valorificare bunuri Bucureşti, îşi desfăşoară în continuare activitatea în spaţiile deţinute de direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi structurile subordonate, unde acestea funcţionează în prezent, prin preluarea de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a spaţiilor, în folosinţă gratuită, pe bază de protocol, cu decontarea cheltuielilor de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Predarea-primirea spaţiilor pentru care direcţiile generale regionale ale finanţelor publice au calitatea de administratori ai imobilelor urmează a fi consemnată potrivit procesului-verbal de predare-primire întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 1a) la prezentul ordin.
    (2) Autovehiculele, mijloacele fixe şi obiectele de inventar folosite în prezent de către structurile teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) se preiau în folosinţă gratuită de la direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, pe bază de protocol, predarea-primirea în folosinţă gratuită urmând a fi consemnată potrivit procesului-verbal întocmit conform modelului prevăzut în anexele nr. 3 şi 4 la prezentul ordin.
    (3) Spaţiile cu destinaţia de depozit, deţinute în prezent de direcţiile generale regionale ale finanţelor publice în calitate de administrator, se vor prelua de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în folosinţă gratuită, pe bază de protocol, predarea-primirea urmând a fi consemnată potrivit procesului-verbal întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 1a) la prezentul ordin.
    (4) Spaţiile cu destinaţia de depozit care sunt deţinute în prezent de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice în calitate de locatar/comodatar se vor prelua, după caz, de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, urmând ca locatorii/comodanţii să fie notificaţi în acest sens atât de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, cât şi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, predarea-primirea urmând a fi consemnată potrivit procesului-verbal întocmit conform modelului prevăzut în anexele nr. 1b) şi 1c) la prezentul ordin. Aceste contracte se vor derula la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în aceleaşi condiţii în care au fost încheiate, până la data expirării, urmând ca după această dată Agenţia să încheie, în funcţie de necesitate, alte contracte în nume propriu.
    (5) Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va prelua în scopul derulării, prin Direcţia generală de investiţii, achiziţii publice şi servicii interne, contractele de consignaţie încheiate de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice cu diverşi operatori economici, potrivit modelului de proces-verbal de predare-primire a contractelor de consignaţie prevăzut în anexa nr. 5 la prezentul ordin, aceştia din urmă fiind notificaţi în acest sens atât de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, cât şi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Aceste contracte se vor derula la nivelul Agenţiei în aceleaşi condiţii în care au fost încheiate, până la data expirării, urmând ca după această dată Agenţia să încheie, în funcţie de necesitate, alte contracte în nume propriu.
    (6) Ulterior încetării valabilităţii contractelor de închiriere şi a celor de consignaţie preluate de la direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, Direcţia generală executări silite cazuri speciale va organiza procedurile de atribuire a acestor tipuri de servicii şi va comunica Direcţiei generale de investiţii, achiziţii publice şi servicii interne din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală rezultatul acestor proceduri, urmând ca aceasta să se ocupe de redactarea contractelor în termenii şi condiţiile comunicate de către Direcţia generală executări silite cazuri speciale, de avizarea acestora de către direcţiile/direcţiile generale de specialitate din cadrul Agenţiei, precum şi de derularea acestora.

    ART. 14
    (1) Serviciile specifice şi resursele financiare necesare desfăşurării în bune condiţii a activităţii de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului (servicii de evaluare, servicii de publicitate, servicii de ridicare bunuri mobile, servicii de pază etc.) vor fi asigurate în continuare de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, în baza contractelor pe care le au încheiate cu operatorii economici, urmând să deconteze cheltuielile efectuate din contul de disponibil al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Activitatea Economică conform protocoalelor, până la data atribuirii de contracte în nume propriu de către Agenţie.
    (2) Prin excepţie de la alin. (1), la solicitarea Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate, resursele financiare necesare asigurării produselor/serviciilor/lucrărilor pentru desfăşurarea activităţii specifice în bune condiţii (servicii de evaluare, servicii de publicitate, servicii de ridicare bunuri mobile, pază etc.) se asigură din contul de disponibil al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Activitatea Economică.
    (3) Resursele financiare necesare asigurării utilităţilor pentru desfăşurarea activităţii serviciilor teritoriale de valorificare bunuri nr. 1-7 şi Serviciului valorificare bunuri Bucureşti, în spaţiile deţinute de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, se avansează din bugetul propriu de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, urmând a fi recuperate din bugetul propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Aparat propriu, pe bază de protocol, în conformitate cu modalitatea de calcul prevăzută în anexa nr. 2 la prezentul ordin.

    ART. 15
    Anexele nr. 1a), 1b), 1c), 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8a), 8b), 9a), 9b) şi 10 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 16
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi structurile subordonate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. 17
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 18
    La intrarea în vigoare a prezentului ordin, Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 112/2017 pentru stabilirea competenţei privind preluarea şi valorificarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, precum şi a structurilor abilitate cu ducerea la îndeplinire a procedurilor de valorificare a acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 70 din 27 ianuarie 2017, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
                    Mihaela Triculescu

    Bucureşti, 16 aprilie 2019.
    Nr. 1.080.
    ANEXA 1a)





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire imobile, unde Direcţia Generală Regională
    a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) ........................... are calitatea de administrator
    Încheiat astăzi, ..............., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice ................., cu sediul în municipiul .........................., str. ........................ nr. ....., judeţul .................., între dl/dna ........................, având funcţia de .................... în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.) - pe de o parte, şi dl/dna ................................, având funcţia de ......................... în cadrul Serviciului administrativ, investiţii şi achiziţii - Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice ........................, pe de altă parte, cu ocazia predării-primirii următoarelor:
    1. din imobilul situat în localitatea ........., str. ............... nr. ..........., judeţul ......................, în suprafaţă totală de ............... mp, se predă un spaţiu de birouri situat la et. ......., camera ........, în suprafaţă totală de ........ mp, spaţiu magazin propriu situat la ...................., în suprafaţă totală de ........ mp, şi .......... spaţiu/spaţii depozitare situat/situate la ...................., în suprafaţă totală de ........ mp, rezultând un total de.............. mp - Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice ......................,
    2. .....................................................................
    3. ......................................................................
    4. ....................................................................
    a) Stare spaţiu de birouri situat la et. ........., camera ..............., suprafaţă totală de ............ mp, la data predării-primirii:
    - aparate de aer condiţionat: DA/NU, nr. bucăţi ............
    – pardoseli reci în holuri şi casa scării: DA/NU
    – pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU
    – zugrăveli lavabile: DA/NU
    – jaluzele verticale: DA/NU
    – grup sanitar comun cu: gresie, faianţă, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU
    – tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU
    – tâmplărie interioară lemn: DA/NU
    – branşament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU
    – instalaţie electrică funcţională: DA/NU
    – instalaţie apă-canal funcţională: DA/NU
    – calorifere aluminiu: DA/NU
    – instalaţie de încălzire, sanitară, electrică funcţionale: DA/NU
    – instalaţie reţea date-voce funcţională: DA/NU

    b) Stare spaţiu magazin propriu situat la ................................, în suprafaţă de ........ mp, la data predării-primirii:
    - aparate de aer condiţionat: DA/NU, nr. bucăţi ...............
    – pardoseli reci în holuri şi casa scării: DA/NU
    – pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU
    – zugrăveli lavabile: DA/NU
    – jaluzele verticale: DA/NU
    – grup sanitar comun cu: gresie, faianţă, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU
    – tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU
    – tâmplărie interioară lemn: DA/NU
    – branşament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU
    – instalaţie electrică funcţională: DA/NU
    – instalaţie apă-canal funcţională: DA/NU
    – calorifere aluminiu: DA/NU
    – instalaţie de încălzire, sanitară, electrică funcţionale: DA/NU
    – instalaţie reţea date-voce funcţională: DA/NU

    c) Stare spaţii depozitare situate la ..................... imobilului, în suprafaţă totală de ..... mp, la data predării-primirii:
    - aparate de aer condiţionat: DA/NU, nr. bucăţi ............
    – pardoseli reci în holuri şi casa scării: DA/NU
    – pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU
    – zugrăveli lavabile: DA/NU
    – jaluzele verticale: DA/NU
    – grup sanitar comun cu: gresie, faianţă, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU
    – tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU
    – tâmplărie interioară lemn: DA/NU
    – branşament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU
    – instalaţie electrică funcţională: DA/NU
    – instalaţie apă-canal funcţională: DA/NU
    – calorifere aluminiu: DA/NU
    – instalaţie de încălzire, sanitară, electrică funcţionale: DA/NU
    – instalaţie reţea date-voce funcţională: DA/NU


    Spaţiul este liber de sarcini.
    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. ..........
    ............
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 1b)





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire imobile, unde Direcţia Generală Regională
    a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) ..................... are calitatea
    de locatar şi contractele de locaţiune aferente acestora
    Încheiat astăzi, .................., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice ............................, cu sediul în municipiul ........................., str. .............. nr. ......, judeţul ..................., între dl/dna ................, având funcţia de ................... în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.) - pe de o parte, şi dl/dna ............................., având funcţia de ....................... în cadrul Serviciului administrativ, investiţii şi achiziţii - Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice ........................, pe de altă parte, cu ocazia predării-primirii următoarelor:
    1. spaţiu birou/magazin propriu/depozit situat în localitatea ..........................., str. ..............., judeţul ..............., în suprafaţă de ........ mp;
    2. Contractul nr. ........................., încheiat între ............................. şi D.G.R.F.P. .........................
    Stare spaţiu birou/magazin/depozit, în suprafaţă de ...... mp, la data predării-primirii:
    - aparate de aer condiţionat: DA/NU, nr. bucăţi .........
    – pardoseli reci în holuri şi casa scării: DA/NU
    – pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU
    – zugrăveli lavabile: DA/NU
    – jaluzele verticale: DA/NU
    – grup sanitar comun cu: gresie, faianţă, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU
    – tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU
    – tâmplărie interioară lemn: DA/NU
    – branşament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU
    – instalaţie electrică funcţională: DA/NU
    – instalaţie apă-canal funcţională: DA/NU
    – calorifere aluminiu: DA/NU
    – instalaţie de încălzire, sanitară, electrică funcţionale: DA/NU
    – instalaţie reţea date-voce funcţională: DA/NU


    Spaţiul este liber de sarcini.
    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P.
    ..............
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 1c)





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire imobile, unde Direcţia Generală Regională
    a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) ............................. are calitatea
    de comodatar şi contractele de comodat aferente acestora
    Încheiat astăzi, ......................., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice ................................, cu sediul în municipiul ........................., str. ............... nr. ......, judeţul ..................., între dl/dna ............................., având funcţia de .................... în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.) - pe de o parte, şi dl/dna .................................., având funcţia de ...................... în cadrul Serviciului administrativ, investiţii şi achiziţii - Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice ........................, pe de altă parte, cu ocazia predării-primirii următoarelor:
    1. spaţiu birou/magazin propriu/depozit situat în localitatea ..........................., str. .......................... nr. ....., judeţul .............., în suprafaţă de ........ mp;
    2. Contractul nr. ..................................., încheiat între .............................................. şi D.G.R.F.P. ......................................
    Stare spaţiu birou/magazin/depozit, în suprafaţă de ...... mp, la data predării-primirii:
    - aparate de aer condiţionat: DA/NU, nr. bucăţi .......
    – pardoseli reci în holuri şi casa scării: DA/NU
    – pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU
    – zugrăveli lavabile: DA/NU
    – jaluzele verticale: DA/NU
    – grup sanitar comun cu: gresie, faianţă, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU
    – tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU
    – tâmplărie interioară lemn: DA/NU
    – branşament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU
    – instalaţie electrică funcţională: DA/NU
    – instalaţie apă-canal funcţională: DA/NU
    – calorifere aluminiu: DA/NU
    – instalaţie de încălzire, sanitară, electrică funcţionale: DA/NU
    – instalaţie reţea date-voce funcţională: DA/NU


    Spaţiul este liber de sarcini.
    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. .........
    ................
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 2





    CALCUL COTE-PĂRŢI
    pentru imobilul situat în localitatea ..........., str. ............. nr. ........,
    judeţul ........... et. ......., camera .......... (suprafaţă de ....... mp) -
    Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice ................
    Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) ...................., în calitate de predător spaţiu şi bunuri, precum şi titular de contracte de utilităţi/servicii/produse/lucrări, va întocmi note de calcul, însoţite de xerocopii ale facturilor şi ale altor documente justificative, pentru cheltuielile de folosinţă a spaţiului în suprafaţă de ............ mp, localitatea ..........., str. .................. nr. ........., judeţul ............, pentru cheltuielile cu privire la desfăşurarea în bune condiţii a activităţii şi pentru cheltuielile aferente utilizării autoturismelor, după caz
    şi
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (A.N.A.F.), în calitate de primitor al spaţiului şi al bunurilor, va plăti aceste note de calcul, după cum urmează:
    1. Cheltuieli care se vor calcula în funcţie de suprafaţa utilă a spaţiului folosit (............. mp) raportată la întreaga suprafaţă utilă a imobilului (.............. mp); reiese astfel un procent de ............ % din valoarea facturii emise de furnizor:
    - consumul de energie electrică;
    – cheltuieli de încălzire (consumul de gaz metan);
    – cheltuieli privind asigurarea securităţii spaţiului;
    – cheltuieli cu servicii de curăţenie;
    – consumul de apă curentă şi cheltuieli de canalizare;
    – cheltuieli cu servicii de salubritate;
    – cheltuieli privind lucrările de întreţinere şi reparaţii necesare bunei funcţionări a spaţiilor;
    – cheltuieli privind lucrările obligatorii de revizii la instalaţiile existente (electrice, gaz, apă).

    2. Cheltuielile privind serviciile de telefonie, pentru numerele de telefon ................................................................................... utilizate de primitor, vor fi suportate de acesta în baza anexei la factura totală unde sunt cuprinse în detaliu convorbirile efectuate.
    3. Cheltuielile cu serviciile poştale vor fi suportate de primitor în baza borderourilor zilnice care cuprind trimiterile poştale efectuate de către structura de valorificare bunuri din cadrul Direcţiei generale executări silite cazuri speciale şi în baza copiei după factura întocmită la tarifele din contractul pe care D.G.R.F.P. ....................... îl are încheiat pentru aceste servicii.
    4. Cheltuielile cu rechizitele, consumabilele IT, birotică vor fi suportate de primitor, la preţul de achiziţie, în baza procesului-verbal de predare-primire încheiat între reprezentantul D.G.R.F.P. ........................... şi reprezentantul structurii de valorificare bunuri din cadrul Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, care va avea viza conducerii părţilor implicate.
    5. Cheltuielile cu privire la ridicarea bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în vederea valorificării (platformă, tractare, transport etc.), realizate prin contracte încheiate de D.G.R.F.P............................ cu diverşi operatori economici, vor fi achitate de A.N.A.F. în baza notei de calcul emise de D.G.R.F.P. ........................., însoţită de documentele justificative (factura în xerocopie etc.).
    6. Serviciile de expertiză a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în vederea valorificării, realizate prin contracte încheiate de D.G.R.F.P. ......................... cu diverşi operatori economici, vor fi achitate de A.N.A.F. în baza notei de calcul emise de predător, însoţită de documentele justificative (proces-verbal de predare-primire, după caz, factura în xerocopie etc.).
    7. Serviciile de publicitate a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în vederea valorificării, realizate prin contracte încheiate de D.G.R.F.P. ............................ cu diverşi operatori economici, vor fi achitate de A.N.A.F. în baza notei de calcul emise de predător, însoţită de documentele justificative (copie anunţ, factura în xerocopie etc.).
    8. Cheltuielile cu privire la utilizarea autovehiculelor (cheltuieli de funcţionare, exploatare şi întreţinere, taxe de drum, taxe de pod, asigurare de răspundere civilă obligatorie şi asigurare de răspundere facultativă - CASCO, reparaţiile, reviziile tehnice conform cărţii tehnice a autovehiculelor şi ITP etc.), realizate prin contracte încheiate de D.G.R.F.P. ....................... cu diverşi operatori economici, vor fi achitate de A.N.A.F. în baza notei de calcul emise de predător, însoţită de documentele justificative (chitanţe, facturi în xerocopie etc.).
    Orice alte cheltuieli ocazionale, care nu au fost evidenţiate mai sus, necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţii specifice structurii de valorificare bunuri din cadrul Direcţiei generale executări silite cazuri speciale, se vor recupera integral de la A.N.A.F. în urma aprobării unui referat de necesitate de către conducerea A.N.A.F., în care beneficiarul final va evidenţia necesitatea identificată, urmând ca D.G.R.F.P. .............................., pe baza referatului de necesitate, să demareze achiziţia respectivă şi să recupereze contravaloarea acesteia de la A.N.A.F.
    D.G.R.F.P. ................................ va transmite orice alte documente justificative necesare efectuării plăţii notelor de calcul transmise către A.N.A.F.
    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE ...........................
    Director general,
    ........................................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    DIRECŢIA GENERALĂ DE BUGET ŞI CONTABILITATE
    Director general,
    ........................................
    DIRECŢIA GENERALĂ DE INVESTIŢII, ACHIZIŢII PUBLICE ŞI SERVICII INTERNE
    Director general,
    ........................................

    ANEXA 3





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire autovehicule
    Anul ............., luna ................., ziua ....................., în municipiul .................., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) ..................
    Dl/Dna ....................... din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice ............. şi dl/dna ......................... din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.)
    Astăzi, data de mai sus, am procedat primul la predarea şi secundul la primirea următoarelor autovehicule, cu specificaţiile şi dotările după cum urmează:

┌─────────────┬─────────────┬─────────────┐
│Autovehicul │Marca/nr. │Marca/nr. │
│Specificaţii │înmatriculare│înmatriculare│
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Nr. │ │ │
│identificare │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Dată expirare│ │ │
│RCA │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Valabilitate │ │ │
│ITP │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Valabilitate │ │ │
│rovinietă │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Nr. card │ │ │
│alimentare │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Carte de │ │ │
│identitate │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Certificat de│ │ │
│înmatriculare│ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Chei │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Telecomandă │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Cric │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Coarbă │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Roată de │ │ │
│rezervă │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Pachet │ │ │
│legislativ │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Km la bord │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Rest │ │ │
│carburant în │ │ │
│rezervor │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Avarii/ │ │ │
│Distrugeri │ │ │
├─────────────┼─────────────┼─────────────┤
│Alte aspecte │ │ │
└─────────────┴─────────────┴─────────────┘


    pentru care am încheiat prezentul proces-verbal, în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.

    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. …………………
    ……………………………
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 4





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire
    Încheiat astăzi, ..............., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P) ................, cu sediul în municipiul ................................, str. ................... nr. ..........., judeţul .........., între dl/dna ........................................, având funcţia de .................... în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.), pe de o parte, şi dl/dna ..........................., având funcţia de .................................. în cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice ........................., Serviciul/Biroul/ Compartimentul ......................., pe de altă parte, cu ocazia predării-primirii următoarelor bunuri mobile:
    Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice ................... - ......................................
    Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice ................... - .......................................
    Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice ................... - ..........................................
    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. ............
    ............
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 5





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire contracte de consignaţie
    Încheiat astăzi, ..........................., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P) ................., cu sediul în municipiul ........................., str. ............................... nr. ........, judeţul ........................, între dl/dna ...................., având funcţia de ................. în cadrul D.G.R.F.P. ........................., în calitate de predător, şi dl/dna .................................., având funcţia de ....................... în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.), în calitate de primitor.
    S-a procedat la predarea-primirea contractelor de consignaţie, prezentate în tabelul următor:

┌────┬───────────┬───────────┬──────────┐
│Nr. │Nr. │ │ │
│crt.│contract de│Consignatar│Observaţii│
│ │consignaţie│ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
└────┴───────────┴───────────┴──────────┘



    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. .............
    ................
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 6





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire a dosarelor de valorificare a bunurilor intrate,
    potrivit legii, în proprietatea privată a statului
    Încheiat astăzi, ......................, la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) ................, cu sediul în municipiul ........................., str. ............................... nr. ........, judeţul ...................., între dl/dna ......................., având funcţia de ................... în cadrul D.G.R.F.P. ..............................., în calitate de predător, şi dl/dna ................................., având funcţia de .......................... în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale - Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.P.V.B.C.), în calitate de primitor.
    S-a procedat la predarea-primirea dosarelor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, prezentate în tabelul următor:

┌────┬────────────┬────────────┬──────────┐
│Nr. │Organ de │Dosar de │ │
│crt.│valorificare│valorificare│Observaţii│
│ │ │Nr./dată │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │
└────┴────────────┴────────────┴──────────┘



    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. ...........
    ...........
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 7





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în vederea valorificării
    Încheiat astăzi, ..............., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) .............., cu sediul în municipiul ...................., str. ...................... nr. ................., judeţul ................, între dl/dna .............. având funcţia de ..................... în cadrul D.G.R.F.P. ......................................., în calitate de predător, şi dl/dna .............................., având funcţia de .................... în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale – Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.), în calitate de primitor.
    S-a procedat la predarea-primirea fişelor de inventar şi a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, prezentate în tabelul următor:

┌────┬──────────────┬───────┬──────────┐
│Nr. │Nr./dată fişă │Locaţie│Observaţii│
│crt.│de inventar │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │
└────┴──────────────┴───────┴──────────┘



    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. ..............
    ....................
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 8a)





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE .............................
    Nr. ................................./.............................
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ................................./...............................
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire a evidenţei tehnico-operative a bunurilor intrate,
    potrivit legii, în proprietatea privată a statului
    Încheiat astăzi, ............................., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) ......................, cu sediul în municipiul ........................, str. .................... nr. ................., judeţul .............................., între dl/dna ....................... având funcţia de ........................................... din cadrul D.G.R.F.P. ......................................., în calitate de predător, şi dl/dna .........................., având funcţia de ........................ în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală executări silite cazuri speciale – Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.), în calitate de primitor.
    S-a procedat la predarea-primirea evidenţei tehnico-operative a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, prezentate în tabelul următor:

┌───────┬───────────────────┬──────────┐
│Nr. │Baza de date │Observaţii│
│crt. │„VALORIF“ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├───────┼───────────────────┼──────────┤
│ │ │ │
└───────┴───────────────────┴──────────┘



    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. ............
    ...............
    AM PRIMIT
    A.N.A.F. - D.G.E.S.C.S. - D.O.V.B.C.
    ................................................................

    ANEXA 8b)





    DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE ...............................
    Nr. ______________/_______________
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Nr. ___________/____________
    PROCES-VERBAL
    de predare-primire a evidenţei soldurilor conturilor de activ şi de pasiv
    aferente activităţii de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii,
    în proprietatea privată a statului, existente la data preluării
    Încheiat astăzi, ........................., la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice (D.G.R.F.P.) ..............., cu sediul în municipiul ..........................., str. ........................ nr. ................., judeţul ............................., între dl/dna .................., având funcţia de ..................... în cadrul D.G.R.F.P..................., în calitate de predător, şi dl/dna ................................, având funcţia de .................. în cadrul Direcţiei generale de buget şi contabilitate, în calitate de primitor.
    S-a procedat la predarea-primirea evidenţei soldurilor conturilor de activ şi de pasiv aferente activităţii de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, existente la data preluării:

┌─────────┬────┬───────────┬───────────┐
│ │ │Sold cont │ │
│Nr. crt. │Cont├─────┬─────┤Explicaţii │
│ │ │Activ│Pasiv│ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼────┼─────┼─────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
└─────────┴────┴─────┴─────┴───────────┘



    Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
    AM PREDAT
    D.G.R.F.P. ..............
    ...............
    AM PRIMIT
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - Direcţia generală de buget şi contabilitate
    ................................................................

    ANEXA 9a)





    Modelul listei de inventariere

┌─────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┬────────┐
│Administraţia Judeţeană a│ │ │ │
│Finanţelor Publice │LISTĂ DE INVENTARIERE │Gestiunea │Pagina │
│.........................│ │ │ │
├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┴────────┤
│ │Data .................................... │Loc de depozitare │
├────┬────────────────────┼──┬───────┬────────────────────────────┬────────────┴────────────────┬────────┤
│ │ │ │ │Cantitate │Valoare │ │
│Nr. │Denumirea bunului │ │Cod ├─────────────────┬──────────┼────────────┬──────────┬─────┤Alte │
│crt.│inventariat │UM│produs │Stocuri │Diferenţe │ │Diferenţe │ │menţiuni│
│ │ │ │VALORIF├───────┬─────────┼────┬─────┤Preţ unitar ├────┬─────┤Total│ │
│ │ │ │ │Faptice│Scriptice│Plus│Minus│ │Plus│Minus│ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼──┼───────┼───────┼─────────┼────┼─────┼────────────┼────┼─────┼─────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────┼──┴───────┴───────┴─────────┴────┼─────┴────────────┴────┼─────┴─────┴────────┤
│ │ │Serviciul/ │Gestionar/ │
│Nume si prenume │Comisia de inventariere │Compartimentul │Responsabil gestiune│
│ │ │financiar-contabilitate│ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────────────┼───────────────────────┼────────────────────┤
│Semnătura │ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────────────┴───────────────────────┴────────────────────┘



    ANEXA 9b)





    Modelul listei de inventariere

┌───────────────────────────┬────────────────────────────────────┬──────────┬────────┐
│ │LISTĂ DE INVENTARIERE a bunurilor │ │ │
│Administraţia Judeţeană a │preluate de organele de valorificare│ │ │
│Finanţelor Publice │şi neevaluate │ │Pagina │
│……..............………...… ├────────────────────────────────────┤ │ │
│ │Data │ │ │
│ │....................................│Loc de │ │
├────┬──────────┬───────────┼──┬─────────────────────────────────┤depozitare├────────┤
│ │ │ │ │Cantitate │ │ │
│Nr. │Nr./data │Denumirea │ ├────────────────────┬────────────┤ │Alte │
│crt.│declaraţie│bunului │UM│Stocuri │ │ │menţiuni│
│ │bunuri │inventariat│ ├────────┬───────────┤Total │ │ │
│ │ │ │ │Faptice │Scriptice │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┼──────────┼───────────┼──┼────────┼───────────┼────────────┼──────────┼────────┤
├────┴──────────┴───────────┼──┴────────┴───────────┼────────────┴──────────┴────────┤
│Nume şi prenume │Comisia de inventariere│ │
├───────────────────────────┼───────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Semnătura │ │ │
└───────────────────────────┴───────────────────────┴────────────────────────────────┘



    ANEXA 10





    NOTĂ
    de valorificare a sumei confiscate şi de sesizare a organelor de executare silită
    Având în vedere prevederile Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.080/2019 pentru stabilirea competenţei privind preluarea şi valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privată a statului, a modului de constituire a comisiilor privind activitatea de valorificare, precum şi a unor măsuri privind preluarea activităţii de valorificare a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă, vă transmitem titlul executoriu reprezentat de ................, pronunţată de ................................, în dosarul nr. .............., definitivă prin ......................., privind pe numitul ..........................., CNP ...................., cu domiciliul în ..........., în vederea demarării procedurii de executare silită pentru stingerea obligaţiei bugetare, conform competenţelor ce vă revin, datele privind valorificarea sumelor confiscate, precum şi raportul emis din aplicaţia Monitor SP cu referire la dosarul sus-menţionat:

┌────┬──────────┬──────────┬────────────┬─────────┬────────────┐
│ │ │ │ │Diferenţă│Nr. document│
│Nr. │Total sumă│Total sumă│Total sumă │rămasă de│virament │
│crt.│confiscată│consemnată│valorificată│confiscat│sumă │
│ │ │ │ │ │valorificată│
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼─────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴──────────┴────────────┴─────────┴────────────┘


    Directorul Direcţiei operative de valorificare bunuri confiscate,
    ……………….....................…………..
    Şef serviciu structură teritorială,
    ……………........………………

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016