Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.064 din 26 iulie 2005  pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal prevazute de   Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de personal in sectorul bugetar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.064 din 26 iulie 2005 pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de personal in sectorul bugetar

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 701 din 3 august 2005
Având în vedere dispoziţiile <>art. 11 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 9 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor mãsuri privind numãrul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ARTICOL UNIC
(1) În vederea monitorizãrii numãrului de posturi şi a cheltuielilor de personal în sectorul bugetar se instituie un sistem de raportare a acestor date pentru instituţiile şi autoritãţile publice finanţate astfel:
a) integral din bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz;
b) din venituri proprii şi din subvenţii acordate de la bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz;
c) integral din venituri proprii.
(2) Raportarea datelor se realizeazã la termenele prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 48/2005 şi în structura stabilitã prin prezentul ordin, potrivit anexelor nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) şi 3 care fac parte integrantã din acesta.

Ministrul finanţelor publice,
Ionel Popescu

Bucureşti, 26 iulie 2005.
Nr. 1.064.

ANEXA 1

Cod formulãr*1):
Instituţia publica..../Localitatea...../Judeţul.......
Cod*2).........

Situatie
privind repartizarea pe luni a cheltuielilor
de personal aprobate pe anul.....





Capitol*3) .........
──────────────┬───┬─────┬────────────────────────────────────────────────────┬─────┬───────┐
│ │ │ din care: │ │ │
│ │ ├───────┬─────────────────────────────────────┬──────┤ │ │
│ │ │ │ contribuţii aferente │ │ │ │
│ │ │ ├─────┬───────┬───────┬───────┬───────┤ │ │ │
│ │Chel-│cheltu-│ │contri-│contri-│contri-│contri-│Depla-│Numãr│Castig │
│nr.│tu- │ieli cu│Total│buţii │buţii │buţii │buţii │sãri, │de │mediu │
Luna │rd.│ieli │sala- │ │pentru │pentru │pentru │ pentru│deta- │pos- │ lunar │
│ │ de │riile │ │asigu- │asigu- │asigu- │asigu- │şãri │turi │ │
│ │per- │ │ │rãri │rãrile │rãrile │rãrile │trans-│finan│ │
│ │sonal│ │ │sociale│ de │sociale│de acci│ferãri│tat │ │
│ │ │ │ │de stat│ şomaj │de sa- │dente │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │nãtate │ de │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ munca │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │si boli│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │profe- │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │sionale│ │ │ │
│ │- mii│ - mii │- mii│ - mii │ - mii │ - mii │ - mii │- mii │ │ -lei- │
│ │ lei-│ lei- │ lei-│ lei- │ lei- │ lei- │ lei- │ lei- │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
A │ B │01=02│ 02 │03=04│ 04 │ 05 │ 06 │ 07 │ 08 │ 09 │10=02/ │
│ │+03+ │ │+05+ │ │ │ │ │ │ │ 09 │
│ │ 08 │ │06+07│ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
ianuarie │01 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
februarie │02 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
martie │03 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
Total trim. I │04 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
aprilie │05 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
mai │06 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
iunie │07 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
Total trim. II│08 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
iulie │ 9 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
august │10 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
septembrie │11 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
Total trim.III│12 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
octombrie │13 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
noiembrie │14 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
decembrie │15 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
Total trim. IV│16 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┼───┼─────┼───────┼─────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼─────┼───────┤
TOTAL │17 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────────┴───┴─────┴───────┴─────┴───────┴───────┴───────┴───────┴──────┴─────┴───────┘


----------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevãzuţi la <>art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la <>art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005
*3) anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.

Nota: Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei situaţii, vor avea in vedere atât aparatul propriu cat si unitãţile aflate in subordinea, in coordonarea sau sub autoritatea acestora.


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit
Numele si prenumele..........
Telefon (Fax)................

ANEXA 2





Cod formular*1):
Instituţia publica/Localitatea/Judetul........

Cod*2).........
SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
PE LUNĂ ....... ANUL .......
┌─────────────────────────────────────────────────────┬───┬───────┬────┬──────────┬───────┐
│ │ │ │ │ Plaţi │ Plãti │
│ │ │ │ │ cumulate │în luna│
│ │Nr.│unitate│Pro-│efectuate │pentru │
│ DENUMIRE INDICATOR │rd.│ de │gram│in lunile │care se│
│ │ │mãsura │ │anterioare│face │
│ │ │ │ │ *4) │rapor- │
│ │ │ │ │ │tarea │
├─────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────┼────┼──────────┼───────┤
│ A │ B │ C │ 01 │ 02 │ 03 │
├─────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────┼────┼──────────┼───────┤
│Capitolul*3)... │ │ │ │ │ │
│ 02 Cheltuieli de personal (Cod 10+11+12+13+14+ │ │ │ │ │ │
│ 15+16) │ 01│mii lei│ │ │ │
│ 10 Cheltuieli cu salariile (cod 10.01 la 10.08 + │ │ │ │ │ │
│ 10.10+10.11+10.13+10.14) │ 02│mii lei│ │ │ │
│10.01 Fond aferent salariilor de baza │ 03│mii lei│ │ │ │
│10.02 Salarii de merit │ 04│mii lei│ │ │ │
│10.03 Indemnizaţie de conducere │ 05│mii lei│ │ │ │
│10.04 Spor de vechime │ 06│mii lei│ │ │ │
│10.05 Sporuri pentru condiţii de munca │ 07│mii lei│ │ │ │
│10.06 Alte sporuri │ 08│mii lei│ │ │ │
│10.07 Ore suplimentare │ 09│mii lei│ │ │ │
│10.08 Fond de premii, din care │ 10│mii lei│ │ │ │
│ premiul anual │ 11│mii lei│ │ │ │
│10.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul │ 12│mii lei│ │ │ │
│10.11 Fond aferent plaţii cu ora │ 13│mii lei│ │ │ │
│10.13 Indemnizaţii plãtite unor persoane din │ │ │ │ │ │
│ afara unitãţii │ 14│ │ │ │ │
│10.14 Alte drepturi salariale │ 15│mii lei│ │ │ │
│ Sume aferente personalului care cumuleazã │ │ │ │ │ │
│ pensia cu salariul*6) │ 16│mii lei│ │ │ │
│ 11 Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │ 20│mii lei│ │ │ │
│ 12 Contribuţii pentru asigurãrile de şomaj │ 21│mii lei│ │ │ │
│ 13 Contribuţii pentru asigurãrile sociale │ │ │ │ │ │
│ de sãnãtate │ 22│mii lei│ │ │ │
│ 14 Deplasãri, detaşãri, transferãri │ 23│mii lei│ │ │ │
│ 16 Contribuţii pentru asigurãrile de accidente │ │ │ │ │ │
│ de munca si boli profesionale │ 24│mii lei│ │ │ │
│ Numãr mediu de pereoane remunerate, din care │ 25│ │*5) │ │ │
│ Numãr mediu de persoane care cumuleaza │ │ │ │ │ │
│ pensia cu salariul │ 26│ │ │ │ │
│ Castigul mediu lunar │ 27│ lei │ │ │ │
│ Numar posturi ocupate │ 28│ │ x │ │ │
│ Numãr posturi vacante │ 29│ │ x │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────────┴───┴───────┴────┴──────────┴───────┘


------------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profit departamental, pentru ordonatorii principali prevãzuţi la <>art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la <>art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005
*3) anexa se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse, in col. 02 cumulat cu cele din col. 03.
*5) se va completa, dupã caz, cu numarul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurãrilor sociale de stat sau alte acte normative
*6) Sumele aferente personalului care cumuleazã pensia cu salariul sunt cuprinse in cheltuielile cu salariile


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele ...........
Telefon (Fax)..................


ANEXA 2a)





Cod formulãr*1):
Instituţia publica/Localitatea/Judetul.............
Cod*2).........

SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE
FUNCŢIONARILOR PUBLICI
PE LUNA .... ANUL .....

┌──────────────────────────────────────────────────────────┬───┬───────┬──────────┬───────┐
│ │ │ │ Plaţi │ Plãti │
│ │ │ │ cumulate │în trim│
│ │Cod│unitate│efectuate │pentru │
│ DENUMIRE INDICATOR │ │ de │in trim. │care se│
│ │ │mãsura │anterioare│face │
│ │ │ │ *4) │rapor- │
│ │ │ │ │tarea │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────┼──────────┼───────┤
│ A │ B │ C │ 01 │ 02 │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────┼──────────┼───────┤
│ Capitolul*3)... │ │ │ │ │
│ 02 Cheltuieli da personal (Cod 10+11+12+13+14+15+16) │ 01│mii lei│ │ │
│ 10 Cheltuieli cu salariile (cod 10.01 la 10.08 + │ │ │ │ │
│ 10.10+10.11+10.13+10.14) │ 02│mii lei│ │ │
│10.01 Fond aferent salariilor de baza │ 03│mii lei│ │ │
│10.02 Salarii de merit │ 04│mii lei│ │ │
│10.03 Indemnizaţie de conducere │ 05│mii lei│ │ │
│10.04 Spor de vechime │ 06│mii lei│ │ │
│10.05 Sporuri pentru condiţii de munca │ 07│mii lei│ │ │
│10.06 Alte sporuri │ 08│mii lei│ │ │
│10.07 Ore suplimentare │ 09│mii lei│ │ │
│10.08 Fond de premii, din care │ 10│mii lei│ │ │
│ premiul anual │ 11│mii lei│ │ │
│10.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul │ 12│mii lei│ │ │
│10.11 Fond aferent plaţii cu ora │ 13│mii lei│ │ │
│10.13 Indemnizaţii platite unor persoane din afara │ │ │ │ │
│ unitãţii │ 14│ │ │
│10.14 Alte drepturi salariale │ 15│mii lei│ │ │
│ Sume aferente personalului care cumuleazã │ │ │ │ │
│ pensia cu salariul*5) │ 16│mii lei│ │ │
│ 11 Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │ 20│mii lei│ │ │
│ 12 Contribuţii pentru asigurãrile de şomaj │ 21│mii lei│ │ │
│ 13 Contribuţii pentru asigurãrile sociale de sãnãtate │ 22│mii lei│ │ │
│ 14 Deplasãri, detaşãri, transferãri │ 23│mii lei│ │ │
│ 16 Contribuţii pentru asigurãrile de accidente de │ │ │ │ │
│ munca si boli profesionale │ 24│mii lei│ │ │
│ Numãr mediu de persoane remunerate, din care │ 25│ │ │ │
│ Numãr mediu de persoane care cumuleazã │ │ │ │ │
│ pensia cu salariul │ 26│ │ │ │
│ Câştigul mediu lunar │ 27│ lei │ │ │
│ Numar posturi ocupate │ 28│ │ │ │
│ Numãr posturi vacante │ 29│ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴───┴───────┴──────────┴───────┘


----------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevãzuţi la <>art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 si cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuti la <>art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005
*3) anexa se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse, in col. 01 cumulat cu cele din col. 02, din raportarea anterioara.
*5) Sumele aferente personalului care cumuleazã pensia cu salariul sunt cuprinse in cheltuielile cu salariile


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele ...........
Telefon (Fax)..................


ANEXA 2b)





Cod formulãr*1):
Instituţia publica/Localitatea/Judetul.............
Cod*2).........

SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
AFERENTE PERSONALULUI CONTRACTUAL
PE LUNA ..... ANUL ........
┌──────────────────────────────────────────────────────────┬───┬───────┬──────────┬───────┐
│ │ │ │ Plaţi │ Plãti │
│ │ │ │ cumulate │în trim│
│ │Cod│unitate│efectuate │pentru │
│ DENUMIRE INDICATOR │ │ de │in trim. │care se│
│ │ │mãsura │anterioare│face │
│ │ │ │ *4) │rapor- │
│ │ │ │ │tarea │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────┼──────────┼───────┤
│ A │ B │ C │ 01 │ 02 │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────┼──────────┼───────┤
│ Capitolul*3)... │ │ │ │ │
│ 02 Cheltuieli de personal (Cod 10+11+12+13+14+15+16) │ 01│mii lei│ │ │
│ 10 Cheltuieli cu salariile (cod 10.01 la 10.08 + │ │ │ │ │
│ 10.10 +10.11+10.13+10.14) │ 02│mii lei│ │ │
│10.01 Fond aferent salariilor de baza │ 03│mii lei│ │ │
│10.02 Salarii de merit │ 04│mii lei│ │ │
│10.03 Indemnizaţie de conducere │ 05│mii lei│ │ │
│10.04 Spor de vechime │ 06│mii lei│ │ │
│10.05 Sporuri pentru condiţii da munca │ 07│mii lei│ │ │
│10.06 Alte sporuri │ 08│mii lei│ │ │
│10.07 Ore suplimentare │ 09│mii lei│ │ │
│10.08 Fond de premii din care │ 10│mii lei│ │ │
│ premiul anual │ 11│mii lei│ │ │
│10.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul │ 12│mii lei│ │ │
│10.11 Fond aferent plaţii cu ora │ 13│mii lei│ │ │
│10.13 Indemnizaţii plãtite unor persoane din │ │ │ │ │
│ afara unitãţii │ 14│ │ │ │
│10.14 Alte drepturi salariale │ 15│mii lei│ │ │
│ Sume aferente personalului care cumuleazã │ │ │ │ │
│ pensia cu salariul*5) │ 16│mii lei│ │ │
│ 11 Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │ 20│mii lei│ │ │
│ 12 Contribuţii pentru asigurarile de şomaj │ 21│mii lei│ │ │
│ 13 Contribuţii pentru asigurãrile sociale de sãnãtate │ 22│mii lei│ │ │
│ 14 Deplasãri, detaşãri, transferãri │ 23│mii lei│ │ │
│ 16 Contribuţii pentru asigurãrile de accidente de │ │ │ │ │
│ munca si boli profesionale │ 24│mii lei│ │ │
│ Numãr mediu de persoane remunerate, din care │ 25│ │ │ │
│ Numãr mediu de persoane care cumuleazã pensia │ │ │ │ │
│ cu salariul │ 26│ │ │ │
│ Câştigul mediu lunar │ 27│ lei │ │ │
│ Numãr posturi ocupate │ 28│ │ │ │
│ Numãr posturi vacante │ 29│ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴───┴───────┴──────────┴───────┘


-------------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental pentru ordonatorii principali prevãzuţi la <>art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 si cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la <>art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005
*3) anexa se completeazã pentru flecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse, in col. 01 cumulat cu cele din col.02
*5) Sumele aferente personalului care cumuleazã pensia cu salariul sunt cuprinse in cheltuielile cu salariile


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele ...............
Telefon (Fax)......................


ANEXA 2c)





Cod formulãr*1):
Instituţia publica/Localitatea/Judetul.............
Cod*2).........


PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
AFERENTE ALTOR CATEGORII DE PERSONAL
PE LUNA ....... ANUL .......
┌──────────────────────────────────────────────────────────┬───┬───────┬──────────┬───────┐
│ │ │ │ Plaţi │ Plãti │
│ │ │ │ cumulate │în trim│
│ │Cod│unitate│efectuate │pentru │
│ DENUMIRE INDICATOR │ │ de │in trim. │care se│
│ │ │mãsura │anterioare│face │
│ │ │ │ *4) │rapor- │
│ │ │ │ │tarea │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────┼──────────┼───────┤
│ A │ B │ C │ 01 │ 02 │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───────┼──────────┼───────┤
│ Capitolul*3)... │ │ │ │ │
│ 02 Cheltuieli de personal (Cod 10+11+12+13+14+15+16) │ 01│mii lei│ │ │
│ 10 Cheltuieli cu salariile (cod 10.01 la 10.08 + │ │ │ │ │
│ 10.10+10.11+10.13+10.14) │ 02│mii lei│ │ │
│10.01 Fond aferent salariilor de baza │ 03│mii lei│ │ │
│10.02 Salarii de merit │ 04│mii lei│ │ │
│10.03 Indemnizaţie de conducere │ 05│mii lei│ │ │
│10.04 Spor de vechime │ 06│mii lei│ │ │
│10.05 Sporuri pentru condiţii de munca │ 07│mii lei│ │ │
│10.06 Alte sporuri │ 08│mii lei│ │ │
│10.07 Ore suplimentare │ 09│mii lei│ │ │
│10.08 Fond de premii, din care │ 10│mii lei│ │ │
│ Premiul anual │ 11│mii lei│ │ │
│10.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul │ 12│mii lei│ │ │
│10.11 Fond aferent plaţii cu ora │ 13│mii lei│ │ │
│10.13 Indemnizaţii plãtite unor persoane din │ │ │ │ │
│ afara unitãţii │ 14│ │ │ │
│10.14 Alte drepturi salariate │ 15│mii lei│ │ │
│ Sume aferente personalului care cumuleazã │ │ │ │ │
│ pensia cu salariul*5) │ 16│mii lei│ │ │
│ 11 Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat │ 20│mii lei│ │ │
│ 12 Contribuţii pentru asigurãrile de şomaj │ 21│mii lei│ │ │
│ 13 Contribuţii pentru asigurãrile sociale de sãnãtate │ 22│mii lei│ │ │
│ 14 Deplasãri, detaşãri, transferãri │ 23│mii lei│ │ │
│ 16 Contribuţii pentru asigurãrile de accidente de │ │ │ │ │
│ munca si boli profesionale │ 24│mii lei│ │ │
│ Numãr mediu de persoane remunerate, din care │ 25│ │ │ │
│ Numãr mediu de persoane care cumuleaza pensia │ │ │ │ │
│ cu salariul │ 26│ │ │ │
│ Câştigul mediu lunar │ 27│ lei │ │ │
│ Numãr posturi ocupate │ 28│ │ │ │
│ Numãr posturi vacante │ 29│ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴───┴───────┴──────────┴───────┘


--------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificatiei bugetare i profil departamental, pentru ordonatorii principali prevazuti la <>art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 si cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la <>art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005
*3) anexa se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse, in col.01 cumulat cu cele din col.02.
*5) Sumeie aterente personalului care cumuleazã pensia cu salariul sunt cuprinse în cheltuielile cu salariile


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele ...............
Telefon (Fax)......................



ANEXA 3

INSTRUCŢIUNI
privind completarea si depunerea formularelor de raportare


1. Formularul "Situaţie privind repartizarea pe
luni a cheltuielilor de personal aprobate pe anul....."
(Anexa 1)

se completeazã si se depune astfel:
a) ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz, la Ministerul Finanţelor Publice, în termen de 30 de zile de la data publicãrii legii bugetului de stat în Monitorul Oficial al României, Partea I, numai pentru instituţiile publice finanţate integral din aceste bugete, iar repartizarea sumelor se realizeazã pe fiecare luna, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii potrivit atribuţiilor acestora pana la sfârşitul anului;
b) ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale vor depune la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene si a municipiului Bucureşti, dupã caz, în termen de 50 de zile de la publicarea legilor bugetare anuale în Monitorul Oficial al României, Partea I, numai pentru instituţiile publice finanţate integral din bugetul local, iar repartizarea sumelor se realizeazã pe fiecare luna, pana la sfârşitul anului, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii potrivit atribuţiilor acestora. In termen de 5 zile de la expirarea termenului de 50 de zile, Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene si a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, prin intermediul Direcţiei Generale a Tehnologiei Informaţiei din cadrul ministerului, situaţia centralizatoare pe judet, respectiv pe municipiul Bucureşti, privind repartizarea pe fiecare luna a cheltuielilor de personal.


2. Formularul "Situaţie privind
monitorizarea cheltuielilor de personal pe luna.... anul .....
(Anexa nr. 2)

se completeazã si se depune astfel:
a) ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate din bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz, la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia Generala de Programare Bugetara si Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, pana la data de 17 a lunii curente pentru luna anterioara, pentru aparatul propriu si instituţiile publice din subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finanţare .
b) ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate prin bugetele locale, la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene si a municipiului Bucureşti, dupã caz, pana la data de 12 a lunii curente pentru luna anterioara, pentru aparatul propriu si pentru instituţiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finanţare. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene si a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, prin intermediul Direcţiei Generale a Tehnologiei Informaţiei, din cadrul ministerului, pana la data de 17 a lunii curente pentru luna anterioara situaţia centralizatoare, pe judeţ si respectiv pe municipiul Bucureşti, privind monitorizarea numãrului de posturi si a cheltuielilor de personal;
c) Coloana 01 se va completa cu sumele si cu numãrul aprobate si se actualizeazã ori de cate ori programul se modifica, în condiţiile legii;
d) Coloana 02 reprezintã plãţile efectuate, cumulat pana la finele lunii anterioare celei pentru care, se face raportarea;
e) Coloana 03 reprezintã plãţile efectuate in luna pentru care se face raportarea ;
f) Sumele transmise, reprezentând plãţile de casa, trebuie sa corespunda cu cele din ultimul extras de cont eliberat de trezorerie pentru luna pentru care se face raportarea;
g) numãrul mediu de persoane remunerate din coloana 03 poate fi mai mic sau cel mult egal cu cel, din coloana 01. In situaţiile în care numãrul mediu de persoane remunerate din coloana 03, este mai mare decât numãrul de persoane din coloana 01, se va preciza printr-o Nota, in subsolul raportãrii, motivaţia acestei depãşiri, numãrul de persoane remunerate si sumele aferente.

3. Formularul "Situaţie privind monitorizarea cheltuielilor de
personal aferente funcţionarilor publici pe luna ....., anul .....,
(Anexa 2a)


Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor
de personal aferente personalului contractual pe luna..., anul...
(Anexa 2b)

Formularul "Situaţie privind monitorizarea cheltuielilor de
personal aferente altor categorii de personal pe luna ..., anul...
(Anexa 2c)

se completeazã si se depun astfel:
a) ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz, la Ministerul Finanţelor Publice -Direcţia Generata de Programare Bugetara si Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, pana la data de 17 a primei luni din trimestru pentru trimestrul anterior, pentru aparatul propriu si instituţiile publice din subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finanţare;
b) ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale la Direcţiile generale a finanţelor publice judeţene si a municipiului Bucureşti, dupã caz, pana la data de 12 a primei luni din trimestru pentru trimestrul anterior, pentru aparatul propriu si pentru instituţiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finantare. Directiile generale ale finanţelor publice judeţene si a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, prin intermediul Direcţiei Generale a Tehnologiei Informaţiei, din cadrul ministerului, pânã la data de 17 a primei luni din trimestrul pentru trimestrul anterior situaţia centralizatoare, pe judeţ, respectiv pe municipiul Bucureşti, privind monitorizarea numãrului de posturi si a cheltuielilor de personal;
c) in anexele nr. 2, 2a), 2b) si 2c) numãrul mediu de persoane remunerate, numãrul de posturi ocupate si numãrul de posturi vacante se determina ca medie lunara corespunzãtoare numãrului de luni raportate;

Ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale vor prelua aplicaţia informatica, pe discheta, de la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, repectiv, a municipiului Bucureşti - serviciile de buget.

4. Corelaţii de care trebuie sa se tina seama la înscrierea datelor in formulare


Corelaţii pentru formularul 01:

rd. 04 = rd.01+rd.02+rd.03 (col.01 la col.09)
rd. 08 = rd.05+rd.06+rd.07 (col.01 la col.09)
rd. 12 = rd.09+rd.10+rd.11 (col.01 la col.09)
rd. 16 = rd.13+rd.14+rd.15 (col.01 la col.09)
rd. 17 = rd.04+rd.08+rd.12+rd.16 (col.01 la col.09)

col.01 = col.02+col.03+col.08 (rd.01 la rd.17)
col.03 = col.04+col.05+col.06+col.07 (rd.01 la rd.17)
col.09 = (rd.01+rd.02+rd.03)/3 rd.O4
col.09 = (rd.05+rd.06+rd.07)/3 rd.08
col.09 = (rd.09+rd.10+rd.11)/3 rd.12
col.09 = (rd.13+rd.14+rd.15)/3 rd.16
col.09 = (rd.04+rd.08+rd.12+rd.16)/4 rd.17
col.10 = col.02/col.09 (rd.O1 la rd.17)

Corelaţii pentru formularul 02:

rd.01 = rd.02+rd.20+rd.21+rd.22+rd.23+rd.24 (col.01 la col.03)
rd.02 = rd.3 la rd.10 + rd.12 la rd.15 (col.01 la col.03)
rd.27 = rd.02 / rd.25/ 12 col.01
rd.27 = rd.02 / rd.25/ n col.02
rd.27 = rd.02/ rd.25 col.03
rd.28+rd.29,col.02 = rd.25, col.01
rd.28+rd.29,col.03 = rd.25, col.01
unde "n" = numarul de luni de raportare anterioare

Corelaţii pentru formularele 03, 04, 05:

rd.01 = rd.02+rd.20+rd.21+rd.22+rd.23+rd.24 (col.01 si col.02)
rd.02 = rd.3 la rd.10 +rd.12 la rd.15 (col.01 si col.02)
rd.27 = rd.02/rd.25/n col.1
rd.27 = rd.02/rd.25 col.2
unde "n" = numãrul de luni de raportare anterioare

Corelaţii intre formulare:

(col.02+col.03) formularul 02 =(col.01+col.02) formularul 03 +
(col.01+col.02) formularul 04+(col.01+col.02) formularul
(rd.01 la rd.26, rd.28, rd.29)


5. NOMENCLATOR FORMULARE


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ COD TIPUL DE INSTITUŢIE/TIPUL DE ANEXA │
│ RMULAR │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


Instituţii finanţate integral din bugetul de stat
10 Anexa 1
11 Anexa 2
12 Anexa 2a
13 Anexa 2b
14 Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul local
20 Anexa 1
21 Anexa 2
22 Anexa 2a
23 Anexa 2b
24 Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul asigurãrilor sociale de stat
30 Anexa 1
31 Anexa 2
32 Anexa 2a
33 Anexa 2b
34 Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul asigurãrilor pentru şomaj
40 Anexa 1
41 Anexa 2
42 Anexa 2a
43 Anexa 2b
44 Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul fondului naţional unic de asigurãri de sãnãtate
50 Anexa 1
51 Anexe 2
52 Anexa 2a
53 Anexa 2b
54 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la bugetul de stat
62 Anexa 2
63 Anexa 2a
64 Anexe 2b
65 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la bugetul local
72 Anexa 2
73 Anexa 2a
74 Anexa 2b
75 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la bugetul asigurãrilor sociale de stat
82 Anexa 2
83 Anexa 2a
84 Anexa 2b
85 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la bugetul asigurãrilor pentru şomaj
86 Anexa 2
87 Anexa 2a
88 Anexa 2b
89 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la bugetul fondului unic de asigurãri de sãnãtate
91 Anexa 2
92 Anexa 2a
93 Anexa 2b
94 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii
96 Anexa 2
97 Anexa 2a
98 Anexa 2b
99 Anexa 2c
----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016