Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.061 din 22 decembrie 2003  pentru aprobarea Normelor metodologice privind activitatea de control al respectarii perioadelor de conducere si a perioadelor de odihna ale conducatorilor auto care efectueaza transporturi rutiere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.061 din 22 decembrie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind activitatea de control al respectarii perioadelor de conducere si a perioadelor de odihna ale conducatorilor auto care efectueaza transporturi rutiere

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 51 din 21 ianuarie 2004

    Având în vedere prevederile Acordului european instituind o asociere între România, pe de o parte, şi Comunităţile Europene şi statele membre ale acestora, pe de altă parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993, ratificat prin Legea nr. 20/1993, precum şi ale Acordului european privind activitatea echipajelor vehiculelor care efectuează transporturi rutiere internaţionale (A.E.T.R.), inclusiv la anexele acestuia, încheiat la Geneva la 1 iulie 1970, la care România a aderat prin Legea nr. 101/1994, ţinând seama de prevederile Regulamentului Consiliului C.E.E. nr. 3.820/85 cu privire la armonizarea unei anumite legislaţii sociale referitoare la transportul rutier şi ale Regulamentului Consiliului C.E.E. nr. 3.821/85 cu privire la aparatul de control în transportul rutier,
    în temeiul prevederilor art. 4 alin. (2) lit. b) şi h), ale art. 4 alin. (3) lit. m) şi ale art. 5 din Ordonanţa Guvernului nr. 44/1997 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2000, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 22 din Ordonanţa Guvernului nr. 17/2002 privind stabilirea perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor vehiculelor care efectuează transporturi rutiere, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 466/2003, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 740/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului,

    ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Normele metodologice privind activitatea de control al respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere, prevăzute în anexa care face parte din prezentul ordin.
    ART. 2
    Autoritatea Rutieră Română - A.R.R. va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                      p. Ministrul transporturilor,
                      construcţiilor şi turismului,
                             Ileana Tureanu,
                            secretar de stat

    Bucureşti, 22 decembrie 2003.
    Nr. 1.061.


    ANEXĂ

                               NORME METODOLOGICE
  privind activitatea de control al respectării perioadelor de conducere şi a
                    perioadelor de odihnă ale conducătorilor
                   auto care efectuează transporturi rutiere

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    (1) Dispoziţiile prezentelor norme metodologice se aplică pentru verificarea respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă de către conducătorii auto care efectuează transporturi rutiere cu autovehicule care au masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone sau capacitate de peste 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto.
    (2) Activitatea de control al respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere are ca obiectiv prioritar verificarea condiţiilor de muncă ale acestora, creşterea siguranţei rutiere şi respectarea principiilor concurenţei loiale între operatorii de transport rutier.
    ART. 2
    (1) Activitatea de control al respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere, în trafic şi la sediul operatorilor de transport rutier, se va efectua de către Autoritatea Rutieră Română - A.R.R., instituţie care reprezintă organismul tehnic specializat al Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, desemnat să asigure în principal inspecţia şi controlul respectării prevederilor reglementărilor naţionale şi internaţionale privind condiţiile de siguranţă a transporturilor rutiere.
    (2) La controalele efectuate în trafic pentru stabilirea respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere va putea participa şi personalul specializat cu atribuţii de inspecţie şi control al Regiei Autonome "Registrul Auto Român", care va verifica starea tehnică şi modul de funcţionare a tahografelor.

    CAP. II
    Activitatea de control al respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere

    ART. 3
    (1) Activitatea de control al respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere, prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 17/2002 privind stabilirea perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor vehiculelor care efectuează transporturi rutiere, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 466/2003, se va efectua de către personalul cu atribuţii de inspecţie şi control al Autorităţii Rutiere Române A.R.R.
    (2) Verificările privind respectarea perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere se vor efectua în trafic şi la sediul operatorilor de transport rutier.
    (3) În fiecare an se vor verifica cel puţin 1% din totalul zilelor de lucru ale conducătorilor auto; din aceste verificări cel puţin 15% trebuie să aibă loc în trafic şi cel puţin 25% la sediul operatorilor de transport rutier.
    ART. 4
    (1) Verificările efectuate în trafic privind respectarea perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere se vor face de către personalul cu atribuţii de inspecţie şi control al Autorităţii Rutiere Române - A.R.R., în cadrul echipajelor de control al traficului rutier.
    (2) Activitatea de control în trafic va cuprinde verificări cu privire la veridicitatea datelor înscrise pe foile de înregistrare.
    (3) Verificările în trafic se vor efectua prin deschiderea tahografului de către conducătorul auto la solicitarea personalului cu atribuţii de inspecţie şi control şi prezentarea foilor de înregistrare în vederea analizării acestora. Conducătorul auto va prezenta pentru verificări toate foile de înregistrare pentru săptămâna în curs şi cel puţin ultima zi lucrată din săptămâna anterioară.
    (4) Deschiderea tahografului va fi menţionată pe versoul foii de înregistrare, specificându-se data şi ora, precum şi datele de identificare a persoanei care a efectuat verificarea.
    (5) Prevederile alin. (2), (3) şi (4) se aplică numai în cazul în care vehiculele oprite de echipajele de control pentru verificări nu sunt dotate cu tahografe digitale.
    ART. 5
    (1) În cazul în care la verificările în trafic s-a constatat nerespectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 17/2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 466/2003, aceasta se va evidenţia şi consemna de către personalul cu atribuţii de inspecţie şi control al Autorităţii Rutiere Române - A.R.R. într-un formular-tip, înseriat şi numerotat, numit "Buletin de control". Modelul buletinului de control este prezentat în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice.
    (2) Formularul "Buletin de control" va fi compus din două exemplare autocopiante, din care un exemplar se înmânează sub semnătură conducătorului auto.
    (3) În cazul în care acesta refuză să îl semneze sau să îl preia, agentul constatator va face această menţiune la rubrica "Conducător auto".
    ART. 6
    (1) Verificările efectuate la sediul operatorilor de transport rutier privind respectarea perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere se vor face de către personalul cu atribuţii de inspecţie şi control al Autorităţii Rutiere Române - A.R.R. Verificările vor consta în analizarea foilor de înregistrare utilizate şi arhivate distinct pentru fiecare conducător auto, operatorul de transport având obligaţia să păstreze la sediul său respectivele foi de înregistrare pe o perioadă de 2 ani, pentru fiecare conducător auto.
    (2) La verificare persoana desemnată să conducă permanent şi efectiv activitatea de transport rutier a operatorului de transport va pune la dispoziţie, în original, foile de înregistrare utilizate de fiecare conducător auto într-o perioadă de cel puţin două săptămâni consecutive.
    (3) După verificarea foilor de înregistrare utilizate, personalul cu atribuţii de inspecţie şi control al Autorităţii Rutiere Române - A.R.R., care a efectuat respectivele verificări, va menţiona propriile date de identificare pe versoul foilor de înregistrare care au fost analizate.
    ART. 7
    Verificările efectuate la sediul operatorilor de transport rutier privind respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 17/2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 466/2003, se vor evidenţia în formularul-tip "Fişă de contravenţii". Modelul fişei de contravenţii este prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice.
    ART. 8
    Autoritatea Rutieră Română - A.R.R. va prezenta anual Direcţiei generale transport rutier din cadrul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului un raport de informare referitor la controalele efectuate privind respectarea perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere. Modelul raportului de informare privind activitatea de control în trafic este prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice. Modelul raportului de informare privind activitatea de control la sediile operatorilor de transport rutier este prezentat în anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice.
    ART. 9
    Autoritatea Rutieră Română - A.R.R. va elabora proceduri proprii de control pentru îndeplinirea prevederilor prezentului ordin.
    ART. 10
    (1) Pentru verificarea respectării perioadelor de conducere şi a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere, a tahografelor şi a datelor înscrise pe foile de înregistrare utilizate, personalul cu atribuţii de inspecţie şi control al Autorităţii Rutiere Române - A.R.R. va fi pregătit profesional pentru desfăşurarea acestei activităţi.
    (2) Pregătirea profesională va fi efectuată astfel încât să asigure personalului şcolarizat cunoştinţele necesare despre tahografe şi foile de înregistrare, precum şi cunoştinţele necesare referitoare la reglementările în vigoare privind perioadele de conducere şi perioadele de odihnă ale conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere.

    CAP. III
    Sancţiuni

    ART. 11
    (1) Nerespectarea prevederilor referitoare la perioadele de conducere şi perioadele de odihnă de către conducătorii auto care efectuează transporturi rutiere se sancţionează conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 17/2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 466/2003.
    (2) Nerespectarea prevederilor referitoare la perioadele de conducere şi perioadele de odihnă de către conducătorii autovehiculelor înmatriculate în alte state, care efectuează transporturi rutiere pe teritoriul României, se sancţionează conform prevederilor alin. (1), sancţiunile prevăzute aplicându-se conducătorului auto, procedându-se atunci când situaţia o impune la imobilizarea autovehiculului, conform reglementărilor în vigoare privind circulaţia pe drumurile publice, până la achitarea amenzii şi, după caz, pentru efectuarea perioadei de odihnă.


    ANEXA 1
    ───────
la normele metodologice
───────────────────────

    AUTORITATEA RUTIERĂ ROMÂNĂ - ARR
    AGENŢIA ________________________

                                           Seria AETR Nr. ......

                         BULETIN DE CONTROL

    1. Locul controlului ........ judeţul ...... data şi ora ..........
    2. Numărul de înmatriculare al auto vehiculului ......... licenţă de execuţie ................
    3. Operatorul de transport ........................................
    4. Licenţă (autorizaţie) de transport rutier ......................
    5. Adresa/naţionalitatea ..........................................
    6. Nume şi prenume conducător auto nr. 1 ..........................
       Document de identitate/permis conducere ........................
    7. Nume şi prenume conducător auto nr. 2 ..........................
       Document de identitate/permis conducere ........................
    8. Perioada şi numărul diagramelor tahograf verificate ............
    9. Tipul transportului: marfa [] persoane []
       mărfuri periculoase []

    Abateri constatate
┌──────────────────────────────────────────────────┬───────────┬───────┬──────┐
│ │ │PVC │ Val.│
│ │Încadrarea │Serie │amendă│
│ │ │şi nr. │ (mil.│
│ │ │ │ lei)│
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│ABATERI MENŢIONATE ÎN PROCESELE │ │ │ │
│VERBALE │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Timp de conducere neîntrerupta │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Perioadă zilnică de conducere │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Perioadă zilnică de odihnă │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Mai mult de 6 zile consecutiv sau mai │ │ │ │
│mult de 56 de ore în 6 zile consecutiv │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Perioadă săptămânală de odihnă │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Utilizarea incorectă a foii de înregistrare │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Absenţa totală sau parţială a foilor de │ │ │ │
│înregistrare │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Aparat de control defect, sau incorect utilizat │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Lipsa verificării tehnice periodice a aparatului │ │ │ │
│de control │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Manevrarea incorectă a selectorului de │ │ │ │
│înregistrare a activităţilor │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│ABATERI GRAVE CONSTATATE │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Refuzul efectuării controlului │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Falsificarea foilor de înregistrare │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Deteriorarea aparatului de control │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼──────┤
│Lipsă aparat tahograf │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴───────────┴───────┴──────┘


  10. Alte menţiuni

             Inspector ARR Conducător auto
    (Nume, prenume, semnătură) (Nume, prenume, semnătură)


    ANEXA 2
    ───────
la normele metodologice
───────────────────────

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
    CONSTRUCŢIILOR ŞI TURISMULUI
    AUTORITATEA RUTIERĂ ROMÂNĂ
    AGENŢIA ARR ................

                                  FIŞĂ DE CONTRAVENŢII
                  conform OGR 17/2002 aprobată prin Legea 466/2003

    Operator transport: ..................
    Sediul social: .......................

    Tipul de transport ...................
    Data controlului......................
    Număr şoferi controlaţi...............
┌──────────────────────────────────────────┬──────────────┬─────────────┬──────┐
│ Clasificare abateri │Număr abateri │Număr abateri│PVC │
│ │mai puţin │foarte grave │Serie,│
│ │grave sau depa│sau depasiri │nr. │
│ │siri ale tim- │ale timpilor │valoa-│
│ Abaterea │pilor cu mai │cu mai mult │re │
│ │putin de 20% │de 20% │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Timp de conducere neîntreruptă │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Perioadă zilnică de conducere │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Perioadă zilnică de odihnă │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Mai mult de 6 zile consecutiv sau mai │ │ │ │
│mult de 56 de ore în 6 zile consecutiv │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Perioadă săptămânală de odihnă │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Utilizarea incorectă a foii de │ │ │ │
│înregistrare │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Absenţa totală sau parţială a foilor de │ │ │ │
│înregistrare │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Aparat de control defect, sau incorect │ │ │ │
│utilizat │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Lipsa verificării tehnice periodice a │ │ │ │
│aparatului de control │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Manevrarea incorectă a selectorului de │ │ │ │
│înregistrare a activităţilor │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Refuzul efectuării controlului │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Falsificarea foilor de înregistrare │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Deteriorarea aparatului de control │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Lipsă aparat tahograf │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Neefectuarea controlului intern de către │ │ │ │
│operatorii de transport │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Acordarea de plăţi conducătorilor auto în │ │ │ │
│funcţie de distanţa parcursă şi/sau │ │ │ │
│cantitatea de mărfuri transportată │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼──────────────┼─────────────┼──────┤
│Nepăstrarea diagramelor tahograf pe şoferi│ │ │ │
│în ordine cronologică (2 ani) │ X │ │ │
└──────────────────────────────────────────┴──────────────┴─────────────┴──────┘


          INTOCMIT ______________

                            ŞEF AGENŢIE ARR ______________


    ANEXA 3
    ───────
la normele metodologice
───────────────────────

    AUTORITATEA RUTIERĂ ROMÂNĂ - ARR

                    RAPORT DE INFORMARE Perioada _____________

          privind controlul respectării prevederilor OGR 17/2002,
          aprobată prin Legea 466/2003

    Statistică detaliată - control trafic:
┌───────────────────────────────────────────────┬──────────────┬───────────────┐
│ │ Mărfuri │ Persoane │
│ ├────────┬─────┼───────┬───────┤
│ │ România│alte │România│alte │
│ │ │state│ │ state │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│ABATERI MENŢIONATE ÎN PROCESELE VERBALE │ x │ x │ x │ x │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Referitor la conducerea continuă │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Referitor la conducerea zilnică │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Referitor la timpul zilnic de odihnă │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Mai mult de 6 zile consecutiv │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Referitor la timpul de odihnă săptămânal │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Utilizarea incorecta a foilor de înregistrare │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Tahograf defect sau incorect utilizat │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Lipsa verificării tehnice periodice a │ │ │ │ │
│tahografului │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Absenţa totală sau parţială a foilor de │ │ │ │ │
│înregistrare │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Manevrare incorectă a selectorului de │ │ │ │ │
│înregistrare a activităţilor │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│ABATERI GRAVE CONSTATATE │ x │ x │ x │ x │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Refuzul efectuării controlului │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Falsificarea foilor de înregistrare │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Deteriorarea tahografului │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┤
│Lipsa aparatului tahograf │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────┴────────┴─────┴───────┴───────┘

 Statistică globală - control în trafic:
┌───────────────────────────────────────────┬──────────────┬───────────────┬───┐
│ │ Mărfuri │ Persoane │ T │
│ ├────────┬─────┼───────┬───────┤ O │
│ │ România│alte │România│alte │ T │
│ │ │state│ │ state │ A │
│ │ │ │ │ │ L │
├───────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┼───┤
│Numărul vehiculelor controlate │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┼───┤
│Din care, încărcate cu mărfuri periculoase │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┼───┤
│Numărul vehiculelor aflate în neregulă │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┼───┤
│Din care, încărcate cu mărfuri periculoase │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┼───┤
│Numărul zilelor de lucru ale conducătorilor│ │ │ │ │ │
│auto controlaţi │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┼───┤
│Numărul contravenţiilor menţionate în │ │ │ │ │ │
│procesele verbale │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼────────┼─────┼───────┼───────┼───┤
│Valoarea amenzilor aplicate (mil, lei) │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴────────┴─────┴───────┴───────┴───┘



    ANEXA 4
    ───────
la normele metodologice
───────────────────────


    AUTORITATEA RUTIERA ROMANA - ARR

                      RAPORT DE INFORMARE
                                                         Perioada __________

                 privind controlul respectării prevederilor
                 OGR 17/2002, aprobata prin Legea 466/2003

  Statistică detaliată - control la sediul operatorilor de transport:
┌───────────────────────────────────────────────────────────┬────────┬─────────┐
│ │Mărfuri │ Persoane│
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ABATERI MENŢIONATE ÎN PROCESELE VERBALE │ X │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Referitor la conducerea continuă │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Referitor la conducerea zilnică │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Referitor la timpul zilnic de odihnă │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Mai mult de 6 zile consecutive sau mai mult de 56 ore │ │ │
│în 6 zile consecutive │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Referitor la timpul de conducere, două săptămâni │ │ │
│consecutive │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Referitor la timpul de odihnă săptămânal │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Utilizarea incorectă a foii de înregistrare │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Absenţa totală sau parţială a foilor de înregistrare │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Manevrarea incorectă a selectorului de înregistrare │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ABATERI GRAVE CONSTATATE │ X │ X │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Refuzul efectuării controlului │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Falsificarea foilor de înregistrare │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Nepăstrarea foilor de înregistrare pe perioada prevăzută │ │ │
│de reglementările în vigoare (2 ani) │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Neefectuarea controlului intern de către operatorul │ │ │
│de transport │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│Acordarea de plăţi şoferilor în funcţie de distanta │ │ │
│parcursă şi/sau cantitatea de mărfuri transportată │ │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────┴────────┴─────────┘

 Statistică globală - control la sediul operatorilor de transport:
┌────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ │ Activitatea │ Structura operatorilor de transport │
│ ├──────────────┬─────────────────────┤ rutier │
│ │ Marfuri │ Persoane │- dupa numarul de conducatori auto - │
│ ├────────────┬─┼────────────┬────────┼───┬────┬─────┬──────┬───────┬────┬──┤
│ │transport │T│ transport │ │1-5│6-20│21-50│51-100│101-200│>200│T │
│ │ rutier │o│ rutier │ │ │ │ │ │ │ │o │
│ ├──────┬─────┤t├──────┬─────┤Total │ │ │ │ │ │ │t │
│ │public│folos│a│public│folos│ │ │ │ │ │ │ │a │
│ │ │pro- │l│ │pro- │ │ │ │ │ │ │ │l │
│ │ │priu │ │ │priu │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─┼──────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼──────┼───────┼────┼──┤
│Numarul operatorilor de transport │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│rutier verificati │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─┼──────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼──────┼───────┼────┼──┤
│Numărul de conducători auto verificaţi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─┼──────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼──────┼───────┼────┼──┤
│Numărul zilelor de lucru verificate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─┼──────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼──────┼───────┼────┼──┤
│Numărul contravenţiilor menţionate în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│procesele verbale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─┼──────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼──────┼───────┼────┼──┤
│Valoarea totală a amenzilor aplicate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│[mil, lei] │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─┼──────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼──────┼───────┼────┼──┤
│Numărul licenţelor/autorizaţiilor de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│transport suspendate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─┼──────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼──────┼───────┼────┼──┤
│Numărul licenţelor/autorizaţiilor de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│transport anulate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────┴──────┴─────┴─┴──────┴─────┴────────┴───┴────┴─────┴──────┴───────┴────┴──┘


                            ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016