Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.059 din 20 noiembrie 2003  privind declararea nominala obligatorie si evidenta medicilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.059 din 20 noiembrie 2003 privind declararea nominala obligatorie si evidenta medicilor

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 860 din 3 decembrie 2003
Având în vedere prevederile:
● <>Legii nr. 100/1998 privind asistenţa de sãnãtate publicã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
● <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea şi funcţionarea sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
● <>Legii nr. 74/1995 privind exercitarea profesiunii de medic, înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Colegiului Medicilor din România, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
● <>Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
● <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 629/2001 , cu modificãrile ulterioare;
● <>Hotãrârii Guvernului nr. 899/2002 privind organizarea învãţãmântului postuniversitar medical şi farmaceutic uman,
vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale asistenţã medicalã, Direcţiei resurse umane, formare profesionalã, concursuri şi examene şi al Centrului de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã nr. IB.5555/2003,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii,

ministrul interimar al sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se aprobã reorganizarea activitãţii de declarare nominalã, raportare şi evidenţã a medicilor din reţeaua Ministerului Sãnãtãţii, din reţelele ministerelor şi altor instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie şi reactualizarea registrelor instituţionale ale medicilor, a registrelor teritoriale ale medicilor şi a Registrului naţional al medicilor, conform anexelor nr. 1, 2 şi 3 care fac parte integrantã din prezentul ordin.
(2) Activitatea de declarare, raportare, evidenţã, precum şi datele conţinute în registrele mai sus menţionate sunt confidenţiale, conform legislaţiei în vigoare.
ART. 2
(1) Unitãţile sanitare publice de stat şi private - persoane juridice, unitãţile sanitare organizate conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 , din reţeaua Ministerului Sãnãtãţii, precum şi unitãţile din celelalte reţele menţionate la art. 1 sunt obligate sã raporteze datele privind evidenţa medicilor angajaţi sau datele privind medicii titulari, dupã caz, conform structurilor prevãzute în anexa nr. 1.
(2) Datele transmise se referã la medicii stagiari, medicii de medicinã generalã, medicii stomatologi, medicii rezidenţi, specialişti sau primari, care sunt în activitate la data la care se face raportarea, şi constituie registrul instituţional al medicilor al unitãţii respective.
(3) Raportarea se va face semestrial, respectiv la 1 februarie şi 1 septembrie, cãtre direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, pentru toate unitãţile sanitare de pe teritoriul acestora, sau cãtre direcţiile nominalizate ale ministerelor şi ale celorlalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie, conform structurilor prevãzute în anexa nr. 1.
(4) Unitãţile sanitare aflate în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii, precum şi universitãţile de medicinã şi farmacie vor raporta datele privind evidenţa medicilor angajaţi la direcţiile de sãnãtate publicã pe teritoriul cãrora funcţioneazã.
ART. 3
Direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile nominalizate ale ministerelor şi celorlalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie reactualizeazã registrele teritoriale ale medicilor şi transmit Centrului de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã datele colectate şi validate conform prevederilor anexei nr. 2.
ART. 4
Centrul de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã colecteazã şi valideazã datele primite conform art. 3, constituie şi actualizeazã Registrul naţional al medicilor, în vederea elaborãrii rapoartelor necesare Ministerului Sãnãtãţii, conform anexei nr. 3.
ART. 5
(1) Centrul de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã asigurã pentru direcţiile de sãnãtate publicã, pentru direcţiile nominalizate ale ministerelor şi celorlalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie listele cu coduri libere disponibile pentru medicii nou-intraţi în sistem cu drept de liberã practicã, conform prevederilor anexei nr. 3.
(2) Codul de parafã atribuit fiecãrui medic activ este confidenţial, se comunicã de cãtre direcţiile de sãnãtate publicã şi direcţiile nominalizate din ministerele şi celelalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie, personal fiecãrui medic care îndeplineşte condiţiile legale de liberã practicã, conform prevederilor anexei nr. 2.
(3) Codul de parafã nu poate face obiectul nici unui fel de raport statistic şi constituie identificarea fiecãrui medic pentru documentele cu caracter medico-legal.
ART. 6
În vederea obţinerii continuitãţii datelor din Registrul naţional al medicilor, modificarea legislaţiei privind nomenclatoarele specialitãţilor medicale, ale unitãţilor sanitare, ale locurilor de muncã, ale funcţiilor şi titlurilor medicale, ale cazurilor de inactivitate se va face numai cu precizarea corespondenţelor dintre vechile nomenclatoare şi cele nou-aprobate.
ART. 7
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin constituie abateri ce se încadreazã în legislaţia privind raportãrile statistice.
ART. 8
Unitãţile sanitare, direcţiile de sãnãtate publicã şi Centrul de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 9
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul interimar al sãnãtãţii,
Ionel Blãnculescu

Bucureşti, 20 noiembrie 2003.
Nr. 1.059


ANEXA 1


DECLARAREA NOMINALĂ ŞI RAPORTAREA
medicilor din unitãţile sanitare publice de stat şi
private şi alte instituţii nominalizate

Art. 1. - Sarcinile unitãţilor sanitare în aplicarea prevederilor prezentului ordin sunt urmãtoarele:
a) toate unitãţile sanitare publice de stat şi private au obligaţia de a raporta, pe baza evidenţelor constituite la nivelul serviciilor de personal, datele privind medicii angajaţi;
b) datele prevãzute la lit. a) se referã la medicii nou-angajaţi în unitãţi de la data ultimei raportãri, medicii care continuã sã fie angajaţi ai unitãţii, cu eventualele modificãri, precum şi la medicii deveniţi inactivi din diverse motive (pensionare, transfer, demisie, incapacitate definitivã de muncã, deces etc.) şi constituie evidenţele specifice fiecãrei unitãţi, cu denumirea registru instituţional al medicilor;
c) categoriile de medici raportate sunt urmãtoarele: medicii de medicinã generalã, medicii stomatologi, medicii stagiari, medicii rezidenţi, medicii specialişti şi medicii primari;
d) serviciile de resurse umane au obligaţia de a asigura corectitudinea raportãrilor prin corespondenţa datelor transmise cu evidenţele specifice (cãrţile de muncã, statele de funcţiuni, decizii, certificate medicale, ordine ale ministrului pentru confirmarea în specialitate etc.);
e) unitãţile sanitare din reţeaua Ministerului Sãnãtãţii actualizeazã şi raporteazã direcţiilor de sãnãtate publicã registrele instituţionale ale medicilor specifice Registrului naţional al medicilor, semestrial, respectiv la 1 februarie şi 1 septembrie;
f) medicii titulari ai unitãţilor sanitare, organizate pe baza <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 629/2001 , sau pe baza <>Legii nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, sunt obligaţi sã actualizeze şi sã raporteze, semestrial, direcţiilor de sãnãtate publicã datele prezentate în structura prevãzutã în anexa nr. 1a).
Art. 2. - Centrele de transfuzie judeţene vor actualiza registrele instituţionale ale medicilor şi vor transmite datele privind medicii angajaţi la Institutul Naţional de Hematologie Tranfuzionalã "Prof. dr. C. T. Nicolau" Bucureşti la aceleaşi date stabilite pentru întreaga reţea sanitarã.
Art. 3. - Unitãţile sanitare din subordinea ministerelor şi celorlalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie vor actualiza registrele instituţionale ale medicilor şi vor transmite datele privind evidenţa medicilor la direcţiile nominalizate ale ministerelor sau instituţiilor centrale respective, la aceleaşi date stabilite pentru întreaga reţea sanitarã, pe baza protocoalelor încheiate, în termen de 30 de zile de la publicarea prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I, între Ministerul Sãnãtãţii şi aceste ministere şi instituţii centrale.
Art. 4. - Universitãţile de medicinã şi farmacie acreditate au obligaţia de a raporta datele privind medicii angajaţi cãtre direcţiile de sãnãtate publicã pe teritoriul cãrora funcţioneazã, la aceleaşi date ca şi unitãţile sanitare, pe baza protocoalelor încheiate, în termen de 30 de zile de la data publicãrii prezentului ordin, cu direcţiile sanitare respective, conform modelului prezentat în anexa nr. 1b).
Art. 5. - Unitãţile sanitare şi celelalte instituţii cu personalitate juridicã aflate în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii vor actualiza registrele instituţionale ale medicilor şi vor raporta datele privind evidenţa medicilor angajaţi la direcţiile de sãnãtate publicã pe teritoriul cãrora funcţioneazã, la datele stabilite pentru întregul sector sanitar.
Art. 6. - Toate unitãţile menţionate la art. 2-5 vor transmite informaţiile privind evidenţa medicilor angajaţi, conform structurii prezentate în anexa nr. 1a).




ANEXA 1a)


STRUCTURA DATELOR
privind evidenţa medicilor din registrele instituţionale,
teritoriale şi naţional

1. Data la care se introduc datele (ziua/luna/anul): └┴┴┴┴┴┴┴┘
2. Marca (cod de parafã): └┴┴┴┴┴┘
3. Numele anterior cãsãtoriei: └┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┘
4. Numele: └┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┘
5. Iniţiala tatãlui: └┴┴┴┘
6. Prenumele: └┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┘
7. Codul numeric personal: └┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┘
8. Sexul (1/2 = M/F): └┘ 9. Data naşterii
(ziua/luna/anul): └┴┴┴┴┴┴┴┘
10. Facultatea absolvitã: 11. Locul absolvirii facultãţii: └┴┘
12. Anul absolvirii facultãţii: └┴┴┘ 13. Anul examenului de stat: └┴┴┴┘
14. Titlul medical la examen 1: └┴┘ 15. Specialitatea medicalã
la examen 1: └┴┴┘
16. Anul ordinului ministrului sãnãtãţii la examen 1: └┴┴┴┘
17. Numãrul ordinului ministrului sãnãtãţii pentru examen 1: └┴┴┴┴┘
18. Titlul medical la examen 2: └┴┘ 19. Specialitatea medicalã
la examen 2: └┴┴┘
20. Anul ordinului ministrului sãnãtãţii la examen 2: └┴┴┴┘
21. Numãrul ordinului ministrului sãnãtãţii pentru examen 2: └┴┴┴┴┘
22. Competenţa 1: └┴┴┘ 23. Anul: └┴┴┴┘ 24. Seria: └┴┘ 25. Nr.: └┴┴┴┴┴┘
26. Competenţa 2: └┴┴┘ 27. Anul: └┴┴┴┘ 28. Seria: └┴┘ 29. Nr.: └┴┴┴┴┴┘
30. Competenţa 3: └┴┴┘ 31. Anul: └┴┴┴┘ 32. Seria: └┴┘ 33. Nr.: └┴┴┴┴┴┘
34. Competenţa 4: └┴┴┘ 35. Anul: └┴┴┴┘ 36. Seria: └┴┘ 37. Nr.: └┴┴┴┴┴┘
38. Supraspecializare 1: └┴┴┴┘ 39. Anul: └┴┴┴┘ 40. Seria: └┴┘ 41. Nr.: └┴┴┴┘
42. Supraspecializare 2: └┴┴┴┘ 43. Anul: └┴┴┴┘ 44. Seria: └┴┘ 45. Nr.: └┴┴┴┘
46. Judeţul în care persoana ocupã funcţia de bazã: ................. └┴┘
47. Felul încadrãrii în funcţia de bazã: ............................ └┘
48. Unitatea funcţiei de bazã: ...................................... └┴┴┴┴┴┘
49. Serviciul/Secţia funcţiei de bazã: .............................. └┴┴┴┘
50. Funcţia de bazã: ................................................ └┴┘
51. Specialitatea funcţiei de bazã: ................................. └┴┴┘
52. Modul de ocupare a funcţiei de bazã: ............................ └┘
53. Data încadrãrii în funcţia de bazã (ziua/luna/anul) ............. └┴┴┴┴┴┴┴┘
54. Alte funcţii (Da. 1/Nu. 2): └┘; dacã da, se completeazã urmãtoarele rubrici:
55. Felul încadrãrii în funcţia a 2-a: .............................. └┘
56. Unitatea funcţiei a 2-a: ........................................ └┴┴┴┴┴┘
57. Serviciul/Secţia funcţiei a 2-a: ................................ └┴┴┴┘
58. Funcţia a 2-a: .................................................. └┴┘
59. Specialitatea funcţiei a 2-a: ................................... └┴┴┘
60. Modul de ocupare a funcţiei a 2-a: .............................. └┘
61. Felul încadrãrii în funcţia a 3-a: .............................. └┘
62. Unitatea funcţiei a 3-a: ........................................ └┴┴┴┴┴┘
63. Serviciul/Secţia funcţiei a 3-a: ................................ └┴┴┴┘
64. Funcţia a 3-a: .................................................. └┴┘
65. Specialitatea funcţiei a 3-a: ................................... └┴┴┘
66. Modul de ocupare a funcţiei a 3-a: .............................. └┘
67. Felul încadrãrii în funcţia a 4-a: .............................. └┘
68. Unitatea funcţiei a 4-a: ........................................ └┴┴┴┴┴┘
69. Serviciul/Secţia funcţiei a 4-a: ................................ └┴┴┴┘
70. Funcţia a 4-a: .................................................. └┴┘
71. Specialitatea funcţiei a 4-a: ................................... └┴┴┘
72. Modul de ocupare a funcţiei a 4-a: .............................. └┘
Rubricile 73-77 se completeazã numai în cazul în care persoana
nu mai lucreazã în nici o unitate sanitarã din judeţ.
73. Cauza inactivitãţii: ............................................ └┴┘
74. Anul de când nu mai activeazã (sau a plecat în alt judeţ): ...... └┴┴┴┘
75. Luna de când nu mai activeazã (sau a plecat în alt judeţ): ...... └┴┘
76. Ziua de când nu mai activeazã (sau a plecat în alt judeţ): ...... └┴┘
77. Judeţul în care a plecat: ....................................... └┴┘




ANEXA 1b)


PROTOCOL

Încheiat între Direcţia de sãnãtate publicã ........., denumitã în continuare DSP, şi Universitatea de Medicinã şi Farmacie ..........., denumitã în continuare UMF, privind raportarea datelor medicilor angajaţi în universitãţile de medicinã şi farmacie acreditate şi eliberarea codurilor de parafã pentru medicii din UMF nou-angajaţi pe perioada .............

Responsabilitãţile pãrţilor:

1. DSP are obligaţia de a informa UMF asupra metodologiei de actualizare semestrialã a datelor din registrul instituţional al medicilor cu 30 de zile înainte de termenele fixate pentru raportare. Totodatã DSP va înainta UMF ultima variantã a registrului instituţional al medicilor, respectiv vechile state de funcţii specifice.
2. DSP are obligaţia de a valida datele din registrul instituţional al medicilor actualizat, înaintat de UMF la termenele fixate pentru raportare.
3. DSP are obligaţia de a acorda coduri de parafã personal fiecãrui medic nou-angajat al UMF, care are drept de liberã practicã.
4. UMF are obligaţia de a actualiza şi raporta DSP, la termenele stabilite, datele privind medicii angajaţi conform metodologiei şi registrului instituţional al medicilor specific.


Data:


Director general, Rector,
DSP ......... UMF .........


ANEXA 2


SARCINILE
direcţiilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, ale direcţiilor nominalizate din ministerele şi celelalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie şi ale Institutului Naţional de Hematologie Transfuzionalã "Prof. dr. C. T. Nicolau" Bucureşti

Art. 1. - (1) Direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, Institutul Naţional de Hematologie Transfuzionalã "Prof. dr. C. T. Nicolau" Bucureşti şi direcţiile nominalizate din ministerele şi celelalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie constituie veriga intermediarã între unitãţile sanitare din teritoriu şi nivelul central unde se agregã datele pe întreaga ţarã. La acest nivel se constituie din suma registrelor instituţionale ale medicilor registrul teritorial specific. Acesta conţine date despre toţi medicii din teritoriul respectiv sau din reţeaua respectivã.
(2) Direcţiile de sãnãtate publicã şi direcţiile nominalizate ale ministerelor şi celorlalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie realizeazã una dintre funcţiile principale ale Registrului naţional al medicilor, respectiv alocarea codurilor de parafã medicilor nou-intraţi în sistem, în corelaţie cu nomenclatorul unitãţilor sanitare ce funcţioneazã în teritoriu, Registrul unic al cabinetelor medicale etc.
(3) În vederea colectãrii, validãrii şi transmiterii cãtre nivelul central a datelor privind evidenţa medicilor, unitãţile verigii intermediare vor lua mãsuri de organizare, planificare, alocare de resurse umane şi materiale atât la nivelul unitãţilor sanitare din teritoriu, cât şi la nivelul propriilor compartimente care trebuie sã colaboreze în perioadele stabilite pentru raportare şi sã sprijine serviciile de statisticã şi informaticã direct implicate în aceastã acţiune.
Art. 2. - (1) Metodologia de actualizare semestrialã a datelor la nivelul direcţiilor de sãnãtate publicã şi a celorlalte structuri menţionate mai sus se va elabora şi se va transmite de cãtre Centrul de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã cu 30 de zile înainte de termenele fixate pentru raportare.
(2) Centrul de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã va transmite unitãţilor verigii intermediare şi ultima variantã a registrului teritorial al medicilor respectiv.
Art. 3. - În termen de 30 de zile de la termenele fixate, în baza registrelor instituţionale ale medicilor actualizate, unitãţile verigii intermediare au obligaţia de a transmite actualizãrile registrului teritorial al medicilor cãtre Centrul de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã.
Art. 4. - Direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile nominalizate din ministerele şi celelalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie sunt abilitate sã acorde coduri de parafã pentru medicii care au drept de liberã practicã conform legislaţiei în vigoare, din lista de coduri libere transmisã de Centrul de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã.
Art. 5. - Datele din registrul teritorial al medicilor se utilizeazã şi pentru fundamentarea deciziilor ce implicã politica de personal la nivel teritorial sau de reţea specificã, precum şi la solicitarea instituţiilor publice şi private, cu respectarea legislaţiei în vigoare privind protecţia datelor cu caracter personal.
Art. 6. - Prevederile art. 2-5 constituie sarcinile concrete ale direcţiilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, Institutului Naţional de Hematologie Transfuzionalã "Prof. dr. C. T. Nicolau" Bucureşti şi direcţiilor nominalizate din ministerele şi celelalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie.


ANEXA 3


SARCINILE
Centrului de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã privind colectarea şi validarea datelor de evidenţã a medicilor pe ţarã, constituirea Registrului naţional al medicilor şi elaborarea rapoartelor necesare Ministerului Sãnãtãţii în aplicarea politicii de personal

Art. 1. - Centrul de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã - principala unitate specializatã a Ministerului Sãnãtãţii în domeniul sistemului informaţional sanitar, asigurã coordonarea tuturor activitãţilor necesare actualizãrii Registrului naţional al medicilor, cât şi elaborarea rapoartelor privind personalul sanitar superior necesare fundamentãrii politicii de personal la nivel naţional.
Art. 2. - Principalele activitãţi şi sarcini ale Centrului de Statisticã Sanitarã şi Documentare Medicalã (CSSDM) sunt urmãtoarele:
a) în vederea realizãrii sarcinilor menţionate la art. 1, elaboreazã metodologia de actualizare a datelor la nivelul unitãţilor sanitare (registrele instituţionale ale medicilor) şi a verigii intermediare (registrele teritoriale ale medicilor), pe care o înainteazã spre aplicare serviciilor specializate din teritoriu, cu 30 de zile înainte de termenele stabilite. Totodatã CSSDM transmite unitãţilor verigii intermediare şi ultimele variante ale registrelor teritoriale ale medicilor;
b) în vederea creşterii calitãţii datelor raportate, a respectãrii prevederilor legale şi a termenelor stabilite, cât şi pentru a asigura pregãtirea continuã a personalului implicat în actualizarea Registrului naţional al medicilor, are obligaţia sã îndrume, sã controleze şi sã sesizeze forurile superioare asupra nerespectãrii activitãţilor stabilite prin prezentul ordin;
c) la cererea oficialã a direcţiilor de sãnãtate publicã şi a direcţiilor nominalizate din ministerele şi celelalte instituţii centrale cu reţea sanitarã proprie, pune la dispoziţia acestora noi liste de coduri disponibile, pentru a fi atribuite medicilor nou-angajaţi cu drept de liberã practicã;
d) semestrial, dupã finalizarea raportãrii şi validãrii datelor din teritoriu, elaboreazã rapoartele privind evidenţa medicilor pe specialitãţi, pe tipuri de unitãţi sanitare, pe judeţe, pe vârste şi sexe, pe foruri tutelare etc., pe care le înainteazã Ministerului Sãnãtãţii în vederea fundamentãrii politicilor de personal, cât şi în vederea elaborãrii prognozelor necesarului de medici;
e) poate oferi la cerere date din Registrul naţional al medicilor, atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice, asociaţiilor profesionale medicale legal constituite, altor instituţii din ţarã şi strãinãtate abilitate de Ministerul Sãnãtãţii, atât contra cost, cât şi gratuit, cu respectarea legislaţiei în vigoare privind protecţia datelor cu caracter personal.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016