Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.047 din 16 iulie 2019  pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor nr. 342/2017 privind aprobarea tarifelor pentru prestaţiile şi serviciile specifice asigurate de Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.047 din 16 iulie 2019 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor nr. 342/2017 privind aprobarea tarifelor pentru prestaţiile şi serviciile specifice asigurate de Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă

EMITENT: Ministerul Transporturilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 627 din 29 iulie 2019
    În temeiul prevederilor art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/1999 privind înfiinţarea Şcolii Superioare de Aviaţie Civilă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 352/2003, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul transporturilor emite următorul ordin:
    ART. I
    Anexa la Ordinul ministrului transporturilor nr. 342/2017 privind aprobarea tarifelor pentru prestaţiile şi serviciile specifice asigurate de Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 239 din 6 aprilie 2017, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul transporturilor,
                    Dragoş-Virgil Titea,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 16 iulie 2019.
    Nr. 1.047.
    ANEXA 1

    (Anexă la Ordinul nr. 342/2017)
    TARIFELE
    pentru prestaţiile şi serviciile specifice asigurate de Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă
     PARTEA I
    - Tarifele pentru cursurile de pregătire a personalului navigant

┌────┬────────────┬───────────┬───────┬────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Tariful│Unitatea│
│crt.│cursului │Codul │(euro) │de │
│ │ │ │ │măsură │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │integrat de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │pilot de │ │ │euro/ │
│1. │linie avion │ATP(A) │43.325 │persoană│
│ │(cu │ │ │ │
│ │calificări │ │ │ │
│ │pe P2008, │ │ │ │
│ │C172, P2006)│ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │integrat de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│2. │pilot │CPL(A)/IR/ │39.800 │euro/ │
│ │comercial │ME │ │persoană│
│ │avion (cu │ │ │ │
│ │calificări │ │ │ │
│ │MEP şi IR) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │integrat de │ │ │ │
│3. │pregătire │CPL(A) │33.648 │euro/ │
│ │pilot │ │ │persoană│
│ │comercial │ │ │ │
│ │avion │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│4. │pilot │PPL(A)-CES │9.965 │euro/ │
│ │particular │ │ │persoană│
│ │pe avion │ │ │ │
│ │CESSNA │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │integrat de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │pilot │ │ │ │
│5. │comercial │CPL(H) │121.935│euro/ │
│ │elicopter │ │ │persoană│
│ │(cu │ │ │ │
│ │calificare │ │ │ │
│ │de tip │ │ │ │
│ │EC120) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │pilot │ │ │ │
│ │particular │PPL(H)/ │ │euro/ │
│6. │elicopter │EC120 │41.530 │persoană│
│ │(cu │ │ │ │
│ │calificare │ │ │ │
│ │de tip │ │ │ │
│ │EC120) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │pilot │ │ │ │
│7. │particular │PPL(H)/R22 │12.000 │euro/ │
│ │elicopter │ │ │persoană│
│ │(cu │ │ │ │
│ │calificare │ │ │ │
│ │de tip R22) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│8. │iniţială │CC │1.605 │euro/ │
│ │membri ai │ │ │persoană│
│ │echipajului │ │ │ │
│ │de cabină │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic │ │ │ │
│ │obţinere │ │ │ │
│ │autorizare │ │ │euro/ │
│9. │instructor │I-CC │500 │persoană│
│ │pentru │ │ │ │
│ │membrii │ │ │ │
│ │echipajului │ │ │ │
│ │de cabină │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră zbor │ │ │ │
│10. │instruire │IZ-CES │165 │euro/oră│
│ │avion CESSNA│ │ │ │
│ │172 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră zbor │ │ │ │
│11. │instruire │IZ-TEC2006 │350 │euro/oră│
│ │avion TECNAM│ │ │ │
│ │P2006T │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră zbor │ │ │ │
│12. │instruire │IZ-PIP │450 │euro/oră│
│ │avion PIPER │ │ │ │
│ │SENECA V │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră zbor │ │ │ │
│13. │instruire │IZ-EC │830 │euro/oră│
│ │elicopter EC│ │ │ │
│ │120 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră zbor │ │ │ │
│14. │instruire │IZ-R │255 │euro/oră│
│ │elicopter │ │ │ │
│ │R22 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră │ │ │euro/oră│
│15. │instruire │TEO │15 │/ │
│ │teoretică │ │ │persoană│
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră │ │ │ │
│16. │instruire │IS-F │60 │euro/oră│
│ │simulator │ │ │ │
│ │FNPT II (A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră │ │ │ │
│ │instruire │ │ │ │
│17. │simulator │IS-A │110 │euro/oră│
│ │FNPT II-MCC │ │ │ │
│ │(A) ASCENT │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră │ │ │ │
│ │instruire │ │ │ │
│18. │simulator │IS-E │110 │euro/oră│
│ │FNPT II-MCC │ │ │ │
│ │(H) ENTROL │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │pilot de │ │ │euro/ │
│19. │linie avion │ATP-PPL(A) │5.000 │persoană│
│ │- pentru │ │ │ │
│ │deţinător │ │ │ │
│ │licenţă PPL │ │ │ │
│ │(A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │pilot de │ │ │euro/ │
│20. │linie avion │ATP-CPL(A) │3.125 │persoană│
│ │- pentru │ │ │ │
│ │deţinător │ │ │ │
│ │licenţă CPL │ │ │ │
│ │(A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │pilot de │ATP-PPL(A)/│ │euro/ │
│21. │linie avion │IR │3.875 │persoană│
│ │- pentru │ │ │ │
│ │deţinător │ │ │ │
│ │licenţă PPL │ │ │ │
│ │(A)/IR │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │pilot de │ATP-CPL(A)/│ │euro/ │
│22. │linie avion │IR │2.000 │persoană│
│ │- pentru │ │ │ │
│ │deţinător │ │ │ │
│ │licenţă CPL │ │ │ │
│ │(A)/IR │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic la │ │ │ │
│ │distanţă de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│23. │pilot de │DL-ATP │2.500 │euro/ │
│ │linie avion │ │ │persoană│
│ │- pentru │ │ │ │
│ │deţinător │ │ │ │
│ │licenţă PPL │ │ │ │
│ │(A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic │ │ │ │
│24. │calificare │CPL(A) │1.943 │euro/ │
│ │piloţi │ │ │persoană│
│ │comerciali │ │ │ │
│ │avion CPL(A)│ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic │ │ │ │
│25. │calificare │IRM │1.984 │euro/ │
│ │zbor │ │ │persoană│
│ │instrumental│ │ │ │
│ │IR(A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic │ │ │ │
│ │calificare │ │ │euro/ │
│26. │piloţi │CPL(H) │3.762 │persoană│
│ │comerciali │ │ │ │
│ │elicopter │ │ │ │
│ │CPL(H) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic de │ │ │ │
│27. │pregătire │FI(A) │1.197 │euro/ │
│ │instructor │ │ │persoană│
│ │zbor avion -│ │ │ │
│ │FI(A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │instructor │ │ │euro/ │
│28. │clasa SE │CRIA-SE │741 │persoană│
│ │avion - CRI │ │ │ │
│ │(A)-SE (fără│ │ │ │
│ │creditare) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│ │instructor │ │ │euro/ │
│29. │clasa ME │CRIA-ME │2.613 │persoană│
│ │avion - CRI │ │ │ │
│ │(A)-ME (fără│ │ │ │
│ │creditare) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │calificare │ │ │euro/ │
│30. │clasa SEP │CR-CES │1.363 │persoană│
│ │land (CESSNA│ │ │ │
│ │172) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │calificare │ │ │euro/ │
│31. │clasa MEP │CR-TEC │2.400 │persoană│
│ │land (TECNAM│ │ │ │
│ │2006 P) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │calificare │ │ │euro/ │
│32. │clasa MEP │CR-PIP │3.000 │persoană│
│ │land (PIPER │ │ │ │
│ │SENECA V) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic │ │ │euro/ │
│33. │conversie │CCPLA │2.000 │persoană│
│ │CPL(H)-CPL │ │ │ │
│ │(A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic │ │ │euro/ │
│34. │conversie │CATPA │2.500 │persoană│
│ │ATP(H)/ │ │ │ │
│ │IR-ATP(A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │euro/ │
│35. │instructor │FI (H) │1.197 │persoană│
│ │zbor │ │ │ │
│ │elicopter - │ │ │ │
│ │FI(H) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │euro/ │
│36. │instructor │TRI (H) │513 │persoană│
│ │tip │ │ │ │
│ │elicopter - │ │ │ │
│ │TRI(H) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │teoretic de │ │ │ │
│37. │pregătire │TRI (A) │581 │euro/ │
│ │instructor │ │ │persoană│
│ │tip avion - │ │ │ │
│ │TRI (A) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │calificare │ │ │euro/ │
│38. │tip │TR-EC │5.300 │persoană│
│ │elicopter │ │ │ │
│ │EC120 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │calificare │ │ │euro/ │
│39. │tip │TR-R │1.800 │persoană│
│ │elicopter │ │ │ │
│ │R22 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│40. │coordonare │MCC │2.500 │euro/ │
│ │lucru în │ │ │persoană│
│ │echipaj MCC │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│41. │Curs „jet │JOC │880 │euro/ │
│ │orientation“│ │ │persoană│
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │pregătire │ │ │ │
│42. │pilot │PPL (A)-TEC│8.305 │euro/ │
│ │particular │ │ │persoană│
│ │pe avion │ │ │ │
│ │TECNAM │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră zbor │ │ │ │
│43. │instruire │IZ-TEC2008 │130 │euro/oră│
│ │avion TECNAM│ │ │ │
│ │P2008 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │calificare │ │ │euro/ │
│44. │clasa SEP │CR-TEC │1.118 │persoană│
│ │land (TECNAM│ │ │ │
│ │P2008) │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Oră │ │ │ │
│45. │instruire │IS-G │15 │euro/oră│
│ │simulator │ │ │ │
│ │GARMIN │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Pachet │ │ │ │
│46. │acumulare 15│AC-15-TEC08│1.855 │euro/ │
│ │ore TECNAM │ │ │pachet │
│ │2008 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Pachet │ │ │ │
│47. │acumulare 25│AC-25-TEC08│3.025 │euro/ │
│ │ore TECNAM │ │ │pachet │
│ │2008 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Pachet │ │ │ │
│48. │acumulare 50│AC-50-TEC08│5.850 │euro/ │
│ │ore TECNAM │ │ │pachet │
│ │2008 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Pachet │ │ │ │
│49. │acumulare 15│AC-15-C172 │2.350 │euro/ │
│ │ore CESSNA │ │ │pachet │
│ │172 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Pachet │ │ │ │
│50. │acumulare 25│AC-25-C172 │3.835 │euro/ │
│ │ore CESSNA │ │ │pachet │
│ │172 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Pachet │ │ │ │
│51. │acumulare 50│AC-50-C172 │7.425 │euro/ │
│ │ore CESSNA │ │ │pachet │
│ │172 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Pachet │ │ │ │
│52. │acumulare 50│AC-50-FNMC │5.100 │euro/ │
│ │ore FNPT │ │ │pachet │
│ │II-MCC │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Pachet │ │ │ │
│53. │acumulare │AC-100-FNMC│9.500 │euro/ │
│ │100 ore FNPT│ │ │pachet │
│ │II-MCC │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs IR-SEP │ │ │euro/ │
│54. │simulator şi│IR-A-Mxt │5.350 │persoană│
│ │avion │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│55. │calificare │NR-A-C172 │1.100 │euro/ │
│ │de noapte │ │ │persoană│
│ │CESSNA 172 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│56. │calificare │NR-A-T2008 │925 │euro/ │
│ │de noapte │ │ │persoană│
│ │TECNAM 2008 │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│57. │Curs CRM │CRM │520 │euro/ │
│ │ │ │ │persoană│
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Examinare │ │ │ │
│58. │practică în │EXM-VFR │70 │euro/oră│
│ │zbor VFR │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────┼────────┤
│ │Examinare │ │ │ │
│59. │practică în │EXM-IFR │100 │euro/oră│
│ │zbor IFR │ │ │ │
└────┴────────────┴───────────┴───────┴────────┘

     PARTEA II
    - Tarifele pentru cursurile de pregătire a personalului nenavigant

┌────┬──────────────┬─────────┬───────┬────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Tariful│Unitatea│
│crt.│cursului │Codul │(euro) │de │
│ │ │ │ │măsură │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs formare │ │ │ │
│ │dispecer │ │ │ │
│ │operaţiuni │ │ │ │
│1. │zbor - fără │DOZ-FE │2.248 │euro/ │
│ │experienţă în │ │ │persoană│
│ │aviaţia civilă│ │ │ │
│ │conform │ │ │ │
│ │RACR-LDOZ │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs formare │ │ │ │
│ │dispecer │ │ │ │
│ │operaţiuni │ │ │ │
│2. │zbor - cu │DOZ-E │1.468 │euro/ │
│ │experienţă în │ │ │persoană│
│ │aviaţia civilă│ │ │ │
│ │conform │ │ │ │
│ │RACR-LDOZ │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│3. │securitate │AVSEC │594 │euro/ │
│ │aeronautică de│ │ │persoană│
│ │bază │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│4. │instructor │AVSEC-I │1.099 │euro/ │
│ │securitate │ │ │persoană│
│ │aeronautică │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│5. │management │AVSEC-M │935 │euro/ │
│ │securitate │ │ │persoană│
│ │aeronautică │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│6. │Curs formare │AVSEC-A │935 │euro/ │
│ │auditor AVSEC │ │ │persoană│
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs AVSEC │ │ │ │
│ │pentru membrii│ │ │ │
│7. │echipajului de│AVSEC-CC │250 │euro/ │
│ │cabină şi │ │ │persoană│
│ │echipajului de│ │ │ │
│ │zbor │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│8. │Curs AVSEC │AVSEC-R │250 │euro/ │
│ │recurent │ │ │persoană│
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │securitate │ │ │euro/ │
│9. │pentru │AVSEC-C │394 │persoană│
│ │activităţi │ │ │ │
│ │cargo │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│10. │securitate │AVSEC-OA │250 │euro/ │
│ │operaţiuni │ │ │persoană│
│ │aeroportuare │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs pregătire│ │ │ │
│ │de securitate │ │ │ │
│ │a personalului│ │ │ │
│ │care │ │ │ │
│ │efectuează │ │ │euro/ │
│11. │controlul │SEC-CAPA │135 │persoană│
│ │accesului şi │ │ │ │
│ │activităţi de │ │ │ │
│ │supraveghere │ │ │ │
│ │şi patrulare │ │ │ │
│ │la aeroport │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs pregătire│ │ │ │
│ │de │ │ │ │
│12. │conştientizare│AVSEC-CON│60 │euro/ │
│ │în domeniul │ │ │persoană│
│ │securităţii │ │ │ │
│ │aeronautice │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs de │ │ │ │
│ │pregătire în │ │ │ │
│ │domeniul │ │ │ │
│ │securităţii │ │ │ │
│ │aeronautice a │ │ │ │
│ │personalului │ │ │euro/ │
│13. │de check-in, │AVSEC-HDL│250 │persoană│
│ │de îmbarcare/ │ │ │ │
│ │debarcare şi │ │ │ │
│ │de dispecerat,│ │ │ │
│ │precum şi │ │ │ │
│ │agenţilor de │ │ │ │
│ │handling │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs iniţial │ │ │ │
│14. │de bază │CTA-B │5.900 │euro/ │
│ │controlori │ │ │persoană│
│ │trafic aerian │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │calificare │ │ │ │
│15. │iniţială ADI │CTA-ADI │5.500 │euro/ │
│ │pentru │ │ │persoană│
│ │controlori │ │ │ │
│ │trafic aerian │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│16. │calificare │CTA-APP │10.000 │euro/ │
│ │iniţială APP │ │ │persoană│
│ │pentru CTA │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│17. │calificare │CTA-APS │10.000 │euro/ │
│ │iniţială APS │ │ │persoană│
│ │pentru CTA │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│18. │calificare │CTA-ACS │9.300 │euro/ │
│ │iniţială ACS │ │ │persoană│
│ │pentru CTA │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs obţinere │ │ │ │
│ │certificat │ │ │ │
│ │operator │ │ │ │
│ │pentru │ │ │euro/ │
│19. │serviciile │RTF │250 │persoană│
│ │aeronautic şi │ │ │ │
│ │mobil │ │ │ │
│ │aeronautic │ │ │ │
│ │prin satelit │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Curs │ │ │ │
│ │reconfirmare │ │ │ │
│ │certificat │ │ │ │
│ │operator │ │ │ │
│20. │pentru │RRTF │62 │euro/ │
│ │serviciile │ │ │persoană│
│ │aeronautic şi │ │ │ │
│ │mobil │ │ │ │
│ │aeronautic │ │ │ │
│ │prin satelit │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│21. │Consultanţă │CI │20 │euro/oră│
│ │instruire │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│22. │tehnică A1 │TEH-A1 │1.590 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│23. │tehnică A2 │TEH-A2 │8.370 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│24. │tehnică A3 │TEH-A3 │10.395 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│25. │tehnică A4 │TEH-A4 │10.320 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│26. │tehnică B1.1 │TEH-B1.1 │28.650 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│27. │tehnică B1.2 │TEH-B1.2 │24.150 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│28. │tehnică B1.3 │TEH-B1.3 │28.890 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│29. │tehnică B1.4 │TEH-B1.4 │28.740 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│30. │tehnică B2 │TEH-B2 │28.680 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif obţinere│ │ │ │
│ │licenţa │ │ │euro/ │
│31. │tehnică B3 │TEH-B3 │12.450 │persoană│
│ │pentru grupa │ │ │ │
│ │de 6 cursanţi │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif │ │ │ │
│ │examinare │ │ │euro/ │
│32. │teoretică │TEH-EXT │200 │licenţă │
│ │licenţa │ │ │ │
│ │tehnică │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼────────┤
│ │Tarif │ │ │ │
│ │examinare │ │ │euro/ │
│33. │teoretică │TEH-EXM │40 │modul │
│ │licenţa │ │ │ │
│ │tehnică │ │ │ │
└────┴──────────────┴─────────┴───────┴────────┘

     PARTEA III
    - Tarifele pentru activităţile aeronautice

┌────┬─────────────┬───────┬───────┬────────┐
│Nr. │ │ │Tariful│Unitatea│
│crt.│Denumirea │Codul │(euro) │de │
│ │ │ │ │măsură │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Zbor │ │ │ │
│1. │comercial cu │ZC-CES │165 │euro/oră│
│ │avionul │ │ │ │
│ │Cessna 172 │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Zbor │ │ │ │
│2. │comercial cu │ZC-PIP │450 │euro/oră│
│ │avionul Piper│ │ │ │
│ │Seneca V │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Zbor │ │ │ │
│3. │comercial cu │ZC-EC │830 │euro/oră│
│ │elicopterul │ │ │ │
│ │EC 120B │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Zbor │ │ │ │
│4. │comercial cu │ZC-BN │1.005 │euro/oră│
│ │avionul BN-2 │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Utilizare │ │ │ │
│5. │clasa dotată │UCS │19 │euro/oră│
│ │standard │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Utilizare │ │ │ │
│6. │clasa dotată │UCP │22 │euro/oră│
│ │cu proiector │ │ │ │
│ │multimedia │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Utilizare │ │ │ │
│7. │laborator │ULM │50 │euro/oră│
│ │multimedia │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Utilizare │ │ │ │
│8. │laborator de │ULJ │20 │euro/oră│
│ │navigaţie │ │ │ │
│ │Jeppssen │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│9. │Utilizare │UNZ │19 │euro/zi │
│ │număr de zbor│ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │pilotaj │ │ │ │
│10. │pentru │AP │40 │euro/oră│
│ │activităţi │ │ │ │
│ │non-instruire│ │ │ │
│ │(pilot) │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │zbor (include│ │ │ │
│ │pilot/ │ │ │ │
│11. │instructor, │AZ │68 │euro/oră│
│ │asistenţă │ │ │ │
│ │operaţională │ │ │ │
│ │şi utilizare │ │ │ │
│ │număr zbor) │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │operaţională │ │ │ │
│12. │ATO pentru o │AO-ATO │80 │euro/zi/│
│ │zi de zbor │1 │ │aeronavă│
│ │aeronave sub │ │ │ │
│ │5.000 kg MTOW│ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │operaţională │ │ │ │
│ │ATO pentru o │ │ │euro/zi/│
│13. │zi de zbor │AOZ 2 │200 │aeronavă│
│ │aeronave │ │ │ │
│ │peste 5.000 │ │ │ │
│ │kg MTOW │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │operaţională │ │ │euro/ │
│14. │ATO pentru o │AO-ATO │1.200 │lună/ │
│ │lună de zbor │2 │ │aeronavă│
│ │aeronave sub │ │ │ │
│ │5.000 kg MTOW│ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │operaţională │ │ │ │
│ │ATO pentru o │AO-ATO │ │euro/ │
│15. │lună de zbor │3 │2.500 │lună/ │
│ │aeronave │ │ │aeronavă│
│ │peste 5.000 │ │ │ │
│ │kg MTOW │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │operaţională │ │ │euro/ │
│16. │AOC pentru o │AO-AOC │1.500 │lună/ │
│ │lună de zbor │1 │ │aeronavă│
│ │aeronave sub │ │ │ │
│ │5.000 kg MTOW│ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │operaţională │ │ │ │
│ │AOC pentru o │ │ │euro/ │
│17. │zi de zbor │AO-AOC2│2.500 │lună/ │
│ │aeronave │ │ │aeronavă│
│ │între 5.000 │ │ │ │
│ │kg-10.000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│ │Asistenţă │ │ │ │
│ │operaţională │ │ │ │
│ │AOC pentru o │ │ │euro/ │
│18. │zi de zbor │AO-AOC3│5.000 │lună/ │
│ │aeronave │ │ │aeronavă│
│ │peste 10.000 │ │ │ │
│ │kg MTOW │ │ │ │
├────┼─────────────┴───────┴───────┴────────┤
│19. │Staţionare la dispoziţia │
│ │beneficiarului pentru fiecare oră │
├────┼─────────────┬───────┬───────┬────────┤
│a) │Avion Cessna │SCC172 │16,5 │euro/oră│
│ │172S │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│b) │Avion Tecnam │ST2008 │13 │euro/oră│
│ │2008 │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│c) │Avion Tecnam │ST2006 │35 │euro/oră│
│ │2006 │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│d) │Avion Piper │SP │45 │euro/oră│
│ │Seneca V │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│e) │Elicopter EC │SE │83 │euro/oră│
│ │120B Colibri │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────┼────────┤
│f) │Simulator │SFNPTII│12 │euro/oră│
│ │FNPT II │ │ │ │
└────┴─────────────┴───────┴───────┴────────┘

     PARTEA IV
    - Tarifele pentru lucrările de întreţinere

┌────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┐
│Nr. │Denumirea │Codul │Tariful│Unitatea │
│crt.│ │ │(euro) │de măsură │
├────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┤
│CESSNA 172SR │
├────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┤
│1. │După 7 zile de│CS-I7ST │105 │euro/ │
│ │staţionare │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │După 30 de │ │ │euro/ │
│2. │zile de │CS-I30ST │148 │lucrare │
│ │staţionare │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│3. │După 50 de ore│CS-L50 │470 │euro/ │
│ │de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│4. │După 100 de │CS-L100 │1.003 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│5. │După 500 de │CS-L500 │1.413 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│6. │După 1.000 de │CS-L1000 │2.373 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│7. │După 2.000 de │CS-L2000 │3.701 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│8. │Control 12 │CS-L12 luni│1.396 │euro/ │
│ │luni │ │ │lucrare │
├────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┤
│TECNAM 2008 │
├────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┤
│1. │După 50 de ore│TEC06-L50 │401 │euro/ │
│ │de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│2. │După 100 de │TEC06-L100 │733 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│3. │După 1.200 de │TEC06-L1200│1.867 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│4. │După 12 luni │TEC06L 12 │1.397 │euro/ │
│ │ │luni │ │lucrare │
├────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┤
│PIPER SENECA V │
├────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┤
│1. │După 7 zile de│PT-I7ST │209 │euro/ │
│ │staţionare │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │După 30 de │ │ │euro/ │
│2. │zile de │PT-I30ST │296 │lucrare │
│ │staţionare │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│3. │După 50 de ore│PT-L50 │1.012 │euro/ │
│ │de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│4. │După 100 de │PT-L100 │2.130 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│5. │După 500 de │PT-L500 │2.583 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│6. │După 1.000 de │PT-L1000 │4.536 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│7. │După 2.000 de │PT-L2000 │5.462 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│8. │Control 12 │PT-L12 luni│2.793 │euro/ │
│ │luni │ │ │lucrare │
├────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┤
│TECNAM 2006 │
├────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┤
│ │După 30 de │ │ │euro/ │
│1. │zile de │TEC06-30ST │148 │lucrare │
│ │staţionare │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│2. │După 50 de ore│TEC06-L50 │470 │euro/ │
│ │de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│3. │După 100 de │TEC06-L100 │1.003 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│4. │După 800 de │TEC06-L800 │1.676 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│5. │După 2000 de │TEC06-L2000│3.702 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│6. │Control 12 │TEC06L12 │1.397 │euro/ │
│ │luni │luni │ │lucrare │
├────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┤
│BN 2 │
├────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┤
│ │După 30 de │ │ │euro/ │
│1. │zile de │BN2-L30ST │296 │lucrare │
│ │staţionare │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│2. │După 50 de ore│BN2-L50 │1.013 │euro/ │
│ │de zbor/4 luni│ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│3. │După 100 de │BN2-L100 │2.130 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│4. │După 500 de │BN2-L500 │2.583 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│5. │După 1.000 de │BN2-1000 │14.385 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│6. │După 2.000 de │BN2-2000 │5.462 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│7. │Control 12 │BN2-12 luni│2.793 │euro/ │
│ │luni │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│8. │Control 24 │BN2-24 luni│20.528 │euro/ │
│ │luni │ │ │lucrare │
├────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┤
│EC-120 COLIBRI │
├────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┤
│1. │După 7 zile de│EC120-I7ST │265 │euro/ │
│ │staţionare │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │După 30 de │ │ │euro/ │
│2. │zile de │EC120-I30ST│515 │lucrare │
│ │staţionare │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│3. │După 15 ore de│EC120-L15 │265 │euro/ │
│ │zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│4. │După 100 de │EC120-L100 │2.004 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│5. │După 500 de │EC120-L500 │11.750 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │După 1.000 de │ │ │euro/ │
│6. │ore de zbor/72│EC120-L1000│12.863 │lucrare │
│ │luni │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│7. │Control 12 │EC120L 12 │3.226 │euro/ │
│ │luni │luni │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│8. │Control 12 ani│EC120-L12 │18.648 │euro/ │
│ │ │ani │ │lucrare │
├────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┤
│EC-155 B │
├────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┤
│1. │După 7 zile de│EC155-I7ST │445 │euro/ │
│ │staţionare │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │După 30 de │ │ │euro/ │
│2. │zile de │EC155-I30ST│1.029 │lucrare │
│ │staţionare │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│3. │După 15 ore de│EC155-L15 │445 │euro/ │
│ │zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│4. │După 100 de │EC155-L100 │3.434 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│5. │După 600 de │EC155-L600 │15.582 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│6. │După 1.200 de │EC155-L1200│23.078 │euro/ │
│ │ore de zbor │ │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│7. │După 12 luni │EC155L 12 │5.145 │euro/ │
│ │ │luni │ │lucrare │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│8. │Control 6 ani │EC155-L 6 │27.132 │euro/ │
│ │ │ani │ │lucrare │
├────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┤
│ORĂ DE MANOPERĂ │
├────┬──────────────┬───────────┬───────┬──────────┤
│ │Oră de │ │ │ │
│ │manoperă │ │ │ │
│1. │tehnician de │TMPAP │25 │euro/oră │
│ │aviaţie │ │ │ │
│ │aeronave motor│ │ │ │
│ │cu piston │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │Oră de │ │ │ │
│ │manoperă │ │ │ │
│2. │tehnician de │TMPAR │33 │euro/oră │
│ │aviaţie │ │ │ │
│ │aeronave motor│ │ │ │
│ │cu reacţie │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │Oră de │ │ │ │
│ │manoperă │ │ │ │
│3. │inginer de │EMPAP │33 │euro/oră │
│ │aviaţie │ │ │ │
│ │aeronave motor│ │ │ │
│ │cu piston │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │Oră de │ │ │ │
│ │manoperă │ │ │ │
│4. │inginer de │EMPAR │40 │euro/oră │
│ │aviaţie │ │ │ │
│ │aeronave motor│ │ │ │
│ │cu reacţie │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│5. │Oră de │IMPA │45 │euro/oră │
│ │manoperă NDT │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │Oră │ │ │ │
│ │consultanţă │ │ │ │
│6. │pentru │CMPA │35 │euro/oră │
│ │înmatriculare/│ │ │ │
│ │navigabilitate│ │ │ │
│ │aeronave │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │Emitere ARC │ │ │euro/ │
│7. │aeronave < │E-ARC1 │400 │certificat│
│ │5.700 kg MTOW │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │Emitere ARC │ │ │euro/ │
│8. │aeronave > │E-ARC2 │800 │certificat│
│ │5.700 kg MTOW │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │Reînnoire ARC │ │ │euro/ │
│9. │aeronave < │R-ARC1 │250 │certificat│
│ │5.700 kg MTOW │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────┼──────────┤
│ │Emitere ARC │ │ │euro/ │
│10. │aeronave > │R-ARC2 │500 │certificat│
│ │5.700 kg MTOW │ │ │ │
└────┴──────────────┴───────────┴───────┴──────────┘

     PARTEA V
    - Tarifele pentru serviciile conexe (auxiliare)

┌────┬────────────┬─────┬───────┬──────────┐
│Nr. │Denumirea │Codul│Tariful│Unitatea │
│crt.│activităţii │ │(euro) │de măsură │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Copiere/ │ │ │ │
│ │Multiplicare│ │ │euro/ │
│1. │/Editare │S1 │0,3 │pagină │
│ │pagină A4 │ │ │ │
│ │color │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Copiere/ │ │ │ │
│ │Multiplicare│ │ │euro/ │
│2. │/Editare │S2 │0,2 │pagină │
│ │pagină A4 │ │ │ │
│ │alb/negru │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Utilizare │ │ │euro/ │
│3. │sală fitness│S3 │7 │persoană/ │
│ │ │ │ │zi │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Utilizare │ │ │euro/ │
│4. │saună │S4 │3 │persoană/ │
│ │ │ │ │oră │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Utilizare │ │ │euro/ │
│5. │bazin │S5 │5 │persoană/ │
│ │ │ │ │zi │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│6. │Editare │S6 │34,20 │euro/ │
│ │carnet zbor │ │ │document │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│7. │Eliberare │S7 │4,56 │euro/ │
│ │adeverinţă │ │ │document │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Eliberare │ │ │euro/ │
│8. │duplicat │S8 │13,68 │certificat│
│ │diplomă │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Broşură │ │ │euro/ │
│9. │subiecte │S9 │13,68 │document │
│ │admitere │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Abonament │ │ │euro/ │
│10. │sală fitness│S10 │25 │persoană/ │
│ │ │ │ │lună │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │euro/ │
│11. │Cazare │C1 │8,00 │persoană/ │
│ │ │ │ │noapte │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │euro/ │
│12. │Parcare │P1 │37,62 │autoturism│
│ │autoturisme │ │ │/ │
│ │ │ │ │lună │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Utilizare │ │ │euro/ │
│13. │microbuz pe │S11 │10,26 │mişcare │
│ │platformă │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│14. │Tractare │S12 │11,40 │euro/ │
│ │aeronavă │ │ │operaţiune│
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Staţionare │ │ │euro/tonă/│
│15. │aeronave │S13 │2,00 │oră │
│ │platformă │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Parcare │ │ │euro/tonă/│
│16. │aeronave pe │PA 1 │15,00 │zi │
│ │platformă │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Parcare │ │ │euro/tonă/│
│17. │aeronave pe │PA 2 │200 │lună │
│ │platformă │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Parcare │ │ │ │
│ │aeronave │ │ │ │
│18. │hangar │PA 3 │33,4 │euro/tonă/│
│ │durată │ │ │zi │
│ │scurtă (până│ │ │ │
│ │în 4 zile) │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Parcare │ │ │ │
│ │aeronave │ │ │ │
│19. │hangar │PA 4 │23,4 │euro/tonă/│
│ │durată medie│ │ │zi │
│ │(5 zile-14 │ │ │ │
│ │zile) │ │ │ │
├────┼────────────┼─────┼───────┼──────────┤
│ │Parcare │ │ │ │
│ │aeronave │ │ │ │
│20. │hangar │PA 5 │15,05 │euro/tonă/│
│ │durată lungă│ │ │zi │
│ │(15 zile-31 │ │ │ │
│ │de zile) │ │ │ │
└────┴────────────┴─────┴───────┴──────────┘

     PARTEA VI
    - Tarifele de exploatare a aerodromului „Gheorghe Valentin Bibescu“ - Ploieşti

┌────┬───────────┬─────┬───────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │Codul│Tariful│Unitatea │
│crt.│activităţii│ │(euro) │de măsură│
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Tarif de │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │euro/tonă│
│1. │aeronave < │EA1 │4,5 │/ │
│ │3.000 kg │ │ │aterizare│
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Tarif de │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │euro/tonă│
│2. │aeronave ≥ │EA2 │6,0 │/ │
│ │3.000 kg │ │ │aterizare│
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │zilnic │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │decolare │ │ │euro/ │
│3. │aeronave < │EA3 │30 │aeronavă/│
│ │2.999 kg │ │ │zi │
│ │MTOW în │ │ │ │
│ │orele de │ │ │ │
│ │program │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │zilnic │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │decolare │ │ │euro/ │
│4. │aeronave ≥ │EA4 │40 │aeronavă/│
│ │3.000 kg │ │ │zi │
│ │MTOW în │ │ │ │
│ │orele de │ │ │ │
│ │program │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │lunar │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │euro/ │
│5. │aeronave ≤ │EA5 │150 │aeronavă/│
│ │3.000 kg │ │ │lună │
│ │MTOW în │ │ │ │
│ │orele de │ │ │ │
│ │program │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │lunar │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │euro/ │
│6. │aeronave ≥ │EA6 │240 │aeronavă/│
│ │3.000 kg │ │ │lună │
│ │MTOW în │ │ │ │
│ │orele de │ │ │ │
│ │program │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │zilnic │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │în afara │ │ │euro/ │
│7. │programului│EA7 │20 │aeronavă/│
│ │de lucru │ │ │zi │
│ │aeronave < │ │ │ │
│ │3.000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │zilnic │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │în afara │ │ │euro/ │
│8. │programului│EA8 │28 │aeronavă/│
│ │de lucru │ │ │zi │
│ │aeronave ≥ │ │ │ │
│ │3.000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │zilnic │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │de la │ │ │euro/ │
│9. │răsărit la │EA9 │40 │aeronavă/│
│ │apus pentru│ │ │zi │
│ │aeronave < │ │ │ │
│ │3.000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │zilnic │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │de la │ │ │euro/ │
│10. │răsărit la │EA10 │60 │aeronavă/│
│ │apus pentru│ │ │zi │
│ │aeronave ≥ │ │ │ │
│ │3.000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │lunar │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │în afara │ │ │euro/ │
│11. │programului│EA11 │120 │aeronavă/│
│ │de lucru │ │ │lună │
│ │aeronave < │ │ │ │
│ │3.000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │lunar │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │în afara │ │ │euro/ │
│12. │programului│EA12 │160 │aeronavă/│
│ │de lucru │ │ │lună │
│ │aeronave ≥ │ │ │ │
│ │3000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │lunar │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │(în timpul │ │ │euro/ │
│13. │şi în afara│EA13 │210 │aeronavă/│
│ │programului│ │ │lună │
│ │de lucru) │ │ │ │
│ │aeronave < │ │ │ │
│ │3.000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Abonament │ │ │ │
│ │lunar │ │ │ │
│ │aterizare │ │ │ │
│ │(în timpul │ │ │euro/ │
│14. │şi în afara│EA14 │320 │aeronavă/│
│ │programului│ │ │lună │
│ │de lucru) │ │ │ │
│ │aeronave ≥ │ │ │ │
│ │3.000 kg │ │ │ │
│ │MTOW │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Tarif de │ │ │euro/tonă│
│15. │iluminare │EI15 │3,0 │/ │
│ │ │ │ │aterizare│
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│16. │Tarif de │ES16 │0,4 │euro/tonă│
│ │staţionare │ │ │/oră │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Parcare │ │ │ │
│ │aeronavă < │ │ │euro/tonă│
│17. │3.000 kg │EP17 │6 │/zi │
│ │MTOW pe │ │ │ │
│ │platformă │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Parcare │ │ │ │
│ │aeronavă ≥ │ │ │euro/tonă│
│18. │3.000 kg │EP18 │12 │/zi │
│ │MTOW pe │ │ │ │
│ │platformă │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Parcare │ │ │ │
│ │aeronavă < │ │ │euro/ │
│19. │3.000 kg │EP19 │80,0 │aeronavă/│
│ │MTOW pe │ │ │lună │
│ │platformă │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Parcare │ │ │ │
│ │aeronavă ≥ │ │ │euro/ │
│20. │3.000 kg │EP20 │100 │aeronavă/│
│ │MTOW pe │ │ │lună │
│ │platformă │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Parcare │ │ │ │
│ │aeronavă în│ │ │euro/ │
│21. │hangar în │EP21 │120 │aeronavă/│
│ │funcţie de │ │ │lună │
│ │tipul de a/│ │ │ │
│ │c │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │Tarif │ │ │ │
│22. │deschidere │EP22 │102 │euro/oră │
│ │aerodrom la│ │ │ │
│ │cerere │ │ │ │
└────┴───────────┴─────┴───────┴─────────┘

    NOTE:
    1. Vor fi scutite de la plata tarifelor de aterizare, iluminare şi de staţionare aeronavele prevăzute la art. 31 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi aeronavele Aeroclubului României, în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.889/2006 privind transmiterea unor imobile aflate în domeniul public al statului din administrarea Aeroclubului României în administrarea Şcolii Superioare de Aviaţie Civilă.
    2. Pentru aplicarea scutirilor, utilizatorii trebuie să transmită în scris, după caz, detaliile necesare cu 24 de ore înainte de începerea zborului.
    3. Aeronavele care au o masă la decolare mai mică de 1 tonă vor fi tarifate ca o tonă. Peste 1 tonă, masele sub 500 kg se neglijează, iar masele mai mari de 500 kg se rotunjesc la tonă.
    4. Solicitarea de abonamente de decolare/aterizare valabile în afara orelor de program se face cu minimum 2 zile înainte de intrarea lor în vigoare.
    5. În cazul neplăţii tarifelor aprobate de către operatorii aeronavelor, Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă (SSAvC) va interzice dreptul de folosinţă al aerodromului până la recuperarea sumelor restante şi va urma toate demersurile legale.
    6. Pentru tarifele de hangarare aeronave din locaţia Aeroportului Internaţional Aurel Vlaicu, în perioada noiembrie-februarie se aplică o majorare de 10% faţă de tarifele aprobate.
    7. Proprietarii sau deţinătorii de aeronave civile beneficiază de gratuitate pentru serviciile prevăzute în capitolul VI pentru zborurile care se efectuează în interesul SSAvC.
    8. Prima oră de staţionare nu se tarifează. Peste o oră, timpul sub 30 de minute se neglijează, iar timpul mai mare de 30 de minute se rotunjeşte la o oră. Serviciile de parcare aeronave pe platformă şi parcare aeronave în hangar se vor oferi în limita spaţiului disponibil.
    9. SSAvC nu răspunde pentru eventualele deteriorări produse aeronavelor pe perioada staţionării sau parcării.
    10. Toate cursurile specificate au tarife calculate pentru clase standard cu 6 cursanţi. În situaţia în care unul sau mai mulţi cursanţi îşi manifestă dorinţa de a începe un curs (fie şi numai partea teoretică) cu o participare mai mică de 6 persoane, SSAvC are dreptul să practice tarife majorate astfel:
    - 100% pentru 1-3 cursanţi;
    – 50% pentru 4-5 cursanţi.

    11. Tarifele prevăzute pentru pregătirea CPL, ATPL, PPL, precum şi a altor cursuri aprobate pot fi reduse în cazul unor serii de mai mult de 12 elevi cu până la 25%, iar în cazul seriilor ce cuprind un număr cuprins între 8 şi 12 elevi tarifele pot fi reduse cu până la 20%. Reducerile se fac numai cu aprobarea Consiliului de conducere al SSAvC.
    12. Tarifele prevăzute pentru cursurile teoretice pot fi reduse cu până la 50% în cazul unor serii de mai mult de 50 de elevi.
    13. SSAvC poate desfăşura şi alte cursuri teoretice aprobate de Regia Autonomă Autoritatea Aeronautică Civilă Română, necuprinse în prezenta anexă, care vor fi tarifate cu 15 euro/oră/cursant.
    14. La cerere, SSAvC poate desfăşura şi alte cursuri teoretice în afara celor aprobate de Regia Autonomă Autoritatea Aeronautică Civilă Română, acestea fiind tarifate cu 15 euro/oră/cursant, în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 15/1999 privind înfiinţarea Şcolii Superioare de Aviaţie Civilă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 352/2003. Documentele eliberate după un astfel de curs se vor referi numai la absolvirea respectivului curs, necreând niciun fel de responsabilitate pentru SSAvC.
    15. Pentru plata în avans a cursurilor care includ ore de zbor (altele faţă de pachetele de acumulare) se pot practica următoarele reduceri de tarife:
    - 3% pentru primele 45 de ore de zbor;
    – 5% pentru numărul de ore de zbor de peste 45 de ore de zbor.

    16. Cursurile integrate includ: pregătire teoretică, pregătire practică (ore zbor aeronavă şi simulator), suport curs, uniformă, cuantum taxe operaţionale.
    17. În cazul în care creşterea preţurilor la combustibili conduce la creşterea tarifelor pentru orele de zbor cu mai mult de 3%, acestea pot fi actualizate în contractele aflate în derulare.
    18. În afara orelor de program publicate în AIP România, operarea aeronavelor pe Aerodromul „Gheorghe Valentin Bibescu“ - Ploieşti se va efectua în regim VFR, numai pe timp de zi şi numai pe bază de abonament, pe răspunderea deplină a operatorilor aerieni, SSAvC neasigurând niciun fel de servicii specifice de aerodrom (trafic, stingere incendii, ambulanţă etc). Operatorii aerieni au obligaţia de a respecta în totalitate dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 912/2010 pentru aprobarea procedurii de autorizare a zborurilor în spaţiul aerian naţional, precum şi a condiţiilor în care decolarea şi aterizarea aeronavelor civile se pot efectua şi de pe/pe alte terenuri sau suprafeţe de apă decât aerodromurile certificate, cu modificările şi completările ulterioare.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016