Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.041 din 21 septembrie 2015  pentru publicarea acceptării amendamentelor la Codul internaţional din 2011 privind programul intensificat de inspecţii efectuate cu ocazia inspecţiilor la vrachiere şi petroliere (Codul ESP 2011), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.371(93) a Comitetului de siguranţă maritimă din 22 mai 2014    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.041 din 21 septembrie 2015 pentru publicarea acceptării amendamentelor la Codul internaţional din 2011 privind programul intensificat de inspecţii efectuate cu ocazia inspecţiilor la vrachiere şi petroliere (Codul ESP 2011), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.371(93) a Comitetului de siguranţă maritimă din 22 mai 2014

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 733 din 30 septembrie 2015

    Având în vedere prevederile art. VIII (b)(vi)(2)(bb) şi ale art. VIII (b)(vii)(2) din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS 1974), la care România a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1979,
    în temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 2 pct. 20 şi art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se publică amendamentele la Codul internaţional din 2011 privind programul intensificat de inspecţii efectuate cu ocazia inspecţiilor la vrachiere şi petroliere (Codul ESP 2011), cod pe care România l-a acceptat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.352/2013, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.371(93) a Comitetului de siguranţă maritimă din 22 mai 2014, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Autoritatea Navală Română va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la 1 ianuarie 2016.

               p. Ministrul transporturilor,
                     Marius Humelnicu,
                     secretar de stat

    Bucureşti, 21 septembrie 2015.
    Nr. 1.041.

    ANEXĂ

                   REZOLUŢIA MSC.371(93)
                 (adoptată la 22 mai 2014)

          Amendamente la Codul internaţional din 2011
          privind programul intensificat de inspecţii
              efectuate cu ocazia inspecţiilor
          la vrachiere şi petroliere (Codul ESP 2011)

    Comitetul de siguranţă maritimă,
    amintind articolul 28(b) al Convenţiei privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului,
    luând notă de Rezoluţia A.1049(27), prin care Adunarea a adoptat Codul internaţional privind programul intensificat de inspecţii efectuate cu ocazia inspecţiilor la vrachiere şi petroliere (denumit în continuare Codul ESP 2011), care a intrat în vigoare la data intrării în vigoare a amendamentelor corespondente la regula XI-1/2 a Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS), (denumită în continuare Convenţia), adoptate prin Rezoluţia MSC.325(90),
    luând în considerare, la cea de-a nouăzeci şi treia sesiune a sa, amendamentele la Codul ESP 2011 propuse şi circulate în conformitate cu articolul VIII (b)(i) din Convenţie,

    1 adoptă, în conformitate cu articolul VIII (b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Codul ESP 2011, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;
    2 decide, în conformitate cu articolul VIII (b)(vi)(2)(bb) din Convenţie, că amendamentele se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2015, în afară de cazul când, înainte de această dată, mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total nu mai puţin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiile lor la amendamente;
    3 invită guvernele contractante să ia notă de faptul că, în conformitate cu articolul VIII (b)(vii)(2) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2016, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
    4 solicită secretarului general, în conformitate cu articolul VIII (b)(v) din Convenţie, să transmită copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexă tuturor guvernelor contractante la Convenţie;
    5 solicită de asemenea secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie.

    ANEXĂ
    la Rezoluţia MSC.371(93)

                        Amendamente
      la Codul internaţional din 2011 privind programul
        intensificat de inspecţii efectuate cu ocazia
           inspecţiilor la vrachiere şi petroliere
                     (Codul ESP 2011)

    ANEXA A
    CODUL PRIVIND PROGRAMUL INTENSIFICAT DE INSPECŢII EFECTUATE CU OCAZIA INSPECŢIILOR LA VRACHIERE

    Partea A
    CODUL PRIVIND PROGRAMUL INTENSIFICAT DE INSPECŢII EFECTUATE CU OCAZIA INSPECŢIILOR LA VRACHIERELE CU SIMPLU BORDAJ

    1 - Generalităţi
    1 La sfârşitul paragrafului 1.2.6 se adaugă următoarea frază:
    "Pentru vrachierele construite în sistem transversal, o secţiune transversală include cadrele adiacente şi conexiunile lor de capăt, în dreptul secţiunilor transversale."
    2 La paragraful 1.2.7, cuvintele "de structură" se introduc între cuvintele "critice" şi "şi/sau zonele suspecte".
    3 La sfârşitul paragrafului 1.2.9, cuvintele "o grosime măsurată care este cuprinsă între t(net) + 0,5 mm şi t(net)" se înlocuiesc cu cuvintele "o grosime măsurată care este cuprinsă între t(ren) + 0,5 mm şi t(ren). Grosimea de reînnoire (t(ren)) este grosimea minimă admisibilă, în mm, sub care reînnoirea elementelor structurale trebuie efectuată".
    4 Modificare fără obiect în limba română.
    5 La începutul paragrafului 1.2.17, cuvintele "Examinare specială sau" sunt introduse înainte de cuvintele "stabilit în mod special".
    6 Următorul nou paragraf 1.2.18 se adaugă după paragraful 1.2.17 existent:
    "1.2.18 Coroziunea în puncte este definită ca fiind coroziunea în puncte/zone dispersate cu reduceri locale de material care sunt mai mari decât coroziunea generală în zona din jur. Intensitatea punctelor este definită în figura 2 din anexa 15."
    7 Următorul nou paragraf 1.3.3 se adaugă după paragraful 1.3.2 existent:
    "1.3.3 În cazul în care deteriorarea găsită pe structură, menţionată la paragraful 1.3.1 de mai sus, este izolată şi de o natură localizată, care nu afectează integritatea structurală a navei (ca, de exemplu, o gaură mică într-o fâşie transversală de punte dintre gurile de magazii), inspectorul poate lua în considerare acceptarea unei reparaţii temporare adecvate pentru a permite restabilirea etanşeităţii la apă sau la intemperii după evaluarea structurii înconjurătoare şi impunerea unei condiţii asociate de clasificare sau recomandări cu o limită de timp specificată în scopul de a finaliza reparaţia permanentă şi a păstra clasificarea."

    2 - Inspecţia de reînnoire
    8 La sfârşitul paragrafului 2.1.1 se adaugă următoarea frază:
    "Dacă inspecţia de reînnoire este începută înainte de a patra inspecţie anuală, întreaga inspecţie urmează să fie finalizată în termen de 15 luni pentru ca aceste lucrări să fie recunoscute valabile pentru inspecţia de reînnoire."
    9 După paragraful 2.3.2 existent se adaugă următorul nou paragraf 2.3.3:
    "2.3.3 Pentru vrachierele construite conform Regulilor de construcţie comune ale IACS (CSR), zonele identificate ca prezentând o coroziune substanţială pot fi:
    .1 protejate de un strat aplicat în conformitate cu cerinţele producătorului stratului şi examinate la intervale anuale pentru a confirma că stratul este încă în stare bună; sau alternativ
    .2 cerute să fie măsurate la intervale de un an.

    3 - Inspecţia anuală
    10 La sfârşitul paragrafelor 3.4.1.3, 3.4.2.3 şi 3.5 se adaugă următoarea frază:
    "Pentru vrachierele construite în conformitate cu Regulile de construcţie comune ale IACS, măsurarea anuală de grosime poate fi omisă în cazul în care a fost aplicat un strat de protecţie în conformitate cu cerinţele producătorului stratului şi este menţinut în stare bună;"

    4 - Inspecţia intermediară
    11 Modificare fără obiect în limba română.
    12 La sfârşitul paragrafului 4.2.3.3 se adaugă următoarea frază nouă şi nota explicativă:
    "Pentru vrachierele construite conform Regulilor de construcţie comune ale IACS, zonele identificate ca prezentând o coroziune substanţială pot fi:
    .1 protejate de un strat aplicat în conformitate cu cerinţele producătorului stratului şi examinate la intervale anuale pentru a confirma că stratul este încă în stare bună; sau alternativ
    .2 cerute să fie măsurate la intervale de un an.

    Notă explicativă:
    Pentru vrachierele existente, în cazul în care armatorii pot alege să acopere sau să reacopere magaziile de marfă cu un strat cum este indicat mai sus, poate fi luată în considerare extinderea inspecţiilor amănunţite şi a măsurătorilor de grosime. Înainte de aplicarea stratului în magaziile de marfă ale navelor existente, trebuie verificat eşantionajul în prezenţa unui inspector."
    13 După paragraful 4.2.3.3 existent se adaugă următorul nou paragraf 4.2.3.4:
    "4.2.3.4 În cazul în care stratul de protecţie dur este prevăzut în magaziile de marfă şi se găseşte în stare bună, extinderea inspecţiilor amănunţite şi a măsurătorilor de grosimi poate fi considerată în mod special."

    6 - Documentaţia de la bordul navei
    14 La sfârşitul paragrafului 6.3.2 se adaugă următorul text:
    "(pentru vrachierele construite conform CSR, aceste planuri trebuie să includă, pentru fiecare element structural, atât grosimea de construcţie, cât şi cea de reînnoire. Orice grosime adăugată voluntar trebuie să fie, de asemenea, indicată în mod clar pe aceste planuri. Planul secţiunii maestre care trebuie să fie la bordul navei trebuie să includă caracteristici ale secţiunii minime admisibile a grinzii corpului pentru secţiunea transversală în toate magaziile de marfă.)"

    Partea B
    CODUL PRIVIND PROGRAMUL INTENSIFICAT DE INSPECŢII EFECTUATE CU OCAZIA INSPECŢIILOR LA VRACHIERELE CU DUBLU BORDAJ

    1 - Generalităţi
    15 La sfârşitul paragrafului 1.2.6 se adaugă următoarea frază:
    "Pentru vrachierele construite în sistem transversal, o secţiune transversală include cadrele adiacente şi conexiunile lor de capăt, în dreptul secţiunilor transversale."
    16 La sfârşitul paragrafului 1.2.9, cuvintele "o grosime măsurată care este cuprinsă între t(net) + 0,5 mm şi t(net)" se înlocuiesc cu cuvintele "o grosime măsurată care este cuprinsă între t(ren) + 0,5 mm şi t(ren). Grosimea de reînnoire (t(ren)) este grosimea minimă admisibilă, în mm, sub care reînnoirea elementelor structurale trebuie efectuată".
    17 La începutul paragrafului 1.2.17, cuvintele "Examinare specială sau" sunt introduse înainte de cuvintele "stabilit în mod special".
    18 Următorul nou paragraf 1.3.3 se adaugă după paragraful 1.3.2 existent:
    "1.3.3 În cazul în care deteriorarea găsită pe structură, menţionată la paragraful 1.3.1 de mai sus, este izolată şi de o natură localizată, care nu afectează integritatea structurală a navei (ca, de exemplu, o gaură nesemnificativă într-o fâşie transversală de punte dintre gurile de magazii), inspectorul poate lua în considerare acceptarea unei reparaţii temporare adecvate pentru a permite restabilirea etanşeităţii la apă sau la intemperii după evaluarea structurii înconjurătoare şi impunerea unei condiţii asociate de clasificare sau recomandări cu o limită de timp specificată în scopul de a finaliza reparaţia permanentă şi a păstra clasificarea."

    2 - Inspecţia de reînnoire
    19 La sfârşitul paragrafului 2.1.1 se adaugă următoarea frază:
    "Dacă inspecţia de reînnoire este începută înainte de a patra inspecţie anuală, întreaga inspecţie urmează să fie finalizată în termen de 15 luni pentru ca aceste lucrări să fie recunoscute valabile pentru inspecţia de reînnoire."
    20 După paragraful 2.3.2 existent se adaugă următorul nou paragraf 2.3.3:
    "2.3.3 Pentru vrachierele construite conform Regulilor de construcţie comune ale IACS (CSR), zonele identificate ca prezentând o coroziune substanţială pot fi:
    .1 protejate de un strat aplicat în conformitate cu cerinţele producătorului stratului şi examinate la intervale anuale pentru a confirma că stratul este încă în stare bună; sau alternativ
    .2 cerute să fie măsurate la intervale de un an."

    3 - Inspecţia anuală
    21 La sfârşitul paragrafelor 3.4.1.2, 3.4.2.2 şi 3.5 se adaugă următoarea frază:
    "Pentru vrachierele construite în conformitate cu Regulile de construcţie comune ale IACS, măsurarea anuală de grosime poate fi omisă în cazul în care a fost aplicat un strat de protecţie în conformitate cu cerinţele producătorului stratului şi este menţinut în stare bună;"

    4 - Inspecţia intermediară
    22 La sfârşitul paragrafului 4.2.3.3 se adaugă următoarea frază nouă şi nota explicativă:
    "Pentru vrachierele construite conform Regulilor de construcţie comune ale IACS, zonele identificate ca prezentând o coroziune substanţială pot fi:
    .1 protejate de un strat aplicat în conformitate cu cerinţele producătorului stratului şi examinate la intervale anuale pentru a confirma că stratul este încă în stare bună; sau alternativ
    .2 cerute să fie măsurate la intervale de un an."

    Notă explicativă:
    Pentru vrachierele existente, în cazul în care armatorii pot alege să acopere sau să reacopere magaziile de marfă cu un strat cum este indicat mai sus, poate fi luată în considerare extinderea inspecţiilor amănunţite şi a măsurătorilor de grosime. Înainte de aplicarea stratului în magaziile de marfă ale navelor existente, trebuie verificat eşantionajul în prezenţa unui inspector."

    6 - Documentaţia de la bordul navei
    23 La sfârşitul paragrafului 6.3.1.2 se adaugă următorul text:
    "(pentru vrachierele construite conform CSR, aceste planuri trebuie să includă, pentru fiecare element structural, atât grosimea de construcţie, cât şi cea de reînnoire. Orice grosime adăugată voluntar trebuie să fie, de asemenea, indicată în mod clar pe aceste planuri. Planul secţiunii maestre care trebuie să fie la bordul navei trebuie să includă caracteristici ale secţiunii minime admisibile a grinzii corpului pentru secţiunea transversală în toate magaziile de marfă.)"

    ANEXA B
    CODUL PRIVIND PROGRAMUL INTENSIFICAT DE INSPECŢII EFECTUATE CU OCAZIA INSPECŢIILOR LA PETROLIERE

    Partea A
    CODUL PRIVIND PROGRAMUL INTENSIFICAT DE INSPECŢII EFECTUATE CU OCAZIA INSPECŢIILOR LA PETROLIERELE CU DUBLU CORP

    1 - Generalităţi
    24 La sfârşitul paragrafului 1.2.6 se adaugă următoarea frază:
    "Pentru petrolierele construite în sistem transversal, o secţiune transversală include cadrele adiacente şi conexiunile lor de capăt, în dreptul secţiunilor transversale."
    25 La paragraful 1.2.7, cuvintele "de structură" se introduc între cuvintele "critice" şi "şi/sau suspecte".
    26 La sfârşitul paragrafului 1.2.9, cuvintele "o grosime măsurată care este cuprinsă între t(net) + 0,5 mm şi t(net)" se înlocuiesc cu cuvintele "o grosime măsurată care este cuprinsă între t(ren) + 0,5 mm şi t(ren). Grosimea de reînnoire (t(ren)) este grosimea minimă admisibilă, în mm, sub care reînnoirea elementelor structurale trebuie efectuată".
    27 Modificare fără obiect în limba română.
    28 La începutul paragrafului 1.2.16, cuvintele "Examinarea specială sau" sunt introduse înainte de cuvintele "evaluarea specială".
    29 La sfârşitul paragrafului 1.3.1.5 sunt adăugate cuvintele "(nave combinate de transport)".
    30 Următorul nou paragraf 1.3.3 se adaugă după paragraful 1.3.2 existent:
    "1.3.3 În cazul în care deteriorarea găsită pe structură, menţionată la paragraful 1.3.1 de mai sus, este izolată şi de o natură localizată, care nu afectează integritatea structurală a navei (ca,de exemplu, o gaură mică într-o fâşie transversală de punte dintre gurile de magazii), inspectorul poate lua în considerare acceptarea unei reparaţii temporare adecvate pentru a permite restabilirea etanşeităţii la apă sau la intemperii după evaluarea structurii înconjurătoare şi impunerea unei condiţii asociate de clasificare sau recomandări cu o limită de timp specificată în scopul de a finaliza reparaţia permanentă şi a păstra clasificarea."

    2 - Inspecţia de reînnoire
    31 La sfârşitul paragrafului 2.1.1 se adaugă următoarea frază:
    "Dacă inspecţia de reînnoire este începută înainte de a patra inspecţie anuală, întreaga inspecţie urmează să fie finalizată în termen de 15 luni pentru ca aceste lucrări să fie recunoscute valabile pentru inspecţia de reînnoire."
    32 După paragraful 2.1.5 existent se adaugă următorul nou paragraf 2.1.6:
    "2.1.6 Recunoaşterea concomitentă atât a inspecţiei intermediare, cât şi a inspecţiei de reînnoire pentru inspecţiile şi măsurătorile de grosime ale spaţiilor nu trebuie să fie acceptabilă."
    33 La sfârşitul paragrafului 2.5.2, cuvintele "trebuie să aibă măsurători de grosime efectuate." se înlocuiesc cu cuvintele "trebuie să fie examinate. Zonele cu coroziune substanţială identificate la inspecţiile anterioare trebuie să aibă măsurători de grosimi efectuate."

    3 - Inspecţia anuală
    34 La sfârşitul paragrafului 3.5.2 se adaugă următoarea frază:
    "Pentru petrolierele construite în conformitate cu Regulile de construcţie comune ale IACS, zonele identificate ca prezentând o coroziune substanţială trebuie să fie examinate şi măsurători suplimentare de grosime trebuie să fie efectuate."

    4 - Inspecţia intermediară
    35 Următorul nou paragraf 4.1.4 se introduce după paragraful 4.1.3 existent şi paragraful 4.1.4 existent se renumerotează ca 4.1.5:
    "4.1.4 Pentru petrolierele construite în conformitate cu Regulile de construcţie comune ale IACS, zonele identificate ca prezentând o coroziune substanţială trebuie să fie examinate şi măsurători suplimentare de grosime trebuie să fie efectuate."

    6 - Documentaţia de la bordul navei
    36 La sfârşitul paragrafului 6.3.2 se adaugă următorul text:
    "(pentru navele construite conform CSR, aceste planuri trebuie să includă, pentru fiecare element structural, atât grosimea de construcţie, cât şi cea de reînnoire. Orice grosime adăugată voluntar trebuie să fie, de asemenea, indicată în mod clar pe aceste planuri. Planul secţiunii maestre care trebuie să fie la bordul navei trebuie să includă caracteristici ale secţiunii minime admisibile a grinzii corpului pentru secţiunea transversală în toate tancurile de marfă.)"

    Partea B
    CODUL PRIVIND PROGRAMUL INTENSIFICAT DE INSPECŢII EFECTUATE CU OCAZIA INSPECŢIILOR LA PETROLIERE ALTELE DECÂT PETROLIERELE CU DUBLU CORP

    1 - Generalităţi
    37 La sfârşitul paragrafului 1.2.5 se adaugă următoarea frază:
    "Pentru petrolierele construite în sistem transversal, o secţiune transversală include cadrele adiacente şi conexiunile lor de capăt, în dreptul secţiunilor transversale."
    38 La paragraful 1.2.6, cuvintele "de structură" se introduc între cuvintele "critice" şi "şi/sau suspecte".
    39 La începutul paragrafului 1.2.15, cuvintele "Examinare specială sau" sunt introduse înainte de cuvintele "stabilit în mod special".
    40 Următorul nou paragraf 1.3.3 se adaugă după paragraful 1.3.2 existent:
    "1.3.3 În cazul în care deteriorarea găsită pe structură, menţionată la paragraful 1.3.1 de mai sus, este izolată şi de o natură localizată, care nu afectează integritatea structurală a navei (ca, de exemplu, o gaură mică într-o fâşie transversală de punte dintre gurile de magazii), inspectorul poate lua în considerare acceptarea unei reparaţii temporare adecvate pentru a permite restabilirea etanşeităţii la apă sau la intemperii după evaluarea structurii înconjurătoare şi impunerea unei condiţii asociate de clasificare sau recomandări cu o limită de timp specificată în scopul de a finaliza reparaţia permanentă şi a păstra clasificarea."

    2 - Inspecţia de reînnoire
    41 La sfârşitul paragrafului 2.1.1 se adaugă următoarea frază:
    "Dacă inspecţia de reînnoire este începută înainte de a patra inspecţie anuală, întreaga inspecţie urmează să fie finalizată în termen de 15 luni pentru ca aceste lucrări să fie recunoscute valabile pentru inspecţia de reînnoire."
    42 După paragraful 2.1.6 existent se adaugă următorul nou paragraf 2.1.7:
    "2.1.7 Recunoaşterea concomitentă atât a inspecţiei intermediare, cât şi a inspecţiei de reînnoire pentru inspecţiile şi măsurătorile de grosime ale spaţiilor nu trebuie să fie acceptabilă."
    43 La sfârşitul paragrafului 2.5.2, cuvintele "trebuie să aibă măsurători de grosime efectuate." se înlocuiesc cu cuvintele "trebuie să fie examinate. Zonele cu coroziune substanţială identificate la inspecţiile anterioare trebuie să aibă măsurători de grosimi efectuate."

    6 - Documentaţia de la bordul navei
    44 La sfârşitul paragrafului 6.3.1 se adaugă următorul text:
    "(pentru navele construite conform CSR, aceste planuri trebuie să includă, pentru fiecare element structural, atât grosimea de construcţie, cât şi cea de reînnoire. Orice grosime adăugată voluntar trebuie să fie, de asemenea, indicată în mod clar pe aceste planuri. Planul secţiunii maestre care trebuie să fie la bordul navei trebuie să includă caracteristici ale secţiunii minime admisibile a grinzii corpului pentru secţiunea transversală în toate tancurile de marfă.)"

                           -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016